Welke ben jij?quote:Op zondag 27 augustus 2023 18:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In die Goliath net, daar ga ik dus nooit meer in, die beveiliging zit heel laag op de heupen. Ik wil liever volledig ingesnoerd worden
Kijk, je gaat wel helemaal over de kop.
[ afbeelding ]
We gaan 5 dagen, maar zelfs dan red je het niet, dus wil dan wel graag de leukste dingen zien, al is dat natuurlijk ook heel persoonlijk.quote:Op zondag 27 augustus 2023 18:50 schreef engine het volgende:
Londen is wel een heel leuke stad. Tips heb je eigenlijk niet nodig want je gaat toch nooit alles zien.
Niemand.quote:Op zondag 27 augustus 2023 18:50 schreef marcb1974 het volgende:
Wie kent hier de regels van het cricket helemaal
In welke uitvoering? Er zijn vele uitvoeringenquote:Op zondag 27 augustus 2023 18:50 schreef marcb1974 het volgende:
Wie kent hier de regels van het cricket helemaal
Wat is daar te zienquote:Op zondag 27 augustus 2023 18:50 schreef engine het volgende:
Voor de liefhebbers is een toer door het Arsenal stadion zeker aan te raden
1 van de 4, niet dusquote:Op zondag 27 augustus 2023 18:50 schreef engine het volgende:
Voor de liefhebbers is een toer door het Arsenal stadion zeker aan te raden
Ottolenghiquote:Op zondag 27 augustus 2023 18:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
We gaan 5 dagen, maar zelfs dan red je het niet, dus wil dan wel graag de leukste dingen zien, al is dat natuurlijk ook heel persoonlijk.
Ik wilde er nog als disclaimer bij melden dat ik niet op deze foto staquote:
Heb jij zijn nummer, dan bel ik ff voor een afspraak.quote:
quote:
quote:
Ja precies. Alles wat over je schouders gaat voelt veiliger. Alles wat alleen rondom heupen zit, nietquote:Op zondag 27 augustus 2023 18:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In die Goliath net, daar ga ik dus nooit meer in, die beveiliging zit heel laag op de heupen. Ik wil liever volledig ingesnoerd worden
Kijk, je gaat wel helemaal over de kop.
[ afbeelding ]
Ik ben een kennerquote:Op zondag 27 augustus 2023 18:57 schreef engine het volgende:
[..]
[..]heel mooi gras! Ze zorgen er goed voor.
En kleedkamers enzo. Vond het echt geweldig.
Rovi: +44 20 3963 8270quote:Op zondag 27 augustus 2023 18:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb jij zijn nummer, dan bel ik ff voor een afspraak.
Het is te hooedat die microfoon snel kapot gaatquote:Op zondag 27 augustus 2023 18:56 schreef pullup het volgende:
Iemand heeft verzonnen dat het leuk is om ' Ome Henk' of een ' Ome Henk' achtige een flink versterkte microfoon te geven en hem los te laten gaan op het vaderlandse volkslied in onze straat
Hier hebben ze ook mooi grasquote:Op zondag 27 augustus 2023 18:57 schreef engine het volgende:
[..]
[..]heel mooi gras! Ze zorgen er goed voor.
En kleedkamers enzo. Vond het echt geweldig.
Precies, dan heb je het gevoel alsof je er zo uit kan kukelen.quote:Op zondag 27 augustus 2023 18:58 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja precies. Alles wat over je schouders gaat voelt veiliger. Alles wat alleen rondom heupen zit, niet
Ik ga zo eens subtiel langswandelenquote:Op zondag 27 augustus 2023 19:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is te hooedat die microfoon snel kapot gaat
Alles beter dan blauw plasticquote:
Pics?quote:
Doorpakken, ik hou dr vanquote:Op zondag 27 augustus 2023 18:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Rovi: +44 20 3963 8270
Nopi: +44 20 7494 9584
Spitalfields: +44 20 7247 1999
En de rest zoek je hier zelf maar
Laat je weten hoe het was
https://ottolenghi.co.uk/restaurants
Neem vuurwerk meequote:Op zondag 27 augustus 2023 19:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ga zo eens subtiel langswandelen
Eerst mijn net gemaakt wrappie met paprika en lente uitjes oppeuzelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |