Oh, goed om te weten!quote:Op woensdag 30 augustus 2023 13:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Een story met de stand van zaken. Of hij nou met iemand (anders) een relatie heeft. En hoe alles is verlopen oid.
Authentiek is dan misschien niet t juiste woord.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 12:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Stugge mensen die er ingezet zijn omdat ze denken dat het leuke televisie op zal leveren kan ook prima authentiek zijn
Waarom kan het alleen authentiek zijn als je leuke mensen cast?
Na t programma laat ik die kandidaten echt los hoor.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 13:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Een story met de stand van zaken. Of hij nou met iemand (anders) een relatie heeft. En hoe alles is verlopen oid.
Dit vind ik dan apart. Heeft Joy haar dan gewoon al via Insta benaderd voor de opnames begonnen? Of kenden ze elkaar al?quote:Op woensdag 30 augustus 2023 13:41 schreef Cue_ het volgende:
Begreep wel dat Dani en Joy elkaar echt al eerder hadden gevonden en alles.
En toch zit je in dit topic?quote:Op woensdag 30 augustus 2023 13:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Na t programma laat ik die kandidaten echt los hoor.
Dat denk ik niet, want je wil als maker ook dat er liefde gevonden wordt - ook dat is goede televisie.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 13:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Authentiek is dan misschien niet t juiste woord.
Wat ik bedoel: Denk niet dat ze er in gezet zijn om echt de liefde te vinden, maar puur om leuke tv te maken.
Ik denk dat het programma leuk genoeg kan zijn zonder die sterke inmenging. Dat heeft Boer zoekt vrouw toch allang bewezen? De realiteit is doorgaans gekker dan je kunt bedenken.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 13:57 schreef aquawoman het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, want je wil als maker ook dat er liefde gevonden wordt - ook dat is goede televisie.
ideale mix is een paar kandidaten die grote personalities zijn en waar mensen uitgesproken meningen over hebben en mensen waarvan je denk dat er een kans in zit dat ze de liefde vinden.
Nou ja, het is natuurlijk ook niet dat ze 10 jaar hebben samengewoond of zo. Paar keer dat ze elkaar gezien hebben. En als het voor hem niet echt verliefd voelde zal ze dat toch ook wel gemerkt hebben. Maar toch, inderdaad niet leuk voor haar om allemaal te moeten horen en lezen.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 13:37 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Oh, goed om te weten!
Ik vind het vooralsnog allemaal vooral heel zuur voor Carolien, dat gedweep met Anna en nu de speculatie over Esra. Ik weet niet wanneer de reünie is opgenomen, maar op dat moment was de breuk nog maar twee weken oud.
O, ik vind het juist wel een beetje irritant, allemaal volgertjes lokkenquote:Op woensdag 30 augustus 2023 13:13 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind het wel leuk dat Bram ons tot zondag laat wachten.
Bedoel je niet dat je ongeduldig bent? Hoezo irritant, gewoon even wachten.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 14:31 schreef Meke het volgende:
[..]
O, ik vind het juist wel een beetje irritant, allemaal volgertjes lokken![]()
Ja ik snap dat het een mix moet zijn. Maar er werd nu gedaan alsof seizoen 3 een en al fake is en seizoen 1 helemaal puurquote:Op woensdag 30 augustus 2023 13:57 schreef aquawoman het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, want je wil als maker ook dat er liefde gevonden wordt - ook dat is goede televisie.
ideale mix is een paar kandidaten die grote personalities zijn en waar mensen uitgesproken meningen over hebben en mensen waarvan je denk dat er een kans in zit dat ze de liefde vinden.
Sick.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 14:52 schreef RamboDirk het volgende:
Jongens, ik heb van Life of Yvonne begrepen dat Bram officieel een relatie heeft met zijn geit. Doggo is best man bij de bruiloft. Zij heeft dit van betrouwbare spionnen.
Nee ik vind het jammer dat het allemaal in eigen beheer op social media is. Ik had hem liever twee weken later in een kritische talkshow, wachten is het probleem nietquote:Op woensdag 30 augustus 2023 14:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bedoel je niet dat je ongeduldig bent? Hoezo irritant, gewoon even wachten.
Nou ja rtl wil leuke tv maken met mensen die de liefde willen vinden.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 13:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Authentiek is dan misschien niet t juiste woord.
Wat ik bedoel: Denk niet dat ze er in gezet zijn om echt de liefde te vinden, maar puur om leuke tv te maken.
Dit.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 16:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou ja rtl wil leuke tv maken met mensen die de liefde willen vinden.
Ook norse mensen willen de liefde vinden he
Die tulband heeft gewoon Bram zich laten opgeven om zelf schilderijen te verkopen.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 15:27 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee ik vind het jammer dat het allemaal in eigen beheer op social media is. Ik had hem liever twee weken later in een kritische talkshow, wachten is het probleem niet
En een irritante consequentie daarvan is dat hij in zo'n Boulevard-interview geen echt antwoord geeft omdat hij dat exclusief wil houden![]()
Helemaal mee eens, seizoen 1 was al hard lachen om het gescripte gedoe, maar toch vond ik het leuk.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 15:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik snap dat het een mix moet zijn. Maar er werd nu gedaan alsof seizoen 3 een en al fake is en seizoen 1 helemaal puur
Ja, dat vroeg ik me ook af! De onthulling van de onintegere dames!quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:19 schreef hierissieweer het volgende:
Hoe zit het nou met joy en de ware aard van de deelnames van de zijn vrouwen? Hij ging iets onthullen, is dat al geweest?
Gewoon geblaat van een geit op een berg.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:25 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja, dat vroeg ik me ook af! De onthulling van de onintegere dames!
Tja, en ik ben van mening dat het heerlijk is om in dit soort topics over guilty pleasure achtige reality TV lekker simpele, zoals de programma’s zelf ook zijn, meningen neer te plempen.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 13:21 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Je gaat totaal aan het punt voorbij. Het gaat om je toon, woordgebruik. Mensen uitschelden alsof je een veertienjarig joch bent.
Die inhoud is prima, maar die kun je ook normaal verwoorden. Dáár gaat het om.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |