Main event maakte de hele eerste avond goed. Dat voelde echt aan als Wrestlemania, van de intro’s tot het hele gevecht. LA Knight vs Fatu was ook goed. Tag team gevecht hoorde (zoals verwacht) echt niet thuis op een Wrestlemania. Meest saaie gevecht was toch Stratton vs Flair. Nul komma nul chemie tussen beide worstelaars. Tiffy kon na afloop meteen naar de tandarts.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor Night 2.. ik ben Cody beu, maar Cena die nooit op komt dagen zit ik ook niet op te wachten. Logan Paul moet ook verliezen. Keek het meest uit naar Orton vs KO, maar helaas is KO geblesseerd.
Verder weinig verwachtingen, IC title four way kan wel leuk worden en op zich is elke winnaar ook wel leuk. Zou ook leuk zijn als Iyo Sky wint.
Meer benieuwd naar Alistair Black volgende week op Smackdown.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Night 2, betere avond van de 2! (Bijna) alles klopte, leuke verrassingen. Niet de tegenstander die ik had verwacht, of gehoopt voor Orton.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I want to believe...
Vond je? ik heb Charlotte in jaren niet zo slecht gezien (niet alleen qua uiterlijk...) ze was zo off voor haar doen.quote:Op zondag 20 april 2025 16:09 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Dag 1 was prima, op de wedstrijd van Tiffy en Charlotte na; Tiffy zat er al zeer snel lichamelijk doorheen, gelukkig kan Charlotte nog wel de wedstrijd dragen.
De Main event was echt top, de rest van de wedstrijden gaan niet verder dan prima. Jammer dat de reacties op Yeet! zo lauw waren. Dat had best meer mogen zijn.
Vrij bizar dat die niet op de WM card stond, en die andere tag title match met the New Day tegen de Viking/War Raiders wel.quote:
Van al het onbenut talent...sturen ze juist Ron Cena wegquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar highlight of the day:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I want to believe...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |