Gewoon de kaart erbij pakken van te voren is wel beterquote:Op woensdag 30 augustus 2023 13:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben zo'n type dat zich prima had kunnen redden zonder moderne navigatie. Geef mij een kwartiertje om een route voor te bereiden en ik kan zonder kaart in welke vorm dan ook op bestemming aan komen
Ik gebruik navigatie nu enkel omdat het makkelijk is en de kans op fouten wat minder wordt.
Als je bijv. Google maps gebruikt is dat redelijk bij en heb je natuurlijk realtime updates wat verkeer betreft. Telefoon heeft ook daarom mijn voorkeur. En kan hem zo via het scherm in de auto laten gaan dvm Android Auto.quote:
Sociale interactie...quote:Op woensdag 30 augustus 2023 13:24 schreef maily het volgende:
[..]
Gewoon de kaart erbij pakken van te voren is wel beter
Je verleert zoveel met de moderne techniek ....
Aardrijkskunde, rekenen, schrijven ....
quote:Op woensdag 30 augustus 2023 13:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Sociale interactie...
Ja, die zag ik later toen ik al gepost had sollyquote:Op woensdag 30 augustus 2023 13:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jazeker! Maar:
[..]
[..]
Maar:
[..]
Ik heb het nooit hoeven leren, er was al navigatie toen ik m'n eerste auto kochtquote:Op woensdag 30 augustus 2023 13:24 schreef maily het volgende:
[..]
Gewoon de kaart erbij pakken van te voren is wel beter
Je verleert zoveel met de moderne techniek ....
Aardrijkskunde, rekenen, schrijven ....
Daar heb ik FOK! voor.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 13:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Sociale interactie...
Gaat mij ook wel lukken denk ik, moest dat vroeger immers ook zo doenquote:Op woensdag 30 augustus 2023 13:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben zo'n type dat zich prima had kunnen redden zonder moderne navigatie. Geef mij een kwartiertje om een route voor te bereiden en ik kan zonder kaart in welke vorm dan ook op bestemming aan komen
Ik gebruik navigatie nu enkel omdat het makkelijk is en de kans op fouten wat minder wordt.
Ow.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 13:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Deze is heel oud en start soms niet op. Blijft ook heel vaak hangen, zelfs na enkele keren resetten. Dus heb hem meer voor nood dan voor wat anders
BBB Berkelland wil een 'verbod op de piemelknuffel'quote:Op woensdag 30 augustus 2023 13:25 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
mag niet van een dorp ergens
Ik ben echt zo blij dat Omtzigt mee gaat doen. Neemt heel die !@#$ partij alle wind uit de zeilen.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 13:28 schreef bondage het volgende:
[..]
BBB Berkelland wil een 'verbod op de piemelknuffel'
Ik ben nog in verkennende fase. Heb er ook nog wel even tijd voorquote:Op woensdag 30 augustus 2023 13:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben echt zo blij dat Omtzigt mee gaat doen. Neemt heel die !@#$ partij alle wind uit de zeilen.
Jemig wat een gedoe En dat in tijden dat op internet van alles te vinden isquote:Op woensdag 30 augustus 2023 13:28 schreef bondage het volgende:
[..]
BBB Berkelland wil een 'verbod op de piemelknuffel'
Ja ben ik ook blij mee, even kijken wat zijn programma gaat worden en dan gaat mijn stem misschien wel naar hemquote:Op woensdag 30 augustus 2023 13:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben echt zo blij dat Omtzigt mee gaat doen. Neemt heel die !@#$ partij alle wind uit de zeilen.
Ik vind alle bestaande partijen kut. Omtzigt is wel een toffe peer, dus voor mij is de keus heel makkelijk.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 13:32 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik ben nog in verkennende fase. Heb er ook nog wel even tijd voor
quote:
Mij aanvallen op mijn stemgedrag om vervolgens hetzelfde te stemmenquote:Op woensdag 30 augustus 2023 13:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik vind alle bestaande partijen kut. Omtzigt is wel een toffe peer, dus voor mij is de keus heel makkelijk.
Nederlandse politiek is troep.
Ik denk dan; hou je met belangrijke zaken bezig ipv je druk te maken om een knuffel in de vorm van een piemel...quote:Op woensdag 30 augustus 2023 13:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jemig wat een gedoe En dat in tijden dat op internet van alles te vinden is
Het is u vergevenquote:Op woensdag 30 augustus 2023 13:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, die zag ik later toen ik al gepost had solly
Ik heb ook spijkerschriftquote:Op woensdag 30 augustus 2023 13:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daar heb ik FOK! voor.
Over m'n handschrift gaan we het maar niet hebben. Maar dat was in de middelbare school zelfs al zo afschuwelijk dat ik als enige van m'n klas een Nederlands verslag mocht typen
Hypocriet, niet?quote:Op woensdag 30 augustus 2023 13:37 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
Mij aanvallen op mijn stemgedrag om vervolgens hetzelfde te stemmen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |