goed ze blijft slapen dit weekend bij mijn in mijn twijfelaarquote:
en jij op de bank?quote:Op woensdag 30 augustus 2023 12:46 schreef Paul het volgende:
[..]
goed ze blijft slapen dit weekend bij mijn in mijn twijfelaar
nee had nog gevraagd gisteren of ze apart wilde slapen, maar ze zei van niet heequote:
Stop de.quote:
zei ze ook hee?quote:Op woensdag 30 augustus 2023 12:48 schreef Paul het volgende:
[..]
nee had nog gevraagd gisteren of ze apart wilde slapen, maar ze zei van niet hee
Kan je weghalen!quote:
quote:
heeft ze al een Fok account?quote:Op woensdag 30 augustus 2023 12:48 schreef Paul het volgende:
[..]
nee had nog gevraagd gisteren of ze apart wilde slapen, maar ze zei van niet hee
Hoe weet jij dat!quote:Op woensdag 30 augustus 2023 12:54 schreef maily het volgende:
[..]
Voor jezelf ja.
Jij hebt 138 pagina's in je MyAT![]()
klopt hee, heeft ze overngenomenquote:
ZE MAG NOOIT MIJN FOK ACCOUNT ZIEN NOOITquote:Op woensdag 30 augustus 2023 12:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
heeft ze al een Fok account?
Ik las cashew lozequote:Op woensdag 30 augustus 2023 12:26 schreef hemarookworst het volgende:
Ik ga een cashloze kaaswinkel beginnen en die heet dan Pindekaaswinkel
* TheStigsDutchCousin even de bezem paktquote:
quote:Op woensdag 30 augustus 2023 12:26 schreef hemarookworst het volgende:
Ik ga een cashloze kaaswinkel beginnen en die heet dan Pindekaaswinkel
Hoe is het met je FoBoquote:Op woensdag 30 augustus 2023 13:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin even de bezem pakt
Gezellig.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 12:46 schreef Paul het volgende:
[..]
goed ze blijft slapen dit weekend bij mijn in mijn twijfelaar
Ik zie nu dat er een verschil is in MyAT en PoHiquote:Op woensdag 30 augustus 2023 13:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin even de bezem pakt
Ik had 280+ pagina's met topicsquote:Op woensdag 30 augustus 2023 13:03 schreef maily het volgende:
[..]
Ik zie nu dat er een verschil is in MyAT en PoHi
Bij MyAT kun je idd topics ontvolgen en zo je lijst verkorten
Maar als ik op mijn naam klik zie ik mijn PoHi met 500+ topics![]()
quote:
quote:
Was dit jouw eerste post met dit account?quote:Op woensdag 30 augustus 2023 13:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik had 280+ pagina's met topics
Dat zou heel goed kunnenquote:Op woensdag 30 augustus 2023 13:08 schreef bondage het volgende:
[..]
Was dit jouw eerste post met dit account?
TheStigsDutchCousin in GC / Vaderdag 2007
Al op.quote:
TomTom, nostalgiequote:Op woensdag 30 augustus 2023 13:08 schreef bondage het volgende:
[..]
Was dit jouw eerste post met dit account?
TheStigsDutchCousin in GC / Vaderdag 2007
Ze hebben er nog steeds 1. En die werktquote:
Niet van jou blijkbaarquote:Op woensdag 30 augustus 2023 13:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ze hebben er nog steeds 1. En die werkt
Ik heb mijn eerste grote autotrip gereden met een TomTom naar de F1 in Spa in 2015. En toen had ik al een mobieltje met navigatie, maar geen internet in Belgiëquote:Op woensdag 30 augustus 2023 13:10 schreef bondage het volgende:
[..]
Toen we nog geen mobieltjes hadden met navigatie
Nee iddquote:
Voldoet Google Maps via telefoon niet?quote:Op woensdag 30 augustus 2023 13:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee idd
Zelf heb ik Garmin voor op de motor, maar zoek naar een vervanger. Deze is echt heel oud al.
Dit was natuurlijk in 2007, weet niet of ik toen al een smartphone had met navigatie erop. Had wel ooit een PDA met TomTom en een lossen GPS ontvanger. Duurde zo lang voordat hij satellieten had dat ik al op de bestemming was voordat het werktequote:Op woensdag 30 augustus 2023 13:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb mijn eerste grote autotrip gereden met een TomTom naar de F1 in Spa in 2015. En toen had ik al een mobieltje met navigatie, maar geen internet in België
Oh ja... goeie ouwe tijdquote:Op woensdag 30 augustus 2023 13:13 schreef bondage het volgende:
[..]
Dit was natuurlijk in 2007, weet niet of ik toen al een smartphone had met navigatie erop. Had wel ooit een PDA met TomTom en een lossen GPS ontvanger. Duurde zo lang voordat hij satellieten had dat ik al op de bestemming was voordat het werkte
Kan ook, maar die laad niet automatisch op. En ik heb geen houder.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 13:13 schreef Sally het volgende:
[..]
Voldoet Google Maps via telefoon niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |