Ja, maar dit zijn Tifosi, dit is passie!quote:Op zaterdag 2 september 2023 17:10 schreef Evenstar het volgende:
Italianen zijn minstens net zo erg als de Britten.
Als dit in Nederland zou gebeuren zou de media er van schande spreken.
Mede mogelijk gemaakt door Ferrari, die verknallen de pit stops of met hun strategie het toch wel weer.quote:Op zaterdag 2 september 2023 17:09 schreef StephanL het volgende:
Morgen winnen is een goede middelvinger
En ik maar denken dat alleen de Nederlandse fans verschrikkelijk zijn.quote:Op zaterdag 2 september 2023 17:10 schreef Evenstar het volgende:
Italianen zijn minstens net zo erg als de Britten.
Als dit in Nederland zou gebeuren zou de media er van schande spreken.
Gewoon doen alsof het niet bestaat, gaat het vanzelf opzoek naar een sub om proberen te trollenquote:Op zaterdag 2 september 2023 17:08 schreef RealistAtheist het volgende: [..] Begin je weer? sneuneus
![]()
Wie ben jij dan?quote:Op zaterdag 2 september 2023 17:08 schreef PS. het volgende: [..] Ff kalm met je red bull petje vriend.
Blijkbaar wel want de thuisfavoriet wordt twee keer achtereen niet gestraft. Terecht dus.quote:Op zaterdag 2 september 2023 17:09 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Alsof het een wat met het ander te maken heeft.
Of gewoon omdat ze door de lage downforce hun banden opvreten.quote:Op zaterdag 2 september 2023 17:10 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Mede mogelijk gemaakt door Ferrari, die verknallen de pit stops of met hun strategie het toch wel weer.
Ik weet nog steeds niet wat Vettel zijn "vieze tiete vieze tiete" betekentquote:
True. Ze doen net alsof ze gewonnen hebben.quote:Op zaterdag 2 september 2023 17:10 schreef PzKpfw het volgende:
Net wanneer je dacht dat het niet sneuer kan dan die Engelsen weten die Italianen het wel weer te overtreffen.
Hopelijk ploffen beide Ferrari's morgen.
Slopen hun banden weer door te veel glijden met te weinig downforce.quote:Op zaterdag 2 september 2023 17:11 schreef Newone82 het volgende:
Ferrari. Morgen gaat of motor ploffen of ze screwen het weer up.
Weet Max ook.
NL fans hebben een paar rotte appels, maar de Britten en Italianen zijn gewoon hele kratten van met rotte appels.quote:Op zaterdag 2 september 2023 17:10 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
En ik maar denken dat alleen de Nederlandse fans verschrikkelijk zijn.
Er gaat sowieso weer iets fout bij Leclerc, bij hem gaat er altijd wel iets fout.quote:Op zaterdag 2 september 2023 17:10 schreef PzKpfw het volgende:
Net wanneer je dacht dat het niet sneuer kan dan die Engelsen weten die Italianen het wel weer te overtreffen.
Hopelijk ploffen beide Ferrari's morgen.
Een Formula 1 fanquote:Op zaterdag 2 september 2023 17:11 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Wie ben jij dan?en ik ben je vriend niet, makker.
Dat is wel de verwachting dat ze daardoor de race verliezen. Marges zullen niet heel groot zijnquote:Op zaterdag 2 september 2023 17:12 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Slopen hun banden weer door te veel glijden met te weinig downforce.
Morgen ligt Max op kop na ronde 1, kan hem dat nou verrottenquote:Op zaterdag 2 september 2023 17:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
Lekker sportief weer dat geboe..
Had echt verwacht dat die net wel weer zou choken.quote:Op zaterdag 2 september 2023 17:12 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Er gaat sowieso weer iets fout bij Leclerc, bij hem gaat er altijd wel iets fout.
Aldus Motorsport.com over de maximale rondetijd..quote:Mocht een coureur zich niet aan deze regel houden, dan moet hij zich hiervoor na de sessie verantwoorden bij de stewards.
quote:
Eens hoor. Ik moet altijd zo lachen als met name Britse fans lopen te mekkeren dat zij leuke fans zijn en de Nederlandse aso.quote:Op zaterdag 2 september 2023 17:12 schreef Evenstar het volgende:
[..]
NL fans hebben een paar rotte appels, maar de Britten en Italianen zijn gewoon hele kratten van met rotte appels.
Dagjesvolkquote:Op zaterdag 2 september 2023 17:09 schreef S95Sedan het volgende:
Wat een bagger fans, fluiten om niks.
Engine op 110% gezet - morgen ploft dat ding gewoon.quote:Op zaterdag 2 september 2023 17:13 schreef Newone82 het volgende:
Iets vind ik wel raar wie kan me helpen.
Ferrari heeft een bagger wagen dit jaar.
En nu in Monza staan ze er gewoon? Zaakje stinkt…
Ze waren vergeten te vermelden dat Ferrari dit weekend uitgezonderd isquote:Op zaterdag 2 september 2023 17:14 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Aldus Motorsport.com over de maximale rondetijd..
En dan nu ze gewoon vrijpleiten? Lachwekkend de Fiaquote:Op zaterdag 2 september 2023 17:14 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Komt morgen welquote:Op zaterdag 2 september 2023 17:14 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Had echt verwacht dat die net wel weer zou choken.
Low fuel?quote:Op zaterdag 2 september 2023 17:13 schreef Newone82 het volgende:
Ik ben wel erg benieuwd waarom ze geen straf krijgen. Langzamere auto's op de baan kan je toch gewoon inhalen? Lijkt mij geen excuus.quote:Op zaterdag 2 september 2023 17:14 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ze waren vergeten te vermelden dat Ferrari dit weekend uitgezonderd is
Het is het snelste circuit van het jaar, met maar weinig langzame bochten. Williams doet het ook erg goed, kijk maar naar Nyck de Vries vorig jaar, en Albon nu.quote:Op zaterdag 2 september 2023 17:13 schreef Newone82 het volgende:
Zelfs dat is belachelijk. Het is gewoon meetbaar. Hang er een straf aan.quote:Op zaterdag 2 september 2023 17:14 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Onzin. Wagen is gehele jaar meestal derde team/4de team. Heel soms tweede team. Nu staan ze er. Heel apartquote:Op zaterdag 2 september 2023 17:16 schreef PS. het volgende:
[..]
Het is het snelste circuit van het jaar, met maar weinig langzame bochten. Williams doet het ook erg goed, kijk maar naar Nyck de Vries vorig jaar, en Albon nu.
Kun je totaal niets van zeggen. Monza is Monza.
En laten we nou ook niet doen alsof Ferrari altijd ergens in de middenmoot hangt, het is wel gewoon 1 van de topteams dit jaar, ze maken alleen domme beslissingen in de race.
Als je echt een F1 fan bent dan weet je dat dit topic een tijdlang een stuk leuker is geweest toen trollololo chevy weg was. Jammer dat hij weer terug is.quote:
Daar gaat het dus in het geheel niet om natuurlijkquote:Op zaterdag 2 september 2023 17:14 schreef Fleischmeister het volgende:
[..]
Morgen ligt Max op kop na ronde 1, kan hem dat nou verrotten
Benieuwd waar ze mee gaan komen.quote:Op zaterdag 2 september 2023 17:16 schreef Evenstar het volgende:
FİA had beter even voor de vorm in ieder geval de coureurs op het matje kunnen roepen en ondertussen een onderbouwing fabriceren ....
FIA being FIA.quote:Op zaterdag 2 september 2023 17:12 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Waarom zeg je eigenlijk dat je het na de sessie onderzoekt om vervolgens in de uitloopronde toch al een besluit te nemen? Dan kun je het net zo goed direct doen.
1988 Flashback...quote:Op zaterdag 2 september 2023 17:18 schreef RealistAtheist het volgende:
Voor Max maakt dit overigens niks uit. Die wint morgen met gemak.
If you have it, flaunt itquote:Op zaterdag 2 september 2023 17:17 schreef Newone82 het volgende:
Die overdreven reactie van Sainz.
Tell me have it😂😂clown.
Gaat om kwali sainz
Het zou in ieder geval niets met elkaar te maken moeten hebben.quote:Op zaterdag 2 september 2023 17:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Blijkbaar wel want de thuisfavoriet wordt twee keer achtereen niet gestraft. Terecht dus.
Ik vind wat tegenspraak wel fijn, in plaats van alleen maar haten op Lewis, Mercedes en nu weer Ferrari. Max is inderdaad de beste, maar de reacties nu ook weer omdat Max een keer verslagen is is echt te triest voor woorden.quote:Op zaterdag 2 september 2023 17:18 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Als je echt een F1 fan bent dan weet je dat dit topic een tijdlang een stuk leuker is geweest toen trollololo chevy weg was. Jammer dat hij weer terug is.
Voor Max maakt dit overigens niks uit. Die wint morgen met gemak. Ferrari gaat bandjes vreten met die low downforce ik hoop wel dat ze 2 en 3 worden overigens. Maar ik vrees dat ze alles opgegeven hebben voor de kwali en de race daardoor verprutsen. Het zou mij niks verbazen als ze morgen helaas niet eens het podium halen. Ik gun ze wel plek 2 en 3.
quote:Op zaterdag 2 september 2023 17:12 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet wat Vettel zijn "vieze tiete vieze tiete" betekent
In de Kwalificatie is ferrari over het algemeen het 2de team.. , en in Canada waren ze ook erg goedquote:Op zaterdag 2 september 2023 17:18 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Onzin. Wagen is gehele jaar meestal derde team/4de team. Heel soms tweede team. Nu staan ze er. Heel apart
Dat gehaat op Lewis is echt bizar inderdaad. Er is zelfs iemand die hier niet meer post omdat dat gehaat zo vreselijk is.quote:Op zaterdag 2 september 2023 17:20 schreef PS. het volgende:
[..]
Ik vind wat tegenspraak wel fijn, in plaats van alleen maar haten op Lewis, Mercedes en nu weer Ferrari. Max is inderdaad de beste, maar de reacties nu ook weer omdat Max een keer verslagen is is echt te triest voor woorden.
Als je hier vaker komt dan weet je dat chevy alleen maar komt om Max te bashen. En ik ben niet alleen Max fan. Norris en Albon gun ik ook het beste. Zoals iedereen heb je natuurlijk 1 of meerdere favorieten en goed onderbouwd mag je best kritiek hebben. Maar alleen maar bashen is gewoon sneu. Ik vind Perez een waardeloze coureur, maar Dat wijzen ook alle cijfers uit. Ik denk dat ze Albon veel te snel geslachtofferd hebben bij RedBull.quote:Op zaterdag 2 september 2023 17:20 schreef PS. het volgende:
[..]
Ik vind wat tegenspraak wel fijn, in plaats van alleen maar haten op Lewis, Mercedes en nu weer Ferrari. Max is inderdaad de beste, maar de reacties nu ook weer omdat Max een keer verslagen is is echt te triest voor woorden.
Het gaat er toch niet om dat Max verslagen is? Sainz heeft Max op snelheid verslagen, gewoon knap, netjes en als ik het iemand gun is het wel Sainz.quote:Op zaterdag 2 september 2023 17:20 schreef PS. het volgende:
[..]
Hoe lijkt het qua race pace voor de verschillende coureurs?quote:Op zaterdag 2 september 2023 17:14 schreef Fleischmeister het volgende:
[..]
Morgen ligt Max op kop na ronde 1, kan hem dat nou verrotten
Precies dit!quote:Op zaterdag 2 september 2023 17:26 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Het gaat er toch niet om dat Max verslagen is? Sainz heeft Max op snelheid verslagen, gewoon knap, netjes en als ik het iemand gun is het wel Sainz.
Echter klopt het gewoon niet wat de FIA doet. Als je zegt dat als je langzamer rijdt dan een 1:41 je op z'n minst naar de stewards moet dan moet je dat ook gewoon doen. Had ze op z'n minst naar de stewards gestuurd en ondertussen een leuk verhaal verzonnen waarom er omstandigheden waren waarom er geen straf uitgedeeld gaat worden.
Je maakt jezelf (de FIA) en de sport belachelijk door meteen nadat de laatste over de finish komt te zeggen "no further action".
Als Max hier op pole had gestaan had ik hetzelfde gezegd, als Sainz hier op de tiende plek had gestaan had ik hetzelfde gezegd. Niks maar dan ook niks te maken met het feit dat Max, gewoon eerlijk, verslagen is.
Daar ben ik het dan ook wel mee eens, maar daar hoef je Ferrari niet om te haten.quote:Op zaterdag 2 september 2023 17:26 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Het gaat er toch niet om dat Max verslagen is? Sainz heeft Max op snelheid verslagen, gewoon knap, netjes en als ik het iemand gun is het wel Sainz.
Echter klopt het gewoon niet wat de FIA doet. Als je zegt dat als je langzamer rijdt dan een 1:41 je op z'n minst naar de stewards moet dan moet je dat ook gewoon doen. Had ze op z'n minst naar de stewards gestuurd en ondertussen een leuk verhaal verzonnen waarom er omstandigheden waren waarom er geen straf uitgedeeld gaat worden.
Je maakt jezelf (de FIA) en de sport belachelijk door meteen nadat de laatste over de finish komt te zeggen "no further action".
Als Max hier op pole had gestaan had ik hetzelfde gezegd, als Sainz hier op de tiende plek had gestaan had ik hetzelfde gezegd. Niks maar dan ook niks te maken met het feit dat Max, gewoon eerlijk, verslagen is.
Moeten mensen maar eens ophouden met die onzinnige ophemeling en valse praatjes. Hamilton doet er zelf ook aan mee, dus geen medelijden.quote:Op zaterdag 2 september 2023 17:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat gehaat op Lewis is echt bizar inderdaad. Er is zelfs iemand die hier niet meer post omdat dat gehaat zo vreselijk is.
Ach je weet wie het zegt joh, verspilde moeite maar toch chapeau.quote:Op zaterdag 2 september 2023 17:26 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ferrari hoef je niet te haten, die haten zichzelf al genoegquote:Op zaterdag 2 september 2023 17:27 schreef PS. het volgende:
[..]
Daar ben ik het dan ook wel mee eens, maar daar hoef je Ferrari niet om te haten.
Als je hier vaker komtquote:Op zaterdag 2 september 2023 17:24 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Als je hier vaker komt dan weet je dat chevy alleen maar komt om Max te bashen. En ik ben niet alleen Max fan. Norris en Albon gun ik ook het beste. Zoals iedereen heb je natuurlijk 1 of meerdere favorieten en goed onderbouwd mag je best kritiek hebben. Maar alleen maar bashen is gewoon sneu. Ik vind Perez een waardeloze coureur, maar Dat wijzen ook alle cijfers uit. Ik denk dat ze Albon veel te snel geslachtofferd hebben bij RedBull.
Sws is dit niet de eerste keer dat FIA zichzelf zo tegenspreekt, zoals het achteraf terug draaien van de straf van HAM in Rusland 2021 omdat bleek dat hij hiermee eigenlijk een raceban te pakken had. Consequent handelen blijkt ook nu toch maar weer heel lastig voor de FIA.quote:Op zaterdag 2 september 2023 17:26 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ja dat is ook niet normaal. Maar dat ben ik toch ook niet oneens?quote:Op zaterdag 2 september 2023 17:28 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ferrari hoef je niet te haten, die haten zichzelf al genoeg
Enige haat die ik net had was richting de fans die weer aan het droeftoeteren waren op de tribunes, maar dat heb ik net zo goed in England en Nederland als ze weer eens "booooee" lopen te roepen.
En dan durven te roepen dat ze nooit naar consequenties kijken, maar altijd naar de feitenquote:Op zaterdag 2 september 2023 17:30 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Sws is dit niet de eerste keer dat FIA zichzelf zo tegenspreekt, zoals het achteraf terug draaien van de straf van HAM in Rusland 2021 omdat bleek dat hij hiermee eigenlijk een raceban te pakken had. Consequent handelen blijkt ook nu toch maar weer heel lastig voor de FIA.
Welke reacties doel je precies op?quote:Op zaterdag 2 september 2023 17:20 schreef PS. het volgende:
maar de reacties nu ook weer omdat Max een keer verslagen is is echt te triest voor woorden.
Een half topic teruglezen, lijkt me niet te moeilijk.quote:Op zaterdag 2 september 2023 17:33 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Welke reacties doel je precies op?
quote:Both drivers stayed at or above speeds necessary to stay below 1:41.0 around the
vast majority of the circuit and especially on the straights. However, in both cases
the Stewards determined that the drivers took appropriate actions to slow and stay
to the side to the track so as to not impede other drivers, and in both cases they did
this significantly to allow four drivers to pass while giving those drivers a clear track.
The Stewards therefore determine that they did not drive “unnecessarily slowly”,
and that evidently the reason they were both slightly above the maximum time was
due to their appropriate actions and take no further action.
Behalve dat het er niets mee te maken heeft dat Max verslagen is...quote:Op zaterdag 2 september 2023 17:34 schreef PS. het volgende:
[..]
Een half topic teruglezen, lijkt me niet te moeilijk.
Goede uitleg eigenlijk welquote:
Daar hoor je niemand meer over?quote:Op zaterdag 2 september 2023 17:35 schreef PS. het volgende:
Maargoed, zonder de belachelijke beslissing in Abu Dhabi in 2021 was Max nooit kampioen geworden jongens. Ook al was dat over heel 2021 wellicht verdiend.
Daar hoor je hier dan niemand meer over.
Ik zie nergens zulke vreslijke reacties, er wordt alleen wat lacherig gedaan over weer eens een belachelijke actie van FIA.quote:Op zaterdag 2 september 2023 17:34 schreef PS. het volgende:
[..]
Een half topic teruglezen, lijkt me niet te moeilijk.
quote:Op zaterdag 2 september 2023 17:35 schreef PS. het volgende:
Maargoed, zonder de belachelijke beslissing in Abu Dhabi in 2021 was Max nooit kampioen geworden jongens. Ook al was dat over heel 2021 wellicht verdiend.
HIERquote:Op zaterdag 2 september 2023 17:36 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Daar hoor je niemand meer over?
Je leest nooit nieuws uit het buitenland?
Ik zou het terug moeten zien.quote:
Had het al gelezen. Zou het terug moeten zien. Maar het klinkt wel heel engelachtig vd Ferrari-coureurs..quote:
Nu neem ik je helemaal niet meer serieus.quote:Op zaterdag 2 september 2023 17:35 schreef PS. het volgende:
Nee? Hoezo? Ik heb toen ook gewoon staan juichen. Maar een echt correcte beslissing was het natuurlijk niet.quote:
De volgende keer, ja hij duwde hem weliswaar van de baan af maar dat deed 'ie best voorzichtig.quote:
Hoeft niet, want het komt hier ook regelmatig terug.quote:Op zaterdag 2 september 2023 17:38 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Euwh.
Dan neem ik het terug.
Ze blijven er maar over dooremmeren terwijl de niet helemaal correcte beslissing niks met de uitkomst van het kampioenschap te maken had.quote:Op zaterdag 2 september 2023 17:35 schreef PS. het volgende:
Ja, stomme mensen hier, wel praten over iets van de kwalificatie een half uur terug, maar het niet hebben over Abu Dhabi van bijna 2 jaar geledenquote:
Welnee, die komt hier niet meer omdat 'ie niet meer wint. Sopsessie elders.quote:Op zaterdag 2 september 2023 17:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat gehaat op Lewis is echt bizar inderdaad. Er is zelfs iemand die hier niet meer post omdat dat gehaat zo vreselijk is.
Tja het was ook geen correcte beslissing om Lewis op Silverstone niet te diskwalificeren.quote:Op zaterdag 2 september 2023 17:39 schreef PS. het volgende:
[..]
Nee? Hoezo? Ik heb toen ook gewoon staan juichen. Maar een echt correcte beslissing was het natuurlijk niet.
Klopt helemaal. Daarom zeg ik juist ook dat het over heel 2021 wel verdiend was.quote:Op zaterdag 2 september 2023 17:43 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Tja het was ook geen correcte beslissing om Lewis op Silverstone niet te diskwalificeren.
Het mag niet eens vd mods. Dan word je naar het ouwe koeientopic verwezenquote:Op zaterdag 2 september 2023 17:40 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Ja, stomme mensen hier, wel praten over iets van de kwalificatie een half uur terug, maar het niet hebben over Abu Dhabi van bijna 2 jaar geleden
De ene keer valt de beslissing van de race director jouw kant op, de andere keer niet. Daar heb je het mee te doen.quote:Op zaterdag 2 september 2023 17:43 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Tja het was ook geen correcte beslissing om Lewis op Silverstone niet te diskwalificeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |