En je moet er nog voor betalen ookquote:Op zondag 27 augustus 2023 18:15 schreef Dotteke het volgende: [..] Echt leuk zo ritje zie je ook veel, mooi uitzicht ook met je handen voor je ogen
![]()
Dit is wel een goed plan B.quote:Op zondag 27 augustus 2023 18:13 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
In het midden heb je een bankje en daar kun je heel relaxed zitten met je handen voor je ogen
~wees blij in jou werk kan je dat echt niet hebbenquote:Op zondag 27 augustus 2023 18:15 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb gezonde hoogtevrees vind ik altijdIk kan prima tegen hoogte maar moet mij wel ergens aan vast kunnen houden.
Op het werk heb ik best vaak dat je over roosters loopt op 20 tot 30 meter hoogte en daar doorheen naar beneden kunt kijken. Dat voelt allemaal stevig dus daar heb ik dan geen problemen mee. Heb wel een collega die dat van de ene op de andere dag niet meer durfde. Het slaat eigenlijk nergens op, dat weet hij ook, maar hij durft gewoon echt niet meer.
Het is echt een raar iets, bij mijn vorige werkgever zat ik ook hoog en konden we rondom ons kantoor heen lopen buiten, ik vond dat doodeng terwijl het stevig was en alles.quote:Op zondag 27 augustus 2023 18:15 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb gezonde hoogtevrees vind ik altijdIk kan prima tegen hoogte maar moet mij wel ergens aan vast kunnen houden.
Op het werk heb ik best vaak dat je over roosters loopt op 20 tot 30 meter hoogte en daar doorheen naar beneden kunt kijken. Dat voelt allemaal stevig dus daar heb ik dan geen problemen mee. Heb wel een collega die dat van de ene op de andere dag niet meer durfde. Het slaat eigenlijk nergens op, dat weet hij ook, maar hij durft gewoon echt niet meer.
De vliegangst heb ik mezelf maar afgeleerd. Ik zat gestresst in het vliegtuig en iedereen om me heen was rustig dus ja toen vond ik dat ik mezelf aansteldequote:Op zondag 27 augustus 2023 18:16 schreef Deisyy het volgende: [..] Ben je zelf over die vliegangst heen gekomen? Ik heb dat ook een paar jaar gehad, maar daar ben ik ook overheen gegroeid, is echt zo'n fase in mijn leven geweest, maar dat heb ik gelukkig niet meer. Mijn zus is afgelopen week naar het Gardameer geweest en heeft met haar hoogtevrezerige man in zo'n lift gestaan, filmpje was hilarisch
Ik moet daar nog even over nadenken
[ afbeelding ] Ja eind september een lang weekend naar Londen, ik ben er nog nooit geweest, maar heb er zin in en tips zijn zeker welkom.
Ik was jaren geleden (2009) op de Euromast met man en kinderen, ik stap het Panoramaplatform op en werd meteen gegrepenquote:Op zondag 27 augustus 2023 18:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
~wees blij in jou werk kan je dat echt niet hebben
Is heel raar, het is hier niet dat ik niet durf maar wordt wankel of draaierig als ik op een trap klim om de ramen te zemen
1 haakje te weinigquote:
Dat is inderdaad wel een goeie ja om naar andere mensen te kijken en hoe zij zich gedragen, daar kan je je aan spiegelen. Ik keek toen ook altijd naar de bemanning, om te kijken of zij zorgelijk keken, ik had het er heel druk mee.quote:Op zondag 27 augustus 2023 18:23 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
De vliegangst heb ik mezelf maar afgeleerd. Ik zat gestresst in het vliegtuig en iedereen om me heen was rustig dus ja toen vond ik dat ik mezelf aansteldeMaar had tot afgelopen mei drie jaar niet gevlogen en toen zag ik er wel weer tegenop.
Maar een kabelbaanwat een held.
Heb ik wel eens gedaan maar drrrrama.
Tips voor Londen heb ik! Als ik weer terug ben zal ik ze ergens opnoteren voor je!
quote:
Graag gedaanquote:
Ja het is ook vaak geen logisch gevoel maar daar kun je weinig aan doen op het moment dat je het voelt. Ik heb dat met ladders en kermisattracties. Ladders aan steigers staan vast dus dat gaat nog wel maar gewoon een losse ladder vind ik altijd eng.quote:Op zondag 27 augustus 2023 18:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is echt een raar iets, bij mijn vorige werkgever zat ik ook hoog en konden we rondom ons kantoor heen lopen buiten, ik vond dat doodeng terwijl het stevig was en alles.
Kermisattracties ook? En dat voor een jonkie, ik dacht dat die niets eng vonden.quote:Op zondag 27 augustus 2023 18:31 schreef engine het volgende:
[..]
Ja het is ook vaak geen logisch gevoel maar daar kun je weinig aan doen op het moment dat je het voelt. Ik heb dat met ladders en kermisattracties. Ladders aan steigers staan vast dus dat gaat nog wel maar gewoon een losse ladder vind ik altijd eng.
Mijn moeder heeft het met skiliftenHet moment dat ze die stilzetten en dat ze gaan schommelen
Ja en dan bedoel ik niet een draaimolenquote:Op zondag 27 augustus 2023 18:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kermisattracties ook? En dat voor een jonkie, ik dacht dat die niets eng vonden.
Zo'n skilift vond ik nooit geweldig, maar een open ding moet ik niet meer aan denken.
Zo'n angst is echt heel irreëel, en dat ga ik proberen in mijn achterhoofd te houden.
Hoe vaak valt er iemand dood vanuit die London Eye?
Toch niet? Ik ging met mijn dochter altijd in de Goliath en overdekop dingen op Walibi en de Efteling en mijn man en zoon in de kop en schotels, en kwamen daar kotsmisselijk uitquote:Op zondag 27 augustus 2023 18:44 schreef engine het volgende:
[..]
Ja en dan bedoel ik niet een draaimolen
Het zal best allemaal getest zijn maar die dingen bouwen ze zo snel op en af.
Londen Eye vond ik dan weer niet eng
Maar daar zat je stevig vastquote:Op zondag 27 augustus 2023 18:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Toch niet? Ik ging met mijn dochter altijd in de Goliath en overdekop dingen op Walibi en de Efteling en mijn man en zoon in de kop en schotels, en kwamen daar kotsmisselijk uit![]()
Ik ga af op jouw London Eye ervaring.
Dat vind ik geen kermisattracties. Die dingen staan er permanent en daar heb ik dan al iets meer vertrouwen in. Niet dat ik daar graag in ga.quote:Op zondag 27 augustus 2023 18:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Toch niet? Ik ging met mijn dochter altijd in de Goliath en overdekop dingen op Walibi en de Efteling en mijn man en zoon in de kop en schotels, en kwamen daar kotsmisselijk uit![]()
Ik ga af op jouw London Eye ervaring.
In die Goliath net, daar ga ik dus nooit meer in, die beveiliging zit heel laag op de heupen. Ik wil liever volledig ingesnoerd wordenquote:
Welke ben jij?quote:Op zondag 27 augustus 2023 18:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In die Goliath net, daar ga ik dus nooit meer in, die beveiliging zit heel laag op de heupen. Ik wil liever volledig ingesnoerd worden
Kijk, je gaat wel helemaal over de kop.
[ afbeelding ]
We gaan 5 dagen, maar zelfs dan red je het niet, dus wil dan wel graag de leukste dingen zien, al is dat natuurlijk ook heel persoonlijk.quote:Op zondag 27 augustus 2023 18:50 schreef engine het volgende:
Londen is wel een heel leuke stad. Tips heb je eigenlijk niet nodig want je gaat toch nooit alles zien.
Niemand.quote:Op zondag 27 augustus 2023 18:50 schreef marcb1974 het volgende:
Wie kent hier de regels van het cricket helemaal
In welke uitvoering? Er zijn vele uitvoeringenquote:Op zondag 27 augustus 2023 18:50 schreef marcb1974 het volgende:
Wie kent hier de regels van het cricket helemaal
Wat is daar te zienquote:Op zondag 27 augustus 2023 18:50 schreef engine het volgende:
Voor de liefhebbers is een toer door het Arsenal stadion zeker aan te raden
1 van de 4, niet dusquote:Op zondag 27 augustus 2023 18:50 schreef engine het volgende:
Voor de liefhebbers is een toer door het Arsenal stadion zeker aan te raden
Ottolenghiquote:Op zondag 27 augustus 2023 18:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
We gaan 5 dagen, maar zelfs dan red je het niet, dus wil dan wel graag de leukste dingen zien, al is dat natuurlijk ook heel persoonlijk.
Ik wilde er nog als disclaimer bij melden dat ik niet op deze foto staquote:
Grasquote:
Heb jij zijn nummer, dan bel ik ff voor een afspraak.quote:
quote:
quote:
Ja precies. Alles wat over je schouders gaat voelt veiliger. Alles wat alleen rondom heupen zit, nietquote:Op zondag 27 augustus 2023 18:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In die Goliath net, daar ga ik dus nooit meer in, die beveiliging zit heel laag op de heupen. Ik wil liever volledig ingesnoerd worden
Kijk, je gaat wel helemaal over de kop.
[ afbeelding ]
Ik ben een kennerquote:Op zondag 27 augustus 2023 18:57 schreef engine het volgende:
[..]
[..]heel mooi gras! Ze zorgen er goed voor.
En kleedkamers enzo. Vond het echt geweldig.
Rovi: +44 20 3963 8270quote:Op zondag 27 augustus 2023 18:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb jij zijn nummer, dan bel ik ff voor een afspraak.
Het is te hooedat die microfoon snel kapot gaatquote:Op zondag 27 augustus 2023 18:56 schreef pullup het volgende:
Iemand heeft verzonnen dat het leuk is om ' Ome Henk' of een ' Ome Henk' achtige een flink versterkte microfoon te geven en hem los te laten gaan op het vaderlandse volkslied in onze straat
Hier hebben ze ook mooi grasquote:Op zondag 27 augustus 2023 18:57 schreef engine het volgende:
[..]
[..]heel mooi gras! Ze zorgen er goed voor.
En kleedkamers enzo. Vond het echt geweldig.
Precies, dan heb je het gevoel alsof je er zo uit kan kukelen.quote:Op zondag 27 augustus 2023 18:58 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja precies. Alles wat over je schouders gaat voelt veiliger. Alles wat alleen rondom heupen zit, niet
Ik ga zo eens subtiel langswandelenquote:Op zondag 27 augustus 2023 19:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is te hooedat die microfoon snel kapot gaat
Alles beter dan blauw plasticquote:
Pics?quote:
Doorpakken, ik hou dr vanquote:Op zondag 27 augustus 2023 18:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Rovi: +44 20 3963 8270
Nopi: +44 20 7494 9584
Spitalfields: +44 20 7247 1999
En de rest zoek je hier zelf maar
Laat je weten hoe het was
https://ottolenghi.co.uk/restaurants
Neem vuurwerk meequote:Op zondag 27 augustus 2023 19:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ga zo eens subtiel langswandelen
Eerst mijn net gemaakt wrappie met paprika en lente uitjes oppeuzelen
Ja levensgevaarlijke dingenquote:Op zondag 27 augustus 2023 19:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Precies, dan heb je het gevoel alsof je er zo uit kan kukelen.
Grappig plaatjequote:
Ja is ook heel persoonlijk. Ik heb heel mooie herinneringen aan Londen maar denk bijvoorbeeld niet dat het jou veel interesseert om het oude Arsenal stadion te bezoekenquote:Op zondag 27 augustus 2023 18:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
We gaan 5 dagen, maar zelfs dan red je het niet, dus wil dan wel graag de leukste dingen zien, al is dat natuurlijk ook heel persoonlijk.
Negen op rij!quote:Op zondag 27 augustus 2023 19:04 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Grappig plaatje
Neem aan dat ie weer gewonnen heeft?
Wordt wel beetje eentonig toch..
Nee dat denk ik niet. Hij gunt niemand iets en wil elk punt pakken. Vandaag was wel een boeiende race maar wie er gaat winnen is tegenwoordig van te voren al bekend.quote:Op zondag 27 augustus 2023 19:06 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
jeetje..
zou hij dat zelf nou niet saai vinden?
quote:Op zondag 27 augustus 2023 19:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar moet je overmars voor hebben
Zacht stuiter kussentjequote:
quote:
Moet wel frustrerend zijn voor de rest van de coureursquote:Op zondag 27 augustus 2023 19:09 schreef engine het volgende:
[..]
Nee dat denk ik niet. Hij gunt niemand iets en wil elk punt pakken. Vandaag was wel een boeiende race maar wie er gaat winnen is tegenwoordig van te voren al bekend.
Overmars doet voor hoe hij bij dames de DM in slidequote:
Eigenlijk zouden ze elk jaar van automerk moeten wisselenquote:Op zondag 27 augustus 2023 19:14 schreef aloa het volgende:
[..]
Moet wel frustrerend zijn voor de rest van de coureurs
Perez staat ieder raceweekend wel een beetje voor lul.quote:Op zondag 27 augustus 2023 19:14 schreef aloa het volgende:
[..]
smoothquote:Op zondag 27 augustus 2023 19:15 schreef engine het volgende:
[..]
Overmars doet voor hoe hij bij dames de DM in slide
Overmars is een Fokkert?quote:Op zondag 27 augustus 2023 19:15 schreef engine het volgende:
[..]
Overmars doet voor hoe hij bij dames de DM in slide
Allemaal wel.quote:Op zondag 27 augustus 2023 19:15 schreef engine het volgende:
[..]
Perez staat ieder raceweekend wel een beetje voor lul.
Ik hoorde ergens dat er per dag 45.000 mensen per fiets gekomen zijnquote:Op zondag 27 augustus 2023 19:20 schreef pullup het volgende:
[ twitter ]
Had ik nog niet gezien. Best netjes
Mooi om te zien wel...quote:Op zondag 27 augustus 2023 19:20 schreef pullup het volgende:
[ twitter ]
Wat triest zeg, laat ze lekker de autow nemenquote:Op zondag 27 augustus 2023 19:20 schreef pullup het volgende:
[ twitter ]
quote:Op zondag 27 augustus 2023 19:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat triest zeg, laat ze lekker de autow nemen
Lekker boeiend, dit zijn gewoon jankerts zo.quote:Op zondag 27 augustus 2023 19:23 schreef aloa het volgende:
[..]![]()
Dat was chaos geworden.
Heel veel zijn ook met de trein gekomen..
Achquote:Op zondag 27 augustus 2023 19:14 schreef aloa het volgende:
[..]
Jankerts?quote:Op zondag 27 augustus 2023 19:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lekker boeiend, dit zijn gewoon jankerts zo.
Kort rokje werkt altijd.quote:Op zondag 27 augustus 2023 19:29 schreef Deisyy het volgende:
Ik ga mijn hoofd maar eens breken over mijn outfit voor mijn eerste werkdag.
Beetje niet met de autow naar een autowding gaan. Dan heb je het echt niet gesnaptquote:
Altijd belangrijk die eerste indrukquote:Op zondag 27 augustus 2023 19:29 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb wel ideeen hoor. Dan viel je in ieder geval opquote:Op zondag 27 augustus 2023 19:29 schreef Deisyy het volgende:
quote:Op zondag 27 augustus 2023 19:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Beetje niet met de autow naar een autowding gaan. Dan heb je het echt niet gesnapt
Ik ben nog gevraagd om bij het station te komen helpen.quote:Op zondag 27 augustus 2023 19:23 schreef aloa het volgende:
[..]![]()
Dat was chaos geworden.
Heel veel zijn ook met de trein gekomen..
quote:
En niet gedaan?quote:Op zondag 27 augustus 2023 19:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben nog gevraagd om bij het station te komen helpen.
Neeh, ik heb wel betere dingen te doen.quote:
We zien de foto's welquote:Op zondag 27 augustus 2023 19:31 schreef engine het volgende:
Ga ik morgen ook maar eens proberen danniet mijn eerste werkdag maar als het altijd werkt..
Zoals?quote:Op zondag 27 augustus 2023 19:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Neeh, ik heb wel betere dingen te doen.
Ik wou even mijn pc opnieuw installeren, ik ben gvd 3 dagen bezig geweest. Of eigenlijk 3 maanden sinds ik hem heb.quote:
Repsect, ik heb daar al heel veel jaren het geduld niet meer voor hoorquote:Op zondag 27 augustus 2023 19:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik wou even mijn pc opnieuw installeren, ik ben gvd 3 dagen bezig geweest. Of eigenlijk 3 maanden sinds ik hem heb.
Die heb ik al gemaaktquote:Op zondag 27 augustus 2023 19:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Altijd belangrijk die eerste indruk
Ik heb deze zelf samengesteld en gebouwd. Dat heeft weer mijn voorkeur.quote:
Nog een tip draag er wel wat bij.quote:
Weet ik van toen je hem wilde kopenquote:Op zondag 27 augustus 2023 19:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb deze zelf samengesteld en gebouwd. Dat heeft weer mijn voorkeur.
quote:
Ach het is niet zo dat hij het niet gedaan heeft, hij doet het al sinds ik hem in elkaar gezet heb. Ik mot alleen al die microsoft shit niet.quote:Op zondag 27 augustus 2023 19:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Weet ik van toen je hem wilde kopen
En dan ben je drie maanden bezig
Dat lijkt mij juist dat het jou zo schattig zal staan.quote:Op zondag 27 augustus 2023 19:49 schreef engine het volgende:
Ik zou op een eerste werkdag kiezen voor iets waar je jezelf prettig in voelt. In mijn geval zou dat geen kort rokje zijn.
Ik denk dat je collega's het daar mee eens zijnquote:Op zondag 27 augustus 2023 19:49 schreef engine het volgende:
Ik zou op een eerste werkdag kiezen voor iets waar je jezelf prettig in voelt. In mijn geval zou dat geen kort rokje zijn.
Jij kan het misschien nog wel hebben als jonkie zijnde, maar ik voel me daar niet comfortabel inquote:Op zondag 27 augustus 2023 19:49 schreef engine het volgende:
soepjurk?quote:Op zondag 27 augustus 2023 19:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij kan het misschien nog wel hebben als jonkie zijnde, maar ik voel me daar niet comfortabel in
Keuze is gemaakt
In ieder geval succes weerquote:Op zondag 27 augustus 2023 19:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij kan het misschien nog wel hebben als jonkie zijnde, maar ik voel me daar niet comfortabel in
Keuze is gemaakt
Deisyy>ma Flodderquote:
......... ah, kom op, dit is uitdaging .............quote:
Niet? Dat valt mij wel tegen van jequote:Op zondag 27 augustus 2023 19:49 schreef engine het volgende:
Mario weggespoeld.quote:Op zondag 27 augustus 2023 20:22 schreef marcb1974 het volgende:
![]()
Voor iedereen in de Alpen,
blijf binnen en bid
https://www.ad.nl/nieuws/(...)ens-kosten~a63ae468/
Ik las het, alleen de toeristen krijgen een waarschuwingquote:Op zondag 27 augustus 2023 20:22 schreef marcb1974 het volgende:
![]()
Voor iedereen in de Alpen,
blijf binnen en bid
https://www.ad.nl/nieuws/(...)ens-kosten~a63ae468/
Mutty weer boos omdat zijn jas nog in de feesttent hing.quote:
Feest is pas volgende weekquote:Op zondag 27 augustus 2023 20:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mutty weer boos omdat zijn jas nog in de feesttent hing.
Zit jij nu weer mijn grappig bedoelde opmerking te verpesten?quote:
Ze gingen nu al opbouwen, dus mario zal al wel een barkruk gereserveerd hebben door daar zijn jas over te hangen.quote:
Niets mis meequote:Op zondag 27 augustus 2023 20:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze gingen nu al opbouwen, dus mario zal al wel een barkruk gereserveerd hebben door daar zijn jas over te hangen.
Beetje als handdoekje leggen op je stoel in het hotel
Oh ja? Ik zal mijn pyjama eens op je bed leggen.quote:
quote:Op zondag 27 augustus 2023 20:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zit jij nu weer mijn grappig bedoelde opmerking te verpesten?![]()
In de koffie gehadquote:
Gadverdamme.quote:
* drakin Gaat met den eend smijtenquote:
Ik hou van pyjama’squote:Op zondag 27 augustus 2023 21:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Oh ja? Ik zal mijn pyjama eens op je bed leggen.
* SBE maakt vlieggeluidje.quote:
Ik heb niet eens een pyjama.quote:Op zondag 27 augustus 2023 21:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik hou van pyjama’secht.
Ik mag toch hopen dat jij er een met badeendjes hebt.
Als je zo doorgaat dan is onze liefde voorbij.quote:
Heel teleurstellendquote:Op zondag 27 augustus 2023 21:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een pyjama.
Whaaat? Was er liefde danquote:Op zondag 27 augustus 2023 21:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als je zo doorgaat dan is onze liefde voorbij.
Lang geleden dat ik een pyjama had. Ik was nog een klein badeendje.quote:
Klein beetje maar maar.quote:
Jij weetquote:
Jij bent niet de enige met dat probleem.quote:
ahwquote:Op zondag 27 augustus 2023 21:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Lang geleden dat ik een pyjama had. Ik was nog een klein badeendje.
[..]
Klein beetje maar maar.
Rustige week voorbij bedoel jequote:
Veel werk met je winkeltje?quote:Op zondag 27 augustus 2023 21:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Rustige week voorbij bedoel je![]()
Er komen nu 2 maanden aan met heel veel werk.
Ik heb nog 2 banen naast mijn bedrijf en ga een opleiding volgenquote:Op zondag 27 augustus 2023 21:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Veel werk met je winkeltje?
Dat is een hoop, denk ook aan jezelf.quote:Op zondag 27 augustus 2023 21:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb nog 2 banen naast mijn bedrijf en ga een opleiding volgen
Rustweekje gehad deze week en morgen en vrijdag zijn de rustigste dagenquote:Op zondag 27 augustus 2023 21:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is een hoop, denk ook aan jezelf.
Hoe gaat het met de winkel eigenlijk?quote:Op zondag 27 augustus 2023 21:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb nog 2 banen naast mijn bedrijf en ga een opleiding volgen
Rustig sinds er ergens in de wereld een oorlog woed en iedereen gilt dat alles zo duur is.quote:Op zondag 27 augustus 2023 21:55 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hoe gaat het met de winkel eigenlijk?
Nou ja hopen op betere tijdenquote:Op zondag 27 augustus 2023 21:58 schreef drakin het volgende:
[..]
Rustig sinds er ergens in de wereld een oorlog woed en iedereen gilt dat alles zo duur is.
En ik ben net verhuist naar een andere host.
Gelukkig heb ik meerdere inkomstenbronnen
In vergelijking tot een jaar geleden zijn dit de betere tijden.quote:
Is dat wat voor jou ja, disney?quote:
Mogge Dot.quote:Op maandag 28 augustus 2023 04:31 schreef Dotteke het volgende:
Morguh, alweer 2,5 uurtjes op, was wel een heel kort nachtje
Hey Sode ellende dat korte slapen\En dan moet jij ook nog werkenquote:Op maandag 28 augustus 2023 04:32 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Mogge Dot.![]()
Hier was ie ook heel kort. Eerst maar eens een bakkie.
Oh, dat komt wel goed. Makkelijk dagje vandaag.quote:Op maandag 28 augustus 2023 04:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Sode ellende dat korte slapen\En dan moet jij ook nog werken
O gelukkigquote:Op maandag 28 augustus 2023 04:35 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Oh, dat komt wel goed. Makkelijk dagje vandaag.
En haal het vanavond wel weer in.
Heel soms ga ik s’middags even op de bank liggenquote:Op maandag 28 augustus 2023 04:40 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Lukt het jou om af en toe slaap in te halen?
Oh dat kan ook heel lekker zijn.quote:Op maandag 28 augustus 2023 04:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heel soms ga ik s’middags even op de bank liggen
Doe het liever niet want dan slaap ik die nacht nog minder. ]ZIt nu dubbel met je te kletsenquote:Op maandag 28 augustus 2023 04:44 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Oh dat kan ook heel lekker zijn.
Dat is dan inderdaad wel de keerzijde.quote:Op maandag 28 augustus 2023 04:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Doe het liever niet want dan slaap ik die nacht nog minder. ]ZIt nu dubbel met je te kletsen
O van mij mag je daar ook hoor.quote:Op maandag 28 augustus 2023 04:46 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat is dan inderdaad wel de keerzijde.
Ik ga hier wel verder.
Dat kan. Ik was tv gaan kijken.quote:Op maandag 28 augustus 2023 05:21 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar een SC vind ik wel genoeg.
Wil echt niets meer over die vent lezen walgelijke ventquote:Op maandag 28 augustus 2023 07:03 schreef engine het volgende:
Langzaam verandert de berichtgeving.
https://www.hartvannederl(...)-joran-van-der-sloot
Eens, blegh wat een wanproductquote:Op maandag 28 augustus 2023 07:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wil echt niets meer over die vent lezen walgelijke vent
Als die aandacht die hij steeds krijgt is hij niet eens waard.quote:
Was een mooi kampioenschap ook, veel van gezienquote:
Dan klik je niet. Als er een waarheid is vind ik het wel belangrijker dat die naar buiten komt.quote:Op maandag 28 augustus 2023 07:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wil echt niets meer over die vent lezen walgelijke vent
Die Stan is er mooi bijgenaaid door die vriendinquote:Op maandag 28 augustus 2023 07:54 schreef engine het volgende:
[..]
Dan klik je niet. Als er een waarheid is vind ik het wel belangrijker dat die naar buiten komt.
O is geen verwijt naar jou hoor, je moet lezen wat je wilt.quote:Op maandag 28 augustus 2023 07:54 schreef engine het volgende:
[..]
Dan klik je niet. Als er een waarheid is vind ik het wel belangrijker dat die naar buiten komt.
Nee totaal niet. Misschien lijkt dat zo als je er niks van snapt.quote:Op maandag 28 augustus 2023 07:57 schreef maily het volgende:
[..]
Die Stan is er mooi bijgenaaid door die vriendin
Ja lekker op de bank liggen en ontspannen. Weg met mobielquote:
Dat lees ik wel; zij heeft een boel van hun gesprekken geblogd en daar is de FBI achtergekomen. En al dat witwassen erbij.quote:Op maandag 28 augustus 2023 08:03 schreef engine het volgende:
[..]
Nee totaal niet. Misschien lijkt dat zo als je er niks van snapt.
Dat klopt ook wel maar dat is wat je op het eerste gezicht ziet. Er zit veel meer achter. Dit verhaal gaat meer dan tien jaar terug en het is echt te simpel om te stellen dat zij hem genaaid heeft.quote:Op maandag 28 augustus 2023 08:06 schreef maily het volgende:
[..]
Dat lees ik wel; zij heeft een boel van hun gesprekken geblogd en daar is de FBI achtergekomen. En al dat witwassen erbij.
Zaterdag deden de onderzoekers bij het meer de concreetste waarneming. "We hebben vier opvallende geluiden gehoord", zei Alan McKenna van Loch Ness Exploration, die moest toegeven dat de opnameapparatuur niet aan stond. Hij voegde eraan toe dat het mogelijk eenden zijn geweest.quote:Op maandag 28 augustus 2023 08:20 schreef engine het volgende:
En door naar het volgende verhaal waar niemand in gelooft:
https://www.nu.nl/opmerke(...)sluitend-bewijs.html
Als het kwaakt als een eend, en loopt als een eend, en omgaat met eenden…quote:Op maandag 28 augustus 2023 08:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Zaterdag deden de onderzoekers bij het meer de concreetste waarneming. "We hebben vier opvallende geluiden gehoord", zei Alan McKenna van Loch Ness Exploration, die moest toegeven dat de opnameapparatuur niet aan stond. Hij voegde eraan toe dat het mogelijk eenden zijn geweest.
Ik geloof dat best, dat ze iets gehoord hebben, dat de aparatuur niet aanstond en dat het mogelijk eenden zijn geweestquote:Op maandag 28 augustus 2023 08:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Zaterdag deden de onderzoekers bij het meer de concreetste waarneming. "We hebben vier opvallende geluiden gehoord", zei Alan McKenna van Loch Ness Exploration, die moest toegeven dat de opnameapparatuur niet aan stond. Hij voegde eraan toe dat het mogelijk eenden zijn geweest.
Die eenden lachen zich nu de blubberquote:Op maandag 28 augustus 2023 08:57 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik geloof dat best, dat ze iets gehoord hebben, dat de aparatuur niet aanstond en dat het mogelijk eenden zijn geweest
Eenden zitten overal, volgens mij is het een complot, de eenden gaan de wereld overnemen!
Goedemorgen
Hulloquote:
En als ik dat beest nou op eet, ben ik dan ook (tweede lijns) vegetariër?quote:Op maandag 28 augustus 2023 11:09 schreef pullup het volgende:
Zijn deze helemaal vegetarisch @:domnivoor
[ twitter ]
quote:
Voornamelijk misselijk denk ikquote:Op maandag 28 augustus 2023 11:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En als ik dat beest nou op eet, ben ik dan ook (tweede lijns) vegetariër?
Hoofdzakelijk vegetarisch. Ze eten af en toe vlees als ze het tegenkomen.quote:Op maandag 28 augustus 2023 11:09 schreef pullup het volgende:
[ twitter ]
Awwwquote:Op maandag 28 augustus 2023 11:09 schreef pullup het volgende:
[ twitter ]
Ja, het schijnt niet lief te zijn wat ik daar van denkquote:Op maandag 28 augustus 2023 16:29 schreef engine het volgende:
[..]
Nu gaat zijn moeder zich er ook nog mee bemoeien
Zit goed daar in het kerkje?quote:Op maandag 28 augustus 2023 16:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, het schijnt niet lief te zijn wat ik daar van denk
Ik hoop dat haar hongerstaking voor voorspoedig gaatquote:
Ook mooiquote:
It wasn't me.quote:Op maandag 28 augustus 2023 08:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Apenkooienquote:
Nee, valt niet mee, hij ziet er vals uitquote:Op maandag 28 augustus 2023 17:38 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat valt mee maar hij heeft wel geurklieren
Heel hard stinken wellichtquote:Op maandag 28 augustus 2023 17:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, valt niet mee, hij ziet er vals uit
Wat doet ie met die geurklieren?
jou kopjes geven (zijn geur aan jou smeren)quote:Op maandag 28 augustus 2023 17:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar kom je vanzelf achter als je hem lastigvalt.quote:Op maandag 28 augustus 2023 17:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gaat vast de soep van stinkenquote:Op maandag 28 augustus 2023 17:59 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Daar kom je vanzelf achter als je hem lastigvalt.
Das nog wel een eindje weg van hem als het tirol is.quote:Op maandag 28 augustus 2023 18:16 schreef pullup het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)schuivingen-in-tirol
Dit is toch net naast @:mario390 ?
quote:
Wel een eindje meer naar het westenquote:Op maandag 28 augustus 2023 18:16 schreef pullup het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)schuivingen-in-tirol
Dit is toch net naast @:mario390 ?
Heeft ie deze keer mazzel hoop ikquote:Op maandag 28 augustus 2023 18:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel een eindje meer naar het westen
vanaf vrijdag gaat het los https://bleiburgerwiesenmarkt.at/en/programme/quote:Op maandag 28 augustus 2023 18:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Heeft ie deze keer mazzel hoop ikHij is ook aan het feesten toch?
Als het daar dan nog bestaat jaquote:Op maandag 28 augustus 2023 18:27 schreef chufi het volgende:
[..]
vanaf vrijdag gaat het los https://bleiburgerwiesenmarkt.at/en/programme/
als we allemaal de socials in de gaten houden zien we @mario390 ook nog voorbijfietsen strompelen ....quote:Op maandag 28 augustus 2023 18:27 schreef chufi het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 augustus 2023 18:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Of we crashen de partyquote:Op maandag 28 augustus 2023 18:29 schreef maily het volgende:
[..]
als we allemaal de socials in de gaten houden zien we @:mario390 ook nog voorbijfietsen strompelen ....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Meteen een keer door naar de donderdag?quote:
Even doorspoelenquote:Op maandag 28 augustus 2023 18:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Meteen een keer door naar de donderdag?
Misschien rond 22:00quote:Op maandag 28 augustus 2023 18:29 schreef maily het volgende:
[..]
als we allemaal de socials in de gaten houden zien we @:mario390 ook nog voorbijfietsen strompelen ....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waar was je eerst dan?quote:Op maandag 28 augustus 2023 18:48 schreef -Miauw- het volgende:
Hallo![]()
Wat saai om weer terug te zijn in Nederland
Uitkijken naar iemand zonder jas en een boze mutti.quote:Op maandag 28 augustus 2023 18:29 schreef maily het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Waarom kom je terug danquote:Op maandag 28 augustus 2023 18:48 schreef -Miauw- het volgende:
Hallo![]()
Und ohne Hendy @mario390quote:Op maandag 28 augustus 2023 18:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Uitkijken naar iemand zonder jas en een boze mutti.
Het was niet direct spannender maar ik moet morgen weer werken en daar zit de pijnquote:Op maandag 28 augustus 2023 18:58 schreef pullup het volgende:
[..]Dat kan spannender zijn maar ook best niet
Ja, dat zei je.quote:
Als dat toch eens zou kunnen…quote:Op maandag 28 augustus 2023 19:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, dat zei je.
Maar waarom heb je dat gedaan? Lekker aan de overkant blijven als het daar leuker is toch
Als je wilt, kan alles.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zeg ik net...quote:Op maandag 28 augustus 2023 19:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Alles kan als je maar genoeg wil
Hoi hoi? Waar was je dan?quote:Op maandag 28 augustus 2023 18:48 schreef -Miauw- het volgende:
Hallo![]()
Dat is waarrrr. Misschien maar eens afwegen hoe graag ik het wilquote:Op maandag 28 augustus 2023 19:15 schreef aloa het volgende:
[..]
Als je wilt, kan alles.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je had, jaren terug, een thailand festival in NL. Dat was best grappigquote:Op maandag 28 augustus 2023 20:06 schreef maily het volgende:
@:tong80 ga je ook naar de tongtongfair ?
Incl. Thaise bruiden?quote:Op maandag 28 augustus 2023 20:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je had, jaren terug, een thailand festival in NL. Dat was best grappig
Was niet waar ik naar zocht, en ze zijn me niet opgevallen.quote:
Thaise badeendevrouwtjesquote:Op maandag 28 augustus 2023 20:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Was niet waar ik naar zocht, en ze zijn me niet opgevallen.
Maar voor jou is er zeker wat te regelen
Die is wel lief voor SBEquote:
Hulloquote:
Zo bijdehand heb ik ze gelukkig nog niet meegemaaktquote:
vind het altijd wel epische diertjesquote:Op maandag 28 augustus 2023 21:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Zo bijdehand heb ik ze gelukkig nog niet meegemaakt
Heb ooit een soort rampenfilm over deze beestjes gezien, heel lang geleden. Krijgen ze een soort collectief bewustzijn en beginnen oorlog tegen de mensen te voerenquote:Op maandag 28 augustus 2023 21:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vind het altijd wel epische diertjes
een soort mini-Borgquote:Op maandag 28 augustus 2023 21:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Heb ooit een soort rampenfilm over deze beestjes gezien, heel lang geleden. Krijgen ze een soort collectief bewustzijn en beginnen oorlog tegen de mensen te voeren
Phase 4 of zoiets heette dat filmpje(wel terecht in de vergetelheid beland)
Ja precies. Het liep ook niet goed afquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |