Ja, maar dit zijn Tifosi, dit is passie!quote:Op zaterdag 2 september 2023 17:10 schreef Evenstar het volgende:
Italianen zijn minstens net zo erg als de Britten.
Als dit in Nederland zou gebeuren zou de media er van schande spreken.
Mede mogelijk gemaakt door Ferrari, die verknallen de pit stops of met hun strategie het toch wel weer.quote:Op zaterdag 2 september 2023 17:09 schreef StephanL het volgende:
Morgen winnen is een goede middelvinger
En ik maar denken dat alleen de Nederlandse fans verschrikkelijk zijn.quote:Op zaterdag 2 september 2023 17:10 schreef Evenstar het volgende:
Italianen zijn minstens net zo erg als de Britten.
Als dit in Nederland zou gebeuren zou de media er van schande spreken.
Gewoon doen alsof het niet bestaat, gaat het vanzelf opzoek naar een sub om proberen te trollenquote:Op zaterdag 2 september 2023 17:08 schreef RealistAtheist het volgende: [..] Begin je weer? sneuneus
![]()
Wie ben jij dan?quote:Op zaterdag 2 september 2023 17:08 schreef PS. het volgende: [..] Ff kalm met je red bull petje vriend.
Blijkbaar wel want de thuisfavoriet wordt twee keer achtereen niet gestraft. Terecht dus.quote:Op zaterdag 2 september 2023 17:09 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Alsof het een wat met het ander te maken heeft.
Of gewoon omdat ze door de lage downforce hun banden opvreten.quote:Op zaterdag 2 september 2023 17:10 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Mede mogelijk gemaakt door Ferrari, die verknallen de pit stops of met hun strategie het toch wel weer.
Ik weet nog steeds niet wat Vettel zijn "vieze tiete vieze tiete" betekentquote:
True. Ze doen net alsof ze gewonnen hebben.quote:Op zaterdag 2 september 2023 17:10 schreef PzKpfw het volgende:
Net wanneer je dacht dat het niet sneuer kan dan die Engelsen weten die Italianen het wel weer te overtreffen.
Hopelijk ploffen beide Ferrari's morgen.
Slopen hun banden weer door te veel glijden met te weinig downforce.quote:Op zaterdag 2 september 2023 17:11 schreef Newone82 het volgende:
Ferrari. Morgen gaat of motor ploffen of ze screwen het weer up.
Weet Max ook.
NL fans hebben een paar rotte appels, maar de Britten en Italianen zijn gewoon hele kratten van met rotte appels.quote:Op zaterdag 2 september 2023 17:10 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
En ik maar denken dat alleen de Nederlandse fans verschrikkelijk zijn.
Er gaat sowieso weer iets fout bij Leclerc, bij hem gaat er altijd wel iets fout.quote:Op zaterdag 2 september 2023 17:10 schreef PzKpfw het volgende:
Net wanneer je dacht dat het niet sneuer kan dan die Engelsen weten die Italianen het wel weer te overtreffen.
Hopelijk ploffen beide Ferrari's morgen.
Een Formula 1 fanquote:Op zaterdag 2 september 2023 17:11 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Wie ben jij dan?en ik ben je vriend niet, makker.
Dat is wel de verwachting dat ze daardoor de race verliezen. Marges zullen niet heel groot zijnquote:Op zaterdag 2 september 2023 17:12 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Slopen hun banden weer door te veel glijden met te weinig downforce.
Morgen ligt Max op kop na ronde 1, kan hem dat nou verrottenquote:Op zaterdag 2 september 2023 17:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
Lekker sportief weer dat geboe..
Had echt verwacht dat die net wel weer zou choken.quote:Op zaterdag 2 september 2023 17:12 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Er gaat sowieso weer iets fout bij Leclerc, bij hem gaat er altijd wel iets fout.
Aldus Motorsport.com over de maximale rondetijd..quote:Mocht een coureur zich niet aan deze regel houden, dan moet hij zich hiervoor na de sessie verantwoorden bij de stewards.
quote:
Eens hoor. Ik moet altijd zo lachen als met name Britse fans lopen te mekkeren dat zij leuke fans zijn en de Nederlandse aso.quote:Op zaterdag 2 september 2023 17:12 schreef Evenstar het volgende:
[..]
NL fans hebben een paar rotte appels, maar de Britten en Italianen zijn gewoon hele kratten van met rotte appels.
Dagjesvolkquote:Op zaterdag 2 september 2023 17:09 schreef S95Sedan het volgende:
Wat een bagger fans, fluiten om niks.
Engine op 110% gezet - morgen ploft dat ding gewoon.quote:Op zaterdag 2 september 2023 17:13 schreef Newone82 het volgende:
Iets vind ik wel raar wie kan me helpen.
Ferrari heeft een bagger wagen dit jaar.
En nu in Monza staan ze er gewoon? Zaakje stinkt…
Ze waren vergeten te vermelden dat Ferrari dit weekend uitgezonderd isquote:Op zaterdag 2 september 2023 17:14 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Aldus Motorsport.com over de maximale rondetijd..
En dan nu ze gewoon vrijpleiten? Lachwekkend de Fiaquote:Op zaterdag 2 september 2023 17:14 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Komt morgen welquote:Op zaterdag 2 september 2023 17:14 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Had echt verwacht dat die net wel weer zou choken.
Low fuel?quote:Op zaterdag 2 september 2023 17:13 schreef Newone82 het volgende:
Ik ben wel erg benieuwd waarom ze geen straf krijgen. Langzamere auto's op de baan kan je toch gewoon inhalen? Lijkt mij geen excuus.quote:Op zaterdag 2 september 2023 17:14 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ze waren vergeten te vermelden dat Ferrari dit weekend uitgezonderd is
Het is het snelste circuit van het jaar, met maar weinig langzame bochten. Williams doet het ook erg goed, kijk maar naar Nyck de Vries vorig jaar, en Albon nu.quote:Op zaterdag 2 september 2023 17:13 schreef Newone82 het volgende:
Zelfs dat is belachelijk. Het is gewoon meetbaar. Hang er een straf aan.quote:Op zaterdag 2 september 2023 17:14 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Onzin. Wagen is gehele jaar meestal derde team/4de team. Heel soms tweede team. Nu staan ze er. Heel apartquote:Op zaterdag 2 september 2023 17:16 schreef PS. het volgende:
[..]
Het is het snelste circuit van het jaar, met maar weinig langzame bochten. Williams doet het ook erg goed, kijk maar naar Nyck de Vries vorig jaar, en Albon nu.
Kun je totaal niets van zeggen. Monza is Monza.
En laten we nou ook niet doen alsof Ferrari altijd ergens in de middenmoot hangt, het is wel gewoon 1 van de topteams dit jaar, ze maken alleen domme beslissingen in de race.
Als je echt een F1 fan bent dan weet je dat dit topic een tijdlang een stuk leuker is geweest toen trollololo chevy weg was. Jammer dat hij weer terug is.quote:
Daar gaat het dus in het geheel niet om natuurlijkquote:Op zaterdag 2 september 2023 17:14 schreef Fleischmeister het volgende:
[..]
Morgen ligt Max op kop na ronde 1, kan hem dat nou verrotten
Benieuwd waar ze mee gaan komen.quote:Op zaterdag 2 september 2023 17:16 schreef Evenstar het volgende:
FİA had beter even voor de vorm in ieder geval de coureurs op het matje kunnen roepen en ondertussen een onderbouwing fabriceren ....
FIA being FIA.quote:Op zaterdag 2 september 2023 17:12 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Waarom zeg je eigenlijk dat je het na de sessie onderzoekt om vervolgens in de uitloopronde toch al een besluit te nemen? Dan kun je het net zo goed direct doen.
1988 Flashback...quote:Op zaterdag 2 september 2023 17:18 schreef RealistAtheist het volgende:
Voor Max maakt dit overigens niks uit. Die wint morgen met gemak.
If you have it, flaunt itquote:Op zaterdag 2 september 2023 17:17 schreef Newone82 het volgende:
Die overdreven reactie van Sainz.
Tell me have it😂😂clown.
Gaat om kwali sainz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |