Tenenkrommend?quote:Op zondag 3 september 2023 21:35 schreef Nattekat het volgende:
Ik vraag me af hoe Ferrarifans die laatste ronden ervaren hebben.
Ook weer een zinloze vergelijking.quote:Op zondag 3 september 2023 21:20 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Om bij statistieken te blijven: Verstappen heeft nu 47 overwinningen in 177 racestarts, hetzelfde aantal als Hamilton in 177 races. De enige coureur met meer overwinningen op dat punt was Schumacher met 63.
Toto zou steeds meer goed passen als een evil German scientist in een oude Bond film.quote:Op zondag 3 september 2023 18:47 schreef Nizno het volgende:
Wolff over record Verstappen: "Cijfers zijn voor Wikipedia, niemand leest dat"
[..]
Iemand die ook maar iets leest waar Max gesproken heeft over records weet dat Max het echt niet uit maakt of het zijn eerste winst is of zijn 100e op een rij. als hij maar wint.
Vond het vooral opmerkelijk dat het goed is gegaan en ze niet beiden ergens in de grindbak zijn geëindigdquote:Op zondag 3 september 2023 21:36 schreef Sally het volgende:
[..]
Tenenkrommend?
Ik vond het erg vermakelijk![]()
Maar ook wel foolish
Ja - precies datquote:Op zondag 3 september 2023 21:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vond het vooral opmerkelijk dat het goed is gegaan en ze niet beiden ergens in de grindbak zijn geëindigd
De beschermgeest van Monza voorkwam tragische gevolgen van clownstrategie.quote:Op zondag 3 september 2023 21:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vond het vooral opmerkelijk dat het goed is gegaan en ze niet beiden ergens in de grindbak zijn geëindigd
Maar volgens mij wel het beste resultaat van Ferrari dit seizoen met 3 en 4?quote:Op zondag 3 september 2023 21:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De beschermgeest van Monza voorkwam tragische gevolgen van clownstrategie.
Zou kunnenquote:Op zondag 3 september 2023 21:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar volgens mij wel het beste resultaat van Ferrari dit seizoen met 3 en 4?
quote:Op zondag 3 september 2023 21:47 schreef tripel7 het volgende:
Wolff: Only Hamilton admits to mistakes in F1
Wtf...............?!quote:Op zondag 3 september 2023 21:47 schreef tripel7 het volgende:
Maar echt hoor, Toto is gewoon een soort verknipte satire typetjequote:Op zondag 3 september 2023 21:47 schreef tripel7 het volgende:
[Insert Cartman licks tears]quote:Op zondag 3 september 2023 18:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
Iemand die ook maar iets leest waar Max gesproken heeft over records weet dat Max het echt niet uit maakt of het zijn eerste winst is of zijn 100e op een rij. als hij maar wint.
Met verschillende merken he. Het maakte hem echt heel weinig uit met wat voor team hij te maken had, Fangio ging winnen.quote:Op zondag 3 september 2023 20:04 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dan is Juan Manuel Fangio de GOAT gok ik.
Hij zou niet misstaan als runningmate van Trump. Narcisten onder elkaarquote:Op zondag 3 september 2023 21:38 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Toto zou steeds meer goed passen als een evil German scientist in een oude Bond film.
Ze hanteren allebei 'alternative facts' en vertrouwen er op dat hun trouwe volgers/fans de leugens net zo vaak herhalen dat het vanzelf (hun) 'waarheid' wordt. Er zijn idd overeenkomsten.quote:Op zondag 3 september 2023 21:58 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hij zou niet misstaan als runningmate van Trump. Narcisten onder elkaar
quote:Op zondag 3 september 2023 21:37 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ook weer een zinloze vergelijking.
Ham en Schumacher komen meteen in een topauto (nee ik tel die ene race van Schumacher in de Jordan niet echt mee)
Max begon eerst in de Toro Rosso en moest opboksen tegen een team met een auto die een seconde per rondje sneller was dan de rest.
Alonso reed eerst een tijd in de Minardi
Senna begon bij een middelmatig Lotus
Om er maar een paar te noemen
Die lijntjes van Fangio en Clarkquote:Op zondag 3 september 2023 22:08 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is hier ook goed te zien.
Sinds Lauda er niet meer is om hem terug te fluiten.quote:Op zondag 3 september 2023 21:52 schreef Scorpie het volgende:
Die wolff is wel helemaal van het padje sinds Abu Dhabi hè?
De lijnstukken y=x van Max en Seb.quote:Op zondag 3 september 2023 22:08 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is hier ook goed te zien.
Lauda de voice of reason bij Mercedesquote:Op zondag 3 september 2023 22:25 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Sinds Lauda er niet meer is om hem terug te fluiten.
quote:Op zondag 3 september 2023 21:58 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Heeft Toto een raar beige pak en kan hij een kat aaien?quote:Op zondag 3 september 2023 21:38 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Toto zou steeds meer goed passen als een evil German scientist in een oude Bond film.
[Insert Kees Flodder 'nou nou nou nou nou nou nou nou']quote:Op zondag 3 september 2023 21:58 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
All's well that ends wellquote:Op zondag 3 september 2023 23:13 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Kennelijk ook nog knokken met Carlos.
Er is wel een alternatief, maar daar zal de FIA niet aan willen. Als jij de schuld krijgt van de aanrijding en jouw tegenstander verliest 6 plaatsen, dan is dat ook gewoon jou straf.quote:Op zondag 3 september 2023 17:38 schreef Vliegbaard het volgende:
Blijf het maar vreemd vinden. 5s voor het vergallen van andermans race. Ik heb er geen alternatief voor en natuurlijk blijft het racen maar de manier waarop dit weer gebeurd… typisch
Ze moeten gewoon weer overstappen op een drive through als minimale straf.quote:Op zondag 3 september 2023 23:26 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Er is wel een alternatief, maar daar zal de FIA niet aan willen. Als jij de schuld krijgt van de aanrijding en jouw tegenstander verliest 6 plaatsen, dan is dat ook gewoon jou straf.
You're a bit late to the partyquote:Op zondag 3 september 2023 23:26 schreef PzKpfw het volgende:
https://www.nu.nl/formule(...)st-toch-niemand.html
Wauw wat een ontzettend stel zure honden zijn dat toch bij Mercedes.
Het maakt Toto dan ook echt niet uit dat Lewis niet zijn 8ste wereldtitel met Mercedes heeft gehaald.quote:Op zondag 3 september 2023 18:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
Dit vind ik een goed plan!quote:Op zondag 3 september 2023 23:29 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon weer overstappen op een drive through als minimale straf.
Niet alleen daar en ach ze moeten het zelf ook weten.quote:Op zondag 3 september 2023 23:26 schreef PzKpfw het volgende:
https://www.nu.nl/formule(...)st-toch-niemand.html
Wauw wat een ontzettend stel zure honden zijn dat toch bij Mercedes.
Met als relevante kantekening dat Schumacher, Prost en Hamilton kampioen zijn geworden bij twee verschillende teams. Ik vind dat dat echt wel iets betekent. Ik hoop dan ook dat Max ooit in zijn carriere een overstap maakt naar een ander team en ook daar een titel haalt.quote:Op zondag 3 september 2023 19:56 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
In een sport waar driverskills maar een deel van het verhaal zijn bestaat geen GOAT.
De GOATS van de formule 1 zijn coureur-auto combinaties. En dan zijn dat er voor mij een paar sinds ik de sport volg:
Ferrari-Schumacher
Mercedes-Hamilton
McLaren-Prost
McLaren-Senna
RedBull-Vettel
Met een shoutout naar de rijders die bij meer teams kampioen zijn geworden, maar niet meer dan dat.
En cijfermatig kun je er dan niet onderuit dat die bovenste twee de GOATS zijn.
Het is wel zo dat kleine overtredingen zoals 0,8 km/h te hard in de pits prima met 5 seconden afgedaan kunnen worden.quote:Op zondag 3 september 2023 23:29 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon weer overstappen op een drive through als minimale straf.
Ze moeten gewoon eens een indicatieve tabel maken voor de straftoemeting. Het is nattevingerwerk, dat is niet goed.quote:Op maandag 4 september 2023 00:30 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het is wel zo dat kleine overtredingen zoals 0,8 km/h te hard in de pits prima met 5 seconden afgedaan kunnen worden.
Het zijn de zwaardere overtredingen die nu te licht bestraft worden
nou wil ik niet lullig doen, maar je bent iemand aan het naderen, je ziet diegene dus de hele tijd voor je.. dan kom je er naast en zie je hem niet meer. Kom op zeg je weet dat hij er moet zitten en je weet echt wel dat de baan niet breder is.quote:"We just had a chat. [He said]: 'I didn’t see him on the right and it was on me.'
Dit dusquote:Op maandag 4 september 2023 07:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
nou wil ik niet lullig doen, maar je bent iemand aan het naderen, je ziet diegene dus de hele tijd voor je.. dan kom je er naast en zie je hem niet meer. Kom op zeg je weet dat hij er moet zitten en je weet echt wel dat de baan niet breder is.
Zeg gewoon eerlijk dat je OF een inschattingsfout hebt gemaakt en niet door had hoe breed de baan is.
OF dat je gewoon er maling aan had dat hij er zat en verwachtte dat hij zou verdwijnen als jij naar rechts zou gaan.
Hij heeft de fout al toegegevenquote:Op maandag 4 september 2023 07:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
nou wil ik niet lullig doen, maar je bent iemand aan het naderen, je ziet diegene dus de hele tijd voor je.. dan kom je er naast en zie je hem niet meer. Kom op zeg je weet dat hij er moet zitten en je weet echt wel dat de baan niet breder is.
Zeg gewoon eerlijk dat je OF een inschattingsfout hebt gemaakt en niet door had hoe breed de baan is.
OF dat je gewoon er maling aan had dat hij er zat en verwachtte dat hij zou verdwijnen als jij naar rechts zou gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |