SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Zou Je Haar Geven?? :P"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Matches waren goed, chamber matches wat je er van verwacht. Genoeg verrassingen tijdens de hele show.
Ik heb me vermaakt met deze PLE.I want to believe...
Ik volg het niet meer op de voet, welke memes?quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:30 schreef NoFoksGiven het volgende:
Ik moet zeggen, ik geniet wel van de aftermath van Elimination Chamber, alle posts, memes....beste plottwist die WWE in tijden heeft gedaan.
Cena moet wel een paar keer naar Raw/Smackdown om deze heat te melken, niet alleen zielige Cody aub.quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:30 schreef NoFoksGiven het volgende:
Ik moet zeggen, ik geniet wel van de aftermath van Elimination Chamber, alle posts, memes....beste plottwist die WWE in tijden heeft gedaan.
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 12:10 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Ik volg het niet meer op de voet, welke memes?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I want to believe...
True! Hij staat wel een aantal gepland, volgens mij tijdens de Europese tour, waar ook een taping is in Brussel.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 13:33 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Cena moet wel een paar keer naar Raw/Smackdown om deze heat te melken, niet alleen zielige Cody aub.
The build-up naar WM vorig jaar was geweldig, of nu wel of niet gepland was om Rock heel te maken. Lastig dat te overtreffen als Cena nooit op komt dagen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Zou Je Haar Geven?? :P"
[ Bericht 7% gewijzigd door dikkedaniel op 18-03-2025 22:23:21 ]"Zou Je Haar Geven?? :P"
quote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:58 schreef dikkedaniel het volgende:
RAWHoor hele gemixte reacties, zoald die vna jou, maar ook juist weer hele positieve...moet toch zelf de aflevering maar gaan kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind Corey op commentaar altijd goed, beter dan Pat.I want to believe...
Dat was volgens mij persoonlijk een totaal off-script. Alsof Ludwig Kaiser enige interesse heeft om plastix Charlotte aan te drukkenquote:Op zaterdag 5 april 2025 23:00 schreef superniger het volgende:
Wat een trainwreck is die Charlotte.
Tiffytime
Gecensureerde versie.
Bekijk deze YouTube-video
Origineel:
https://old.reddit.com/r/(...)otte_full/?limit=500
Dat einde 🤣
Ze hebben plank echt misgeslagen door Charlotte Royal Rumble te laten winnen. Zij is net terug, wordt gigantisch gehaat, en dan niet omdat zij zo'n goede heel speelt, maar gewoon omdat zij kut is. Tiffany vind ik in de ring wel prima, maar ik vind haar promo's echt slecht.quote:Op zondag 6 april 2025 00:59 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
Dat was volgens mij persoonlijk een totaal off-script. Alsof Ludwig Kaiser enige interesse heeft om plastix Charlotte aan te drukken
Los van Cody vs Cena is er niet echt een match waarvoor ik ga zitten. Maar het is gewoon gratis op Netflix dus ik zal sowieso night 2 wel gaan kijken denk ikquote:Op donderdag 17 april 2025 19:53 schreef NoFoksGiven het volgende:
Ik ben blij dat Wrestlemania weekend tijdens het Paasweekend valt....geen probleem om het live te kijken dit keer.
Ik mis wel een soort hype, spanning voor het weekend.
Zelfs de Hall of Fame lijkt me mega saai dit jaar.
Main card op zich ok, maar niet iets waar ik speciaal naar uitkijken.
Hoe zit iedereen in de film hier?
+1 voor Cody vs Cena.quote:Op vrijdag 18 april 2025 10:04 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
Los van Cody vs Cena is er niet echt een match waarvoor ik ga zitten. Maar het is gewoon gratis op Netflix dus ik zal sowieso night 2 wel gaan kijken denk ik
Ik heb deze week RAW proberen te kijken voor de 'go-home show', maar ik kwam er echt niet doorheen zonder 70% te skippen. Wat is dat een draak geworden om naar te kijken zeg...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |