Dat was echt gênant jaquote:Op zondag 27 augustus 2023 22:04 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Flashbacks naar Kimann interviewen terwijl Smulders bezig is aan de finale, en dat de commentator hem wel even op de hoogte ging houden
Dat laatste betwijfel ik.quote:Op zondag 27 augustus 2023 22:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja precies, ik snap zoiets echt niet. We grappen wel enzo, maar die interviewers hebben toch - zelfs bij de NOS - ook wel enige affiniteit met sport?
quote:Op zondag 27 augustus 2023 22:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja precies, ik snap zoiets echt niet. We grappen wel enzo, maar die interviewers hebben toch - zelfs bij de NOS - ook wel enige affiniteit met sport?
Moet er wel wat fout gaan bij een aantal concurrentenquote:Op zondag 27 augustus 2023 22:02 schreef kilon het volgende:
[..]
Je moet vertrouwen hebben.
Bol
4x400
Hassan
Een ander onderdeel.
0x goud is trouwens ook realistisch.
Sydney 2000quote:Op zondag 27 augustus 2023 22:06 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Zit ooit alles mee bij Nederland in de sport?
Olympische Spelen zat veel mee. Nageeye, estafette, meerkamp vrouwen.quote:Op zondag 27 augustus 2023 22:06 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Zit ooit alles meebij Nederland in de sport?
Wissel Kramerquote:Op zondag 27 augustus 2023 22:06 schreef skysherrif het volgende:
[..]
schaatsen op de os (voor mn gevoel)
Dat hebben ze wel. Soms zelfs wat teveel (Ayolt 'Help ons' Kloosterboer). Maar ze vinden zichzelf net wat belangrijker dan de live sport.quote:Op zondag 27 augustus 2023 22:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik niet. De Han Kocks en dergelijken van deze wereld hebben echt wel 'iets' met sport, dat geloof ik zeker.quote:
Ik heb liever dat ze een categorie X erbij hadden gedaan dan de samenvoeging.quote:Op zondag 27 augustus 2023 22:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Klopt. Hele domme keuze ja. Gelijke kansen en rollen zijn er nu nog nauwelijks in de acteer en radiowereld.
Degene die voornamelijk commentaar op radio geven lijken beter ingevoerd te zijnquote:Op zondag 27 augustus 2023 22:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik niet. De Han Kocks en dergelijken van deze wereld hebben echt wel 'iets' met sport, dat geloof ik zeker.
In Sochi zat echt alles meequote:Op zondag 27 augustus 2023 22:08 schreef franklop het volgende:
[..]
Wissel Kramer
Bob de Jong in 2002
Valpartij halve finale ploegenachtervolging mannen 2006
Zo uit het hoofd
Han wel. Jeroen ja niet. Joris ook niet.quote:Op zondag 27 augustus 2023 22:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik niet. De Han Kocks en dergelijken van deze wereld hebben echt wel 'iets' met sport, dat geloof ik zeker.
Ook wel heel wat tegenquote:Op zondag 27 augustus 2023 22:07 schreef Remco het volgende:
[..]
Olympische Spelen zat veel mee. Nageeye, estafette, meerkamp vrouwen.
JUICHENquote:Op zondag 27 augustus 2023 21:55 schreef Pino112 het volgende:
@:aguero en @:deebee juichend op de tribune
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |