Mona krijgt haar eigen klets hoekje bij de BBBquote:Op vrijdag 8 september 2023 14:19 schreef C.L.Werner het volgende:
Heb een zwak voor MOna. Ik ga stemmen.
vegetarisch groenteboer dusquote:Op vrijdag 8 september 2023 10:43 schreef Hanca het volgende:
[..]
"Dit project wordt gesponsord door de vegetarische slager".
Toch stemt CLW op Monaquote:Op vrijdag 8 september 2023 16:51 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Mona krijgt haar eigen klets hoekje bij de BBB
Maar Premier zal ze nooit worden, lieve vrouw hoor, maar dat is het
o ja ze doet geen vlieg kwaad, Mona is de absolute tegenpool van Mark Ruttequote:
quote:Verder zou iedereen vanuit zijn woning minstens drie bomen moeten kunnen zien.
Hopelijk is iedereen er nu wel klaar mee.quote:Op vrijdag 8 september 2023 20:43 schreef Abrikozentaart het volgende:
Populientje begint nu echt lachwekkend te worden
Lief? Ze is juist permanent boos/verongelijkt, zelfs toen ze als coalitielid grotendeels haar zin kreeg. Ze past dan ook goed bij een boze schoppartij aan de zijlijn, niet bij een serieuze partij. Maar gelukkig voor haar heeft BBB met zowel programma als de lijst zichzelf ook in de hoek van boze schoppartij geverfd. Jammer, want provinciaal lijkt BBB soms best redelijk, jammer dat die provinciale lijsttrekkers blijkbaar geen macht hebben binnen de partij.quote:Op vrijdag 8 september 2023 17:04 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
o ja ze doet geen vlieg kwaad, Mona is de absolute tegenpool van Mark Rutte
maar beetje te lief
Prima plan, laten we beginnen met alle toeslagen voor de landbouwsector af te schaffenquote:Op vrijdag 8 september 2023 19:50 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zie net het programma op het RTL Nieuws.
Caroline wil alle toeslagen afschaffen? Apart programma.
De BBB begrijpt dus totaal niet waar de huidige problematiek zit en waarom de regering wetgeving moet maken over verdeling van asielzoekers. Wie had dat nou verwacht.quote:Zo wil de partij een asielquotum waarbij er niet meer dan 15.000 asielzoekers, inclusief nareizigers, per jaar worden opgevangen. Die moeten "eerlijk" over het land verdeeld worden "op basis van inwonersaantallen en draagvlak".
quote:Ze heeft er bewust voor gekozen om het programma niet te laten doorrekenen op betaalbaarheid.
Nee ik heb niet de illusie dat ze met een verkiezingsprogramma veel zetels gaan verliezen.quote:Op vrijdag 8 september 2023 21:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hopelijk is iedereen er nu wel klaar mee.
Alleen de boeren hebben nog een reden maar verder niemand toch?
er zijn verschillende proteststemmen tegen het VVD / cda beleid van de afgelopen 20 jaarquote:Op zaterdag 9 september 2023 08:22 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Nee ik heb niet de illusie dat ze met een verkiezingsprogramma veel zetels gaan verliezen.
Veel mensen stemmen op die partij als een soort middelvinger.
Ze gaat gewoon nog veel stemmen binnenhalen aankomende verkiezingen.
quote:Burgers zijn en doen vaak anders dan beleidmakers veronderstellen. Een diep en wederzijds wantrouwen is het gevolg.
Volgens Kim Putters, aftredend directeur van het Sociaal en Cultureel Planbureau, kan die kloof overbrugd worden met een nieuw sociaal contract.
Humor om te lachenquote:Op zaterdag 9 september 2023 10:05 schreef Magister_Artium het volgende:
In de klas deelt de leraar de cijfers uit van het proefwerk. Er zijn allemaal cijfers gehaald, van hoog tot laag. Floris haalt de zoveelste 10, Ahmed een 3. De klas is onrustig.
Geert, vroeger bevriend met Floris, verwijt Ahmed diens onvoldoende.
Dilan: ‘Ik heb door hard werken een hoger cijfer dan Ahmed!’
Attje en Jesse vinden dat Ahmed nooit de kans heeft gekregen.
Henri: ‘Maar we hebben iedereen toch nodig en kunnen samen het gemiddelde van de klas verhogen?’
Kees wil voor de klas bidden, Mirjam wil er een liedje bij zingen.
Tunahan vraagt aan de leraar of die wel les kan geven.
Sylvana zegt dat de leraar alleen blanken een voldoende gunt.
Joost stelt een ander model onderwijs voor.
En Thierry en Caroline, zelf een 6, schelden Floris uit: ‘stuudje, stuudje!’
Ik hou me aanbevolen voor het eindresultaat, een lekkere kalfskroket van van Dobben gaat er altijd wel in.quote:Op vrijdag 8 september 2023 10:33 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Maak er maar een week van, en dan het hele traject van kalf tot kroket.
Zou ik op de middelbare school doen en niet op de basisschool, dat welquote:Op vrijdag 8 september 2023 10:31 schreef -XOR- het volgende:
[..]
basisscholiertjes een dagje mee laten lopen in de bioindustrie, ik denk dat zowel BBB als GL zich daar wel in zouden kunnen vinden.
quote:Op donderdag 7 september 2023 23:13 schreef capricia het volgende:
En nu al vijanden met de pers gemaakt.
Gaat dit nog goed komen?
[ twitter ]
Die zitten zich gewoon in te zetten voor wat zij denken dat het beste is. Ik ben 100% anti boer, die mogen van mij allemaal verdwijnen, maar ik snap oprecht niet waar deze intense haat voor de BBB vandaan komt.quote:Op donderdag 7 september 2023 11:29 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wanneer ze elkaar de tent uit gaan vechten. Hier gaan we nog heel lang lol aan beleven.
nou 30% van het weiland mag wel weg en vervangen door woningenquote:Op zaterdag 9 september 2023 11:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
[..]
Die zitten zich gewoon in te zetten voor wat zij denken dat het beste is. Ik ben 100% anti boer, die mogen van mij allemaal verdwijnen, maar ik snap oprecht niet waar deze intense haat voor de BBB vandaan komt.
Dat mensen zich verkneukelen als een boevenpartij als FvD kapot gaat, kan ik me voorstellen want dat zijn gen welwillenden, maar ik begrijp echt niet waarom het water je nu al in de mond loopt van een eventueel falen van deze partij. Het is gewoon zielig om zo te geilen op het falen van andere welwillenden. Hijgerig met de popcorn in de hand alles zo negatief mogelijk maken en maar hopen op een harde val. Wat een raar gedrag
Alleen is er dan ook helemaal niemand die dat voorstelt.quote:Op zaterdag 9 september 2023 11:18 schreef michaelmoore het volgende:
maar om de hele voedselvoorziening de nek om te draaien is beetje te grof ,
Zelf zou ik gewoon de geldkraan dichtdraaien en wie dan kan overleven heeft bestaansrecht en de rest moet maar kijken.quote:Op zaterdag 9 september 2023 11:18 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
nou 30% van het weiland mag wel weg en vervangen door woningen
de koeien en varkens dat mag wel wel 50% weg net als de landbouwsubsidie
maar om de hele voedselvoorziening de nek om te draaien is beetje te grof ,
De akkerbouw , bollenteelt , boom en vasteplanten , tuinbouw en fruitteelt is goud waard voor nederland
we moeten een beetje minderen met het verlangen om van nederland de serengetti te willen maken , in Afrika zou men willen dat ze de stikstof mest hadden waar hier zo op gehakt wordt
Dan gaat daar ook wat meer gras en bramen groeien
80% van de landbouwsubside gaat naar de rijke Russische wijnboeren en Frankrijk en de vrienden van de regeringen in Hongarije en Polenquote:Op zaterdag 9 september 2023 11:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zelf zou ik gewoon de geldkraan dichtdraaien en wie dan kan overleven heeft bestaansrecht en de rest moet maar kijken.
Zou overigens niet overal huizen wegzetten, wat échte natuur ipv die gecultiveerde rotzooi mag er ook wel voor terug
quote:Een derde van al het EU-geld gaat naar landbouw: is dat niet te veel?
Europese regeringsleiders bepalen de komende maanden of het EU-budget voor landbouw gaat groeien of krimpen. Het gaat om veel geld: alleen Nederlandse boeren krijgen jaarlijks al honderden miljoenen aan steun uit Brussel.
Er is de afgelopen tijd steeds meer kritiek op de verdeling van de Europese landbouwsubsidies. Het meeste geld komt namelijk terecht bij hele grote bedrijven, constateerde de New York Times onlangs na maandenlang onderzoek.
In Hongarije, bijvoorbeeld, zorgt premier Viktor Orban dat vele hectaren staatsgrond in handen komen van zijn eigen vrienden en familie, die er vervolgens tientallen miljoenen aan subsidie voor incasseren. En de Tsjechische premier Andrej Babis heeft een eigen landbouwbedrijf, dat jaarlijks bijna 40 miljoen aan Europees geld opstrijkt.
Waarvan akte.quote:Op zaterdag 9 september 2023 16:11 schreef Cupfighter het volgende:
Mona is een zeer goede reden voor mij om geen BBB te stemmen, vreselijk mens
Omdat deze aanname niet klopt. BBB is opgericht om willens en wetens, terwijl ze weten welke schade er wordt aangericht, de belangen te beschermen van de producenten van veevoer en landbouwgif. Nee, niet de boeren, maar de producenten, de megabedrijven. Dat is de reden dat BBB inderdaad niet gepruimd wordt.quote:Op zaterdag 9 september 2023 11:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
[..]
Die zitten zich gewoon in te zetten voor wat zij denken dat het beste is. Ik ben 100% anti boer, die mogen van mij allemaal verdwijnen, maar ik snap oprecht niet waar deze intense haat voor de BBB vandaan komt.
Dat hele toeslagenstelsel heb je niet nodig als je basisbelastingstelsel op orde is.quote:Op vrijdag 8 september 2023 19:50 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zie net het programma op het RTL Nieuws.
Caroline wil alle toeslagen afschaffen? Apart programma.
Ben je bang dat je gaat verliezen op 22/11?quote:Op vrijdag 8 september 2023 21:20 schreef Hexagon het volgende:
Man man, zelfs Jacobse en van Es hadden een serieuzer programma.
Ik wist niet dat ik ook op Hexagon kon stemmenquote:Op dinsdag 12 september 2023 11:42 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ben je bang dat je gaat verliezen op 22/11?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |