Voldoet Google Maps via telefoon niet?quote:Op woensdag 30 augustus 2023 13:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee idd
Zelf heb ik Garmin voor op de motor, maar zoek naar een vervanger. Deze is echt heel oud al.
Dit was natuurlijk in 2007, weet niet of ik toen al een smartphone had met navigatie erop. Had wel ooit een PDA met TomTom en een lossen GPS ontvanger. Duurde zo lang voordat hij satellieten had dat ik al op de bestemming was voordat het werktequote:Op woensdag 30 augustus 2023 13:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb mijn eerste grote autotrip gereden met een TomTom naar de F1 in Spa in 2015. En toen had ik al een mobieltje met navigatie, maar geen internet in België
Oh ja... goeie ouwe tijdquote:Op woensdag 30 augustus 2023 13:13 schreef bondage het volgende:
[..]
Dit was natuurlijk in 2007, weet niet of ik toen al een smartphone had met navigatie erop. Had wel ooit een PDA met TomTom en een lossen GPS ontvanger. Duurde zo lang voordat hij satellieten had dat ik al op de bestemming was voordat het werkte
Kan ook, maar die laad niet automatisch op. En ik heb geen houder.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 13:13 schreef Sally het volgende:
[..]
Voldoet Google Maps via telefoon niet?
Aanschaffenquote:Op woensdag 30 augustus 2023 13:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kan ook, maar die laad niet automatisch op. En ik heb geen houder.
Het is mooi dat het nog werkt natuurlijk maar updates zul je wel niet meer ontvangen. Niet zo handig gezien de infrastructuur wel veranderd...quote:Op woensdag 30 augustus 2023 13:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee idd
Zelf heb ik Garmin voor op de motor, maar zoek naar een vervanger. Deze is echt heel oud al.
Snellerquote:Op woensdag 30 augustus 2023 13:19 schreef bondage het volgende:
Heb Mycroft overigens ook van een update voorzien. Het is nu wat sneller en de layout iets aangepast zodat het minder druk lijkt. Labels wat kleiner, minder lijntjes om posts etc.
Hey Bondagequote:Op woensdag 30 augustus 2023 13:19 schreef bondage het volgende:
Heb Mycroft overigens ook van een update voorzien. Het is nu wat sneller en de layout iets aangepast zodat het minder druk lijkt. Labels wat kleiner, minder lijntjes om posts etc.
Ik krijg nog steeds kaartupdates. Heb toendertijd een lifetime pass of iets aangeschaft. En kan nog steeds updatenquote:Op woensdag 30 augustus 2023 13:16 schreef bondage het volgende:
[..]
Het is mooi dat het nog werkt natuurlijk maar updates zul je wel niet meer ontvangen. Niet zo handig gezien de infrastructuur wel veranderd...
Ben ik al naar op zoek maar heeft lage prioquote:Op woensdag 30 augustus 2023 13:17 schreef Sally het volgende:
Nieuwe Garmin een optie, @:TheStigsDutchCousin ?
Telefoon is veel nauwkeurigerquote:Op woensdag 30 augustus 2023 13:16 schreef bondage het volgende:
[..]
Het is mooi dat het nog werkt natuurlijk maar updates zul je wel niet meer ontvangen. Niet zo handig gezien de infrastructuur wel veranderd...
In de nieuwerwetse tijd kun je niet anders concluderen dat dat een ponzi zaak isquote:Op woensdag 30 augustus 2023 13:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik krijg nog steeds kaartupdates. Heb toendertijd een lifetime pass of iets aangeschaft. En kan nog steeds updaten
Dan waarom nieuwe?quote:Op woensdag 30 augustus 2023 13:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik krijg nog steeds kaartupdates. Heb toendertijd een lifetime pass of iets aangeschaft. En kan nog steeds updaten
Oud nieuwsquote:
Zolang hij het doet geen probleem toch?quote:Op woensdag 30 augustus 2023 13:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Prima service danquote:Op woensdag 30 augustus 2023 13:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Deze is heel oud en start soms niet op. Blijft ook heel vaak hangen, zelfs na enkele keren resetten. Dus heb hem meer voor nood dan voor wat andersquote:
Ik ben zo'n type dat zich prima had kunnen redden zonder moderne navigatie. Geef mij een kwartiertje om een route voor te bereiden en ik kan zonder kaart in welke vorm dan ook op bestemming aan komenquote:Op woensdag 30 augustus 2023 13:13 schreef bondage het volgende:
[..]
Dit was natuurlijk in 2007, weet niet of ik toen al een smartphone had met navigatie erop. Had wel ooit een PDA met TomTom en een lossen GPS ontvanger. Duurde zo lang voordat hij satellieten had dat ik al op de bestemming was voordat het werkte
Die kon je winnen op de Kermis heeft het nieuws nog gehaald of het wel normaal was zo ding op te kermis te kunnen winnenquote:
Jazeker! Maar:quote:
quote:Op woensdag 30 augustus 2023 13:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Deze is heel oud en start soms niet op. Blijft ook heel vaak hangen, zelfs na enkele keren resetten. Dus heb hem meer voor nood dan voor wat anders
Maar:quote:Op woensdag 30 augustus 2023 13:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zolang hij het doet geen probleem toch?
quote:Op woensdag 30 augustus 2023 13:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Deze is heel oud en start soms niet op. Blijft ook heel vaak hangen, zelfs na enkele keren resetten. Dus heb hem meer voor nood dan voor wat anders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |