Hij hoeft ze niet meteen allemaal op te stellen hequote:Op zondag 3 september 2023 20:31 schreef Enchanter het volgende:
Die Mikautadze scoort er alleen op los in lagere divisies zie ik op z'n Wiki pagina.
Die zal het bij jong Ajax dan wel goed doen dan.
Chuba Akpom heeft het alleen vorig seizoen goed gedaan
Jakov Medic is volgens mij de blanke versie van Calvin Bassey. Heeft ook nooit op het hoogste niveau gespeeld (1 seizoen bij Nurnberg , waarin hij geen minuten heeft gemaakt)
Nee , de aankopen zijn niet echt heel hoopgevend , dus ik ben team Steijn
Slecht nieuwsgesprek met Jan van Halstquote:Op zondag 3 september 2023 20:45 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Is echt binnen een paar weken klaar voorspel ik. Krijg nu al Schreudervibes.
Alles gegeven tegen Fortuna. Als dit het is zullen ze in Marseille niet wakker liggen wanneer deze superspits die kant op komt!quote:Op zondag 3 september 2023 20:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gelukkig kon hij bijna met een serieus gezicht zeggen dat alles goed komt dit seizoen.
Hij heeft wel al in de zandbak gewerkt hè!quote:Op zondag 3 september 2023 20:47 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Slecht nieuwsgesprek met Jan van Halstik heb niet de indruk dat het Steijn veel boeit. Heeft waarschijnlijk een hogere oprotpremie dan wat hij ooit verdient heeft in zijn loopbaan
Ontslagen na 3 wedstrijden, keurig.quote:Op zondag 3 september 2023 20:50 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Hij heeft wel al in de zandbak gewerkt hè!
Enige waar je bij de koffieautomaat van de sociale werkplaats wordt uitgelachen is omdat je als het even kut gaat als een Feyenoorder staat te janken.quote:Op zondag 3 september 2023 20:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ga jij ook ff met je grote smoel roepen dat we kampioen worden dankan iedereen weer keihard lachen om die mongolenact.
Mooi ook dat die ene like komt van de user die te weinig hersencellen heeft om het principe van verliespunten te begrijpen.quote:Op zondag 3 september 2023 20:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ga jij ook ff met je grote smoel roepen dat we kampioen worden dankan iedereen weer keihard lachen om die mongolenact.
Prima joh, blijf lekker die misplaatste branie op je werkplekje uiten, dan is het straks helemaal Peppie freaky40 en kokkie Sandman hier.quote:Op zondag 3 september 2023 20:53 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Enige waar je bij de koffieautomaat van de sociale werkplaats wordt uitgelachen is omdat je als het even kut gaat als een Feyenoorder staat te janken.
Boehoe onze kleuter met zijn Ajax bril is gekrenktquote:Op zondag 3 september 2023 20:55 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Mooi ook dat die ene like komt van de user die te weinig hersencellen heeft om het principe van verliespunten te begrijpen.
Haha zelfkennis is niet je grootste goed zie ikquote:Op zondag 3 september 2023 20:56 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Prima joh, blijf lekker die misplaatste branie op je werkplekje uiten, dan is het straks helemaal Peppie freaky40 en kokkie Sandman hier.
Hij gaat zometeen een piemelmeetwedstrijd ervan maken, let maar op. Iets met dat we geen eckte eckte zijn, dat soort hersenscheten.quote:Op zondag 3 september 2023 20:56 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Boehoe onze kleuter met zijn Ajax bril is gekrenkt
Blijkbaar ben je wel heel onzeker als je daar uit jezelf over begint.quote:Op zondag 3 september 2023 20:58 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hij gaat zometeen een piemelmeetwedstrijd ervan maken, let maar op. Iets met dat we geen eckte eckte zijn, dat soort hersenscheten.
Dat zei een collega van me laatst ook nog, dat ik geen echte Ajacied ben omdat ik een wedstrijd niet had gekeken. Toen ik zei dat hij het ook niet was omdat ie nooit naar Ajax gaat en ze ook nergens nareist in Europa was hij even stilquote:Op zondag 3 september 2023 20:58 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hij gaat zometeen een piemelmeetwedstrijd ervan maken, let maar op. Iets met dat we geen eckte eckte zijn, dat soort hersenscheten.
Schreuder had nog iets van een visie waar hij aan vasthield, hoe krankzinnig ook.quote:Op zondag 3 september 2023 20:45 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Is echt binnen een paar weken klaar voorspel ik. Krijg nu al Schreudervibes.
#liefdagboekquote:Op zondag 3 september 2023 20:59 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Dat zei een collega van me laatst ook nog, dat ik geen echte Ajacied ben omdat ik een wedstrijd niet had gekeken. Toen ik zei dat hij het ook niet was omdat ie nooit naar Ajax gaat en ze ook nergens nareist in Europa was hij even stil
Ach vroeger meende ik dat ik ook elke week naar Ajax moest gaan tegenwoordig als ik me irriteer zet ik hem gewoon af.quote:Op zondag 3 september 2023 20:59 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Dat zei een collega van me laatst ook nog, dat ik geen echte Ajacied ben omdat ik een wedstrijd niet had gekeken. Toen ik zei dat hij het ook niet was omdat ie nooit naar Ajax gaat en ze ook nergens nareist in Europa was hij even stil
Ik moet altijd wel lachen om zulke figuren, die slapen ook nog in Ajax ondergoed terwijl ze al dik in de 40 zijn. Maar hey dat zijn wel de eckte hoor.quote:Op zondag 3 september 2023 20:59 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Harstikke leuk dat leedvermaak maar ik moet het allemaal nog maar zien hoe het uitpakt. Daarbij jullie lopen inmiddels daar in Rotterdam ook wel aardig hard van stapel. Timber, Stengs en Wieffer lopen op je middenveld... Wereldklasse.quote:Op zondag 3 september 2023 20:56 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Prima joh, blijf lekker die misplaatste branie op je werkplekje uiten, dan is het straks helemaal Peppie freaky40 en kokkie Sandman hier.
En maar over anderen oordelenquote:Op zondag 3 september 2023 21:01 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik moet altijd wel lachen om zulke figuren, die slapen ook nog in Ajax ondergoed terwijl ze al dik in de 40 zijn. Maar hey dat zijn wel de eckte hoor.
quote:Op zondag 3 september 2023 14:15 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Enkele seconden geleden spreekt Mislintat uit dat ze voor de titel gaan.
Ja, die vinden voetbal het belangrijkste wat er is. Maar dan niet met teleurstellingen om kunnen gaanquote:Op zondag 3 september 2023 21:01 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik moet altijd wel lachen om zulke figuren, die slapen ook nog in Ajax ondergoed terwijl ze al dik in de 40 zijn. Maar hey dat zijn wel de eckte hoor.
Jong Ajax zou meer kansen gehad hebben dan dit ajaxquote:Op zondag 3 september 2023 20:24 schreef papert het volgende:
Brobbey is niet bijster intelligent, maar dat vind ik ook niet zo erg. Vind het zorgwekkender dat Steijn zo makkelijk zijn spelers voor de bus gooit. Hij stelt zelf ook de nieuwe spelers op, maar ook zonder de nieuwe spelers moet je beter zijn dan Fortuna. Dit kan je echt Mislinat niet aanrekenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |