Enjoy!!quote:Op zondag 27 augustus 2023 05:53 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Gaaf, tot nu toe vooral gefocused op rugby (vrijdag en zaterdag wedstrijden bezocht in Twickenham) maar zin in Wembley!
Awesome man!quote:Op maandag 28 augustus 2023 07:04 schreef Nielsch het volgende:
Holy shit dat was gaaf! Veel verrassingen ook qua uitslagen. Maar echt heel tof om deze sfeer zo mee te maken!
Ja is al bevestigd, laatste zondag van augustus.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:19 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Awesome man!
Komen ze volgend jaar weer naar Londen denk je? Of is dat al confirmed?
Ik vond de PPV zelf okay. Hoop matige dingen / hoop toffe dingen.
Geloof dat de 'pundits' er een stuk positiever over waren.
Maar om het live mee te maken lijkt me zeker geweldig, ben blij dat je genoten hebt
Groot gemis qua performer en merch seller. Maar idd... wat een drama met die gastquote:Op zondag 3 september 2023 07:05 schreef Nielsch het volgende:
Bye bye zwaai zwaai zal die drama queen niet missen...
Hij had inmidddels al met veel mensen backstage ruzie: Young Bucks, Hangman, Kenny Omega, Ryan Nemeth, Jack Perry, Christopher Daniels, Colt Cabana en het liep ook niet echt lekker met Chris Jericho en Jon Moxley... er zullen een hoop mensen opgelucht zijn. Behalve FTR dan (en met Sting en Darby Allin leek ie ook wel goed te gaan).quote:Op zondag 3 september 2023 20:09 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Groot gemis qua performer en merch seller. Maar idd... wat een drama met die gast
Denk dat ze blij mogen zijn dat hij weg is (achteraf praten is makkelijk natuurlijk)
Haha geweldig gedaan!quote:Op maandag 4 september 2023 11:06 schreef Nielsch het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)allback_between_two/
Ziggler is al die jaren de rondes ontsprongen, blijf het een underrated talent vinden. Altijd genoten van zijn matches.quote:Op donderdag 21 september 2023 18:03 schreef superniger het volgende:
Ze zijn aan het schoonmaken.
WWE Releases:
Mustafa Ali
Emma
Rick Boogs
Aliyah
Elias / Ezekiel
Riddick Moss
Top Dolla
Shelton Benjamin
Dolph Ziggler.
Wuuuut ... die zag ik niet aankomen. Edge is één van mijn favorieten, toch maar eens AEW aanzwengelen. Jammer dat ze hem bij WWE niet nog een titel hebben gegund.quote:Op maandag 2 oktober 2023 07:03 schreef Nielsch het volgende:
Alsof AEW nog niet genoeg Adams had. Eerst Adam Page, toen Adam Cole en nu eentje die Adam Copeland heet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is gaaf, benieuwd wat de tickets gaan kosten.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 17:24 schreef Evenstar het volgende:
https://www.wwe.com/artic(...)n-berlin-august-2024
Nu ook aangekondigd dat Backlash en Smackdown voor Backlash volgend jaar in Frankrijk is, Lyon.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 08:27 schreef NoFoksGiven het volgende:
[..]
Dat is gaaf, benieuwd wat de tickets gaan kosten.
quote:Op zaterdag 16 december 2023 15:09 schreef superniger het volgende:
Liv Morgan doet een RVD'tje.
https://www.tmz.com/2023/(...)sted-weed-marijuana/
[ afbeelding ]
Buiten de VS (dus in Canada, het VK en Latijns Amerika) gaat het bovendien om alle WWE content, dus ook SmackDown, NXT en PLE's.quote:
quote:
Je zal een VPN moeten gebruiken want niet in Europa.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 11:11 schreef Evenstar het volgende:
Netflix deal is wel lekker. Nu hoop ik wel dat wij ook gewoon live kunnen kijken. Nu was het echt kansloos. WWE Network liep maand achter, Youtube duurde ook altijd 24-36 uur, dus schoot nooit op.
WWE Network koop ik nu alleen nog maar voor events die ik wil zien en rest download ik, omdat er geen geen goede betaalde optie is. Als ik geen tijd heb om meteen te kijken dan wacht ik wel eens op Youtube upload.
Morgen Royal Rumble. heb idee dat ze verhaal echt gaan verneuken, zover het al niet verneukt is. Momentum van Cody is weg, Roman is er nooit en verhaal is lang niet meer zo leuk/meesleepend als met Zami en KO. Usos zijn uitelkaar, Solo is maar irritant met maar een kut move en nu moeten wij ook nog naar opa The Rock gaan kijken die het op gaat nemen tegen Roman.
Don't mind, VPN aaknallen en gaanquote:Op vrijdag 26 januari 2024 11:22 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Je zal een VPN moeten gebruiken want niet in Europa.
Ik heb er destijds niet echt over nagedacht, maar dit is Corporate takeover 101.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 08:04 schreef superniger het volgende:
Exit Vince.
https://www.tmz.com/2024/(...)ual-assault-lawsuit/
Ik vond beide wel prima en blij dat Cody weer heeft gewonnen.quote:Op zondag 28 januari 2024 13:10 schreef DutchSL het volgende:
Bizarre comment. AEW is echt krankzinnig slecht de laatste maanden, tenenkrommend. Ze hebben zelfs MJF weten te verneuken. Die hele devil storylinewat een epic fail.
RAW is echt geweldig de laatste weken/maanden, dit wordt de vetste WM in hele lange tijd. Tenzij The Rock het gaat verneuken, hopelijk blijft die ver weg van Cody-Reigns. Doe Rock-Reigns maar als feud na WM.
De womens Royal Rumble gisteren was heel vet, bij de mannen viel het misschien een beetje tegen.
Bronn Breaker nam de plaats in van Lesnar, inclusief de eliminations, 1 op 1. Gunther vs Brock was het plan voor WM.quote:Edit: Vraag mij af of dat gedoe rondom Pat vooral verzonnen was om lege plek van Brock Lesnar in te vullen, want geruchten gingen wel dat hij terug zou keren maar nu "gecancelled" was.
Het duurde inderdaad niet lang. Twee dikke blessures in AEW en nu weer een significante volgens de geruchten. Die man is op.quote:
quote:Op dinsdag 30 januari 2024 17:24 schreef Nielsch het volgende:
CM Punk geblesseerd tot september.
Het waren 2 mooie dagen.
Des te knapper dat hij die Rumble tot het einde volmaakte. Een blessure die je 7-8 maanden buitenspel zet, lijkt me een behoorlijk pittige. Je zag hem op een gegeven moment tijdens de rumble plat liggen in gesprek met een arts.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 17:24 schreef Nielsch het volgende:
CM Punk geblesseerd tot september.
Het waren 2 mooie dagen.
Ik denk een triple match en summerslam zonder the rock.quote:Op maandag 5 februari 2024 09:36 schreef Evenstar het volgende:
Dit is of fucking geniaal van WWE of fucking dom. Time will tell ....
Als Cody echt niet een wedstrijd tegen Roman krijgt is het echt belachelijk dom. Alleen wrijven zij het op dit moment, ondanks alle negativiteit over de beslissing, er behoorlijk in. Ik begin daarom te denken dat er nog een flinke draai aan zit te komen.
Ondertussen heeft iedereen het over #WeWantCody en The Rock en is Vince/Lesnar weer naar de achtergrond verdreven. Slim.
Ik vond het wel vet opgebouwd om eerlijk te zijn. The Rock die helemaal doorflipt, omdat het over zijn familie gaat en nu waarschijnlijk aan de kant van Roman staat. Alleen vond ik Roman een beetje "cuck" weggezet zo. Alsof zijn grote broer even langs kwam om alles recht te zetten en hij opeens naar achtergrond verdween. Niet echt "god mode" waar ze hem zo voor pushen. Roman was nu een beetje de Solo van the Rockquote:Op vrijdag 9 februari 2024 19:39 schreef dikkedaniel het volgende:
Het is nu dus toch weer Cody vs roman. Ik vond die faceoff er maar geïmproviseerd uitzien gisteren.
Ja het kriebelt nu in iedergeval wel om de wm te gaan kijken. Vond the Rock sowieso altijd al een echte heel eigenlijk. En wat was de toevoeging van Rollins nou die the Rock wilde bespringen aan t einde?quote:Op vrijdag 9 februari 2024 20:14 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik vond het wel vet opgebouwd om eerlijk te zijn. The Rock die helemaal doorflipt, omdat het over zijn familie gaat en nu waarschijnlijk aan de kant van Roman staat. Alleen vond ik Roman een beetje "cuck" weggezet zo. Alsof zijn grote broer even langs kwam om alles recht te zetten en hij opeens naar achtergrond verdween. Niet echt "god mode" waar ze hem zo voor pushen. Roman was nu een beetje de Solo van the Rock
Hoop gewoon Cody vs Roman met WM40. Rock zal vast wel een rol gaan spelen en die opmerkingen over elkaars familie gaan wij vast nog wel vaker terugzien.
Ik vraag mij eigenlijk af of WHC nog blijft straks. Hele reden dat die kwam was omdat Roman er nooit is. Als Cody die belt pakt en daarna alleen nog maar tussen "work horses" blijft heen en weer gaan dan is die WHC eigenlijk niet nodig. Ik zie het straks bij Netflix gewoon weer één titel worden om eerlijk te zijn.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:21 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
Ja het kriebelt nu in iedergeval wel om de wm te gaan kijken. Vond the Rock sowieso altijd al een echte heel eigenlijk. En wat was de toevoeging van Rollins nou die the Rock wilde bespringen aan t einde?
Misschien dat Rollins nog Cody gaat helpen om zn story te finishen
Whc voelt nu alleen wel heel erg als een second mans championship.
https://www.tmz.com/2024/(...)-wwe/?adid=social-twquote:"Miro and I have made the difficult decision to separate after many wonderful years together, and have decided to move on as friends, and hopefully onscreen characters somewhere down the road," CJ told us.
As for what went wrong, our sources say there wasn't an explosive fight or cheating ... they simply grew apart over the years.
In fact, we're told Perry and Miro, known as Rusev in World Wrestling Entertainment, remain friends and still plan to work together in the future.
It's likely music to the ears of the executives at All Elite Wrestling -- where both are employed -- as the wrestling stars have portrayed themselves as a married couple going back a decade to WWE, through present-day AEW.
CJ and Miro, a former AEW TNT and 3x WWE United States champion, were last photographed out together in public in late 2022... and it's been a couple of months since they've wrestled together on TV.
Neither Perry nor Miro have yet filed for divorce.
Miro moved back to Bulgaria shortly after the couple called it quits.
Ik snap sowieso de hele appeal van die Cody niet.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 16:45 schreef Evenstar het volgende:
Krijg steeds meer het idee dat CM Punk de Royal Rumble hoorde te winnen, maar dat ze dat hebben moeten aanpassen door de blessure. Nu zitten ze met een groot probleem met Cody.
Cody leek nu net één grote cuck door The Rock. Beetje met z'n staart tussen de benen afdruipen. Weg alles waar hij sinds zijn terugkeer aan heeft gewerkt.
The Rock vs Roman is totaal debiel, in alle opzichten. WrestleMania heeft geen affiche zoals deze nodig wat mij betreft. Het is al groots, het raakt al uitverkocht en iedereen heeft het er al over. Daarnaast weet je nu al dat als The Rock vs Roman op WM40 komt dat Roman dan dus gewoon weer wint, want je kan the Rock echt geen kampioenschap geven.
Cody vs Roman op WM40, met eventueel The Rock die voorkomt dat The Bloodline vals gaat spelen en dan The Rock vs Roman op Summerslam voor "the head of the table" geneuzel was echt veel beter geweest.
Rare is dat Cody niet heeft gezegd dat hij voor Seth gaat en er nog steeds een mogelijkheid is dat ze hier een spin aan gaan geven, maar het heeft Cody echt niet goed gedaan.
...Vince is weg, maar zijn geest zit er nog vuistdiep in.
Ik moet die nog even kijken. Ben benieuwd.quote:Op maandag 8 april 2024 23:46 schreef AdVictoriamN7 het volgende:
Holy shit die docu van Bray Wyatt. Op het einde gewoon zitten janken man![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Blijft gewoon zonde hoe het allemaal zo is gelopen (met zijn verschillende characters en release en uiteindelijk weer terug) en dan uiteindelijk zo eindigt (door Covid en steeds slechter voelen en uiteindelijk dood). Was echt een toffe character en persoon.
Komt ook wel omdat shows in Europa een stuk zeldzamer zijn. Als het er veel meer worden treedt ook hier verzadiging op net als in de VS.quote:Op zondag 5 mei 2024 20:08 schreef AdVictoriamN7 het volgende:
WWE moet nu echt na de show in Frankrijk veel meer shows in Europa doen man. Dat publiek is 100x beter dan dat Amerikaanse publiek wat vaak dood is. Je zag bij elke superstar dat ze blij werden van hoe het publiek met van alles mee deed. Er werd ook nog eens meegezongen met Randy Orton zijn theme song. Volgens mij nog nooit gebeurd.
Het was erg saai ja. Cody en Paul nog geprobeerd er wat van te maken, maar was nergens een verhaallijn of wat dan ook.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 23:34 schreef dikkedaniel het volgende:
blij dat Gunter kotr gewonnen heeft, maar voor de rest was dit een volkomen shit-show in Jeddah.
Hopelijk morgen een wat kwalitatief betere PPV met Double or Nothing
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vorig jaar een Smackdown+PLE en gisteren Ahoy. Op zich leuk om allemaal een keer meegemaakt te hebben maar ik denk dat het voor mij voor het laatst is. Het zicht is gewoon dramatisch tenzij je vooraan zit of je capriolen uithaalt die het zicht van anderen verpest.quote:Op zondag 25 augustus 2024 19:10 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Nog meer mensen die bij de WWE show in Ahoy zitten?
Inderdaadquote:Op maandag 26 augustus 2024 08:57 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Gunther vs Dragunov was sterk en mooi om te zien dat men wereldwijd jaloers is dat wij Gunther vs Dragunov III hebben mogen zien. Bianca Belair ook erg indrukwekkend.
Ik hoop dat ze snel ophouden om 12 matches op één PPV (incl. pre show) te zetten. En die matches dan ook nog vol te douwen met zoveel mogelijk wrestlers.quote:Op maandag 26 augustus 2024 08:01 schreef Nielsch het volgende:
Low key best wel genoten van All In gisteravond. Met name MJF v Ospreay en Danielson vs Strickland waren heel erg top.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Zou Je Haar Geven?? :P"
haha mag hopen van wel, maar het zag er wel bruut uitquote:Op maandag 9 september 2024 15:16 schreef Nielsch het volgende:
De chair die Hangman gebruikte was compleet geprepareerd om de impact zo klein mogelijk te maken.
quote:
Lekkere late reactie, maar ik was er ook bij.quote:Op zondag 25 augustus 2024 19:10 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Nog meer mensen die bij de WWE show in Ahoy zitten?
Vooral gericht op niet-worstel fans deze docu, maar daardoor wel extra de moeite. Veel verhalen kende ik al wel maar overall erg informatief, behoorlijk neutraal en een goede inkijk in de echte "carny" mindset van een McMahon.quote:
Komt het ook beschikbaar op de Nederlandse Netflix? Er wordt vaak onderscheid gemaakt tussen de landen volgens mij.quote:Op maandag 18 november 2024 08:27 schreef NoFoksGiven het volgende:
Vanaf januari WWE op Netflix, WWE network houdt op te bestaan ook buiten de US.
Gaan we meer kijken? Welke invloed denken jullie dat het gaat hebben op de shows?
Nou, de invloed is in ieder geval wel dat de RAW shows weer meer dan 2 uur (zonde reclame) gaan duren zoals voorheen. Wegens bepaalde rechten is het de afgelopen tijd gekrompen tot 1,5 uur...quote:Op maandag 18 november 2024 08:27 schreef NoFoksGiven het volgende:
Vanaf januari WWE op Netflix, WWE network houdt op te bestaan ook buiten de US.
Gaan we meer kijken? Welke invloed denken jullie dat het gaat hebben op de shows?
Als ik nu zoek in de app, vind ik al wel de shows gepland in januari. Zonder VPN.quote:Op maandag 18 november 2024 08:40 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Komt het ook beschikbaar op de Nederlandse Netflix? Er wordt vaak onderscheid gemaakt tussen de landen volgens mij.
Als het wel beschikbaar komt hoop ik vooral dat de docu's ook beschikbaar komen. Dat mis ik het meest aan mijn oude WWE Network abonnement.
Ik las ergens dat het nog onduidelijk is of er wel/geen commercials zullen zijn.quote:Op maandag 18 november 2024 08:45 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Nou, de invloed is in ieder geval wel dat de RAW shows weer meer dan 2 uur (zonde reclame) gaan duren zoals voorheen. Wegens bepaalde rechten is het de afgelopen tijd gekrompen tot 1,5 uur...
Dat zal vast wel met reclame zijn, aangezien de normale uitzendingen, inclusief reclame, ongeveer 3 uur duurden.quote:Op maandag 18 november 2024 13:56 schreef NoFoksGiven het volgende:
[..]
Ik las ergens dat het nog onduidelijk is of er wel/geen commercials zullen zijn.
Je moet er ook niet naar gaan kijken met het idee dat het ook maar iets met vechtsport te maken heeft. De 'matches' van WWE zijn een soort choreografie waar zelfs een producer achter zit die het helemaal uitstippelt (welke moves er gebruikt worden, hoeveel tv-time de match krijgt en wie wint met welke finisher etc). Pro wrestling is zeker niet voor iedereen en wij Nederlanders zijn veel te nuchter om naar zo iets te kijken. Denk ook niet dat het in Nederland goed bekeken zal worden.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 10:46 schreef StephanL het volgende:
Mooi man RAW op Netflix![]()
![]()
Ze doen allen of ze half dood zijn van één klap om vervolgens 5 seconden daarna weer kracht te vinden voor een aanval
Ja klopt ook wel, maar toch geniet ik er wel van.quote:Op woensdag 15 januari 2025 09:20 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
Je moet er ook niet naar gaan kijken met het idee dat het ook maar iets met vechtsport te maken heeft. De 'matches' van WWE zijn een soort choreografie waar zelfs een producer achter zit die het helemaal uitstippelt (welke moves er gebruikt worden, hoeveel tv-time de match krijgt en wie wint met welke finisher etc). Pro wrestling is zeker niet voor iedereen en wij Nederlanders zijn veel te nuchter om naar zo iets te kijken. Denk ook niet dat het in Nederland goed bekeken zal worden.
Ik hoop echt dat Alexa Bliss eindelijk terugkeert bij de vrouwen. Verder verwacht ik Becky Lynch en Charlotte Flair ook wel terug. Asuka misschien ook wel als haar knie het weer doet.quote:Op donderdag 16 januari 2025 12:42 schreef NoFoksGiven het volgende:
Laatste tijd de socials niet aandachtig gevolgd...maar Penta!
Had eerder een debut bij de Royal Rumble verwacht. Kijk daar nu wel naar uit.
Zover John Cena, CM Punk, Seth Rollins en Drew McIntire een plekje...
Kunnen er bij de vrouwen nog echte verrassingen zijn? Volg NXT momenteel niet, dus weet niet of daar wat leuks vanaf gaat komen.quote:Op donderdag 16 januari 2025 19:43 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat Alexa Bliss eindelijk terugkeert bij de vrouwen. Verder verwacht ik Becky Lynch en Charlotte Flair ook wel terug. Asuka misschien ook wel als haar knie het weer doet.
Bij mannen weet ik het niet zo goed. Cena is geen geheim meer, Roman, Punk, Seth, Drew allemaal al aangegeven dat ze meedoen. Solo + gang, Uso's zullen ook wel mee gaan doen. Rest zal wel opvul materiaal worden. Snap niet dat ze Penta niet bewaard hebben voor Royal Rumble.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Zou Je Haar Geven?? :P"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap wel dat Andrade van haar gescheiden is."Zou Je Haar Geven?? :P"
Corporate CM Punk?quote:Op woensdag 26 februari 2025 23:15 schreef dikkedaniel het volgende:
Wat zijn de verwachtingen voor de Elimination Chamber PPV aankomend weekend? (sorry...PLE)
Men's Elimination Chamber Match
John Cena vs. CM Punk vs. Drew McIntyre vs. Logan Paul vs. Damian Priest vs. Seth Rollins
corporate CM Punk
Women's Elimination Chamber Match
Liv Morgan vs. Alexa Bliss vs. Bianca Belair vs. Bayley vs. Naomi vs. Roxanne Perez
Fiend Alexa Bliss
Kevin Owens vs. Sami Zayn (Unsanctioned Match)
Kevin Owens die Sami helemaal kapot maakt
Tiffany Stratton and Trish Stratus vs. Nia Jax and Candace LeRae
Stratton en heel Stratus
Cody Rhodes answers The Rock
corporate CM Punk
Nice, heel Punk is nooit verkeerd.quote:Op donderdag 27 februari 2025 10:05 schreef dikkedaniel het volgende:
Ja, zou leuk zijn als er nog een plottwist storyline komt waardoor WM een beetje kijkwaardig wordt als vorig jaar. Cody die het aanbod van the Rock afslaat en dan CM Punk die eindelijk weer heel wordt. Maar Drew McIntyre zou ook een goede tweede zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Matches waren goed, chamber matches wat je er van verwacht. Genoeg verrassingen tijdens de hele show.
Ik heb me vermaakt met deze PLE.I want to believe...
Ik volg het niet meer op de voet, welke memes?quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:30 schreef NoFoksGiven het volgende:
Ik moet zeggen, ik geniet wel van de aftermath van Elimination Chamber, alle posts, memes....beste plottwist die WWE in tijden heeft gedaan.
Cena moet wel een paar keer naar Raw/Smackdown om deze heat te melken, niet alleen zielige Cody aub.quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:30 schreef NoFoksGiven het volgende:
Ik moet zeggen, ik geniet wel van de aftermath van Elimination Chamber, alle posts, memes....beste plottwist die WWE in tijden heeft gedaan.
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 12:10 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Ik volg het niet meer op de voet, welke memes?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I want to believe...
True! Hij staat wel een aantal gepland, volgens mij tijdens de Europese tour, waar ook een taping is in Brussel.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 13:33 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Cena moet wel een paar keer naar Raw/Smackdown om deze heat te melken, niet alleen zielige Cody aub.
The build-up naar WM vorig jaar was geweldig, of nu wel of niet gepland was om Rock heel te maken. Lastig dat te overtreffen als Cena nooit op komt dagen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PWBF
[ Bericht 7% gewijzigd door dikkedaniel op 18-03-2025 22:23:21 ]"Zou Je Haar Geven?? :P"
quote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:58 schreef dikkedaniel het volgende:
RAWHoor hele gemixte reacties, zoald die vna jou, maar ook juist weer hele positieve...moet toch zelf de aflevering maar gaan kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind Corey op commentaar altijd goed, beter dan Pat.I want to believe...
Dat was volgens mij persoonlijk een totaal off-script. Alsof Ludwig Kaiser enige interesse heeft om plastix Charlotte aan te drukkenquote:Op zaterdag 5 april 2025 23:00 schreef superniger het volgende:
Wat een trainwreck is die Charlotte.
Tiffytime
Gecensureerde versie.
Bekijk deze YouTube-video
Origineel:
https://old.reddit.com/r/(...)otte_full/?limit=500
Dat einde 🤣
Ze hebben plank echt misgeslagen door Charlotte Royal Rumble te laten winnen. Zij is net terug, wordt gigantisch gehaat, en dan niet omdat zij zo'n goede heel speelt, maar gewoon omdat zij kut is. Tiffany vind ik in de ring wel prima, maar ik vind haar promo's echt slecht.quote:Op zondag 6 april 2025 00:59 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
Dat was volgens mij persoonlijk een totaal off-script. Alsof Ludwig Kaiser enige interesse heeft om plastix Charlotte aan te drukken
Los van Cody vs Cena is er niet echt een match waarvoor ik ga zitten. Maar het is gewoon gratis op Netflix dus ik zal sowieso night 2 wel gaan kijken denk ikquote:Op donderdag 17 april 2025 19:53 schreef NoFoksGiven het volgende:
Ik ben blij dat Wrestlemania weekend tijdens het Paasweekend valt....geen probleem om het live te kijken dit keer.
Ik mis wel een soort hype, spanning voor het weekend.
Zelfs de Hall of Fame lijkt me mega saai dit jaar.
Main card op zich ok, maar niet iets waar ik speciaal naar uitkijken.
Hoe zit iedereen in de film hier?
+1 voor Cody vs Cena.quote:Op vrijdag 18 april 2025 10:04 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
Los van Cody vs Cena is er niet echt een match waarvoor ik ga zitten. Maar het is gewoon gratis op Netflix dus ik zal sowieso night 2 wel gaan kijken denk ik
Ik heb deze week RAW proberen te kijken voor de 'go-home show', maar ik kwam er echt niet doorheen zonder 70% te skippen. Wat is dat een draak geworden om naar te kijken zeg...
Main event maakte de hele eerste avond goed. Dat voelde echt aan als Wrestlemania, van de intro’s tot het hele gevecht. LA Knight vs Fatu was ook goed. Tag team gevecht hoorde (zoals verwacht) echt niet thuis op een Wrestlemania. Meest saaie gevecht was toch Stratton vs Flair. Nul komma nul chemie tussen beide worstelaars. Tiffy kon na afloop meteen naar de tandarts.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor Night 2.. ik ben Cody beu, maar Cena die nooit op komt dagen zit ik ook niet op te wachten. Logan Paul moet ook verliezen. Keek het meest uit naar Orton vs KO, maar helaas is KO geblesseerd.
Verder weinig verwachtingen, IC title four way kan wel leuk worden en op zich is elke winnaar ook wel leuk. Zou ook leuk zijn als Iyo Sky wint.
Meer benieuwd naar Alistair Black volgende week op Smackdown.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Night 2, betere avond van de 2! (Bijna) alles klopte, leuke verrassingen. Niet de tegenstander die ik had verwacht, of gehoopt voor Orton.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I want to believe...
Vond je? ik heb Charlotte in jaren niet zo slecht gezien (niet alleen qua uiterlijk...) ze was zo off voor haar doen.quote:Op zondag 20 april 2025 16:09 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Dag 1 was prima, op de wedstrijd van Tiffy en Charlotte na; Tiffy zat er al zeer snel lichamelijk doorheen, gelukkig kan Charlotte nog wel de wedstrijd dragen.
De Main event was echt top, de rest van de wedstrijden gaan niet verder dan prima. Jammer dat de reacties op Yeet! zo lauw waren. Dat had best meer mogen zijn.
Vrij bizar dat die niet op de WM card stond, en die andere tag title match met the New Day tegen de Viking/War Raiders wel.quote:
Van al het onbenut talent...sturen ze juist Ron Cena wegquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar highlight of the day:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I want to believe...
Ik ga het ook kijken, maar waarschijnlijk een hoop over dramatized nonsense.quote:
quote:All manufactured drama, nothing more nothing less.
quote:They are just going to sell us Kayfabe disguised as a reality.
quote:Op donderdag 24 juli 2025 19:16 schreef ChrisCarter het volgende:
De man was weliswaar polariserend maar voor de industrie een ongekende PR machine geweest. Als je dan nu op fora zoals reddit ziet hoe ze gewoon vieren dat ie dood is, is echt wanstaltig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |