Voldoet Google Maps via telefoon niet?quote:Op woensdag 30 augustus 2023 13:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee idd
Zelf heb ik Garmin voor op de motor, maar zoek naar een vervanger. Deze is echt heel oud al.
Dit was natuurlijk in 2007, weet niet of ik toen al een smartphone had met navigatie erop. Had wel ooit een PDA met TomTom en een lossen GPS ontvanger. Duurde zo lang voordat hij satellieten had dat ik al op de bestemming was voordat het werktequote:Op woensdag 30 augustus 2023 13:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb mijn eerste grote autotrip gereden met een TomTom naar de F1 in Spa in 2015. En toen had ik al een mobieltje met navigatie, maar geen internet in België
Oh ja... goeie ouwe tijdquote:Op woensdag 30 augustus 2023 13:13 schreef bondage het volgende:
[..]
Dit was natuurlijk in 2007, weet niet of ik toen al een smartphone had met navigatie erop. Had wel ooit een PDA met TomTom en een lossen GPS ontvanger. Duurde zo lang voordat hij satellieten had dat ik al op de bestemming was voordat het werkte
Kan ook, maar die laad niet automatisch op. En ik heb geen houder.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 13:13 schreef Sally het volgende:
[..]
Voldoet Google Maps via telefoon niet?
Aanschaffenquote:Op woensdag 30 augustus 2023 13:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kan ook, maar die laad niet automatisch op. En ik heb geen houder.
Het is mooi dat het nog werkt natuurlijk maar updates zul je wel niet meer ontvangen. Niet zo handig gezien de infrastructuur wel veranderd...quote:Op woensdag 30 augustus 2023 13:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee idd
Zelf heb ik Garmin voor op de motor, maar zoek naar een vervanger. Deze is echt heel oud al.
Snellerquote:Op woensdag 30 augustus 2023 13:19 schreef bondage het volgende:
Heb Mycroft overigens ook van een update voorzien. Het is nu wat sneller en de layout iets aangepast zodat het minder druk lijkt. Labels wat kleiner, minder lijntjes om posts etc.
Hey Bondagequote:Op woensdag 30 augustus 2023 13:19 schreef bondage het volgende:
Heb Mycroft overigens ook van een update voorzien. Het is nu wat sneller en de layout iets aangepast zodat het minder druk lijkt. Labels wat kleiner, minder lijntjes om posts etc.
Ik krijg nog steeds kaartupdates. Heb toendertijd een lifetime pass of iets aangeschaft. En kan nog steeds updatenquote:Op woensdag 30 augustus 2023 13:16 schreef bondage het volgende:
[..]
Het is mooi dat het nog werkt natuurlijk maar updates zul je wel niet meer ontvangen. Niet zo handig gezien de infrastructuur wel veranderd...
Ben ik al naar op zoek maar heeft lage prioquote:Op woensdag 30 augustus 2023 13:17 schreef Sally het volgende:
Nieuwe Garmin een optie, @:TheStigsDutchCousin ?
Telefoon is veel nauwkeurigerquote:Op woensdag 30 augustus 2023 13:16 schreef bondage het volgende:
[..]
Het is mooi dat het nog werkt natuurlijk maar updates zul je wel niet meer ontvangen. Niet zo handig gezien de infrastructuur wel veranderd...
In de nieuwerwetse tijd kun je niet anders concluderen dat dat een ponzi zaak isquote:Op woensdag 30 augustus 2023 13:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik krijg nog steeds kaartupdates. Heb toendertijd een lifetime pass of iets aangeschaft. En kan nog steeds updaten
Dan waarom nieuwe?quote:Op woensdag 30 augustus 2023 13:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik krijg nog steeds kaartupdates. Heb toendertijd een lifetime pass of iets aangeschaft. En kan nog steeds updaten
Oud nieuwsquote:
Zolang hij het doet geen probleem toch?quote:Op woensdag 30 augustus 2023 13:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Prima service danquote:Op woensdag 30 augustus 2023 13:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Deze is heel oud en start soms niet op. Blijft ook heel vaak hangen, zelfs na enkele keren resetten. Dus heb hem meer voor nood dan voor wat andersquote:
Ik ben zo'n type dat zich prima had kunnen redden zonder moderne navigatie. Geef mij een kwartiertje om een route voor te bereiden en ik kan zonder kaart in welke vorm dan ook op bestemming aan komenquote:Op woensdag 30 augustus 2023 13:13 schreef bondage het volgende:
[..]
Dit was natuurlijk in 2007, weet niet of ik toen al een smartphone had met navigatie erop. Had wel ooit een PDA met TomTom en een lossen GPS ontvanger. Duurde zo lang voordat hij satellieten had dat ik al op de bestemming was voordat het werkte
Die kon je winnen op de Kermis heeft het nieuws nog gehaald of het wel normaal was zo ding op te kermis te kunnen winnenquote:
Jazeker! Maar:quote:
quote:Op woensdag 30 augustus 2023 13:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Deze is heel oud en start soms niet op. Blijft ook heel vaak hangen, zelfs na enkele keren resetten. Dus heb hem meer voor nood dan voor wat anders
Maar:quote:Op woensdag 30 augustus 2023 13:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zolang hij het doet geen probleem toch?
quote:Op woensdag 30 augustus 2023 13:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Deze is heel oud en start soms niet op. Blijft ook heel vaak hangen, zelfs na enkele keren resetten. Dus heb hem meer voor nood dan voor wat anders
Gewoon de kaart erbij pakken van te voren is wel beterquote:Op woensdag 30 augustus 2023 13:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben zo'n type dat zich prima had kunnen redden zonder moderne navigatie. Geef mij een kwartiertje om een route voor te bereiden en ik kan zonder kaart in welke vorm dan ook op bestemming aan komen
Ik gebruik navigatie nu enkel omdat het makkelijk is en de kans op fouten wat minder wordt.
Als je bijv. Google maps gebruikt is dat redelijk bij en heb je natuurlijk realtime updates wat verkeer betreft. Telefoon heeft ook daarom mijn voorkeur. En kan hem zo via het scherm in de auto laten gaan dvm Android Auto.quote:
Sociale interactie...quote:Op woensdag 30 augustus 2023 13:24 schreef maily het volgende:
[..]
Gewoon de kaart erbij pakken van te voren is wel beter
Je verleert zoveel met de moderne techniek ....
Aardrijkskunde, rekenen, schrijven ....
quote:Op woensdag 30 augustus 2023 13:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Sociale interactie...
Ja, die zag ik later toen ik al gepost had sollyquote:Op woensdag 30 augustus 2023 13:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jazeker! Maar:
[..]
[..]
Maar:
[..]
Ik heb het nooit hoeven leren, er was al navigatie toen ik m'n eerste auto kochtquote:Op woensdag 30 augustus 2023 13:24 schreef maily het volgende:
[..]
Gewoon de kaart erbij pakken van te voren is wel beter
Je verleert zoveel met de moderne techniek ....
Aardrijkskunde, rekenen, schrijven ....
Daar heb ik FOK! voor.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 13:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Sociale interactie...
Gaat mij ook wel lukken denk ik, moest dat vroeger immers ook zo doenquote:Op woensdag 30 augustus 2023 13:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben zo'n type dat zich prima had kunnen redden zonder moderne navigatie. Geef mij een kwartiertje om een route voor te bereiden en ik kan zonder kaart in welke vorm dan ook op bestemming aan komen
Ik gebruik navigatie nu enkel omdat het makkelijk is en de kans op fouten wat minder wordt.
Ow.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 13:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
BBB Berkelland wil een 'verbod op de piemelknuffel'quote:Op woensdag 30 augustus 2023 13:25 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
mag niet van een dorp ergens
Ik ben echt zo blij dat Omtzigt mee gaat doen. Neemt heel die !@#$ partij alle wind uit de zeilen.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 13:28 schreef bondage het volgende:
[..]
BBB Berkelland wil een 'verbod op de piemelknuffel'
Ik ben nog in verkennende fase. Heb er ook nog wel even tijd voorquote:Op woensdag 30 augustus 2023 13:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben echt zo blij dat Omtzigt mee gaat doen. Neemt heel die !@#$ partij alle wind uit de zeilen.
Jemig wat een gedoe En dat in tijden dat op internet van alles te vinden isquote:Op woensdag 30 augustus 2023 13:28 schreef bondage het volgende:
[..]
BBB Berkelland wil een 'verbod op de piemelknuffel'
Ja ben ik ook blij mee, even kijken wat zijn programma gaat worden en dan gaat mijn stem misschien wel naar hemquote:Op woensdag 30 augustus 2023 13:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben echt zo blij dat Omtzigt mee gaat doen. Neemt heel die !@#$ partij alle wind uit de zeilen.
Ik vind alle bestaande partijen kut. Omtzigt is wel een toffe peer, dus voor mij is de keus heel makkelijk.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 13:32 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik ben nog in verkennende fase. Heb er ook nog wel even tijd voor
quote:
Mij aanvallen op mijn stemgedrag om vervolgens hetzelfde te stemmenquote:Op woensdag 30 augustus 2023 13:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik vind alle bestaande partijen kut. Omtzigt is wel een toffe peer, dus voor mij is de keus heel makkelijk.
Nederlandse politiek is troep.
Ik denk dan; hou je met belangrijke zaken bezig ipv je druk te maken om een knuffel in de vorm van een piemel...quote:Op woensdag 30 augustus 2023 13:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jemig wat een gedoe En dat in tijden dat op internet van alles te vinden is
Het is u vergevenquote:Op woensdag 30 augustus 2023 13:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, die zag ik later toen ik al gepost had solly
Ik heb ook spijkerschriftquote:Op woensdag 30 augustus 2023 13:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daar heb ik FOK! voor.
Over m'n handschrift gaan we het maar niet hebben. Maar dat was in de middelbare school zelfs al zo afschuwelijk dat ik als enige van m'n klas een Nederlands verslag mocht typen
Hypocriet, niet?quote:Op woensdag 30 augustus 2023 13:37 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
Mij aanvallen op mijn stemgedrag om vervolgens hetzelfde te stemmen
Hmm, 30 euro... Maar dan heb je er wel één van 60CMquote:
Ik ben blij voor je dat je toch op een wat minder achterlijke partij gaat stemmen.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 13:37 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
Mij aanvallen op mijn stemgedrag om vervolgens hetzelfde te stemmen
quote:Op woensdag 30 augustus 2023 13:38 schreef bondage het volgende:
[..]
Hmm, 30 euro... Maar dan heb je er wel één van 60CM
https://happyshopper.nl/c(...)s/piemel-knuffel-xl/
Als het hele politieke landschap hierdoor drastisch verandert, is dat niet eens zo heel slecht.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 13:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik schrijf inmiddels zo zelden dat ik het niet eens meer wil weten.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 13:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het is u vergeven
[..]
Ik heb ook spijkerschrift
Sjezus wat een dingquote:Op woensdag 30 augustus 2023 13:38 schreef bondage het volgende:
[..]
Hmm, 30 euro... Maar dan heb je er wel één van 60CM
https://happyshopper.nl/c(...)s/piemel-knuffel-xl/
Die ook wat teruggeeft bedoel jequote:Op woensdag 30 augustus 2023 13:39 schreef Sally het volgende:
[..]
Wtf.
Nou, dan doe ik het qel met een die méér kan dan alleen 'knuffelen'
Lol
quote:Op woensdag 30 augustus 2023 13:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben blij voor je dat je toch op een wat minder achterlijke partij gaat stemmen.
Tuurlijk nietquote:Op woensdag 30 augustus 2023 13:38 schreef Sally het volgende:
[..]
Hypocriet, niet?
Ach, niemand zegt volgens mij echt wat hij/zij/het stemt....
Hopelijk krimpt ie niet in de was.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 13:41 schreef bondage het volgende:
[..]
Die ook wat teruggeeft bedoel jeIs alleen geen 60 cm
Verschrompeld vast als je hem koud wastquote:Op woensdag 30 augustus 2023 13:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hopelijk krimpt ie niet in de was.
Handsopje ook echtquote:Op woensdag 30 augustus 2023 13:44 schreef bondage het volgende:
[..]
Verschrompeld vast als je hem koud wast![]()
Dan maar met een handsopje...
Pechquote:Op woensdag 30 augustus 2023 13:41 schreef bondage het volgende:
[..]
Die ook wat teruggeeft bedoel jeIs alleen geen 60 cm
quote:Op woensdag 30 augustus 2023 13:44 schreef bondage het volgende:
[..]
Verschrompeld vast als je hem koud wast![]()
Dan maar met een handsopje...
quote:
quote:
Denk je? Geen idee wat de diameter is van dat ding maar gaat krap worden denk ik als je iemand hebt met 60cm...quote:
Stille wateren, diepe gronden...quote:Op woensdag 30 augustus 2023 13:50 schreef bondage het volgende:
[..]
Denk je? Geen idee wat de diameter is van dat ding maar gaat krap worden denk ik als je iemand hebt met 60cm...
Best wel jaquote:Op woensdag 30 augustus 2023 13:54 schreef maily het volgende:
GC / Gemene geintjes deel 4
Altijd leuk om terug te lezen![]()
Poe, dat is ook alweer even geleden...quote:Op woensdag 30 augustus 2023 13:54 schreef maily het volgende:
GC / Gemene geintjes deel 4
Altijd leuk om terug te lezen![]()
quote:Op woensdag 30 augustus 2023 14:02 schreef DerRabbit het volgende:
Was een niet nader te noemen zusje ook eerder vandaag
Zij was er anders behoorlijk blij meequote:
J EBLIJFT VAN DR AFquote:Op woensdag 30 augustus 2023 14:02 schreef DerRabbit het volgende:
Was een niet nader te noemen zusje ook eerder vandaag
Oh sorryquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |