Goede uitleg eigenlijk welquote:
Daar hoor je niemand meer over?quote:Op zaterdag 2 september 2023 17:35 schreef PS. het volgende:
Maargoed, zonder de belachelijke beslissing in Abu Dhabi in 2021 was Max nooit kampioen geworden jongens. Ook al was dat over heel 2021 wellicht verdiend.
Daar hoor je hier dan niemand meer over.
Ik zie nergens zulke vreslijke reacties, er wordt alleen wat lacherig gedaan over weer eens een belachelijke actie van FIA.quote:Op zaterdag 2 september 2023 17:34 schreef PS. het volgende:
[..]
Een half topic teruglezen, lijkt me niet te moeilijk.
quote:Op zaterdag 2 september 2023 17:35 schreef PS. het volgende:
Maargoed, zonder de belachelijke beslissing in Abu Dhabi in 2021 was Max nooit kampioen geworden jongens. Ook al was dat over heel 2021 wellicht verdiend.
HIERquote:Op zaterdag 2 september 2023 17:36 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Daar hoor je niemand meer over?
Je leest nooit nieuws uit het buitenland?
Ik zou het terug moeten zien.quote:
Had het al gelezen. Zou het terug moeten zien. Maar het klinkt wel heel engelachtig vd Ferrari-coureurs..quote:
Nu neem ik je helemaal niet meer serieus.quote:Op zaterdag 2 september 2023 17:35 schreef PS. het volgende:
Nee? Hoezo? Ik heb toen ook gewoon staan juichen. Maar een echt correcte beslissing was het natuurlijk niet.quote:
De volgende keer, ja hij duwde hem weliswaar van de baan af maar dat deed 'ie best voorzichtig.quote:
Hoeft niet, want het komt hier ook regelmatig terug.quote:Op zaterdag 2 september 2023 17:38 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Euwh.
Dan neem ik het terug.
Ze blijven er maar over dooremmeren terwijl de niet helemaal correcte beslissing niks met de uitkomst van het kampioenschap te maken had.quote:Op zaterdag 2 september 2023 17:35 schreef PS. het volgende:
Ja, stomme mensen hier, wel praten over iets van de kwalificatie een half uur terug, maar het niet hebben over Abu Dhabi van bijna 2 jaar geledenquote:
Welnee, die komt hier niet meer omdat 'ie niet meer wint. Sopsessie elders.quote:Op zaterdag 2 september 2023 17:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat gehaat op Lewis is echt bizar inderdaad. Er is zelfs iemand die hier niet meer post omdat dat gehaat zo vreselijk is.
Tja het was ook geen correcte beslissing om Lewis op Silverstone niet te diskwalificeren.quote:Op zaterdag 2 september 2023 17:39 schreef PS. het volgende:
[..]
Nee? Hoezo? Ik heb toen ook gewoon staan juichen. Maar een echt correcte beslissing was het natuurlijk niet.
Klopt helemaal. Daarom zeg ik juist ook dat het over heel 2021 wel verdiend was.quote:Op zaterdag 2 september 2023 17:43 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Tja het was ook geen correcte beslissing om Lewis op Silverstone niet te diskwalificeren.
Het mag niet eens vd mods. Dan word je naar het ouwe koeientopic verwezenquote:Op zaterdag 2 september 2023 17:40 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Ja, stomme mensen hier, wel praten over iets van de kwalificatie een half uur terug, maar het niet hebben over Abu Dhabi van bijna 2 jaar geleden
De ene keer valt de beslissing van de race director jouw kant op, de andere keer niet. Daar heb je het mee te doen.quote:Op zaterdag 2 september 2023 17:43 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Tja het was ook geen correcte beslissing om Lewis op Silverstone niet te diskwalificeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |