SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I want to believe...
Naar mate de ppv vorderde werd het wel wat drukker, maar tijdens de womens rumble kon je in de shots van bovenaf goed zien hoe leeg het was. Er zat letterlijk een paar honderd man.quote:Op maandag 2 februari 2026 12:37 schreef NoFoksGiven het volgende:
Ik denk later, dat het wel meeviel, er zaten wel mensen, maar doordat elke stoel een lamp erboven had, leek het leger dan het eigenlijk was. Wel slechte set up, wat er inderdaad sneu uit zag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fudge... ik kom er ook net pas achter. Vroeger keek ik nog wel eens van die YT shows, die dan vertelde wat er die week gebeurd was. Maar daar ben ik ook afgehaakt, dus nu krijg ik echt helemaal niks meer mee.quote:Op vrijdag 17 april 2026 10:14 schreef NoFoksGiven het volgende:
Ik realiseer me net dat het dit weekend WWE Wrestlemania weekend is...ik heb nog nooit zo'n hypeloze Wrestlemania gehad, eigenlijk geen RAW of Smackdown gevolgd afgelopen maanden, ondanks Netflix.
Is er hype? Kijken we ergens naar uit?
Wat is het programma uberhaupt...must sees?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |