Haha, ziedend.quote:Op zondag 3 september 2023 18:47 schreef Nizno het volgende:
Wolff over record Verstappen: "Cijfers zijn voor Wikipedia, niemand leest dat"
[..]
Iemand die ook maar iets leest waar Max gesproken heeft over records weet dat Max het echt niet uit maakt of het zijn eerste winst is of zijn 100e op een rij. als hij maar wint.
Ja, dat is waar ook. De ratios waren afstelbaar naar gelang. Zelfs verschillen tussen de vt, q en gp.quote:Op zondag 3 september 2023 17:32 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Bovendien werden de versnellingen nog per circuit aangepast, hoefde de motor het maar 1 race uit te houden.
Staat niet in verhouding idd.quote:Op zondag 3 september 2023 17:38 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Blijf het maar vreemd vinden. 5s voor het vergallen van andermans race. Ik heb er geen alternatief voor en natuurlijk blijft het racen maar de manier waarop dit weer gebeurd… typisch
Tenenkrommend?quote:Op zondag 3 september 2023 21:35 schreef Nattekat het volgende:
Ik vraag me af hoe Ferrarifans die laatste ronden ervaren hebben.
Ook weer een zinloze vergelijking.quote:Op zondag 3 september 2023 21:20 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Om bij statistieken te blijven: Verstappen heeft nu 47 overwinningen in 177 racestarts, hetzelfde aantal als Hamilton in 177 races. De enige coureur met meer overwinningen op dat punt was Schumacher met 63.
Toto zou steeds meer goed passen als een evil German scientist in een oude Bond film.quote:Op zondag 3 september 2023 18:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
Iemand die ook maar iets leest waar Max gesproken heeft over records weet dat Max het echt niet uit maakt of het zijn eerste winst is of zijn 100e op een rij. als hij maar wint.
Vond het vooral opmerkelijk dat het goed is gegaan en ze niet beiden ergens in de grindbak zijn geëindigdquote:Op zondag 3 september 2023 21:36 schreef Sally het volgende:
[..]
Tenenkrommend?
Ik vond het erg vermakelijk![]()
Maar ook wel foolish
Ja - precies datquote:Op zondag 3 september 2023 21:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vond het vooral opmerkelijk dat het goed is gegaan en ze niet beiden ergens in de grindbak zijn geëindigd
De beschermgeest van Monza voorkwam tragische gevolgen van clownstrategie.quote:Op zondag 3 september 2023 21:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vond het vooral opmerkelijk dat het goed is gegaan en ze niet beiden ergens in de grindbak zijn geëindigd
Maar volgens mij wel het beste resultaat van Ferrari dit seizoen met 3 en 4?quote:Op zondag 3 september 2023 21:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De beschermgeest van Monza voorkwam tragische gevolgen van clownstrategie.
Zou kunnenquote:Op zondag 3 september 2023 21:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar volgens mij wel het beste resultaat van Ferrari dit seizoen met 3 en 4?
quote:Op zondag 3 september 2023 21:47 schreef tripel7 het volgende:
Wolff: Only Hamilton admits to mistakes in F1
Wtf...............?!quote:Op zondag 3 september 2023 21:47 schreef tripel7 het volgende:
Maar echt hoor, Toto is gewoon een soort verknipte satire typetjequote:Op zondag 3 september 2023 21:47 schreef tripel7 het volgende:
[Insert Cartman licks tears]quote:Op zondag 3 september 2023 18:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
Met verschillende merken he. Het maakte hem echt heel weinig uit met wat voor team hij te maken had, Fangio ging winnen.quote:Op zondag 3 september 2023 20:04 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dan is Juan Manuel Fangio de GOAT gok ik.
quote:Op zondag 3 september 2023 21:47 schreef tripel7 het volgende:
Hij zou niet misstaan als runningmate van Trump. Narcisten onder elkaarquote:Op zondag 3 september 2023 21:38 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Toto zou steeds meer goed passen als een evil German scientist in een oude Bond film.
Ze hanteren allebei 'alternative facts' en vertrouwen er op dat hun trouwe volgers/fans de leugens net zo vaak herhalen dat het vanzelf (hun) 'waarheid' wordt. Er zijn idd overeenkomsten.quote:Op zondag 3 september 2023 21:58 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hij zou niet misstaan als runningmate van Trump. Narcisten onder elkaar
quote:Op zondag 3 september 2023 21:37 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ook weer een zinloze vergelijking.
Ham en Schumacher komen meteen in een topauto (nee ik tel die ene race van Schumacher in de Jordan niet echt mee)
Max begon eerst in de Toro Rosso en moest opboksen tegen een team met een auto die een seconde per rondje sneller was dan de rest.
Alonso reed eerst een tijd in de Minardi
Senna begon bij een middelmatig Lotus
Om er maar een paar te noemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |