abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210525565
quote:
10s.gif Op zondag 3 september 2023 21:34 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Ik ben om minder geband, dus laten we het erop houden dat je lekker leuk hier meepost.
Ooh wel blaffen niet bijten, had ook niet anders verwacht.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_210525566
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2023 21:24 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Plek 3 niet acceptabel vinden zou ook raar zijn met een team dat opnieuw opgebouwd moet worden. Dat gelul dat je altijd kampioen zou moeten worden of per se CL zou moeten halen staat langetermijnsucces in de weg.
Feijenoord werd vorig seizoen anders gewoon kampioen met een nagenoeg nieuwe selectie.
De heer is mijn herder, maar honderd euro brengt me verder.
pi_210525568
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2023 21:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
Het geloof in het kampioenschap is nu al weg?
Neuh, ver weg, niet weg.
In Southern Sun
  zondag 3 september 2023 @ 21:38:30 #129
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_210525597
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2023 21:35 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]
Feijenoord werd vorig seizoen anders gewoon kampioen met een nagenoeg nieuwe selectie.
Hun een aantal van hun belangrijkste spelers (Kokcu, Geertruida, Trauner) waren er juist al en zij zaten precies binnen het window om te oogsten.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_210525621
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2023 21:38 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Hun een aantal van hun belangrijkste spelers (Kokcu, Geertruida, Trauner) waren er juist al en zij zaten precies binnen het window om te oogsten.
Dan nog was het overgrote gedeelte nieuw en werden ze met een straatlengte voorsprong op Ajax (dat meer dan 100 miljoen investeerde) kampioen.
  zondag 3 september 2023 @ 21:42:40 #131
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_210525651
Tijdperk Alberto Luque, Timothy Atouba, Kerlon, Rob Wieleart, Jeroen Verhoeven is weer aangebroken.

pi_210525656
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2023 21:24 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Plek 3 niet acceptabel vinden zou ook raar zijn met een team dat opnieuw opgebouwd moet worden. Dat gelul dat je altijd kampioen zou moeten worden of per se CL zou moeten halen staat langetermijnsucces in de weg.
Het meest bijzondere is dat Steijn en Mislintat elkaar geen rugdekking geven op dit vlak. Als ze nou allebei zeggen dat de focus ligt op het inpassen van de spelers en dat ze overtuigd zijn van het succes van deze groep op langere termijn, ipv Mislintat die gelijk begint roepen dat je voor het kampioenschap gaat en de ander begint te roepen dat het niet zijn keuzes waren, dan haal je vanzelf al die druk bij jezelf, de club, de spelers en de trainers weg. Er is blijkbaar geen onderling overleg over de communicatie naar buiten.

Erg bijzonder.

Wat mij betreft wel een uitglijder van Mislintat.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-09-2023 21:44:50 ]
pi_210525658
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2023 21:40 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]
Dan nog was het overgrote gedeelte nieuw en werden ze met een straatlengte voorsprong op Ajax (dat meer dan 100 miljoen investeerde) kampioen.
Beweer je nou dat Ajax vorig jaar gefaald heeft?

In Southern Sun
pi_210525675
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2023 21:43 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Beweer je nou dat Ajax vorig jaar gefaald heeft?

[ afbeelding ]
Ik hoop voor je dat het went.

https://www.espn.nl/video/clip?id=12540856
  zondag 3 september 2023 @ 21:46:52 #135
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_210525693
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2023 21:42 schreef RamboDirk het volgende:
Tijdperk Alberto Luque, Timothy Atouba, Kerlon, Rob Wieleart, Jeroen Verhoeven is weer aangebroken.

[ afbeelding ]
Akpom zal waarschijnlijk nooit ballen in een halve CL finale
RED ONS HENNIEGOD
pi_210525710
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2023 21:44 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]
Ik hoop voor je dat het went.

https://www.espn.nl/video/clip?id=12540856
Jij vindt het in ieder geval maar wat leuk.
In Southern Sun
  zondag 3 september 2023 @ 21:48:50 #137
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_210525713
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2023 21:42 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Het meest bijzondere is dat Steijn en Mislintat elkaar geen rugdekking geven op dit vlak. Als ze nou allebei zeggen dat de focus ligt op het inpassen van de spelers en dat ze overtuigd zijn van het succes van deze groep op langere termijn, ipv Mislintat die gelijk begint roepen dat je voor het kampioenschap gaat en de ander begint te roepen dat het niet zijn keuzes waren, dan haal je vanzelf al die druk bij jezelf, de club, de spelers en de trainers weg. Er is blijkbaar geen onderlinge communicatie over de communicatie naar buiten.

Erg bijzonder.

Wat mij betreft wel een uitglijder van Mislintat.
Ja, wel eens. Mislintat heeft natuulijk in het begin wel geroepen dat Ajax jaren nodig zou hebben voor wederopbouw, maar lijkt dan toch ook te moeten wennen aan de druk die een club als Ajax met zich meebrengt. Leuk dat hij bij Stutrgart heeft gewerkt, maar Ajax is echt wel andere koek en daar zal hij aan moeten wennen. Het is niet alleen de spelersgroep waarvan je de komende tijd kunt verwachten nog niet 'Ajax-waardig' te zijn.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
  zondag 3 september 2023 @ 21:50:34 #138
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_210525727
quote:
9s.gif Op zondag 3 september 2023 21:46 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]
Akpom zal waarschijnlijk nooit ballen in een halve CL finale
toch maar mooi 6 doelpuntjes gemaakt voor Sint Truiden. Dan ben je een grote.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_210525735
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2023 21:48 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Ja, wel eens. Mislintat heeft natuulijk in het begin wel geroepen dat Ajax jaren nodig zou hebben voor wederopbouw, maar lijkt dan toch ook te moeten wennen aan de druk die een club als Ajax met zich meebrengt. Leuk dat hij bij Stutrgart heeft gewerkt, maar Ajax is echt wel andere koek en daar zal hij aan moeten wennen. Het is niet alleen de spelersgroep waarvan je de komende tijd kunt verwachten nog niet 'Ajax-waardig' te zijn.
Hij heeft ook bij Arsenal gewerkt, ook daar zal de druk zeer hoog zijn geweest.
stupidity has become as common as common sense was before
  zondag 3 september 2023 @ 21:52:01 #140
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_210525748
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2023 20:31 schreef onlogisch het volgende:

[..]
Feyenoord won ook niet van Fortuna. Soit, met 10 man maar dat was ook niet best. Het enige verschil is dat je bij Feyenoord een stijgende lijn ziet. Ik ben benieuwd of Steijn het tijdig op de rit gaat krijgen.
Fortuna is ook een enorm vervelende tegenstander waar je best tegen kan morsen, maar je ziet dat het van geen kant klopt bij Ajax. ‘Je moet het even de tijd geven’ slaat nergens op bij een club die als enige van de Eredivisie twee zomers 100 miljoen kan uitgeven, dan moet je op individuele kwaliteit dit soort tegenstanders al oprollen.

Ik denk dat er weinig trainers deze zooi waarvan maar één aankoop zich op hoger niveau heeft bewezen snel en goed aan de praat krijgt, en Steijn hoort daar zeker niet tussen. Tegen de tijd dat dit enigszins ingespeeld is is het sentiment allang te negatief om het nog om te draaien. Het is geen random middenmoter waarbij je dit bizarre experiment kan uitvoeren maar de rijkste en doorgaans beste club van Nederland. Dit valt echt niet te verdedigen.
Makkelijk eerste
pi_210525753
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2023 21:48 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Jij vindt het in ieder geval maar wat leuk.
Poets je Ajax brilletje nou meer eens een keer, dan blaas je misschien wat minder hoog van de toren. Dit Ajax is gewoon een heel matig elftal, alleen willen mensen als jij dat niet horen want dat prik ik je zeepbel kapot. Weer 100 miljoen geïnvesteerd en tot op heden heeft niemand indruk weten te maken. Blijkbaar durf je niet kritisch naar Ajax te kijken en blijf je tegen beter weten in maar gillen dat ze kampioen worden, zonder enige argument waarom dat dan gaat gebeuren. Feyenoord en PSV zijn veel verder dan Ajax, dus ik zie niet in waarom Ajax de gedoodverfde kandidaat is. Aan een speler als Brobbey en aan de trainer merk je dat er na 3 wedstrijden al onvrede heerst.
pi_210525764
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2023 21:52 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]
Poets je Ajax brilletje nou meer eens een keer, dan blaas je misschien wat minder hoog van de toren. Dit Ajax is gewoon een heel matig elftal, alleen willen mensen als jij dat niet horen want dat prik ik je zeepbel kapot. Weer 100 miljoen geïnvesteerd en tot op heden heeft niemand indruk weten te maken. Blijkbaar durf je niet kritisch naar Ajax te kijken en blijf je tegen beter weten in maar gillen dat ze kampioen worden, zonder enige argument waarom dat dan gaat gebeuren. Feyenoord en PSV zijn veel verder dan Ajax, dus ik zie niet in waarom Ajax de gedoodverfde kandidaat is. Aan een speler als Brobbey en aan de trainer merk je dat er na 3 wedstrijden al onvrede heerst.
Waar blaas ik hoog van de toren? Waar gil ik dat we kampioen worden? Je Ajax-brilletje plaat loopt een beetje vast.
In Southern Sun
pi_210525776
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2023 21:53 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Waar blaas ik hoog van de toren? Waar gil ik dat we kampioen worden? Je Ajax-brilletje plaat loopt een beetje vast.
Waar je hoog van de toren blaast? Je staat iedereen met persoonlijke aanvallen te woord die een andere mening over Ajax hebben dan jij. Je laat je ontzettend kennen. Kom niet aan Ajax want Ajax is de beste :') wees eens realistisch.
  zondag 3 september 2023 @ 21:54:57 #144
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_210525779
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2023 21:50 schreef -XOR- het volgende:

[..]
toch maar mooi 6 doelpuntjes gemaakt voor Sint Truiden. Dan ben je een grote.
Op elk niveau goede spelers . Hopelijk gaan we hem spotten bij Unitas, StEdoCo en Jong Volendam met zijn gezellige rugzak.
RED ONS HENNIEGOD
pi_210525786
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2023 21:54 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]
Waar je hoog van de toren blaast? Je staat iedereen met persoonlijke aanvallen te woord die een andere mening over Ajax hebben dan jij. Je laat je ontzettend kennen.
Haha ja ik was degene die het had over 'jongens zoals jij' natuurlijk :D.

Maar goed. Waar zeg ik dat we kampioen worden?
In Southern Sun
pi_210525802
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2023 21:33 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Leuke holle retoriek die het vast goed doet op verjaardagen.
Zeker, ik ben een rasoptimist. Daarbij is het niet zo noemenswaardige dat de club met de hoogste begroting van Nederland uitspreekt dat het voor het kampioenschap gaat.
pi_210525807
Bohhh dit is wel heftig hoor.

Brobbey is er alweer klaar mee, heeft 0 zelfreflectie en duwt z’n teamgenoot onder de bus.
Steijn dekt zichzelf keihard in, zijn verzoeken worden niet ingewilligd en we gaan wel zien of het genoeg is.
Mislintat klopt zichzelf nu al op de borst dat ‘ie het geflikt heeft, zonder veel uit te geven. Ondanks dat de RvC hem geen zaken wilde laten doen met Krasnodar.

1m2 weken terug was ik er van overtuigd dat Ajax 2e zou worden na PSV, nu moet je je hart vast houden dat er na de komende 3 wedstrijden geen implosie, crisis en ontslag volgen.

Als je in 2 zomers 220miljoen uitgeeft en dan toch nog naast dat 3e CL ticket zou grijpen dan ben je direct bayern-af
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_210525823
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2023 21:57 schreef De_Pel het volgende:

Brobbey is er alweer klaar mee, heeft 0 zelfreflectie en duwt z’n teamgenoot onder de bus.
Steijn dekt zichzelf keihard in, zijn verzoeken worden niet ingewilligd en we gaan wel zien of het genoeg is.
Mislintat klopt zichzelf nu al op de borst dat ‘ie het geflikt heeft, zonder veel uit te geven. Ondanks dat de RvC hem geen zaken wilde laten doen met Krasnodar.

1m2 weken terug was ik er van overtuigd dat Ajax 2e zou worden na PSV, nu moet je je hart vast houden dat er na de komende 3 wedstrijden geen implosie, crisis en ontslag volgen.

Als je in 2 zomers 220miljoen uitgeeft en dan toch nog naast dat 3e CL ticket zou grijpen dan ben je direct bayern-af
We zijn nooit Bayern geweest. Dat maakten supporters van andere clubs ervan en in de media vond men dat ook prachtig om op te schrijven.
In Southern Sun
pi_210525824
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2023 20:24 schreef papert het volgende:
Brobbey is niet bijster intelligent, maar dat vind ik ook niet zo erg. Vind het zorgwekkender dat Steijn zo makkelijk zijn spelers voor de bus gooit. Hij stelt zelf ook de nieuwe spelers op, maar ook zonder de nieuwe spelers moet je beter zijn dan Fortuna. Dit kan je echt Mislinat niet aanrekenen.
Doet me al een beetje denken aan de complete inzinking die waterhoofd vorig jaar had. Pijnlijk.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_210525830
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2023 21:57 schreef De_Pel het volgende:

Komende drie wedstrijden cruciaal. Haal je 6+ punten is er niets aan de hand en kom je er wel bovenop. Tussen de 4 en de 6 blijft het tricky en <3 is gewoon dikke vette crisis.
zie email 27 oktober
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')