Lekker boeiend, dit zijn gewoon jankerts zo.quote:Op zondag 27 augustus 2023 19:23 schreef aloa het volgende:
[..]![]()
Dat was chaos geworden.
Heel veel zijn ook met de trein gekomen..
Achquote:Op zondag 27 augustus 2023 19:14 schreef aloa het volgende:
[..]
Moet wel frustrerend zijn voor de rest van de coureurs
Jankerts?quote:Op zondag 27 augustus 2023 19:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lekker boeiend, dit zijn gewoon jankerts zo.
Kort rokje werkt altijd.quote:Op zondag 27 augustus 2023 19:29 schreef Deisyy het volgende:
Ik ga mijn hoofd maar eens breken over mijn outfit voor mijn eerste werkdag.
Beetje niet met de autow naar een autowding gaan. Dan heb je het echt niet gesnaptquote:
Altijd belangrijk die eerste indrukquote:Op zondag 27 augustus 2023 19:29 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb wel ideeen hoor. Dan viel je in ieder geval opquote:Op zondag 27 augustus 2023 19:29 schreef Deisyy het volgende:
quote:Op zondag 27 augustus 2023 19:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Beetje niet met de autow naar een autowding gaan. Dan heb je het echt niet gesnapt
Ik ben nog gevraagd om bij het station te komen helpen.quote:Op zondag 27 augustus 2023 19:23 schreef aloa het volgende:
[..]![]()
Dat was chaos geworden.
Heel veel zijn ook met de trein gekomen..
quote:
En niet gedaan?quote:Op zondag 27 augustus 2023 19:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben nog gevraagd om bij het station te komen helpen.
Neeh, ik heb wel betere dingen te doen.quote:
We zien de foto's welquote:Op zondag 27 augustus 2023 19:31 schreef engine het volgende:
Ga ik morgen ook maar eens proberen danniet mijn eerste werkdag maar als het altijd werkt..
Zoals?quote:Op zondag 27 augustus 2023 19:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Neeh, ik heb wel betere dingen te doen.
Ik wou even mijn pc opnieuw installeren, ik ben gvd 3 dagen bezig geweest. Of eigenlijk 3 maanden sinds ik hem heb.quote:
Repsect, ik heb daar al heel veel jaren het geduld niet meer voor hoorquote:Op zondag 27 augustus 2023 19:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik wou even mijn pc opnieuw installeren, ik ben gvd 3 dagen bezig geweest. Of eigenlijk 3 maanden sinds ik hem heb.
Die heb ik al gemaaktquote:Op zondag 27 augustus 2023 19:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Altijd belangrijk die eerste indruk
Ik heb deze zelf samengesteld en gebouwd. Dat heeft weer mijn voorkeur.quote:
Nog een tip draag er wel wat bij.quote:
Weet ik van toen je hem wilde kopenquote:Op zondag 27 augustus 2023 19:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb deze zelf samengesteld en gebouwd. Dat heeft weer mijn voorkeur.
quote:
Ach het is niet zo dat hij het niet gedaan heeft, hij doet het al sinds ik hem in elkaar gezet heb. Ik mot alleen al die microsoft shit niet.quote:Op zondag 27 augustus 2023 19:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Weet ik van toen je hem wilde kopen
En dan ben je drie maanden bezig
Dat lijkt mij juist dat het jou zo schattig zal staan.quote:Op zondag 27 augustus 2023 19:49 schreef engine het volgende:
Ik zou op een eerste werkdag kiezen voor iets waar je jezelf prettig in voelt. In mijn geval zou dat geen kort rokje zijn.
Ik denk dat je collega's het daar mee eens zijnquote:Op zondag 27 augustus 2023 19:49 schreef engine het volgende:
Ik zou op een eerste werkdag kiezen voor iets waar je jezelf prettig in voelt. In mijn geval zou dat geen kort rokje zijn.
Jij kan het misschien nog wel hebben als jonkie zijnde, maar ik voel me daar niet comfortabel inquote:Op zondag 27 augustus 2023 19:49 schreef engine het volgende:
soepjurk?quote:Op zondag 27 augustus 2023 19:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij kan het misschien nog wel hebben als jonkie zijnde, maar ik voel me daar niet comfortabel in
Keuze is gemaakt
In ieder geval succes weerquote:Op zondag 27 augustus 2023 19:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij kan het misschien nog wel hebben als jonkie zijnde, maar ik voel me daar niet comfortabel in
Keuze is gemaakt
Deisyy>ma Flodderquote:
......... ah, kom op, dit is uitdaging .............quote:
Niet? Dat valt mij wel tegen van jequote:Op zondag 27 augustus 2023 19:49 schreef engine het volgende:
Mario weggespoeld.quote:Op zondag 27 augustus 2023 20:22 schreef marcb1974 het volgende:
![]()
Voor iedereen in de Alpen,
blijf binnen en bid
https://www.ad.nl/nieuws/(...)ens-kosten~a63ae468/
Ik las het, alleen de toeristen krijgen een waarschuwingquote:Op zondag 27 augustus 2023 20:22 schreef marcb1974 het volgende:
![]()
Voor iedereen in de Alpen,
blijf binnen en bid
https://www.ad.nl/nieuws/(...)ens-kosten~a63ae468/
Mutty weer boos omdat zijn jas nog in de feesttent hing.quote:
Feest is pas volgende weekquote:Op zondag 27 augustus 2023 20:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mutty weer boos omdat zijn jas nog in de feesttent hing.
Zit jij nu weer mijn grappig bedoelde opmerking te verpesten?quote:
Ze gingen nu al opbouwen, dus mario zal al wel een barkruk gereserveerd hebben door daar zijn jas over te hangen.quote:
Niets mis meequote:Op zondag 27 augustus 2023 20:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze gingen nu al opbouwen, dus mario zal al wel een barkruk gereserveerd hebben door daar zijn jas over te hangen.
Beetje als handdoekje leggen op je stoel in het hotel
Oh ja? Ik zal mijn pyjama eens op je bed leggen.quote:
quote:Op zondag 27 augustus 2023 20:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zit jij nu weer mijn grappig bedoelde opmerking te verpesten?![]()
In de koffie gehadquote:
Gadverdamme.quote:
* drakin Gaat met den eend smijtenquote:
Ik hou van pyjama’squote:Op zondag 27 augustus 2023 21:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Oh ja? Ik zal mijn pyjama eens op je bed leggen.
* SBE maakt vlieggeluidje.quote:
Ik heb niet eens een pyjama.quote:Op zondag 27 augustus 2023 21:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik hou van pyjama’secht.
Ik mag toch hopen dat jij er een met badeendjes hebt.
Als je zo doorgaat dan is onze liefde voorbij.quote:
Heel teleurstellendquote:Op zondag 27 augustus 2023 21:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een pyjama.
Whaaat? Was er liefde danquote:Op zondag 27 augustus 2023 21:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als je zo doorgaat dan is onze liefde voorbij.
Lang geleden dat ik een pyjama had. Ik was nog een klein badeendje.quote:
Klein beetje maar maar.quote:
Jij weetquote:
Jij bent niet de enige met dat probleem.quote:
ahwquote:Op zondag 27 augustus 2023 21:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Lang geleden dat ik een pyjama had. Ik was nog een klein badeendje.
[..]
Klein beetje maar maar.
Rustige week voorbij bedoel jequote:
Veel werk met je winkeltje?quote:Op zondag 27 augustus 2023 21:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Rustige week voorbij bedoel je![]()
Er komen nu 2 maanden aan met heel veel werk.
Ik heb nog 2 banen naast mijn bedrijf en ga een opleiding volgenquote:Op zondag 27 augustus 2023 21:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Veel werk met je winkeltje?
Dat is een hoop, denk ook aan jezelf.quote:Op zondag 27 augustus 2023 21:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb nog 2 banen naast mijn bedrijf en ga een opleiding volgen
Rustweekje gehad deze week en morgen en vrijdag zijn de rustigste dagenquote:Op zondag 27 augustus 2023 21:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is een hoop, denk ook aan jezelf.
Hoe gaat het met de winkel eigenlijk?quote:Op zondag 27 augustus 2023 21:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb nog 2 banen naast mijn bedrijf en ga een opleiding volgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |