Hoe lijkt het qua race pace voor de verschillende coureurs?quote:Op zaterdag 2 september 2023 17:14 schreef Fleischmeister het volgende:
[..]
Morgen ligt Max op kop na ronde 1, kan hem dat nou verrotten
Precies dit!quote:Op zaterdag 2 september 2023 17:26 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Het gaat er toch niet om dat Max verslagen is? Sainz heeft Max op snelheid verslagen, gewoon knap, netjes en als ik het iemand gun is het wel Sainz.
Echter klopt het gewoon niet wat de FIA doet. Als je zegt dat als je langzamer rijdt dan een 1:41 je op z'n minst naar de stewards moet dan moet je dat ook gewoon doen. Had ze op z'n minst naar de stewards gestuurd en ondertussen een leuk verhaal verzonnen waarom er omstandigheden waren waarom er geen straf uitgedeeld gaat worden.
Je maakt jezelf (de FIA) en de sport belachelijk door meteen nadat de laatste over de finish komt te zeggen "no further action".
Als Max hier op pole had gestaan had ik hetzelfde gezegd, als Sainz hier op de tiende plek had gestaan had ik hetzelfde gezegd. Niks maar dan ook niks te maken met het feit dat Max, gewoon eerlijk, verslagen is.
Daar ben ik het dan ook wel mee eens, maar daar hoef je Ferrari niet om te haten.quote:Op zaterdag 2 september 2023 17:26 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Het gaat er toch niet om dat Max verslagen is? Sainz heeft Max op snelheid verslagen, gewoon knap, netjes en als ik het iemand gun is het wel Sainz.
Echter klopt het gewoon niet wat de FIA doet. Als je zegt dat als je langzamer rijdt dan een 1:41 je op z'n minst naar de stewards moet dan moet je dat ook gewoon doen. Had ze op z'n minst naar de stewards gestuurd en ondertussen een leuk verhaal verzonnen waarom er omstandigheden waren waarom er geen straf uitgedeeld gaat worden.
Je maakt jezelf (de FIA) en de sport belachelijk door meteen nadat de laatste over de finish komt te zeggen "no further action".
Als Max hier op pole had gestaan had ik hetzelfde gezegd, als Sainz hier op de tiende plek had gestaan had ik hetzelfde gezegd. Niks maar dan ook niks te maken met het feit dat Max, gewoon eerlijk, verslagen is.
Moeten mensen maar eens ophouden met die onzinnige ophemeling en valse praatjes. Hamilton doet er zelf ook aan mee, dus geen medelijden.quote:Op zaterdag 2 september 2023 17:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat gehaat op Lewis is echt bizar inderdaad. Er is zelfs iemand die hier niet meer post omdat dat gehaat zo vreselijk is.
Ach je weet wie het zegt joh, verspilde moeite maar toch chapeau.quote:Op zaterdag 2 september 2023 17:26 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ferrari hoef je niet te haten, die haten zichzelf al genoegquote:Op zaterdag 2 september 2023 17:27 schreef PS. het volgende:
[..]
Daar ben ik het dan ook wel mee eens, maar daar hoef je Ferrari niet om te haten.
Als je hier vaker komtquote:Op zaterdag 2 september 2023 17:24 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Als je hier vaker komt dan weet je dat chevy alleen maar komt om Max te bashen. En ik ben niet alleen Max fan. Norris en Albon gun ik ook het beste. Zoals iedereen heb je natuurlijk 1 of meerdere favorieten en goed onderbouwd mag je best kritiek hebben. Maar alleen maar bashen is gewoon sneu. Ik vind Perez een waardeloze coureur, maar Dat wijzen ook alle cijfers uit. Ik denk dat ze Albon veel te snel geslachtofferd hebben bij RedBull.
Sws is dit niet de eerste keer dat FIA zichzelf zo tegenspreekt, zoals het achteraf terug draaien van de straf van HAM in Rusland 2021 omdat bleek dat hij hiermee eigenlijk een raceban te pakken had. Consequent handelen blijkt ook nu toch maar weer heel lastig voor de FIA.quote:Op zaterdag 2 september 2023 17:26 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ja dat is ook niet normaal. Maar dat ben ik toch ook niet oneens?quote:Op zaterdag 2 september 2023 17:28 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ferrari hoef je niet te haten, die haten zichzelf al genoeg
Enige haat die ik net had was richting de fans die weer aan het droeftoeteren waren op de tribunes, maar dat heb ik net zo goed in England en Nederland als ze weer eens "booooee" lopen te roepen.
En dan durven te roepen dat ze nooit naar consequenties kijken, maar altijd naar de feitenquote:Op zaterdag 2 september 2023 17:30 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Sws is dit niet de eerste keer dat FIA zichzelf zo tegenspreekt, zoals het achteraf terug draaien van de straf van HAM in Rusland 2021 omdat bleek dat hij hiermee eigenlijk een raceban te pakken had. Consequent handelen blijkt ook nu toch maar weer heel lastig voor de FIA.
Welke reacties doel je precies op?quote:Op zaterdag 2 september 2023 17:20 schreef PS. het volgende:
maar de reacties nu ook weer omdat Max een keer verslagen is is echt te triest voor woorden.
Een half topic teruglezen, lijkt me niet te moeilijk.quote:Op zaterdag 2 september 2023 17:33 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Welke reacties doel je precies op?
quote:Both drivers stayed at or above speeds necessary to stay below 1:41.0 around the
vast majority of the circuit and especially on the straights. However, in both cases
the Stewards determined that the drivers took appropriate actions to slow and stay
to the side to the track so as to not impede other drivers, and in both cases they did
this significantly to allow four drivers to pass while giving those drivers a clear track.
The Stewards therefore determine that they did not drive “unnecessarily slowly”,
and that evidently the reason they were both slightly above the maximum time was
due to their appropriate actions and take no further action.
Behalve dat het er niets mee te maken heeft dat Max verslagen is...quote:Op zaterdag 2 september 2023 17:34 schreef PS. het volgende:
[..]
Een half topic teruglezen, lijkt me niet te moeilijk.
Goede uitleg eigenlijk welquote:
Daar hoor je niemand meer over?quote:Op zaterdag 2 september 2023 17:35 schreef PS. het volgende:
Maargoed, zonder de belachelijke beslissing in Abu Dhabi in 2021 was Max nooit kampioen geworden jongens. Ook al was dat over heel 2021 wellicht verdiend.
Daar hoor je hier dan niemand meer over.
Ik zie nergens zulke vreslijke reacties, er wordt alleen wat lacherig gedaan over weer eens een belachelijke actie van FIA.quote:Op zaterdag 2 september 2023 17:34 schreef PS. het volgende:
[..]
Een half topic teruglezen, lijkt me niet te moeilijk.
quote:Op zaterdag 2 september 2023 17:35 schreef PS. het volgende:
Maargoed, zonder de belachelijke beslissing in Abu Dhabi in 2021 was Max nooit kampioen geworden jongens. Ook al was dat over heel 2021 wellicht verdiend.
HIERquote:Op zaterdag 2 september 2023 17:36 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Daar hoor je niemand meer over?
Je leest nooit nieuws uit het buitenland?
Ik zou het terug moeten zien.quote:
Had het al gelezen. Zou het terug moeten zien. Maar het klinkt wel heel engelachtig vd Ferrari-coureurs..quote:
Nu neem ik je helemaal niet meer serieus.quote:Op zaterdag 2 september 2023 17:35 schreef PS. het volgende:
Nee? Hoezo? Ik heb toen ook gewoon staan juichen. Maar een echt correcte beslissing was het natuurlijk niet.quote:
De volgende keer, ja hij duwde hem weliswaar van de baan af maar dat deed 'ie best voorzichtig.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |