Ja levensgevaarlijke dingenquote:Op zondag 27 augustus 2023 19:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Precies, dan heb je het gevoel alsof je er zo uit kan kukelen.
Ja is ook heel persoonlijk. Ik heb heel mooie herinneringen aan Londen maar denk bijvoorbeeld niet dat het jou veel interesseert om het oude Arsenal stadion te bezoekenquote:Op zondag 27 augustus 2023 18:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
We gaan 5 dagen, maar zelfs dan red je het niet, dus wil dan wel graag de leukste dingen zien, al is dat natuurlijk ook heel persoonlijk.
Negen op rij!quote:Op zondag 27 augustus 2023 19:04 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Grappig plaatje
Neem aan dat ie weer gewonnen heeft?
Wordt wel beetje eentonig toch..
Nee dat denk ik niet. Hij gunt niemand iets en wil elk punt pakken. Vandaag was wel een boeiende race maar wie er gaat winnen is tegenwoordig van te voren al bekend.quote:Op zondag 27 augustus 2023 19:06 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
jeetje..
zou hij dat zelf nou niet saai vinden?
quote:Op zondag 27 augustus 2023 19:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar moet je overmars voor hebben
Zacht stuiter kussentjequote:
quote:
Moet wel frustrerend zijn voor de rest van de coureursquote:Op zondag 27 augustus 2023 19:09 schreef engine het volgende:
[..]
Nee dat denk ik niet. Hij gunt niemand iets en wil elk punt pakken. Vandaag was wel een boeiende race maar wie er gaat winnen is tegenwoordig van te voren al bekend.
Overmars doet voor hoe hij bij dames de DM in slidequote:
Eigenlijk zouden ze elk jaar van automerk moeten wisselenquote:Op zondag 27 augustus 2023 19:14 schreef aloa het volgende:
[..]
Moet wel frustrerend zijn voor de rest van de coureurs
Perez staat ieder raceweekend wel een beetje voor lul.quote:Op zondag 27 augustus 2023 19:14 schreef aloa het volgende:
[..]
smoothquote:Op zondag 27 augustus 2023 19:15 schreef engine het volgende:
[..]
Overmars doet voor hoe hij bij dames de DM in slide
Overmars is een Fokkert?quote:Op zondag 27 augustus 2023 19:15 schreef engine het volgende:
[..]
Overmars doet voor hoe hij bij dames de DM in slide
Allemaal wel.quote:Op zondag 27 augustus 2023 19:15 schreef engine het volgende:
[..]
Perez staat ieder raceweekend wel een beetje voor lul.
Ik hoorde ergens dat er per dag 45.000 mensen per fiets gekomen zijnquote:Op zondag 27 augustus 2023 19:20 schreef pullup het volgende:
[ twitter ]
Had ik nog niet gezien. Best netjes
Mooi om te zien wel...quote:Op zondag 27 augustus 2023 19:20 schreef pullup het volgende:
[ twitter ]
Wat triest zeg, laat ze lekker de autow nemenquote:Op zondag 27 augustus 2023 19:20 schreef pullup het volgende:
[ twitter ]
quote:Op zondag 27 augustus 2023 19:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat triest zeg, laat ze lekker de autow nemen
Lekker boeiend, dit zijn gewoon jankerts zo.quote:Op zondag 27 augustus 2023 19:23 schreef aloa het volgende:
[..]![]()
Dat was chaos geworden.
Heel veel zijn ook met de trein gekomen..
Achquote:Op zondag 27 augustus 2023 19:14 schreef aloa het volgende:
[..]
Jankerts?quote:Op zondag 27 augustus 2023 19:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lekker boeiend, dit zijn gewoon jankerts zo.
Kort rokje werkt altijd.quote:Op zondag 27 augustus 2023 19:29 schreef Deisyy het volgende:
Ik ga mijn hoofd maar eens breken over mijn outfit voor mijn eerste werkdag.
Beetje niet met de autow naar een autowding gaan. Dan heb je het echt niet gesnaptquote:
Altijd belangrijk die eerste indrukquote:Op zondag 27 augustus 2023 19:29 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb wel ideeen hoor. Dan viel je in ieder geval opquote:Op zondag 27 augustus 2023 19:29 schreef Deisyy het volgende:
quote:Op zondag 27 augustus 2023 19:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Beetje niet met de autow naar een autowding gaan. Dan heb je het echt niet gesnapt
Ik ben nog gevraagd om bij het station te komen helpen.quote:Op zondag 27 augustus 2023 19:23 schreef aloa het volgende:
[..]![]()
Dat was chaos geworden.
Heel veel zijn ook met de trein gekomen..
quote:
En niet gedaan?quote:Op zondag 27 augustus 2023 19:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben nog gevraagd om bij het station te komen helpen.
Neeh, ik heb wel betere dingen te doen.quote:
We zien de foto's welquote:Op zondag 27 augustus 2023 19:31 schreef engine het volgende:
Ga ik morgen ook maar eens proberen danniet mijn eerste werkdag maar als het altijd werkt..
Zoals?quote:Op zondag 27 augustus 2023 19:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Neeh, ik heb wel betere dingen te doen.
Ik wou even mijn pc opnieuw installeren, ik ben gvd 3 dagen bezig geweest. Of eigenlijk 3 maanden sinds ik hem heb.quote:
Repsect, ik heb daar al heel veel jaren het geduld niet meer voor hoorquote:Op zondag 27 augustus 2023 19:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik wou even mijn pc opnieuw installeren, ik ben gvd 3 dagen bezig geweest. Of eigenlijk 3 maanden sinds ik hem heb.
Die heb ik al gemaaktquote:Op zondag 27 augustus 2023 19:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Altijd belangrijk die eerste indruk
Ik heb deze zelf samengesteld en gebouwd. Dat heeft weer mijn voorkeur.quote:
Nog een tip draag er wel wat bij.quote:
Weet ik van toen je hem wilde kopenquote:Op zondag 27 augustus 2023 19:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb deze zelf samengesteld en gebouwd. Dat heeft weer mijn voorkeur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |