Lekker boeiend, dit zijn gewoon jankerts zo.quote:Op zondag 27 augustus 2023 19:23 schreef aloa het volgende:
[..]![]()
Dat was chaos geworden.
Heel veel zijn ook met de trein gekomen..
Achquote:Op zondag 27 augustus 2023 19:14 schreef aloa het volgende:
[..]
Moet wel frustrerend zijn voor de rest van de coureurs
Jankerts?quote:Op zondag 27 augustus 2023 19:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lekker boeiend, dit zijn gewoon jankerts zo.
Kort rokje werkt altijd.quote:Op zondag 27 augustus 2023 19:29 schreef Deisyy het volgende:
Ik ga mijn hoofd maar eens breken over mijn outfit voor mijn eerste werkdag.
Beetje niet met de autow naar een autowding gaan. Dan heb je het echt niet gesnaptquote:
Altijd belangrijk die eerste indrukquote:Op zondag 27 augustus 2023 19:29 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb wel ideeen hoor. Dan viel je in ieder geval opquote:Op zondag 27 augustus 2023 19:29 schreef Deisyy het volgende:
quote:Op zondag 27 augustus 2023 19:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Beetje niet met de autow naar een autowding gaan. Dan heb je het echt niet gesnapt
Ik ben nog gevraagd om bij het station te komen helpen.quote:Op zondag 27 augustus 2023 19:23 schreef aloa het volgende:
[..]![]()
Dat was chaos geworden.
Heel veel zijn ook met de trein gekomen..
quote:
En niet gedaan?quote:Op zondag 27 augustus 2023 19:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben nog gevraagd om bij het station te komen helpen.
Neeh, ik heb wel betere dingen te doen.quote:
We zien de foto's welquote:Op zondag 27 augustus 2023 19:31 schreef engine het volgende:
Ga ik morgen ook maar eens proberen danniet mijn eerste werkdag maar als het altijd werkt..
Zoals?quote:Op zondag 27 augustus 2023 19:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Neeh, ik heb wel betere dingen te doen.
Ik wou even mijn pc opnieuw installeren, ik ben gvd 3 dagen bezig geweest. Of eigenlijk 3 maanden sinds ik hem heb.quote:
Repsect, ik heb daar al heel veel jaren het geduld niet meer voor hoorquote:Op zondag 27 augustus 2023 19:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik wou even mijn pc opnieuw installeren, ik ben gvd 3 dagen bezig geweest. Of eigenlijk 3 maanden sinds ik hem heb.
Die heb ik al gemaaktquote:Op zondag 27 augustus 2023 19:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Altijd belangrijk die eerste indruk
Ik heb deze zelf samengesteld en gebouwd. Dat heeft weer mijn voorkeur.quote:
Nog een tip draag er wel wat bij.quote:
Weet ik van toen je hem wilde kopenquote:Op zondag 27 augustus 2023 19:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb deze zelf samengesteld en gebouwd. Dat heeft weer mijn voorkeur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |