SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door DombohetOlifantje1 op 30-08-2023 09:57:57 ]
Dit is niet best inderdaad.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 21:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik vind 2026 een beetje matig trouwens. Maar goed
De Geertroute, verstandige jongenquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 21:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit is niet best inderdaad.
TS verzaakt weer eensquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 21:10 schreef Pisces29 het volgende:
Komt de nieuwe foto in de OP er nog in of heb ik niet goed gekeken?
Waarom had @ZKA dit nieuws nietquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 21:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ twitter ]
Vervanger van Mascha is al binnen
QGod
Jij moet echt weer voor Ajax worden, ging je vroeger ook goed afquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 21:22 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Waarom had @:zka dit nieuws niet![]()
wtf gastquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 21:29 schreef ZKA het volgende:
[..]
Jij moet echt weer voor Ajax worden, ging je vroeger ook goed af
[ twitter ]
Net als Almere zondag: tegen dergelijke tegenstanders moet je geen conclusies trekken.quote:
@Pistolero die Mascha haat heeft het erg moeilijk hiermee.quote:
Dit heb ik eerder gelezenquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 21:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
@:pistolero die Mascha haat heeft het erg moeilijk hiermee.
Maar het past wel een beetje bij het hele nare negatieve sfeertje dat er rond de spelers(met name de nieuwe jongens) hing de afgelopen weken. Vroeger was Feyenoord een club waar zelfs de allegrootste non-voetballers week-in-week-uit werden toegezongen na weer een wanprestatie. Nu heb je voor het eerst in decennia een selectie met bijna louter prima voetballers, is men weer volledige doorgeslagen naar de andere kant door overdreven kritisch te zijn. Bijzonder.
Dit is een copy-paste, plagiaat waar zka jaloers op zou zijn.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 21:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar het past wel een beetje bij het hele nare negatieve sfeertje dat er rond de spelers(met name de nieuwe jongens) hing de afgelopen weken. Vroeger was Feyenoord een club waar zelfs de allegrootste non-voetballers week-in-week-uit werden toegezongen na weer een wanprestatie. Nu heb je voor het eerst in decennia een selectie met bijna louter prima voetballers, is men weer volledige doorgeslagen naar de andere kant door overdreven kritisch te zijn. Bijzonder.
Ja, nee, doe dit maar niet meer. In je poging om grappig te zijn en mijn eigen opmerking tegen me te gebruiken sla je de plank weer eens volkomen mis. Geeft niet hoor, kan gebeuren.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 21:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dilro speelt pas bij een stuk of wat blessures inderdaad.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 21:47 schreef Caland het volgende:
IJskoud bad hier
Tijd om Kasanwirjo en Dilro te lozen zodat het weer LOEIHEET en GEMOEDELIJK wordt hier
Announce @:zka
Het was niet grappig bedoeld en ik denk dat je onderste zin bewijst dat ik de plank niet heb misgeslagen (lol)quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 22:09 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ja, nee, doe dit maar niet meer. In je poging om grappig te zijn en mijn eigen opmerking tegen me te gebruiken sla je de plank weer eens volkomen mis. Geeft niet hoor, kan gebeuren.
Verder wel weer typerend dat uitgerekend de figuren die niks kunnen het meest worden aanbeden. Eerst Arne en nu Mascha. Tsja.
waar speelt diequote:Op dinsdag 29 augustus 2023 21:48 schreef Scrummie het volgende:
Mensen die Mascha niet waarderen neem ik niet serieus.
En mensen die Mascha niet (zouden) nemen waardeer ik niet serieus.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 21:48 schreef Scrummie het volgende:
Mensen die Mascha niet waarderen neem ik niet serieus.
Wat een toeval zeg. Uitgerekend na de uitspraken van Arne van afgelopen week zou er een speler aangeboden worden op Transferroom. Dat verwacht je toch ook niet.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 23:02 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Hoera
Extreem kinderachtig om dan weer je gelijk te moten halen met dat transferroom geneuzel
Stond dat niet in het oorspronkelijke artikel van ZKA met die 8 spelers?quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 23:09 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Wat een toeval zeg. Uitgerekend na de uitspraken van Arne van afgelopen week zou er een speler aangeboden worden op Transferroom. Dat verwacht je toch ook niet.
Ja dus dat gaat nu tot in den treuren herhaald wordenquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 23:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Stond dat niet in het oorspronkelijke artikel van ZKA met die 8 spelers?
Ja, en Arne zei dat hij er nog nooit van gehoord had dus nu gaat dat 100x herhaald worden.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 23:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Stond dat niet in het oorspronkelijke artikel van ZKA met die 8 spelers?
Alstublieft maatjuhquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 21:47 schreef Caland het volgende:
IJskoud bad hier
Tijd om Kasanwirjo en Dilro te lozen zodat het weer LOEIHEET en GEMOEDELIJK wordt hier
Announce @:zka
Ik snap deze (mogelijke) transfer ook niet zo. Met deze onervaren keeper op de bank met 0 ervaring op het hoogste niveau willen we dan wel de Champions League in?quote:
Lijkt mij dat er dan nog wel het een en ander geloosd gaat worden. Of voor wie zou hij in de plaats komen?quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 23:30 schreef Ali_boo het volgende:
Over Bitello is JB Filho Reporter (een van de insiderjournalisten van Gremio) helder: Feyenoord heeft afgelopen uren een nieuw bod gedaan.
Hij komt tenminste wel bij de lat.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 07:24 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik snap deze (mogelijke) transfer ook niet zo. Met deze onervaren keeper op de bank met 0 ervaring op het hoogste niveau willen we dan wel de Champions League in?
Gelukkig leg jij de lat niet erg hoogquote:Op woensdag 30 augustus 2023 08:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hij komt tenminste wel bij de lat.
Jones had geen zin meerquote:Op woensdag 30 augustus 2023 07:24 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik snap deze (mogelijke) transfer ook niet zo. Met deze onervaren keeper op de bank met 0 ervaring op het hoogste niveau willen we dan wel de Champions League in?
En dan ook nog eens een jong talent die zijn wedstrijden zonder pardon mee kan pakken met O21, keeper voor de toekomst. Alleen maar Win-Win!quote:Op woensdag 30 augustus 2023 08:42 schreef aTypisch het volgende:
Lijkt mij vrij logisch dat je je (fitte) keepersgroep wil uitbreiden naar 3 man als dat mogelijk is
ja maar deze nieuwe tijdelijke tweede keeper heeft geen ervaring in de champions leaguequote:Op woensdag 30 augustus 2023 08:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
En dan ook nog eens een jong talent die zijn wedstrijden zonder pardon mee kan pakken met O21, keeper voor de toekomst. Alleen maar Win-Win!
Alleen die City-group even tot bedaren brengen met al hun eisen, maar dat is Dennis wel toevertrouwd.
Wat gaan ze dan met Berger doen?quote:Op woensdag 30 augustus 2023 08:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
En dan ook nog eens een jong talent die zijn wedstrijden zonder pardon mee kan pakken met O21, keeper voor de toekomst. Alleen maar Win-Win!
Alleen die City-group even tot bedaren brengen met al hun eisen, maar dat is Dennis wel toevertrouwd.
Ik heb dat 'Ja je kan toch niet met Lamprou/van Sas de CL! in' nooit echt begrepen. We hebben het hier over een 3e keeper. Geen enkele club ter wereld heeft een CL-waardige(sowieso een nogal loze term, maar goed) 3e keeper. Zelfs Man City en Real Madrid niet. Daarom zijn het ook 3e keepers.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 07:24 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
mooi gastjes is datquote:Op woensdag 30 augustus 2023 08:49 schreef Scrummie het volgende:
Qgod
https://www.vi.nl/pro/har(...)klaar-bij-feyenoord-
Nee, daarom vind ik dus dat je geen extra keeper nodig hebt, we hebben Lamprou al, en anders had je Lamprou niet moeten halen.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 08:51 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik heb dat 'Ja je kan toch niet met Lamprou/van Sas de CL! in' nooit echt begrepen. We hebben het hier over een 3e keeper. Geen enkele club ter wereld heeft een CL-waardige(sowieso een nogal loze term, maar goed) 3e keeper. Zelfs Man City en Real Madrid niet. Daarom zijn het ook 3e keepers.
Lamprou is niet gehaald als invaller, maar als derde keeperquote:Op woensdag 30 augustus 2023 09:00 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nee, daarom vind ik dus dat je geen extra keeper nodig hebt, we hebben Lamprou al, en anders had je Lamprou niet moeten halen.
Wat een bullshit beredenering. Met een 3e keeper loop je ook het risico dat die een keer zal moeten invallen. Zeker met het trackrecord van Bijlow. Dan moet je dat vooraf al incalculeren en een andere keeper halen.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 09:01 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Lamprou is niet gehaald als invaller, maar als derde keeper
Dat is hij toch ook nog steeds? Dat je eerste keeper geblesseerd is veranderd daar niks aan.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 09:01 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Lamprou is niet gehaald als invaller, maar als derde keeper
daarom snap ik de verontwaardiging ook niet zoquote:Op woensdag 30 augustus 2023 09:11 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dat is hij toch ook nog steeds? Dat je eerste keeper geblesseerd is veranderd daar niks aan.
Voor de breedte neem ik aan ?quote:Op woensdag 30 augustus 2023 07:35 schreef mrchlle het volgende:
[..]
Lijkt mij dat er dan nog wel het een en ander geloosd gaat worden. Of voor wie zou hij in de plaats komen?
Wel eens hoor. Het lijken allemaal wat verstandigere jongens te zijn. Al zou je daar bij Hartman op het oog aan twijfelen, maar dat is nogal onterecht.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 08:53 schreef aTypisch het volgende:
[..]
mooi gastjes is dat
sowieso het idee dat er in NL weer wat leukere mannetjes doorbreken, of ik word ouder
Het is heel heet, hun aanwinst Nenad Cvetkovic heeft net alles afgescheurd. Kan ook als CV en als back uit de voeten. Rapid moet nu iets doen.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 09:12 schreef Pleun2011 het volgende:
Kasanwirjo naar Wien zou wel fantastisch zijn, hopelijk gaat dat door. Soms moet je spelers de tijd geven maar deze gozer heeft alleen maar onkunde laten zien in de wedstrijden dat hij speelde. Types die niks toevoegen, nauwelijks spelen maar wel vooraan staan als er wat te vieren valt, daar heb ik weinig mee.
Q is de liefste jongen van de hele selectie.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 09:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wel eens hoor. Het lijken allemaal wat verstandigere jongens te zijn. Al zou je daar bij Hartman op het oog aan twijfelen, maar dat is nogal onterecht.
Vind het zelfs wel iemand die aanvoerder zou kunnen zijn.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 09:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Q is de liefste jongen van de hele selectie.
Heb je gisteren zitten kijken? Speelde echt heel goed.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 09:16 schreef Tomatenboer het volgende:
Volgens de Telegraaf zet Ajax nu in op de komst van middenvelder Sivert Mannsverk, voormalig transfertarget van Feyenoord.
Weet nog dat hij vorig jaar zo enorm gehyped werd. Zou wel zuur zijn als hij bij Ajax toch een hele goede blijkt te zijn.
Vind ik ook.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 09:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Vind het zelfs wel iemand die aanvoerder zou kunnen zijn.
Dude seriously….quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 22:09 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Verder wel weer typerend dat uitgerekend de figuren die niks kunnen het meest worden aanbeden. Eerst Arne […]
Waarom zou je voor Mannsverk gaan wanneer je ook een Algerijns international kan halenquote:Op woensdag 30 augustus 2023 09:16 schreef Tomatenboer het volgende:
Volgens de Telegraaf zet Ajax nu in op de komst van middenvelder Sivert Mannsverk, voormalig transfertarget van Feyenoord.
Weet nog dat hij vorig jaar zo enorm gehyped werd. Zou wel zuur zijn als hij bij Ajax toch een hele goede blijkt te zijn.
sommige talentvolle jongens hebben last van een onterecht imagoquote:Op woensdag 30 augustus 2023 09:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wel eens hoor. Het lijken allemaal wat verstandigere jongens te zijn. Al zou je daar bij Hartman op het oog aan twijfelen, maar dat is nogal onterecht.
Precies waar ik op gehoopt had. Hopelijk gaat dit hem goed doen!quote:Op woensdag 30 augustus 2023 09:59 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Jammer dat in Nederland het verbieden om tegen je club te spelen nooit is doorgekomen.
Hopelijk blijft hij een seizoen heel, lijkt me het voornaamste.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 10:21 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Precies waar ik op gehoopt had. Hopelijk gaat dit hem goed doen!
Ja, dat lijkt mij een vereiste als je je potentie wilt behalen lijkt mij. Hopelijk is hij niet van glas daar.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 10:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Hopelijk blijft hij een seizoen heel, lijkt me het voornaamste.
Zou voor m’n gevoel zo 6 goals per seizoen schelen, +15 als je ook oud spelers dit kan ontzeggen.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 09:59 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Jammer dat in Nederland het verbieden om tegen je club te spelen nooit is doorgekomen.
Snap dat juist wel, helemaal op het moment dat je bent doorgebroken wil je toch wat meer de regie in eigen handen houden met betrekking tot de toekomst.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 10:37 schreef De_Pel het volgende:
Mooi dat Q een jaartje bijtekent, maar het is welnopmerkelijk dat zulke jongens steeds maar +1 tekenen. Komt er volgende zomer direct alweer wat druk op te staan. Zou zo lekker zijn als Feyenoord zulke jongens ook gewoon eens 5 jaar kan vastleggen.
Als supporter denk ik sowieso altijd "als ik speler was zou ik mijn hele loopbaan bij Feyenoord blijven, wat boeit mij Bayern München, Manchester City en Real Madrid nou?" maar zo werkt het natuurlijk niet helaas.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 10:37 schreef De_Pel het volgende:
Mooi dat Q een jaartje bijtekent, maar het is welnopmerkelijk dat zulke jongens steeds maar +1 tekenen. Komt er volgende zomer direct alweer wat druk op te staan. Zou zo lekker zijn als Feyenoord zulke jongens ook gewoon eens 5 jaar kan vastleggen.
Snap ik ook wel, maar voor Feyenoord jammer dat het ze schijnbaar niet lukt om ze te verleiden tot meer.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 10:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Snap dat juist wel, helemaal op het moment dat je bent doorgebroken wil je toch wat meer de regie in eigen handen houden met betrekking tot de toekomst.
Facepalm.gifquote:Op woensdag 30 augustus 2023 10:55 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Als supporter denk ik sowieso altijd "als ik speler was zou ik mijn hele loopbaan bij Feyenoord blijven, wat boeit mij Bayern München, Manchester City en Real Madrid nou?" maar zo werkt het natuurlijk niet helaas.
Scandinavische enclave in de Eredivisie genotquote:Op woensdag 30 augustus 2023 10:57 schreef ThePlaneteer het volgende:
Denk dat Heerenveen echt perfect cluppie is voor Walemark. En dan bedoel ik niet alleen dit seizoentje huur
Heeft Geert ook geen windeieren gelegd om lekker lang te wachten.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 11:00 schreef zoekeenleven het volgende:
Ik snap het ook wel, die contractverlenging is natuurlijk meteen een mooi moment om er ook nog even een salarisverhoging uit te trekken
Zo'n Vos heeft wel even een andere positie/status dan een Hartman he.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 10:58 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Snap ik ook wel, maar voor Feyenoord jammer dat het ze schijnbaar niet lukt om ze te verleiden tot meer.
In het Ajax topic gaat het nu bijv. effe over die Vos, die net heeft bijgetekend tot 2028, terwijl grote clubs concrete interesse hebben. Lukt ze daar en in Eindhoven toch wat beter.
Zal ongetwijfeld ook met de salarissen te maken hebben.
Rullefant. Is gewoon even het meest actuele vergelijk, maar het is een algemeen iets wat je wel ziet; Ajax en psv laten spelers makkelijker, langer bijtekenen. Nogmaals, het is verklaarbaar, maar wel jammer.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 11:04 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Zo'n Vos heeft wel even een andere positie/status dan een Hartman he.
Bij PSV ligt er geen enkele jeugdspeler (al dan niet in het eerste) tot langer dan 2026 vast.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 11:15 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Rullefant. Is gewoon even het meest actuele vergelijk, maar het is een algemeen iets wat je wel ziet; Ajax en psv laten spelers makkelijker, langer bijtekenen. Nogmaals, het is verklaarbaar, maar wel jammer.
Dit is gewoon niet waar lol.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 11:15 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Rullefant. Is gewoon even het meest actuele vergelijk, maar het is een algemeen iets wat je wel ziet; Ajax en psv laten spelers makkelijker, langer bijtekenen. Nogmaals, het is verklaarbaar, maar wel jammer.
Dat hangt allemaal van de voorwaarden af en voor een jeugdspeler vind ik het juist niet zo lang, zo'n Hartman heeft al een basisplek, als dat goed gaat dan komen er aanbiedingen volgende zomer met nog 2 jaar contract dus dat is voor alle partijen gunstig.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 11:21 schreef Caland het volgende:
Ook geen flauw idee waarom je als jeugdspeler (al dan niet bij Ajax) een contract tot 2028 zou tekenen, dan heb je gewoon niet zo'n snuggere zaakwaarnemer.
Weinig zuurs aan, ik denk niet dat hij beter is dan Wieffer en hij zal duurder zijn dan Zerrouki.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 09:16 schreef Tomatenboer het volgende:
Tja, Geert en Hartman horen tot de grootste Feyenoord-fans. Zaakwaarnemers worden steeds vermoeiender en Feyenoord is nog geen vetpot qua salarissen.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 10:55 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Als supporter denk ik sowieso altijd "als ik speler was zou ik mijn hele loopbaan bij Feyenoord blijven, wat boeit mij Bayern München, Manchester City en Real Madrid nou?" maar zo werkt het natuurlijk niet helaas.
De zaakwaarnemer van die specifieke jongen is al weer aan het zeiken op Ajax op Twitter, net een maand na zijn contractverlenging. (lol)quote:Op woensdag 30 augustus 2023 11:21 schreef Caland het volgende:
Ook geen flauw idee waarom je als jeugdspeler (al dan niet bij Ajax) een contract tot 2028 zou tekenen, dan heb je gewoon niet zo'n snuggere zaakwaarnemer.
Dat hou je toch altijd, vind dat er juist een enorme verbeterslag is gemaakt met de contractduur van spelers. Helemaal als je het afzet tegen een jaar of 10 geleden.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 11:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tja, Geert en Hartman horen tot de grootste Feyenoord-fans. Zaakwaarnemers worden steeds vermoeiender en Feyenoord is nog geen vetpot qua salarissen.
Klopt hoor. Plus, vanaf volgend jaar zul je toch de salarissen flink omhoog moeten gooien om aansluiting te houden bij PSV en Ajax.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 11:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat hou je toch altijd, vind dat er juist een enorme verbeterslag is gemaakt met de contractduur van spelers. Helemaal als je het afzet tegen een jaar of 10 geleden.
Het wordt pas een probleem als jeugdspelers structureel weigeren bij te tekenen.
Dat is wel heel onprofessioneel maar het is dan ook het zoontje van hè.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 11:32 schreef Pistolero het volgende:
[..]
De zaakwaarnemer van die specifieke jongen is al weer aan het zeiken op Ajax op Twitter, net een maand na zijn contractverlenging. (lol)
Niks mis mee, Ibi is een sympathieke ventquote:Op woensdag 30 augustus 2023 12:11 schreef Pistolero het volgende:
Is Afellay nou trouwens de vaste assistenttrainer van PersGod geworden bij o18? Ik dacht dat hij alleen kortstondig stage liep.
Staat wel een beetje gek moet ik zeggen.
[ afbeelding ]
https://1908.nl/artikelen(...)-staff-feyenoord-o18quote:Op woensdag 30 augustus 2023 12:11 schreef Pistolero het volgende:
Is Afellay nou trouwens de vaste assistenttrainer van PersGod geworden bij o18? Ik dacht dat hij alleen kortstondig stage liep.
[ afbeelding ]
was bij oranje toch ook een maatje van Van Persie?quote:Op woensdag 30 augustus 2023 12:11 schreef Pistolero het volgende:
[ afbeelding ]
Prima gozer inderdaad.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 12:26 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Niks mis mee, Ibi is een sympathieke vent
Vorige keer dat we het over die jongen hadden moest hij ca. 4mln kosten. En hij is jonger. Was als back-up niet zo gek geweest ipv Zerrouki.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 11:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Weinig zuurs aan, ik denk niet dat hij beter is dan Wieffer en hij zal duurder zijn dan Zerrouki.
Die 4 miljoen was onrealistisch laag. Ik denk dat je eerder richting 8 a 10 miljoen gaat. Maar het schijnt zo'n megatalent te zijn, als we onze transferhype vorige zomer moeten geloven.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 13:41 schreef H.FR het volgende:
[..]
Vorige keer dat we het over die jongen hadden moest hij ca. 4mln kosten. En hij is jonger. Was als back-up niet zo gek geweest ipv Zerrouki.
Het was vooral dat we er vorig jaar een nodig hadden (dachten we) en velen het onnodig vonden om 8-10 miljoen voor Zerrouki neer te leggen.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 13:46 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Die 4 miljoen was onrealistisch laag. Ik denk dat je eerder richting 8 a 10 miljoen gaat. Maar het schijnt zo'n megatalent te zijn, als we onze transferhype vorige zomer moeten geloven.
Zal wel snel een stuk minder worden.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 13:46 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Die 4 miljoen was onrealistisch laag. Ik denk dat je eerder richting 8 a 10 miljoen gaat. Maar het schijnt zo'n megatalent te zijn, als we onze transferhype vorige zomer moeten geloven.
Dat was Bjorkan ook 2 jaar geleden waarin hij de hele tijd leek te komen maar uiteindelijk naar Hertha ging. We hebben allemaal gezien hoe dat uiteindelijk afgelopen is.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 13:46 schreef Tomatenboer het volgende:
Maar het schijnt zo'n megatalent te zijn, als we onze transferhype vorige zomer moeten geloven.
Mwah, daarvan werd vanaf het begin af aan al geroepen dat er twijfels waren of hij wel in het systeem past.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 14:14 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dat was Bjorkan ook 2 jaar geleden waarin hij de hele tijd leek te komen maar uiteindelijk naar Hertha ging. We hebben allemaal gezien hoe dat uiteindelijk afgelopen is.
Dan zit dat een beetje verkeerd in m'n hoofd, dacht dat iedereen daar wel van overtuigd was en destijds niet erg blij was dat Malacia de enige linksback zou zijn.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 14:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, daarvan werd vanaf het begin af aan al geroepen dat er twijfels waren of hij wel in het systeem past.
Eens, Bullaude werd hier ook als een halve messias binnengehaaldquote:Op woensdag 30 augustus 2023 14:20 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dan zit dat een beetje verkeerd in m'n hoofd, dacht dat iedereen daar wel van overtuigd was en destijds niet erg blij was dat Malacia de enige linksback zou zijn.
Maar het is wel een trend die ik een beetje proef de afgelopen jaren, iedereen wordt bloedjegeil van elke willekeurige, totaal onbekende buitenlandse naam is en elke Nederlander/eredivisionist wordt direct afgeschoten.
Dat valt reuze mee, mensen zijn gewoon bekender met Nederlandse spelers of Eredivisie spelers waardoor je meer een idee hebt van hun (maximale) kwaliteiten, bij onbekende spelers kan je nog lekker fantaseren dat het gigantische talenten blijken. Bovendien zijn spelers uit de Eredivisie vaak duurder dan uit kleinere competities, dus het is iets lastiger om daar echte toppers te halen voor een goede prijs.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 14:20 schreef Irritatie100 het volgende:
Maar het is wel een trend die ik een beetje proef de afgelopen jaren, iedereen wordt bloedjegeil van elke willekeurige, totaal onbekende buitenlandse naam is en elke Nederlander/eredivisionist wordt direct afgeschoten.
Ik gok dat @klaasweetalles al een shirtje heeft besteldquote:Op woensdag 30 augustus 2023 17:37 schreef Pistolero het volgende:
Don Kloesoe is weer bezig met een duister dealtje met Newcastle. De Bolle(lol) moet komen van Newcastle voor de O21.
Alleen al vanwege die naam hoop ik dat hij komt en een daverend succes wordt
Hopelijk is voetballen toevallig één van zijn specialiteiten.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 17:37 schreef Pistolero het volgende:
Don Kloesoe is weer bezig met een duister dealtje met Newcastle. De Bolle(lol) moet komen van Newcastle voor de O21.
Dan zullen de grappenmakers over zijn naam wel een octaaf lager zingenquote:Op woensdag 30 augustus 2023 17:41 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Hopelijk is voetballen toevallig één van zijn specialiteiten.
OctaafGod. @Zipportalquote:Op woensdag 30 augustus 2023 17:37 schreef Pistolero het volgende:
zullen wel gewoon transferrechten zijnquote:Op woensdag 30 augustus 2023 18:40 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Hopelijk geen terugkooptroep in dat contract.
Het is morgen geen transferdayquote:Op woensdag 30 augustus 2023 18:41 schreef Zipportal het volgende:
Schuift @:ZKA morgen ook nog ergens aan op Transferday?
Oh ja, dat was vorig jaar. Dag later mag ook.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 18:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het is morgen geen transferday
Als er een keeper moest worden gehaald vind ik dit wel de beste optie. Potentie om ooit eerste keeper te worden met doorverkoopwaarde.quote:
brede selectiegenotquote:Op woensdag 30 augustus 2023 18:52 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
De Italiaanse @:zka meldt het nu ook.
Geen idee, ik had tot gisteren nog nooit van deze jongen gehoord. Maar hij was de beste keeper in dezelfde competitie als waar die Forbs erop los scoorde, dus dan moet je wel een wereldtopper zijn dunkt mij.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 19:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als er een keeper moest worden gehaald vind ik dit wel de beste optie. Potentie om ooit eerste keeper te worden met doorverkoopwaarde.
Thijs Janssen kan wel inpakken.
ik heb hem in mijn FM save toevallig naar de tweede divisie in Portugal gehaald dit jaarquote:Op woensdag 30 augustus 2023 19:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen idee, ik had tot gisteren nog nooit van deze jongen gehoord. Maar hij was de beste keeper in dezelfde competitie als waar die Forbs erop los scoorde, dus dan moet je wel een wereldtopper zijn dunkt mij.
In dezelfde competitie waarin die rooie van de kerstfoto een heel goede centrale verdediger was.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 19:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen idee, ik had tot gisteren nog nooit van deze jongen gehoord. Maar hij was de beste keeper in dezelfde competitie als waar die Forbs erop los scoorde, dus dan moet je wel een wereldtopper zijn dunkt mij.
Kwam er dus laatst achter dat die gewoon op de bank zit hij de Graafschap. Zal dus sowieso wel meevallen hoe een groot talent dat is. Al deed ie het vorig seizoen bij Oss wel aardig dacht ik.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 19:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als er een keeper moest worden gehaald vind ik dit wel de beste optie. Potentie om ooit eerste keeper te worden met doorverkoopwaarde.
Thijs Janssen kan wel inpakken.
Ik ken hem ook niet, maar ik neem aan dat hij niet zomaar bij City zit. En dit vind ik dus een betere optie dan een Marsman transfervrij oppikken of veel geld uitgeven aan Olij of Noppertquote:Op woensdag 30 augustus 2023 19:02 schreef Caland het volgende:
[..]
maar dat was in de ogen van Kuytquote:Op woensdag 30 augustus 2023 19:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
In dezelfde competitie waarin die rooie van de kerstfoto een heel goede centrale verdediger was.
Zie je het probleem?
Oké Mislintat.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 19:03 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik heb hem in mijn FM save toevallig naar de tweede divisie in Portugal gehaald dit jaar
Die zal op zijn 16e wel gewoon al 1,97 zijn geweest ofzo. Dan pikt City je al op.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 19:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik ken hem ook niet, maar ik neem aan dat hij niet zomaar bij City zit. En dit vind ik dus een betere optie dan een Marsman transfervrij oppikken of veel geld uitgeven aan Olij of Noppert
Wellicht. Kans dat ie geen minuut maakt dit seizoen lijkt me sowieso vrij groot.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 19:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Die zal op zijn 16e wel gewoon al 1,97 zijn geweest ofzo. Dan pikt City je al op.
UEFA Youth League is ook een hartstikke leuke ervaringquote:Op woensdag 30 augustus 2023 19:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wellicht. Kans dat ie geen minuut maakt dit seizoen lijkt me sowieso vrij groot.
Is hij daar niet al te oud voor? De Youth League is voor de O18, het team van de Pers.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 19:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
UEFA Youth League is ook een hartstikke leuke ervaring
Schijnbaar wordt er speciaal een O19 team samengesteld daarvoor met zowel jongens uit de O18 als de O21quote:Op woensdag 30 augustus 2023 19:14 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Is hij daar niet al te oud voor? De Youth League is voor de O18, het team van de Pers.
Precies. Meerdink was ook 19 jaar afgelopen jaar.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 19:21 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Schijnbaar wordt er speciaal een O19 team samengesteld daarvoor met zowel jongens uit de O18 als de O21
https://documents.uefa.co(...)-Registration-Onlinequote:Op woensdag 30 augustus 2023 19:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Precies. Meerdink was ook 19 jaar afgelopen jaar.
Een hele snelle zoekactie levert dit op. Van Sas is van 2004, dan zal hij wel een van de dispensatiespelers worden.quote:36.04
Players are eligible to play in the competition if they were born on or after 1 January 2005.
Hoeveel dispensatiespelers mag je inschrijven? Van de O21 zijn 8 spelers van na 2005 (incl Sauer) en Milambo is dan nummer 9. De rest zou dan bestaan uit dispensatiespelers en de O18quote:Op woensdag 30 augustus 2023 19:24 schreef Pistolero het volgende:
[..]
https://documents.uefa.co(...)-Registration-Online
[..]
Een hele snelle zoekactie levert dit op. Van Sas is van 2004, dan zal hij wel een van de dispensatiespelers worden.
Ik dacht pas de dag ernaquote:Op woensdag 30 augustus 2023 19:29 schreef Caland het volgende:
Iemand trouwens enige idee hoelaat de speelschema’s gepubliceerd worden? Meestal was dat loop van de middag of avond op dezelfde dag maar lees er wat wisselende verhalen over
Wel alvast één voordeel tegenover Lamprou. Maar ik weet het niet zo. Als deze knul plots op CL-niveau moet invallen zit ik nog steeds met samengeknepen billen.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 19:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Die zal op zijn 16e wel gewoon al 1,97 zijn geweest ofzo. Dan pikt City je al op.
Wel echt genieten ditquote:
5, maar daar zitten blijkbaar ook weer wat beperkingen aan volgens die site met de officiele regels. Ben te lui om dat nu helemaal door te gaan lezen, maar volgens mij wordt het gewoon min of meer de volledige O18 die aan dat toernooi gaat deelnemenquote:Op woensdag 30 augustus 2023 19:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hoeveel dispensatiespelers mag je inschrijven? Van de O21 zijn 8 spelers van na 2005 (incl Sauer) en Milambo is dan nummer 9. De rest zou dan bestaan uit dispensatiespelers en de O18
Die commentator bij dat O21 potje zei dat ze een gecombineerd team gaan samenstellen, lijkt me zonde om je grootste talenten die al in de O21 spelen uit te sluitenquote:Op woensdag 30 augustus 2023 19:31 schreef Pistolero het volgende:
[..]
5, maar daar zitten blijkbaar ook weer wat beperkingen aan volgens die site met de officiele regels. Ben te lui om dat nu helemaal door te gaan lezen, maar volgens mij wordt het gewoon min of meer de volledige O18 die aan dat toernooi gaat deelnemen
Vorig jaar was het pas op zaterdagochtend, samen met Conference en Europa League. Daar reken ik nu ook een beetje op, maar ik zit vrijdag de hele dag klaar om alles te kunnen regelenquote:Op woensdag 30 augustus 2023 19:29 schreef Caland het volgende:
Iemand trouwens enige idee hoelaat de speelschema’s gepubliceerd worden? Meestal was dat loop van de middag of avond op dezelfde dag maar lees er wat wisselende verhalen over
Voor 40-45.000 gekocht en 2 miljoen pakkenquote:Op donderdag 31 augustus 2023 08:13 schreef Qarrad het volgende:
https://1908.nl/artikelen(...)ervolgtransfer-balde
Bijna een miljoen voor Baldé alsnog
Ziggo is voor Ajacieden. Gewoon de Ueda stream.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 07:06 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Speelschema dan in de loop van vrijdag of zaterdag?
''Ik vind Baldé gewoon niet zo'n goede speler''quote:Op donderdag 31 augustus 2023 08:13 schreef Qarrad het volgende:
https://1908.nl/artikelen(...)ervolgtransfer-balde
Bijna een miljoen voor Baldé alsnog
Ik had het leuk gevonden als we KPN als hoofdsponsor hadden.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 08:48 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ziggo is voor Ajacieden. Gewoon de Ueda stream.
Probeer jij nu de draak te steken met de heer Slot?quote:Op donderdag 31 augustus 2023 10:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
''Ik vind Baldé gewoon niet zo'n goede speler''
- Arend Martijn
Brian Pinas.quote:
Die hebben juist gekozen voor een 'neutralere' club ipv Feyenoord of Ajax. Gaan dat nooit doen dus.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 10:10 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Hopelijk degradeert Utrecht en komt T-Mobile naar ons toe.
Stelletje hoeren dat het zijn.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 11:06 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Die hebben juist gekozen voor een 'neutralere' club ipv Feyenoord of Ajax. Gaan dat nooit doen dus.
Slecht gevoel, dus?quote:Op donderdag 31 augustus 2023 11:16 schreef fetX het volgende:
Ik heb zo’n voorgevoel dat we Newcastle gaan loten.
Wilde de twitter link hier posten maar dat gaat vanaf mobiel niet meerquote:Op donderdag 31 augustus 2023 11:20 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Walemark is gepresenteerd in Heerenveen.
ELON MUSK VUILE HOND!!!!quote:Op donderdag 31 augustus 2023 11:21 schreef fetX het volgende:
[..]
Wilde de twitter link hier posten maar dat gaat vanaf mobiel niet meer
Als je de x in de link verandert naar twitter, zou het moeten werken.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 11:21 schreef fetX het volgende:
[..]
Wilde de twitter link hier posten maar dat gaat vanaf mobiel niet meer
Vleugje Robben en Messi aldus Krabbiequote:Op donderdag 31 augustus 2023 11:20 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Walemark is gepresenteerd in Heerenveen.
Sociedad is ook ongunstig denk ik. Alhoewel het op de twee die je noemt wel allemaal niveautje Europa League is.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 11:22 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vind het wel een mooie club maar Newcastle en Milan uit pot 3 moeten we echt ontlopen.
gewoon de kansen afmakenquote:Op donderdag 31 augustus 2023 11:33 schreef Netsplitter het volgende:
Elke ploeg in de CL is klote om tegen te spelen. We zullen toch moeten winnen van wie dan ook als we willen overwinteren in de CL.
We moeten alles zetten op het feit dat we vanaf nu alles moeten winnenquote:Op donderdag 31 augustus 2023 11:33 schreef Netsplitter het volgende:
Elke ploeg in de CL is klote om tegen te spelen. We zullen toch moeten winnen van wie dan ook als we willen overwinteren in de CL.
Je kunt alleen overleven met een bult stevige kerels. Wat ik wil zien op die CL-avonden, is dat zelfs lieve schoonzoon Calvin Stengs zijn benen uitsteekt als een jager met kapmessen in het oerwoud. Over mijn lijk, liever die Bernardo Silva met een gebroken been in het Erasmus dan dat hij één op één met Bijlow komt te staan.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 11:33 schreef Netsplitter het volgende:
Daarmee win je de CL niet. Al helemaal niet tegen italiaanse/spaanse ploegen. Die gaan meteen dood op het veld en verzamel je alleen maar gele/rode kaarten.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 11:38 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Je kunt alleen overleven met een bult stevige kerels. Wat ik wil zien op die CL-avonden, is dat zelfs lieve schoonzoon Calvin Stengs zijn benen uitsteekt als een jager met kapmessen in het oerwoud. Over mijn lijk, liever die Bernardo Silva met een gebroken been in het Erasmus dan dat hij één op één met Bijlow komt te staan.
Ik spiegel mijn voetbalvisie aan Getafe. Ze hebben laatst nog tegen Barça laten zien hoe je een stermiddenvelder zo min mogelijk aan de bal kunt laten en een resultaat kan halen, 0-0 in eigen huis tegen elf voetbaldiscipelen van Johan Cruijff. Drukzetten, ze in de nek hijgen, elleboogje hier, vuistslag daar, en anders nog altijd de noodrem. Je moet denken in mogelijkheden, niet in beperkingen.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 11:40 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Daarmee win je de CL niet. Al helemaal niet tegen italiaanse/spaanse ploegen. Die gaan meteen dood op het veld en verzamel je alleen maar gele/rode kaarten.
Als je per wedstrijd 8 gele kaarten waarvan er eentje wordt gepromoveerd tot rood hou je geen speler meer over.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 11:42 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik spiegel mijn voetbalvisie aan Getafe. Ze hebben laatst nog tegen Barça laten zien hoe je een stermiddenvelder zo min mogelijk aan de bal kunt laten en een resultaat kan halen, 0-0 in eigen huis tegen elf voetbaldiscipelen van Johan Cruijff. Drukzetten, ze in de nek hijgen, elleboogje hier, vuistslag daar, en anders nog altijd de noodrem. Je moet denken in mogelijkheden, niet in beperkingen.
We zijn op elke positie dubbel bezet.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 11:47 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Als je per wedstrijd 8 gele kaarten waarvan er eentje wordt gepromoveerd tot rood hou je geen speler meer over.
Voetbal is oorlog, zou Rinus Michels zeggen. Alhoewel, mensen twisten erover of hij dat werkelijk heeft gezegd. De kunst van dit Feyenoord is, vind ik, dat ze met beperkte middelen toch een brede selectie hebben neergezet waardoor het niet dramatisch hoeft te zijn als Ivanusec zijn kleine teen stoot. Een brede selectie betekent dat je de oorlog prima aankan. Het moet een snijdende, intense sfeer worden op die avonden in De Kuip. Ik wil zo'n 16-jarige Lamine Yamal van Barça zien sidderen in De Kuip. Jongens die nog niet zindelijk waren toen Gio (oh Gio) de bal binnenhengste tegen Uruguay. Kom op, dit is Feyenoord.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 11:47 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Als je per wedstrijd 8 gele kaarten waarvan er eentje wordt gepromoveerd tot rood hou je geen speler meer over.
Stand up for Pinas! Was erg populair in Engeland.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 11:03 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Brian Pinas.!
Na de titel van '99 uit het oog verloren.
Mooi dat het goed met hem gaat.
Gaat dit jaar niet gebeuren.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 11:51 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Voetbal is oorlog, zou Rinus Michels zeggen. Alhoewel, mensen twisten erover of hij dat werkelijk heeft gezegd. De kunst van dit Feyenoord is, vind ik, dat ze met beperkte middelen toch een brede selectie hebben neergezet waardoor het niet dramatisch hoeft te zijn als Ivanusec zijn kleine teen stoot. Een brede selectie betekent dat je de oorlog prima aankan. Het moet een snijdende, intense sfeer worden op die avonden in De Kuip. Ik wil zo'n 16-jarige Lamine Yamal van Barça zien sidderen in De Kuip. Jongens die nog niet zindelijk waren toen Gio (oh Gio) de bal binnenhengste tegen Uruguay. Kom op, dit is Feyenoord.
Is dit chatGTP?quote:Op donderdag 31 augustus 2023 11:51 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Voetbal is oorlog, zou Rinus Michels zeggen. Alhoewel, mensen twisten erover of hij dat werkelijk heeft gezegd. De kunst van dit Feyenoord is, vind ik, dat ze met beperkte middelen toch een brede selectie hebben neergezet waardoor het niet dramatisch hoeft te zijn als Ivanusec zijn kleine teen stoot. Een brede selectie betekent dat je de oorlog prima aankan. Het moet een snijdende, intense sfeer worden op die avonden in De Kuip. Ik wil zo'n 16-jarige Lamine Yamal van Barça zien sidderen in De Kuip. Jongens die nog niet zindelijk waren toen Gio (oh Gio) de bal binnenhengste tegen Uruguay. Kom op, dit is Feyenoord.
Goed puntquote:Op donderdag 31 augustus 2023 12:34 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Gaat dit jaar niet gebeuren.
Ik vind het wel opmerkelijk hoe snel Slot Balde heeft afgeschreven, in ieder geval. En dan vooral de manier waarop. Dit was een dodelijke uitspraak, stiekem best pijnlijk voor Arme dat Balde dan toch iets lijkt te kunnen.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 10:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Probeer jij nu de draak te steken met de heer Slot?
Dat die jongen kwaliteiten had was sowieso wel duidelijk, ik denk dat Oh Arne zich vooral heeft geïrriteerd aan die knul omdat hij gewoon totaal niet luisterde. Dat begrijp ik wel. Maar hij had hem niet openlijk moeten afschrijven.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 12:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik vind het wel opmerkelijk hoe snel Slot Balde heeft afgeschreven, in ieder geval. En dan vooral de manier waarop. Dit was een dodelijke uitspraak, stiekem best pijnlijk voor Arme dat Balde dan toch iets lijkt te kunnen.
Het is de vraag wat hij dan precies kan.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 12:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik vind het wel opmerkelijk hoe snel Slot Balde heeft afgeschreven, in ieder geval. En dan vooral de manier waarop. Dit was een dodelijke uitspraak, stiekem best pijnlijk voor Arme dat Balde dan toch iets lijkt te kunnen.
Al besproken.quote:
Hij zei toch duidelijk dat hij hem niet zo’n goede voetballer vond? Niet dat het een feit is. In zijn ogen niet geschikt voor zijn speelwijze. Dat kan toch? Niks pijnlijks aan.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 12:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het is nooit verstandig als trainer om publiekelijk te zeggen dat een van je eigen spelers geen goede voetballer is, of het nou klopt of niet. Zelfs als je van hem af wil, want je zet hem slechter in de markt.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 12:56 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Hij zei toch duidelijk dat hij hem niet zo’n goede voetballer vond? Niet dat het een feit is. In zijn ogen niet geschikt voor zijn speelwijze. Dat kan toch? Niks pijnlijks aan.
Logisch toch, Nederlandse clubs hebben daar sowieso niet veel te zoeken. Met een beetje redelijke loting word je 3e. Dat is het dan wel. Blijf het los van de centen die het Feyenoord oplevert eigenlijk helemaal geen leuk toernooi vinden.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 13:21 schreef zoekeenleven het volgende:
Ik denk wel dat elke club in poule 2,3 en 4 zit te hopen dat ze Feyenoord loten ja
Ik denk dat je het niveau van de tegenstanders overschat. Wat je in de Europa League treft na de winter is doorgaans een stuk sterker dan het gemiddelde niveau van pot 3 en 4 waar een groot deel van de clubs met lagere begrotingen of zwakkere selecties werkt dan wij.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 13:23 schreef fetX het volgende:
[..]
Logisch toch, Nederlandse clubs hebben daar sowieso niet veel te zoeken. Met een beetje redelijke loting word je 3e. Dat is het dan wel. Blijf het los van de centen die het Feyenoord oplevert eigenlijk helemaal geen leuk toernooi vinden.
Gemiddeld genomen klopt het gewoon wat ik zeg. Over het algemeen heb je daar als Nederlandse club niet veel te zoeken en proberen 3e te worden. Wij hebben nu nog het voordeel dat we in pot 1 zitten.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 13:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk dat je het niveau van de tegenstanders overschat. Wat je in de Europa League treft na de winter is doorgaans een stuk sterker dan het gemiddelde niveau van pot 3 en 4 waar een groot deel van de clubs met lagere begrotingen of zwakkere selecties werkt dan wij.
Vaak nog met een hele kleine piemel.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 13:28 schreef Caland het volgende:
Volwassenen die tiktok serieus nemen zijn doorgaans pedofielen.
Je weet nooit, wie weet overwinter je, pot 3 en 4 zien er wel matig uit, tenzij je Newcastle loot.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 13:27 schreef fetX het volgende:
[..]
Gemiddeld genomen klopt het gewoon wat ik zeg. Over het algemeen heb je daar als Nederlandse club niet veel te zoeken. Wij hebben nu het voordeel dat we in pot 1 zitten.
Dat is weer een ander verhaal.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 13:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is nooit verstandig als trainer om publiekelijk te zeggen dat een van je eigen spelers geen goede voetballer is, of het nou klopt of niet. Zelfs als je van hem af wil, want je zet hem slechter in de markt.
@GGMMquote:Op donderdag 31 augustus 2023 13:28 schreef Caland het volgende:
Volwassenen die tiktok serieus nemen zijn doorgaans pedofielen.
quote:
Ik snap wat je bedoelt. Eens dan.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 13:27 schreef fetX het volgende:
[..]
Gemiddeld genomen klopt het gewoon wat ik zeg. Over het algemeen heb je daar als Nederlandse club niet veel te zoeken en proberen 3e te worden. Wij hebben nu nog het voordeel dat we in pot 1 zitten.
hoezoquote:Op donderdag 31 augustus 2023 13:34 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Jij hebt niet zoveel te doen in het leven he?
Dit zegt hij.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 13:34 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Jij hebt niet zoveel te doen in het leven he?
Doe ff constant geïrriteerd reageren op iemand anders, je begint nogal vermoeiend te wordenquote:
Ik vond het ook wel grappig. Ik hoop nu wel dat we Salzburg gaan loten. Flink op hun bakkes geven, met hun kankerverwekkende suikersapjes.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 13:36 schreef Scrummie het volgende:
Is toch gewoon leuk geouwehoer, dat TikTok gebeuren. Van beide kanten overigens, kon ook glimlachen om die van RedBull.
Ik vond het een leuk grapje.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 13:42 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Doe ff constant geïrriteerd reageren op iemand anders, je begint nogal vermoeiend te worden
Koekoekquote:Op donderdag 31 augustus 2023 13:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vond het ook wel grappig. Ik hoop nu wel dat we Salzburg gaan loten. Flink op hun bakkes geven, met hun kankerverwekkende suikersapjes.
GrillitschGenotquote:Op donderdag 31 augustus 2023 14:01 schreef Slobeend het volgende:
Nou we gaan dit seizoen zien of Zerrouki ipv Mannsverk een goede keuze was.
wiequote:Op donderdag 31 augustus 2023 14:01 schreef Slobeend het volgende:
Nou we gaan dit seizoen zien of Zerrouki ipv Mannsverk een goede keuze was.
die zijn wel eens met Munsterman in gesprek geweest over Twentequote:Op donderdag 31 augustus 2023 13:55 schreef Erasmus het volgende:
RB Salzburg is geen voetbalclub.
Alle andere RB's ook, trouwens.
Red Bull Twente was waarschijnlijk een GROOT succes geweest.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 14:03 schreef aTypisch het volgende:
[..]
die zijn wel eens met Munsterman in gesprek geweest over Twente
volgens munsterman stond feyenoord ook op het lijstje bij red bullquote:Op donderdag 31 augustus 2023 14:05 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Red Bull Twente was waarschijnlijk een GROOT succes geweest.
Ben blij dat het nooit door is gegaan.
Vraag mij af of ze van de KNVB het merk in de clubnaam mogen gebruiken. In principe is dat weinig anders dan PSV.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 14:06 schreef aTypisch het volgende:
[..]
volgens munsterman stond feyenoord ook op het lijstje bij red bull
Rode Bal Feijenoord
quote:Op donderdag 31 augustus 2023 14:08 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Vraag mij af of ze van de KNVB het merk in de clubnaam mogen gebruiken. In principe is dat weinig anders dan PSV.
God behoedde dat wij ooit een Red Bull club (moeten) worden. Weg identiteit.
quote:5. Commerciële namen en sponsornamen zijn niet als verenigingsnaam toegestaan. Voor de al per 1
januari 1992 goedgekeurde namen geldt een algemene dispensatie.
Net als Duitsland dus, dat stemt mij gerust.quote:
ik denk dat het verkopen van de hele zooi wel meerdere keren is overwogen in de clubgeschiedenisquote:Op donderdag 31 augustus 2023 14:08 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Vraag mij af of ze van de KNVB het merk in de clubnaam mogen gebruiken. In principe is dat weinig anders dan PSV.
God behoedde dat wij ooit een Red Bull club (moeten) worden. Weg identiteit.
We hebben de obsessie van Slot met Nederlandse spelers kort gehouden!quote:Op donderdag 31 augustus 2023 14:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Onze landenbingo staat overigens nog steeds als een huis. Dit na gedegen onderzoek van mij.
Dat noem je een leerpraktijk ervaring.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 14:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Onze landenbingo staat overigens nog steeds als een huis. Dit na gedegen onderzoek van mij.
Dat geef ik inderdaad ook graagquote:Op donderdag 31 augustus 2023 14:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat noem je een leerpraktijk ervaring.
Was dat niet het lek van de groepsapp?quote:Op donderdag 31 augustus 2023 15:11 schreef nostra het volgende:
Baars stopt met voetballen na twee potjes bij Dordt, wordt hem allemaal teveel.
Alle vooroordelen over Dordt komen maar weer eens tot hun recht.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 15:11 schreef nostra het volgende:
Baars stopt met voetballen na twee potjes bij Dordt, wordt hem allemaal teveel.
Verbaast me op zich niet heel erg, de islamitische cultuur is best conservatief in veel opzichten. Als je al conservatieve neigingen hebt (dat proef ik in elk geval uit de video) en je "interesseert" in religie kun je daar best op uit komen.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 15:16 schreef ThePlaneteer het volgende:
Guus is een wappie.
Oh en wil zich bekeren naar de islam.
Wat gebeurt hier
prima toch?quote:
Hij laat zich niet in de maling nemenquote:Op donderdag 31 augustus 2023 15:32 schreef aTypisch het volgende:
[..]
prima toch?
hij wil misschien onderzoeksjournalist worden
Wel triest, zo’n jonge knul die in de war is geraakt tijdens die lockdowns.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 15:16 schreef ThePlaneteer het volgende:
Guus is een wappie.
Wat gebeurt hier
Ik denk dat hij stopt omdat hij beseft dat zijn doorbraak in het topvoetbal niet zal komen.quote:
Misschien in SA gaan voetballen.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 15:16 schreef ThePlaneteer het volgende:
Guus is een wappie.
Wat gebeurt hier
Hij wil onderzoeksjournalist worden.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 15:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Misschien in SA gaan voetballen.
Jup, zie je toch wel veel. Mensen die niet helemaal tevreden zijn met hun leven en de wereld en relatief conservatief van aard zijn, die dan radicaliseren. Dat heeft covid echt versneld.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 15:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wel triest, zo’n jonge knul die in de war is geraakt tijdens die lockdowns.
Hij bedoelt natuurlijk gewoon influencer à la Andrew Tate en Alex Jones. Volgens mij denkt hij dat onderzoeksjournalistiek inhoudt dat je vanaf je zolderkamer even je ongezouten meningen en complottheorieën publiceert.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 15:32 schreef aTypisch het volgende:
[..]
prima toch?
hij wil misschien onderzoeksjournalist worden
Die kunnen meestal na een tijdje niet meer typen.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 15:47 schreef zoekeenleven het volgende:
Islamitische onderzoeksjournalist, dat is een combinatie die je niet zo vaak hoort.
20 jaar, en dan 1 week eindelijk betaald voetbal te hebben bereikt?quote:Op donderdag 31 augustus 2023 15:39 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik denk dat hij stopt omdat hij beseft dat zijn doorbraak in het topvoetbal niet zal komen.
Het heeft vooral ook veel mensen in hun eigen bubbel opgesloten voor een langere tijd en die ben je nu dus kwijt. Ook progressieve mensen kunnen extremistisch raken.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 15:50 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Jup, zie je toch wel veel. Mensen die niet helemaal tevreden zijn met hun leven en de wereld en relatief conservatief van aard zijn, die dan radicaliseren. Dat heeft covid echt versneld.
Zeker niet iets gangBaarsquote:Op donderdag 31 augustus 2023 15:47 schreef zoekeenleven het volgende:
Islamitische onderzoeksjournalist, dat is een combinatie die je niet zo vaak hoort.
Denk eerder dat Guus boos was dat hij niet kon chillen tijdens de avondklok, toen een vlogje van Its je boy Joy heeft gekeken en nu van mening is dat de overheid de grondwet verbreekt.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 15:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het heeft vooral ook veel mensen in hun eigen bubbel opgesloten voor een langere tijd en die ben je nu dus kwijt. Ook progressieve mensen kunnen extremistisch raken.
Totale verkrachting van een jong talent door Feyenoord. Die club moet zich KAPOT schamen, toch klaas?quote:
What color's your Bugatti?quote:Op donderdag 31 augustus 2023 15:28 schreef Ali_boo het volgende:
Andrew Tate maakt meer kapot dan je lief is
Mooi man, er van overtuigd zijn dat ‘het niet klopt’ om je dan vervolgens te storten op religie. Als er nou iets wat als een compleet complot kan worden beschouwd is het dat wel..quote:Op donderdag 31 augustus 2023 15:47 schreef zoekeenleven het volgende:
Als ze dat niet halen ga ik wenenquote:Op donderdag 31 augustus 2023 16:12 schreef ThePlaneteer het volgende:
Mocht Wenen vnv zich plaatsen voor de Conference Liek tegen Fiorentina stijgen de kansen dat ze Kasanwirjo gaan overnemen aannemelijk.
@:Caland zit klaar met een sjaaltje
Ik krijg Real Madrid, Braga en Young Boys. Prima dusquote:Op donderdag 31 augustus 2023 16:21 schreef De_Kraam het volgende:
[ twitter ]
[ afbeelding ]
Dit wordt um.
Canvasquote:Op donderdag 31 augustus 2023 16:46 schreef klaasweetalles het volgende:
Welke zender is die loting te zien
Waarom weet jij dat niet?quote:Op donderdag 31 augustus 2023 16:46 schreef klaasweetalles het volgende:
Welke zender is die loting te zien
ik weet allesquote:
quote:W
De loting wordt vanaf 18.00 uur uitgezonden op Ziggo Sport Voetbal. Ziggo-abonnees vinden de zender op kanaal 402. KPN-abonnees op kanaal 234. Ook is de loting te volgen via een livestream op UEFA.com.10 uur geleden
Gewoon in Kralingen blijvenquote:Op donderdag 31 augustus 2023 16:09 schreef Caland het volgende:
Als ik regelmatig in de buurt van Papendrecht zou moeten vertoeven zou ik ook van een flatgebouw afspringen
cc @:onlogisch
kralingen la me niet lachenquote:Op donderdag 31 augustus 2023 17:19 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Gewoon in Kralingen blijven
Alles buiten dat is wel aids
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |