SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
zoek een levenquote:
Aldus iemand aan de Duitse grens.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 16:09 schreef Caland het volgende:
Als ik regelmatig in de buurt van Papendrecht zou moeten vertoeven zou ik ook van een flatgebouw afspringen
cc @:onlogisch
Dat kan wel anderhalf uur durenquote:Op donderdag 31 augustus 2023 18:03 schreef onlogisch het volgende:
svp even een mention als het eerste balletje wordt gepakt.
Dank
Sepp Blatter probeerde ooit eens het proces te versnellen door de minuut stilte na twaalf secondes te stoppen, maar dat vonden mensen óók weer niet goed.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 18:03 schreef alopio het volgende:
Zo’n loting duurt altijd tering lang met overbodig gelul
Prima voorzitter die manquote:Op donderdag 31 augustus 2023 18:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Sepp Blatter probeerde ooit eens het proces te versnellen door de minuut stilte na twaalf secondes te stoppen, maar dat vonden mensen óók weer niet goed.
Heel de bullshit voor de loting is 1 vage shitshowquote:Op donderdag 31 augustus 2023 18:10 schreef klaasweetalles het volgende:
jezus wat een vaag flimpje heeft de eufa weer in elkaar geknutseld
Het is verschrikkelijk.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 18:15 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Heel de bullshit voor de loting is 1 vage shitshow
Alsof je naar het Songfestival aan het kijken bent
@:R-woud93
Dilla blijft en gaat mondjes snoeren vriend.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 18:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@:onlogisch denk jij dat ze nog een club vinden voor Dilrosun? Ik denk dat er wel op gehoopd wordt!
Wie denken jullie dat daar nog meer op hopen?
Als Geert niet in beeld komt zijn @Pisces29 en ik teleurgesteld.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 18:21 schreef Erasmus het volgende:
Introductiefilmpje Feyenoord nu jongens!!
Dortmund.mp4 not found.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 18:21 schreef Erasmus het volgende:
Mooi, die ken ik nog niet.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 18:21 schreef Erasmus het volgende:
Ik doe met jullie mee.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 18:22 schreef onlogisch het volgende:
@:Pisces29 en ik zijn teleurgesteld
Idrissiquote:Op donderdag 31 augustus 2023 18:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als Geert niet in beeld komt zijn @:Pisces29 en ik teleurgesteld.
hoezoquote:
Bayern zit in rood, nu kunnen ze Union loten!quote:Op donderdag 31 augustus 2023 18:25 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
hoezo
is dat een voordeel
Want?quote:Op donderdag 31 augustus 2023 18:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Groep E verhoogt de kans volgens mij aanzienlijk op een kutloting.
Ter info.
De moeder van Maschaquote:Op donderdag 31 augustus 2023 18:25 schreef zoekeenleven het volgende:
Wie is die pittige tante tussen don kloesoe en rini?
Hoezo?quote:Op donderdag 31 augustus 2023 18:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Groep E verhoogt de kans volgens mij aanzienlijk op een kutloting.
Ter info.
Als er al drie Engelse clubs of drie Spaanse clubs geloot zijn, twee aan de linkerkant, en Newcastle/Sociedad wordt getrokken, dan komen ze automatisch in pot E volgens mij.quote:
Lotingen in Europa zijn niet vaak aan ons besteed maar wie weetquote:Op donderdag 31 augustus 2023 18:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als er al drie Engelse clubs of drie Spaanse clubs geloot zijn, twee aan de linkerkant, en Newcastle/Sociedad wordt getrokken, dan komen ze automatisch in pot E volgens mij.
krijg de teringquote:
Eindigden vorig jaar nog vierde in een poule die gewonnen werd door Club Brugge.quote:
Ik bid nog steeds voor Unionquote:Op donderdag 31 augustus 2023 18:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Newcastle nog mogelijk aan onze kant
En FCU??quote:Op donderdag 31 augustus 2023 18:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
33% kans op Newcastle, trouwens.
in milaan flapdrolquote:
Jaquote:
Dit is niet leuk.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 18:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
100% kans op Lazio of Milan.
KAPOET MAKEN.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 18:42 schreef fetX het volgende:
Heb je de CL, krijg je twee verschrikkelijke zaadclubs
@Treinhoer @Treinhomoquote:Op donderdag 31 augustus 2023 18:43 schreef trein2000 het volgende:
Zet de fonteinen maar weer af.
Feyenoorders kunnen zich nooit gedragen. Laat staan in Rome.
Vorig jaar is er niets gesloopt.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 18:43 schreef trein2000 het volgende:
Behalve dat stadion in oostenrijk danquote:Op donderdag 31 augustus 2023 18:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Vorig jaar is er niets gesloopt.
Zie hier de relnichtquote:Op donderdag 31 augustus 2023 18:43 schreef trein2000 het volgende:
Of juist een gelijkwaardig 4e team die ook punten kan snoepen van Lazio of Atletico.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 18:43 schreef fetX het volgende:
Hopelijk even een makkelijke als 4e team. Thuis tegen Lazio en Atletico heb je echt wel kans.
Omdat jullie niet welkom waren en het halve politiekorps op de been was ja.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 18:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Vorig jaar is er niets gesloopt.
Ging over Rome toch.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 18:44 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Behalve dat stadion in oostenrijk dan
Ik doe meequote:Op donderdag 31 augustus 2023 18:44 schreef Erasmus het volgende:
Jongens ik wil jullie vragen mee te bidden dat we Union loten![]()
Lever eens een nuttige bijdrage ipv dat gezeik.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 18:44 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Omdat jullie niet welkom waren en het halve politiekorps op de been was ja.
@KingRoland graagquote:Op donderdag 31 augustus 2023 18:44 schreef Erasmus het volgende:
Jongens ik wil jullie vragen mee te bidden dat we Union loten![]()
Allemaal 8 punten genotquote:Op donderdag 31 augustus 2023 18:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Of juist een gelijkwaardig 4e team die ook punten kan snoepen van Lazio of Atletico.
Ben jij Turks?quote:Op donderdag 31 augustus 2023 18:48 schreef Pisces29 het volgende:
Ik kom naar de Kuip als we die Turken loten
Fluitend hierquote:
Bedankt Hansquote:Op donderdag 31 augustus 2023 18:54 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
F is wel echt de zwaarste poule denk ik
Als het CL schema bekend is zet je de clubnamen ook in de OP? #dtvquote:Op donderdag 31 augustus 2023 18:54 schreef ThePlaneteer het volgende:
Wel arbeiderspoule zeg. Dat wordt 6 potjes hoop gezeik qua verleden
Waarom komen we altijd Romeinse clubs tegen?quote:Op donderdag 31 augustus 2023 18:54 schreef ThePlaneteer het volgende:
Wel arbeiderspoule zeg. Dat wordt 6 potjes hoop gezeik qua verleden
Achter Celtic eindigen zou ik wel een blamage vinden, eigenlijk. Lazio is zwakker dan vorig seizoen en zal wel weer net zo labiel zijn, die kunnen we hebben. En Atletico werd vorig jaar vierde in een groep die gewonnen werd door Club Brugge.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 18:52 schreef fetX het volgende:
Derde is prima mogelijk
Lazio thuis kun je hebben. Atletico op een goede dag puntje pakken. Jammer van de tegenstanders, maar het kan.
Omdat ze Feyenoord weer straffen op willen leggen , het gaat te lang goed bij die clubquote:Op donderdag 31 augustus 2023 18:55 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Waarom komen we altijd Romeinse clubs tegen?
Als je niet naar Glasgow gaat hoef je nooit meer te komenquote:Op donderdag 31 augustus 2023 18:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Als Celtic-uit speelronde 3 is ga ik boeken, trouwens.
@:uefa regel dit.
Voormalig keelgrijper Diego Cholo Simeone.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 18:57 schreef ThePlaneteer het volgende:
Simeone en Sarri worden helemaal gek in de Kuip. Alleen daarom wil ik al een passe partout
Uiteraard. En onze Braziliaanse vriend is gefixt.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 18:55 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Als het CL schema bekend is zet je de clubnamen ook in de OP? #dtv
Moet hij weten.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 19:02 schreef klaasweetalles het volgende:
sarina wiegman coach of teh year
wat verrassend
Coentje verdedigt weer eens niet meequote:
Arend staat straks gewoon in Wembley allen.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 19:02 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Feyenoord kan overwinteren in de CL met heiland Arend Martijn.
Arend Martijn brengt ons naar het beloofde land.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 19:09 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Arend staat straks gewoon in Wembley allen.
Valt mee toch. Op zich leuke clubs, waar je in ieder geval ook niet kansloos bent. In goede doen kunnen we zeker nog na de winter nog door.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 19:21 schreef klaasweetalles het volgende:
Al deze ploegen zijn kut als je realistische bent
wel een goede loting voor de supporters
Zou zeer leuk zijn.quote:
Zou de perfecte pool uitslag zijn.quote:
Debielenklok overtreden. @Slobeendquote:Op donderdag 31 augustus 2023 19:42 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Zou de perfecte pool uitslag zijn.
Crewbash op een FA. Niet heel slim wel.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 19:42 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Debielenklok overtreden. @:slobeend
quote:Op donderdag 31 augustus 2023 19:43 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Crewbash op een FA. Niet heel slim wel.
quote:
7x in 2,5 jaarquote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:26 schreef snabbi het volgende:
Europa staat gelijk aan Rome voor ons.
Ueda gaat shinen die eerste 2 wedstrijdenquote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:48 schreef ThePlaneteer het volgende:
Hopen dat je Lazio als 3 en 4e pot hebt met Santi.
Boeiend, gewoon vijf fantastische wedstrijden met alles erop en eraan en een potje in Romequote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:25 schreef snabbi het volgende:
Ik weet eigenlijk veel te weinig van de elftallen van de ploegen.. ik ken alleen de reputatie van de clubs![]()
En om eerlijk te zijn vind ik het ook nog veel te vroeg om in te schatten hoe we er zelf voor staan, want Almere is niet echt de graadmeter om aan te geven of het lek boven is.
Gezellig, zie je daar wel, ken je toch nietquote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:06 schreef Caland het volgende:
Wat een loting man
Madrid en Glasgow al klaar om te boeken, duurt lang.
Dat ene potje in Romequote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Boeiend, gewoon vijf fantastische wedstrijden met alles erop en eraan en een potje in Rome
What’s not to like
En wie heeft daar wat aan dan, dergelijke uitspraken?quote:Op vrijdag 1 september 2023 00:31 schreef F.M.D. het volgende:
Zag wat reacties van spelers op de loting maar wat een voorzichtigheid zeg. De TD van PSV spreekt gewoon uit dat onverwinteren in de CL de doelstelling is. Meteen duidelijk maken waar de lat ligt. Zowel PSV als Feyenoord zitten in een poule waar je dat ook mag verwachten.
Hallo Jan Roelfs.quote:Op vrijdag 1 september 2023 00:31 schreef F.M.D. het volgende:
Zag wat reacties van spelers op de loting maar wat een voorzichtigheid zeg. De TD van PSV spreekt gewoon uit dat onverwinteren in de CL de doelstelling is. Meteen duidelijk maken waar de lat ligt. Zowel PSV als Feyenoord zitten in een poule waar je dat ook mag verwachten.
FMD van het FOK!forum.quote:Op vrijdag 1 september 2023 00:34 schreef Caland het volgende:
[..]
En wie heeft daar wat aan dan, dergelijke uitspraken?
Win je niks mee/ Gewoon zorgen dat dit team zsm op elkaar ingespeeld raakt. Geen woorden maar daden.quote:Op vrijdag 1 september 2023 00:31 schreef F.M.D. het volgende:
Eigenlijk moeten ze gewoon uitspreken dat we voor die cup met de grote oren gaanquote:Op vrijdag 1 september 2023 00:31 schreef F.M.D. het volgende:
Wij hier op fok, kunnen we weer memes van maken.quote:Op vrijdag 1 september 2023 00:34 schreef Caland het volgende:
[..]
En wie heeft daar wat aan dan, dergelijke uitspraken?
Netten moeten alleen aan de lange kant op Z weg lijkt. Dat zal wel helemaal dicht gaan inderdaadquote:Op vrijdag 1 september 2023 08:15 schreef snabbi het volgende:
Ik zag al een opmerking voorbij komen over kleinste stadion van de groep, maar ik neem aan dat ze W,X en Z dicht gaan gooien omdat die netten niet mogen blijven?
Zou wel verstandig zijn.quote:Op vrijdag 1 september 2023 08:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Netten moeten alleen aan de lange kant op Z weg lijkt. Dat zal wel helemaal dicht gaan inderdaad
Klap in het gezicht van expected katheters op het veldquote:Op vrijdag 1 september 2023 08:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Netten moeten alleen aan de lange kant op Z weg lijkt. Dat zal wel helemaal dicht gaan inderdaad
Tegen Roma hingen die netten er ook aan de kant van Z.quote:Op vrijdag 1 september 2023 08:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat dat niet mocht van UEFAquote:Op vrijdag 1 september 2023 09:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Tegen Roma hingen die netten er ook aan de kant van Z.
Zo een grote transfer als die van geert dus niet meer lukken binnen 24 uur....feyenoord heeft altijd veel tijd nodig...quote:Op vrijdag 1 september 2023 10:15 schreef Ali_boo het volgende:
[ twitter ]
Maw grote kans dat Geertruida blijft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |