SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door DombohetOlifantje1 op 30-08-2023 09:57:57 ]
Dit is niet best inderdaad.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 21:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik vind 2026 een beetje matig trouwens. Maar goed
De Geertroute, verstandige jongenquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 21:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit is niet best inderdaad.
TS verzaakt weer eensquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 21:10 schreef Pisces29 het volgende:
Komt de nieuwe foto in de OP er nog in of heb ik niet goed gekeken?
Waarom had @ZKA dit nieuws nietquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 21:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ twitter ]
Vervanger van Mascha is al binnen
QGod
Jij moet echt weer voor Ajax worden, ging je vroeger ook goed afquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 21:22 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Waarom had @:zka dit nieuws niet![]()
wtf gastquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 21:29 schreef ZKA het volgende:
[..]
Jij moet echt weer voor Ajax worden, ging je vroeger ook goed af
[ twitter ]
Net als Almere zondag: tegen dergelijke tegenstanders moet je geen conclusies trekken.quote:
@Pistolero die Mascha haat heeft het erg moeilijk hiermee.quote:
Dit heb ik eerder gelezenquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 21:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
@:pistolero die Mascha haat heeft het erg moeilijk hiermee.
Maar het past wel een beetje bij het hele nare negatieve sfeertje dat er rond de spelers(met name de nieuwe jongens) hing de afgelopen weken. Vroeger was Feyenoord een club waar zelfs de allegrootste non-voetballers week-in-week-uit werden toegezongen na weer een wanprestatie. Nu heb je voor het eerst in decennia een selectie met bijna louter prima voetballers, is men weer volledige doorgeslagen naar de andere kant door overdreven kritisch te zijn. Bijzonder.
Dit is een copy-paste, plagiaat waar zka jaloers op zou zijn.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 21:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar het past wel een beetje bij het hele nare negatieve sfeertje dat er rond de spelers(met name de nieuwe jongens) hing de afgelopen weken. Vroeger was Feyenoord een club waar zelfs de allegrootste non-voetballers week-in-week-uit werden toegezongen na weer een wanprestatie. Nu heb je voor het eerst in decennia een selectie met bijna louter prima voetballers, is men weer volledige doorgeslagen naar de andere kant door overdreven kritisch te zijn. Bijzonder.
Ja, nee, doe dit maar niet meer. In je poging om grappig te zijn en mijn eigen opmerking tegen me te gebruiken sla je de plank weer eens volkomen mis. Geeft niet hoor, kan gebeuren.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 21:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dilro speelt pas bij een stuk of wat blessures inderdaad.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 21:47 schreef Caland het volgende:
IJskoud bad hier
Tijd om Kasanwirjo en Dilro te lozen zodat het weer LOEIHEET en GEMOEDELIJK wordt hier
Announce @:zka
Het was niet grappig bedoeld en ik denk dat je onderste zin bewijst dat ik de plank niet heb misgeslagen (lol)quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 22:09 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ja, nee, doe dit maar niet meer. In je poging om grappig te zijn en mijn eigen opmerking tegen me te gebruiken sla je de plank weer eens volkomen mis. Geeft niet hoor, kan gebeuren.
Verder wel weer typerend dat uitgerekend de figuren die niks kunnen het meest worden aanbeden. Eerst Arne en nu Mascha. Tsja.
waar speelt diequote:Op dinsdag 29 augustus 2023 21:48 schreef Scrummie het volgende:
Mensen die Mascha niet waarderen neem ik niet serieus.
En mensen die Mascha niet (zouden) nemen waardeer ik niet serieus.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 21:48 schreef Scrummie het volgende:
Mensen die Mascha niet waarderen neem ik niet serieus.
Wat een toeval zeg. Uitgerekend na de uitspraken van Arne van afgelopen week zou er een speler aangeboden worden op Transferroom. Dat verwacht je toch ook niet.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 23:02 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Hoera
Extreem kinderachtig om dan weer je gelijk te moten halen met dat transferroom geneuzel
Stond dat niet in het oorspronkelijke artikel van ZKA met die 8 spelers?quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 23:09 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Wat een toeval zeg. Uitgerekend na de uitspraken van Arne van afgelopen week zou er een speler aangeboden worden op Transferroom. Dat verwacht je toch ook niet.
Ja dus dat gaat nu tot in den treuren herhaald wordenquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 23:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Stond dat niet in het oorspronkelijke artikel van ZKA met die 8 spelers?
Ja, en Arne zei dat hij er nog nooit van gehoord had dus nu gaat dat 100x herhaald worden.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 23:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Stond dat niet in het oorspronkelijke artikel van ZKA met die 8 spelers?
Alstublieft maatjuhquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 21:47 schreef Caland het volgende:
IJskoud bad hier
Tijd om Kasanwirjo en Dilro te lozen zodat het weer LOEIHEET en GEMOEDELIJK wordt hier
Announce @:zka
Ik snap deze (mogelijke) transfer ook niet zo. Met deze onervaren keeper op de bank met 0 ervaring op het hoogste niveau willen we dan wel de Champions League in?quote:
Lijkt mij dat er dan nog wel het een en ander geloosd gaat worden. Of voor wie zou hij in de plaats komen?quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 23:30 schreef Ali_boo het volgende:
Over Bitello is JB Filho Reporter (een van de insiderjournalisten van Gremio) helder: Feyenoord heeft afgelopen uren een nieuw bod gedaan.
Hij komt tenminste wel bij de lat.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 07:24 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik snap deze (mogelijke) transfer ook niet zo. Met deze onervaren keeper op de bank met 0 ervaring op het hoogste niveau willen we dan wel de Champions League in?
Gelukkig leg jij de lat niet erg hoogquote:Op woensdag 30 augustus 2023 08:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hij komt tenminste wel bij de lat.
Jones had geen zin meerquote:Op woensdag 30 augustus 2023 07:24 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik snap deze (mogelijke) transfer ook niet zo. Met deze onervaren keeper op de bank met 0 ervaring op het hoogste niveau willen we dan wel de Champions League in?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |