SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://worldathletics.or(...)budapest23/timetable![]()
Wij zijn tegen kannibalisme.quote:
Ja, meerdere keren per dag. Mag toch hopen dat jij dat ook doetquote:
Ik bedoel Olyslagers.quote:Op zondag 27 augustus 2023 21:46 schreef Nober het volgende:
[..]
Misschien over tien jaar nadat alle dopingtests voltooid zijn.
Daar heb ik niet veel over te zeggen vermoed ik.quote:
Tot nu toe wel inderdaad.quote:Op zondag 27 augustus 2023 21:48 schreef Jason22 het volgende:
Femke is dit jaar toch iets minder op de vlakke 400 (outdoor) omdat ze zich meer op de horden heeft gericht dit jaar?
Nog een NR gelopen toch?quote:Op zondag 27 augustus 2023 21:48 schreef Jason22 het volgende:
Femke is dit jaar toch iets minder op de vlakke 400 (outdoor) omdat ze zich meer op de horden heeft gericht dit jaar?
Allemaal al getrouwd?quote:Op zondag 27 augustus 2023 21:47 schreef Redefine het volgende:
Polen wint sowieso qua aantal letters in de namen.
Kaczmarek niet, maar die is verloofd en scoort met Konrad Bukowiecki als man straks ook lekker op dat lijstjequote:
dat zei hij in feite ookquote:Op zondag 27 augustus 2023 21:48 schreef Felagund het volgende:
Ik versta steeds klein kutje bij Ivo ipv Q-tje.
Allemaal lekker snel trouwen in die gelovige landen.quote:
Drie van de vier.quote:
Behoorlijk ja.quote:
Mwah wel een stuk beter dan de binnenste paar.quote:
Lijkt me vreselijk kut zonder richtpunt, dan is baan 8 al stuk beter lijkt mequote:Op zondag 27 augustus 2023 21:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mwah wel een stuk beter dan de binnenste paar.
Die is uiteraard beter dan negen. Maar bij de estafettes zitten 'we' wel heel vaak in de binnenbanen.quote:Op zondag 27 augustus 2023 21:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Lijkt me vreselijk kut zonder richtpunt, dan is baan 8 al stuk beter lijkt me
quote:
hmmm?quote:
Zolang ze maar kan jagen gaat het goed. Of in haar eigen baan kan lopen.quote:Op zondag 27 augustus 2023 21:54 schreef wimderon het volgende:
Dit maakt de 4x400 mixed alleen maar meer bizar.
Beter in jagen wellicht.quote:Op zondag 27 augustus 2023 21:54 schreef wimderon het volgende:
Dit maakt de 4x400 mixed alleen maar meer bizar.
Van mij mag hetquote:
Gespot?quote:Op zondag 27 augustus 2023 21:55 schreef Pino112 het volgende:
@:aguero en @:deebee juichend op de tribune
In het donker.quote:
VS deden wel mee.quote:Op zondag 27 augustus 2023 21:58 schreef Nober het volgende:
[..]
Nee.
Geen Sydney op de 400mh
Geen VS op de 4×400m
Ja benieuwd naar haar tijd.quote:Op zondag 27 augustus 2023 21:57 schreef TAmaru het volgende:
Bol moet ongeveer een WR hebben gelopen op die laatste 400 meter
Die zit gelukkig in een andere categorie.quote:
quote:Op zondag 27 augustus 2023 21:58 schreef RipCity het volgende:
Waren wij favoriet? Wist niet dat we meededen dus
Had t gemist tot de push
Favoriet niet. Grote kanshebber voor een medaille wel.quote:Op zondag 27 augustus 2023 21:58 schreef RipCity het volgende:
Waren wij favoriet? Wist niet dat we meededen dus
Had t gemist tot de push
Moeimaker…quote:Op zondag 27 augustus 2023 21:59 schreef GotenSSJ het volgende:
Greg zag het alweer van ver aankomen.
Dankje. Mooi!quote:Op zondag 27 augustus 2023 21:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Favoriet niet. Grote kanshebber voor een medaille wel.
BLACKEDquote:Op zondag 27 augustus 2023 22:00 schreef Coco het volgende:
Boh dat wordt genot tijdens de afterparty.
Vuelta, US Open en daarna WK Rugby. Geen zwart gat.quote:Op zondag 27 augustus 2023 21:59 schreef wimderon het volgende:
Dat gezegd hebbende: het WK zit er al weer op
Staat allemaal uitgebreid op NOSquote:Op zondag 27 augustus 2023 22:00 schreef RipCity het volgende:
[..]
Niet iedereen volgt atletiek 24/7 dude
Ja bijzonder.quote:Op zondag 27 augustus 2023 21:59 schreef GotenSSJ het volgende:
Greg zag het alweer van ver aankomen.
Mag toch hopen dat ze daar nooit aan gaan beginnen.quote:Op zondag 27 augustus 2023 21:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Is dat nog maar 1 prijs tegenwoordig?
In de atletiek? Dat lijkt me niet.quote:Op zondag 27 augustus 2023 22:00 schreef kilon het volgende:
We gaan voor minimaal 4x goud in Parijs.
Jammer ja, het was weer leuk, ook met jullie.quote:Op zondag 27 augustus 2023 21:59 schreef wimderon het volgende:
Gemotoriseerdquote:Op zondag 27 augustus 2023 21:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die zit gelukkig in een andere categorie.
Wat vliegt de tijd beste wimderon.quote:Op zondag 27 augustus 2023 21:59 schreef wimderon het volgende:
De actrices waren achteraf toch niet zo blij toen het met Gouden Kalf gebeurde toch?quote:Op zondag 27 augustus 2023 22:01 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Mag toch hopen dat ze daar nooit aan gaan beginnen.
Duitse TV was heel enthousiast, juichen voor Femkequote:Op zondag 27 augustus 2023 21:58 schreef Dagoduck het volgende:
Hebben we al reacties uit het buitenland?
Hassan doet 1500, 5000, 10.000 en de marathonquote:Op zondag 27 augustus 2023 22:01 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
In de atletiek? Dat lijkt me niet.
Je moet vertrouwen hebben.quote:Op zondag 27 augustus 2023 22:01 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Okay zal de site van de nederlandse omroep stichting voortaan helemaal uitlezen.quote:Op zondag 27 augustus 2023 22:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Staat allemaal uitgebreid op NOS
Nee.quote:
Als alles meezit kan het wel hoor. Bol, Hassan en de 400m estafette dames en mix. Kan.quote:Op zondag 27 augustus 2023 22:01 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Plus goud Hassan op de 10k.quote:Op zondag 27 augustus 2023 21:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
WE hadden zesde op ranking moeten staan met goud op mixed erbij.
Hoeft niet. Dat kan ze wel aan.quote:Op zondag 27 augustus 2023 22:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zou Lieke Klaver in Parijs 4x100 laten schieten?
Wowquote:Op zondag 27 augustus 2023 22:03 schreef heywoodu het volgende:
Mijn god Radzi wat ben je een teringmongool. De Britse mannen interviewen terwijl ze héél duidelijk de Britse vrouwen willen zien die op dat moment de 4x400m-finale lopen, heb een béétje gevoel voor sport man
Als McLaughlin mee doet is Bol vrij lastig. Maar wie weet. 2x goud lijkt mij al heel mooi.quote:Op zondag 27 augustus 2023 22:02 schreef kilon het volgende:
[..]
Je moet vertrouwen hebben.
Bol
4x400
Hassan
Een ander onderdeel.
0x goud is trouwens ook realistisch.
Misschien heeft haar dat wel de kracht opgeleverd omdat ze gisteren geen 400 liep!quote:Op zondag 27 augustus 2023 22:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zou Lieke Klaver in Parijs 4x100 laten schieten?
Doet mij denken aan Kimman in Tokio.quote:Op zondag 27 augustus 2023 22:03 schreef heywoodu het volgende:
Mijn god Radzi wat ben je een teringmongool. De Britse mannen interviewen terwijl ze héél duidelijk de Britse vrouwen willen zien die op dat moment de 4x400m-finale lopen, heb een béétje gevoel voor sport man
Flashbacks naar Kimann interviewen terwijl Smulders bezig is aan de finale, en dat de commentator hem wel even op de hoogte ging houdenquote:Op zondag 27 augustus 2023 22:03 schreef heywoodu het volgende:
Dan moeten de Amerikanen wel weer het stokje laten vallenquote:Op zondag 27 augustus 2023 22:03 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Als alles meezit kan het wel hoor. Bol, Hassan en de 400m estafette dames en mix. Kan.
Zover ik weet klopt dat, want er een won een (witte) man uit mijn hoofd.Ook bij de radio is het samengevoegd, daar waren een aantal dames ook niet blij mee. Aangezien de radio een aardig mannen bolwerk is.quote:Op zondag 27 augustus 2023 22:02 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De actrices waren achteraf toch niet zo blij toen het met Gouden Kalf gebeurde toch?
Dat lijkt op Kimmann bij de BMXquote:Op zondag 27 augustus 2023 22:03 schreef heywoodu het volgende:
Zit ooit alles mee bij Nederland in de sport?quote:Op zondag 27 augustus 2023 22:03 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Als alles meezit kan het wel hoor. Bol, Hassan en de 400m estafette dames en mix. Kan.
Van oudsher he, eigenlijk al sinds Tinus Osendarpquote:
Ja precies, ik snap zoiets echt niet. We grappen wel enzo, maar die interviewers hebben toch - zelfs bij de NOS - ook wel enige affiniteit met sport?quote:Op zondag 27 augustus 2023 22:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Doet mij denken aan Kimman in Tokio.
schaatsen op de os (voor mn gevoel)quote:Op zondag 27 augustus 2023 22:06 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Zit ooit alles mee bij Nederland in de sport?
Altijd tegen Barney.quote:Op zondag 27 augustus 2023 22:06 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Klopt. Hele domme keuze ja. Gelijke kansen en rollen zijn er nu nog nauwelijks in de acteer en radiowereld.quote:Op zondag 27 augustus 2023 22:05 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Zover ik weet klopt dat, want er een won een (witte) man uit mijn hoofd.Ook bij de radio is het samengevoegd, daar waren een aantal dames ook niet blij mee. Aangezien de radio een aardig mannen bolwerk is.
Woensdag klavertjes vier zoeken in het land.quote:Op zondag 27 augustus 2023 22:06 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat zal voor geen enkel land geldenquote:Op zondag 27 augustus 2023 22:06 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Maar dat stelt bijzonder weinig voor in de wereld.quote:Op zondag 27 augustus 2023 22:06 schreef skysherrif het volgende:
[..]
schaatsen op de os (voor mn gevoel)
hahahaquote:Op zondag 27 augustus 2023 22:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja precies, ik snap zoiets echt niet. We grappen wel enzo, maar die interviewers hebben toch - zelfs bij de NOS - ook wel enige affiniteit met sport?
Dat was echt gênant jaquote:Op zondag 27 augustus 2023 22:04 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Flashbacks naar Kimann interviewen terwijl Smulders bezig is aan de finale, en dat de commentator hem wel even op de hoogte ging houden
Dat laatste betwijfel ik.quote:Op zondag 27 augustus 2023 22:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja precies, ik snap zoiets echt niet. We grappen wel enzo, maar die interviewers hebben toch - zelfs bij de NOS - ook wel enige affiniteit met sport?
quote:Op zondag 27 augustus 2023 22:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Moet er wel wat fout gaan bij een aantal concurrentenquote:Op zondag 27 augustus 2023 22:02 schreef kilon het volgende:
[..]
Je moet vertrouwen hebben.
Bol
4x400
Hassan
Een ander onderdeel.
0x goud is trouwens ook realistisch.
Sydney 2000quote:Op zondag 27 augustus 2023 22:06 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Olympische Spelen zat veel mee. Nageeye, estafette, meerkamp vrouwen.quote:Op zondag 27 augustus 2023 22:06 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Zit ooit alles meebij Nederland in de sport?
Wissel Kramerquote:Op zondag 27 augustus 2023 22:06 schreef skysherrif het volgende:
[..]
schaatsen op de os (voor mn gevoel)
Dat hebben ze wel. Soms zelfs wat teveel (Ayolt 'Help ons' Kloosterboer). Maar ze vinden zichzelf net wat belangrijker dan de live sport.quote:Op zondag 27 augustus 2023 22:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik niet. De Han Kocks en dergelijken van deze wereld hebben echt wel 'iets' met sport, dat geloof ik zeker.quote:
Ik heb liever dat ze een categorie X erbij hadden gedaan dan de samenvoeging.quote:Op zondag 27 augustus 2023 22:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Klopt. Hele domme keuze ja. Gelijke kansen en rollen zijn er nu nog nauwelijks in de acteer en radiowereld.
Degene die voornamelijk commentaar op radio geven lijken beter ingevoerd te zijnquote:Op zondag 27 augustus 2023 22:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik niet. De Han Kocks en dergelijken van deze wereld hebben echt wel 'iets' met sport, dat geloof ik zeker.
In Sochi zat echt alles meequote:Op zondag 27 augustus 2023 22:08 schreef franklop het volgende:
[..]
Wissel Kramer
Bob de Jong in 2002
Valpartij halve finale ploegenachtervolging mannen 2006
Zo uit het hoofd
Han wel. Jeroen ja niet. Joris ook niet.quote:Op zondag 27 augustus 2023 22:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik niet. De Han Kocks en dergelijken van deze wereld hebben echt wel 'iets' met sport, dat geloof ik zeker.
Ook wel heel wat tegenquote:Op zondag 27 augustus 2023 22:07 schreef Remco het volgende:
[..]
Olympische Spelen zat veel mee. Nageeye, estafette, meerkamp vrouwen.
JUICHENquote:Op zondag 27 augustus 2023 21:55 schreef Pino112 het volgende:
@:aguero en @:deebee juichend op de tribune
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |