Beetje naief, al in de eerste serie van dit programma was er sprake van nep gedoe, volgens mij zelfs geen een koppel dat het overleefde. Maar toch al best leuk om naar te kijken, toen bemoeide Art zich er nog mee tijdens de afleveringen wat dan weer voor krommetenen teevee opleverde. Serie 2 was Art afwezig ivm corona, maar daardoor werden de afleveringen nog leuker, soort losgeslagen bende. Het leverde heel verrassend wel een liefdeskoppel op. Met serie 3 zijn ze in de overdrive gegaan, hoe gekker hoe leuker. En met allemaal authentieke persoonlijkheden...*kuch*quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 21:47 schreef Eagles89 het volgende:
Die Talia berichten die nu rondgaan zijn echt 1 op 1 de dingen die we samen met vrienden zeiden vanaf het eerste moment dat ze in beeld kwam. Hier in dit topic werd ze volop verdedigd, “warme lieve vrouw” blabla, maar die hebben gewoon geen mensenkennis. Van 10 km afstand zag je al dat die vrouw niet deugde. Net als die “hotel eigenaar” Harry bij Debbie, die vertrouwde ik ook voor geen meter. Of die echt een taxi chauffeur is en geen architect weet ik niet, maar het zou me niet eens verbazen. Ook die Tamara bij Martijn vond ik niet sympathiek overkomen, en ook daar lees je nu aparte dingen over.
Joy die al een relatie met die Dani(?) zou hebben, Walter die al bezet was maar op aandringen van de productie toch moest beginnen met de opnames, Bram die al het een ander met Ana zou hebben. Dit seizoen heeft voor mij wel de ogen geopend dat het om kijkcijfers/populariteit/aandacht gaat, bij zowel de makers als de kandidaten die maar wat graag willen profiteren door verkoop van hun bezit of bezettingsgraad van hun B en B omhoog krikken. Het is geen pure serie meer, als het dat al ooit was. Maar het eerste seizoen waar het programma nog totaal onbekend was vond ik dan nog wel echter overkomen. Het programma is aan zijn populariteit ten onder gegaan vrees ik, mensen die écht met oprechte intenties mee willen doen om de liefde te vinden, en de kandidaten die écht mee willen doen voor de B en B eigenaar, ga je denk ik niet snel meer vinden.
Ja, daar ben ik het wel helemaal mee eens. De eerste seizoenen waren nog enigszins authentiek, maar dit seizoen leek alles wel nep en geënsceneerd. Met een rariteitenkabinet aan deelnemers om maar kijkers te trekken. Jammer is dat.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 21:47 schreef Eagles89 het volgende:
Die Talia berichten die nu rondgaan zijn echt 1 op 1 de dingen die we samen met vrienden zeiden vanaf het eerste moment dat ze in beeld kwam. Hier in dit topic werd ze volop verdedigd, “warme lieve vrouw” blabla, maar die hebben gewoon geen mensenkennis. Van 10 km afstand zag je al dat die vrouw niet deugde. Net als die “hotel eigenaar” Harry bij Debbie, die vertrouwde ik ook voor geen meter. Of die echt een taxi chauffeur is en geen architect weet ik niet, maar het zou me niet eens verbazen. Ook die Tamara bij Martijn vond ik niet sympathiek overkomen, en ook daar lees je nu aparte dingen over.
Joy die al een relatie met die Dani(?) zou hebben, Walter die al bezet was maar op aandringen van de productie toch moest beginnen met de opnames, Bram die al het een ander met Ana zou hebben. Dit seizoen heeft voor mij wel de ogen geopend dat het om kijkcijfers/populariteit/aandacht gaat, bij zowel de makers als de kandidaten die maar wat graag willen profiteren door verkoop van hun bezit of bezettingsgraad van hun B en B omhoog krikken. Het is geen pure serie meer, als het dat al ooit was. Maar het eerste seizoen waar het programma nog totaal onbekend was vond ik dan nog wel echter overkomen. Het programma is aan zijn populariteit ten onder gegaan vrees ik, mensen die écht met oprechte intenties mee willen doen om de liefde te vinden, en de kandidaten die écht mee willen doen voor de B en B eigenaar, ga je denk ik niet snel meer vinden.
Alles is gedaan om het programma extreem goed te laten scoren.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 23:59 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik het wel helemaal mee eens. De eerste seizoenen waren nog enigszins authentiek, maar dit seizoen leek alles wel nep en geënsceneerd. Met een rariteitenkabinet aan deelnemers om maar kijkers te trekken. Jammer is dat.
Ja, dat soort dingen is gewoon goed tv maken.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 00:09 schreef Pisces29 het volgende:
De pauw bij Walter die aan het eind van een scène altijd nét even geluid maakt.
Ben ook benieuwd. Dat ze elkaar volgen lijkt me niet zo bijzonder. Ik volg Bram ookquote:Op woensdag 30 augustus 2023 08:36 schreef Pisces29 het volgende:
Van Joy naar Bram. Interessante verschuiving indien het waar is.
Nou ik begin (na S2 en S3) nu met S1 en meteen daarin zit een hele enorme stugge man die duidelijk er in is gezet om dit soort leuke TV te maken, niet omdat het zo'n leuke man is. Dus laten we niet doen alsof S1 zo authentiek was, het is en blijft reality TVquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 23:59 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik het wel helemaal mee eens. De eerste seizoenen waren nog enigszins authentiek, maar dit seizoen leek alles wel nep en geënsceneerd. Met een rariteitenkabinet aan deelnemers om maar kijkers te trekken. Jammer is dat.
Nee nee nee, jij begon haar in afl 1 al meteen voor een soort zuid-Amerikaanse golddigging hoer uit te maken, puur op basis van uiterlijk. Kan de post nog opzoeken als je wil. En die dingen zijn absoluut nog steeds niet bewezen. We hebben t over roddels. Dus doe nou niet of je enorme mensenkennis hebt, je was gewoon dingen over 1 kam aan t scheren n.a.v. haar "van 10km afstand zichtbare Zuid-Amerikaans afkomst". Niet vanwege je mensenkennis. Benoem het dan zoals het is.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 21:47 schreef Eagles89 het volgende:
Zij heeft wel betrouwbare spionnen.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 08:43 schreef Kreator het volgende:
Ik snap vooral niet dat mensen Yvonne volgen, of er iets van geloven, of haar een podium geven. Over pure media-aids gesproken...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het maakt ook niet helemaal uit of het achteraf wel of niet waar is. Dat is achteraf. Op dat moment wisten we helemaal niets.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 08:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee nee nee, jij begon haar in afl 1 al meteen voor een soort zuid-Amerikaanse golddigging hoer uit te maken, puur op basis van uiterlijk. Kan de post nog opzoeken als je wil. En die dingen zijn absoluut nog steeds niet bewezen. We hebben t over roddels. Dus doe nou niet of je enorme mensenkennis hebt, je was gewoon dingen over 1 kam aan t scheren n.a.v. haar "van 10km afstand zichtbare Zuid-Amerikaans afkomst". Niet vanwege je mensenkennis. Benoem het dan zoals het is.
Dat je nu achteraf gelijk hebt (wat totaal niet bewezen is) heeft niks met "mensenkennis" te maken.
Hij kreeg er ook terecht veel kritiek op.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 09:56 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Het maakt ook niet helemaal uit of het achteraf wel of niet waar is. Dat is achteraf. Op dat moment wisten we helemaal niets.
Het is gewoon ontzettend ordinair en puberaal om mensen bij eerste aanblik voor hoer (od.) uit te maken. Je kunt je vermoedens over haar motieven op Leendert te reageren ook uiten op een manier die van iets meer wasdom getuigt.
Betalend lid? Of geeft die Yvonne tegenwoordig gratis 'juice' ?quote:
Stugge mensen die er ingezet zijn omdat ze denken dat het leuke televisie op zal leveren kan ook prima authentiek zijnquote:Op woensdag 30 augustus 2023 08:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou ik begin (na S2 en S3) nu met S1 en meteen daarin zit een hele enorme stugge man die duidelijk er in is gezet om dit soort leuke TV te maken, niet omdat het zo'n leuke man is. Dus laten we niet doen alsof S1 zo authentiek was, het is en blijft reality TV
quote:Op woensdag 30 augustus 2023 08:57 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Zij heeft wel betrouwbare spionnen.Ik denk dat je vrij simpel een gerucht kan verspreiden via Yvonne.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als 2 personen onderstaande tippen dan zal het wel zo op haar social staan (2 spionnen die hetzelfde beweren = feit)
Ik heb Olof gisteren gespot in Vught met Petri. Ze hadden het wel heel erg naar hun zin en Olof vond alles helemaal prima.“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
Ik hoop dat je, en de mensen die het eens zijn met je post, allemaal een ‘prachtige’ Zuid-Amerikaanse Thalia tegenkomen:)quote:Op woensdag 30 augustus 2023 08:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee nee nee, jij begon haar in afl 1 al meteen voor een soort zuid-Amerikaanse golddigging hoer uit te maken, puur op basis van uiterlijk. Kan de post nog opzoeken als je wil. En die dingen zijn absoluut nog steeds niet bewezen. We hebben t over roddels. Dus doe nou niet of je enorme mensenkennis hebt, je was gewoon dingen over 1 kam aan t scheren n.a.v. haar "van 10km afstand zichtbare Zuid-Amerikaans afkomst". Niet vanwege je mensenkennis. Benoem het dan zoals het is.
Dat je nu achteraf gelijk hebt (wat totaal niet bewezen is) heeft niks met "mensenkennis" te maken.
Ach stel je toch niet aan zeg, man man man, dit hele topic vanaf post 1 over dit programma bestaat uit aannames, vooroordelen, roddels, achterklap, tendentieuze meningen. Daarvoor lees ik en 90% van de anderen mee, echt zo hypocriet om dan anderen de maat te gaan nemen, zelfs als jij er niet aan mee doet -maar ook bij jou heb ik genoeg reacties gelezen waarvan ik dacht wat een geklets- het hele forum bestaat er uit waar je deel van uitmaakt. Als jij een wetenschappelijke psychologische analyse erop los wilt laten met een handvol mensen hier, dan kijk je toch naar Op 1 of Hoemberto op RTL? Of maak je eigen groepsapp aan of desnoods een gekuist forum, dat is helemaal top, want dan hoef je je hier, en die handvol anderen, ook niet te ergeren. Het hele FOK forum bestaat bij de gratie van ongezouten meningen en oordelen en wat allemaal niet meer, daar is hier juist de plek voor. FOK is al enorm veel rustiger geworden laatste jaren en reacties zoals die van jou nu dragen daar alleen maar meer aan bij.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 09:56 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Het maakt ook niet helemaal uit of het achteraf wel of niet waar is. Dat is achteraf. Op dat moment wisten we helemaal niets.
Het is gewoon ontzettend ordinair en puberaal om mensen bij eerste aanblik voor hoer (od.) uit te maken. Je kunt je vermoedens over haar motieven op Leendert te reageren ook uiten op een manier die van iets meer wasdom getuigt.
Je gaat totaal aan het punt voorbij. Het gaat om je toon, woordgebruik. Mensen uitschelden alsof je een veertienjarig joch bent.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 12:41 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Ach stel je toch niet aan zeg, man man man, dit hele topic vanaf post 1 over dit programma bestaat uit aannames, vooroordelen, roddels, achterklap, tendentieuze meningen. Daarvoor lees ik en 90% van de anderen mee, echt zo hypocriet om dan anderen de maat te gaan nemen, zelfs als jij er niet aan mee doet -maar ook bij jou heb ik genoeg reacties gelezen waarvan ik dacht wat een geklets- het hele forum bestaat er uit waar je deel van uitmaakt. Als jij een wetenschappelijke psychologische analyse erop los wilt laten met een handvol mensen hier, dan kijk je toch naar Op 1 of Hoemberto op RTL? Of maak je eigen groepsapp aan of desnoods een gekuist forum, dat is helemaal top, want dan hoef je je hier, en die handvol anderen, ook niet te ergeren. Het hele FOK forum bestaat bij de gratie van ongezouten meningen en oordelen en wat allemaal niet meer, daar is hier juist de plek voor. FOK is al enorm veel rustiger geworden laatste jaren en reacties zoals die van jou nu dragen daar alleen maar meer aan bij.
Dit heb ik even gemist. wat gaat Bram ons vertellen?quote:Op woensdag 30 augustus 2023 13:13 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind het wel leuk dat Bram ons tot zondag laat wachten.
Een story met de stand van zaken. Of hij nou met iemand (anders) een relatie heeft. En hoe alles is verlopen oid.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 13:22 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dit heb ik even gemist. wat gaat Bram ons vertellen?
O ik zie het staan ja.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 13:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Een story met de stand van zaken. Of hij nou met iemand (anders) een relatie heeft. En hoe alles is verlopen oid.
Eerder een elfjarige die indruk denkt te maken op zijn dertienjarige buurjongen, maar een minimum aan zelfreflectie schijnt te ontbreken. Uiteraard.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 13:21 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Je gaat totaal aan het punt voorbij. Het gaat om je toon, woordgebruik. Mensen uitschelden alsof je een veertienjarig joch bent.
Die inhoud is prima, maar die kun je ook normaal verwoorden. Dáár gaat het om.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |