SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://worldathletics.or(...)budapest23/timetable
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
Mention maar.quote:Op zondag 27 augustus 2023 18:51 schreef Zipportal het volgende:
We gaan er een gezellige avond van maken. @:coco
Jij zou toch gaan gamen?quote:Op zondag 27 augustus 2023 18:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat doet ie toch domme lul
Dus ze moeten wel op een veilige plek gaan staan als de ander gooit?quote:Op zondag 27 augustus 2023 19:08 schreef PippenScottie het volgende:
Ik kijk uit naar de India en Pakistan die elkaar voor de verandering eens met speren gaan bestrijden vanavond.
Hoop wel dat ze een beetje bij gekomen zijn van gisteren, dat ging er emotioneel aan toe in de studio.quote:
Lijkt mij Peeters.quote:Op zondag 27 augustus 2023 19:48 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Is al duidelijk wie Klaver vervangt?
quote:Op zondag 27 augustus 2023 18:51 schreef Zipportal het volgende:
We gaan er een gezellige avond van maken. @:coco
Ze vervangt Madiea Ghafoor.quote:Op zondag 27 augustus 2023 19:48 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Is al duidelijk wie Klaver vervangt?
We vragen ons hier af waar Duitsland een medaille heeft gehaald. Denk eens mee?quote:Op zondag 27 augustus 2023 20:03 schreef Redefine het volgende:
Frankrijk nog geen medaille, dat is inderdaad wel erg matig. Zeker een jaar voor de Spelen in eigen land.
Best een aardige kans op een duel tussen Olyslagers en Mahuchik toch?quote:Op zondag 27 augustus 2023 20:01 schreef Redefine het volgende:
Hoogspringen bij de vrouwen, dat wordt of drie keer niks of een mooie wedstrijd.
Duitsland en Frankrijk 0 medaillesquote:Op zondag 27 augustus 2023 20:05 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
We vragen ons hier af waar Duitsland een medaille heeft gehaald. Denk eens mee?
Die hebben ze nietquote:Op zondag 27 augustus 2023 20:05 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
We vragen ons hier af waar Duitsland een medaille heeft gehaald. Denk eens mee?
Ja. Maar dat kan dus op een mooie hoogte zijn 2,03 of meer. Maar kan ook al daaronder gedaan zijn.quote:Op zondag 27 augustus 2023 20:06 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Best een aardige kans op een duel tussen Olyslagers en Mahuchik toch?
Die meerkamper van gisteren had het kunnen doen, maar die had een paar duidelijk mindere onderdelen op dag 2.. ook wel wat geblesseerde kanshebbers op een medaille, geloof ik. Net als bij de Belgen die ook nog geen medaille hebben. Bij de Fransen Mayer sowieso en misschien nog wel meer?quote:Op zondag 27 augustus 2023 20:07 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Duitsland en Frankrijk 0 medailles
Verrassend, die oogde sterk gisteren.quote:Op zondag 27 augustus 2023 20:09 schreef H.Vviv het volgende:
Klaver vervangt De Witte op de 4x400 meter.
Die oogde toch wel prima gisteren..quote:Op zondag 27 augustus 2023 20:09 schreef H.Vviv het volgende:
Zeker, verrassend.quote:Op zondag 27 augustus 2023 20:10 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Verrassend, die oogde sterk gisteren.
Opmerkelijk. Peeters was zo traag als dikke stront door trechter vond ik.quote:Op zondag 27 augustus 2023 20:09 schreef H.Vviv het volgende:
Nu maar hopen dat ze niet weer haar race plan gaat omgooien.quote:Op zondag 27 augustus 2023 20:09 schreef H.Vviv het volgende:
Niet?quote:
Bonevacia eruit aldus nosquote:Op zondag 27 augustus 2023 20:10 schreef GotenSSJ het volgende:
Bonevacia als laatste op de 4x400, volgens de NOS.
Het werd tijd dat India eens aan wat meer sporten ging doen dan cricketquote:
Je kan je beter rond opstellenquote:Op zondag 27 augustus 2023 20:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik sta vierkant achter Wesley Sneijder
Schenk de limo maar in en rij de limo maar voor Ché!quote:
quote:
Zou om 20:10 uur zijn maar begon wat later.quote:
Daar staat eigenlijk juist hetzelfde.quote:
Hier ging iets mis.quote:
Ja dat besefte ik mijzelf iets te laatquote:Op zondag 27 augustus 2023 20:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daar staat eigenlijk juist hetzelfde.
Of misschien is hij een bruggenhoofd?quote:
Bij Eurosport wel.quote:Op zondag 27 augustus 2023 20:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gaan we nog iets van hoogspringen of speerwerpen zien?
Een worp of vijf en een sprong of zes.quote:Op zondag 27 augustus 2023 20:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gaan we nog iets van hoogspringen of speerwerpen zien?
quote:
Kutbelgenquote:Op zondag 27 augustus 2023 20:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Een worp of vijf en een sprong of zes.
Eurosport is lichtjaren beter dan elk ander alternatief. En dat ondanks steeds weer dezelfde reclames.quote:
Die komt niet echt vooruit dit toernooi.quote:Op zondag 27 augustus 2023 20:25 schreef PippenScottie het volgende:
Je moet gewoon wel voor McSweyn zijn toch?
Puntige knieën.quote:
Ze Gressieren nog niet in medailles.quote:Op zondag 27 augustus 2023 20:32 schreef franklop het volgende:
Oei een Fransman nog voorop, zou het?
Beter dan speerwerpende speerwerpers.quote:
Dat is geen uitzondering in Spanjequote:
Ik voorzie een hoop commentaar hier rond 21:00.quote:Op zondag 27 augustus 2023 20:36 schreef Zipportal het volgende:
20:20 speerwerpen Finale mannen
20:45 800 meter Finale vrouwen
21:10 3000 meter steeplechase Finale vrouwen
21:37 4×400 meter estafette Finale mannen
21:47 4×400 meter estafette Finale vrouwen
Zo doe je dat.quote:
Bekt wel makkelijker dan de Spaanse European Games-winnaar Thierry Ndikumwenayo.quote:Op zondag 27 augustus 2023 20:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is geen uitzondering in Spanje
Thierry Ayoquote:Op zondag 27 augustus 2023 20:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Bekt wel makkelijker dan de Spaanse European Games-winnaar Thierry Ndikumwenayo.
Die komen aardig opzetten ja.quote:
In het geval van Chopra is daar weinig 'ineens' aan, en succes levert wel vaker meer succes op op zo'n onderdeelquote:
En al helemaal beter dan speerwerpende hoogspringersquote:Op zondag 27 augustus 2023 20:33 schreef Felagund het volgende:
[..]
Beter dan speerwerpende speerwerpers.
Is alleen maar de huidig Olumpies kampioen.quote:
Want?quote:Op zondag 27 augustus 2023 20:36 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik voorzie een hoop commentaar hier rond 21:00.
Of verspringende speerwerpspeerhouders.quote:Op zondag 27 augustus 2023 20:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
En al helemaal beter dan speerwerpende hoogspringers
Of speergeworpen hoogspringers.quote:Op zondag 27 augustus 2023 20:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
En al helemaal beter dan speerwerpende hoogspringers
Ik ken nog een Franse basketballerquote:Op zondag 27 augustus 2023 20:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Bekt wel makkelijker dan de Spaanse European Games-winnaar Thierry Ndikumwenayo.
98 meter ofzo.quote:Op zondag 27 augustus 2023 20:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jeetje hoe ver is WR wel niet op speerwerpen. Nog van die Tsjech of wat was het?
Zelezny ja. Sowieso best wat technische nummers met WR’s waar ze niet echt in de buurt komenquote:Op zondag 27 augustus 2023 20:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jeetje hoe ver is WR wel niet op speerwerpen. Nog van die Tsjech of wat was het?
Ik volg atletiek niet zo, maar kan me niet herinneren dat ik ooit een Indiër heb gezien op de OS (in geen enkele sport). Ze deden het ook al goed in 1 van die estafettes de afgelopen dagen, dus het begint op te vallenquote:Op zondag 27 augustus 2023 20:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
In het geval van Chopra is daar weinig 'ineens' aan, en succes levert wel vaker meer succes op op zo'n onderdeel
Oepsquote:Op zondag 27 augustus 2023 20:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Is alleen maar de huidig Olumpies kampioen.
Chopra is de regerend olympisch kampioen en vorig jaar vicewereldkampioen, en is eigenlijk al zeker een jaar of vijf mondiale (sub)topquote:Op zondag 27 augustus 2023 20:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik volg atletiek niet zo, maar kan me niet herinneren dat ik ooit een Indiër heb gezien op de OS (in geen enkele sport). Ze deden het ook al goed in 1 van die estafettes de afgelopen dagen, dus het begint op te vallen
Die Indianen konden anders aardig Hockeyen bijvoorbeeld.quote:Op zondag 27 augustus 2023 20:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik volg atletiek niet zo, maar kan me niet herinneren dat ik ooit een Indiër heb gezien op de OS (in geen enkele sport). Ze deden het ook al goed in 1 van die estafettes de afgelopen dagen, dus het begint op te vallen
Schieten zijn ze ook vaak bij toch @heywoodu?quote:Op zondag 27 augustus 2023 20:41 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Die Indianen konden anders aardig Hockeyen bijvoorbeeld.
De Cherokees, Sioux of de Navajo?quote:Op zondag 27 augustus 2023 20:41 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Die Indianen konden anders aardig Hockeyen bijvoorbeeld.
Hohn had met wat pech ook zo een hoogspringer kunnen speren, was de cirkel weer rond.quote:Op zondag 27 augustus 2023 20:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Of verspringende speerwerpspeerhouders.
[ afbeelding ]
Siouxsie and the Banshees.quote:Op zondag 27 augustus 2023 20:43 schreef Salina het volgende:
[..]
De Cherokees, Sioux of de Navajo?
Nooit wat van gemerkt dat die konden hockeyen!
Das war einmal.quote:Op zondag 27 augustus 2023 20:42 schreef franklop het volgende:
[..]
Schieten zijn ze ook vaak bij toch @:heywoodu?
Lyles gaat Bolt breken.quote:Op zondag 27 augustus 2023 20:44 schreef PippenScottie het volgende:
Welke wereldrecords willen jullie graag nog eens verbroken zien?
Ik wil zelf allebei de hoogspringrecords. Zeker die van Kostadinova lijkt relatief haalbaar.
Bij verspringen hoop ik ook al dertig jaar op een 9 meter sprong.
800 meter vrouwen.quote:Op zondag 27 augustus 2023 20:44 schreef PippenScottie het volgende:
Ik wil zelf allebei de hoogspringrecords. Zeker die van Kostadinova lijkt relatief haalbaar.
100m vrouwen.quote:Op zondag 27 augustus 2023 20:44 schreef PippenScottie het volgende:
100m 200m vrouwen. Griffith-Joyner, geen zuivere koffiequote:Op zondag 27 augustus 2023 20:44 schreef PippenScottie het volgende:
Absoluut, niet met de shotguns maar indoor zeker welquote:Op zondag 27 augustus 2023 20:42 schreef franklop het volgende:
[..]
Schieten zijn ze ook vaak bij toch @:heywoodu?
Misschien een paar Indianen naturaliseren.quote:Op zondag 27 augustus 2023 20:46 schreef hhh38 het volgende:
Heeft Frankrijk een groot probleem voor volgend jaar?
Bij het verspringen zou het al mooi zijn als het niveau wat omhoog gaat. Nu heb je er een of die twee die weleens over 8.50 springen, maar meer ook niet (al is dat nooit heel breed geweest). En komen ze eigenlijk zelden boven de 8.80.quote:Op zondag 27 augustus 2023 20:44 schreef PippenScottie het volgende:
Vast niet, die gaan ongetwijfeld ineens schroeien in Parijs.quote:Op zondag 27 augustus 2023 20:46 schreef hhh38 het volgende:
Je zou eerder aan lacrosse denken ja.quote:Op zondag 27 augustus 2023 20:43 schreef Salina het volgende:
[..]
De Cherokees, Sioux of de Navajo?
Nooit wat van gemerkt dat die konden hockeyen!
Nee hoor. Ze gaan breakdancen winnenquote:Op zondag 27 augustus 2023 20:46 schreef hhh38 het volgende:
Die swiepen het BMX wel ter compensatiequote:Op zondag 27 augustus 2023 20:46 schreef hhh38 het volgende:
Parcour.quote:Op zondag 27 augustus 2023 20:46 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Nee hoor. Ze gaan breakdancen winnen
Heel cliché gezien zou boogschieten toch ook wel moeten kunnenquote:Op zondag 27 augustus 2023 20:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Je zou eerder aan lacrosse denken ja.
Scheelt dat op de OS ze niet met 77 deelnemers mogen starten.quote:Op zondag 27 augustus 2023 20:47 schreef franklop het volgende:
[..]
Die swiepen het BMX wel ter compensatie
quote:Op zondag 27 augustus 2023 20:46 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Nee hoor. Ze gaan breakdancen winnen
Ik bedoelde specifiek voor atletiekquote:Op zondag 27 augustus 2023 20:47 schreef franklop het volgende:
[..]
Die swiepen het BMX wel ter compensatie
Dat deed ze dan ook de laatste meters.quote:
Wel gelachen om de geprojecteerde streep van dat WR.quote:
Op het einde hard ze wat harder kunnen lopen.quote:
Nog even en ze laten een hologram van Kratochvílová meelopen.quote:
Wel geelgroen verlicht danquote:Op zondag 27 augustus 2023 20:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nog even en ze laten een hologram van Kratochvílová meelopen.
Omdat dat nou net het enige is wat Michel niet kan. Engelstalige achternamen correct uitsprekenquote:
Jelimo en Semenya zijn in de buurt gekomenquote:Op zondag 27 augustus 2023 20:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wel gelachen om de geprojecteerde streep van dat WR.
Dat gaat helemaal uit de hand escaleren.quote:Op zondag 27 augustus 2023 20:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
We hebben een heuse wedstrijd tussen India en Pakistan
Dan zijn het gewoon oude beelden.quote:
Klopt. Maar tijdens een finale van een groot toernooi nee. Behalve als je Rudisha heet.quote:Op zondag 27 augustus 2023 20:51 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Jelimo en Semenya zijn in de buurt gekomen
Mexicano pindaquote:
Beter dat ze elkaar met speren bestoken dan met atoombommenquote:Op zondag 27 augustus 2023 20:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
We hebben een heuse wedstrijd tussen India en Pakistan
100, 200, 400, 800. Allemaal raak. Alleen de 200 is voorlopig te bereiken.quote:Op zondag 27 augustus 2023 20:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
WR 800m vrouwen mag er ook wel aan. Kratochvilova ook zo'n zweem omheen.
Gelukkig hebben we Adam Peaty.quote:Op zondag 27 augustus 2023 20:53 schreef heywoodu het volgende:
Pakistan valt India aan. Snel de schuilkelder in.
Dat was de beste 800 meter ooit. De beste hardloopwedstrijd ooitquote:Op zondag 27 augustus 2023 20:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Klopt. Maar tijdens een finale van een groot toernooi nee. Behalve als je Rudisha heet.
Weer een gouden medaille voor hem! Dat moet al de 23789e zijn.quote:
Allemaal door Bridgestone.quote:Op zondag 27 augustus 2023 20:54 schreef Felagund het volgende:
[..]
Weer een gouden medaille voor hem! Dat moet al de 23789e zijn.
De 500 tot 600 van Rudisha met dat camerashot van de voorkant was zo keizerlijk.quote:Op zondag 27 augustus 2023 20:53 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat was de beste 800 meter ooit. De beste hardloopwedstrijd ooit
Ik wacht tot we weer 'otunekko' horen, dan is de reclame voorbij.quote:
Misschien dat we dan eindelijk eens weten wanneer de US open begint.quote:Op zondag 27 augustus 2023 20:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik wacht tot we weer 'otunekko' horen, dan is de reclame voorbij.
Vrouwen wr’s lijken bijna allemaal ontastbaarquote:Op zondag 27 augustus 2023 20:53 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
100, 200, 400, 800. Allemaal raak. Alleen de 200 is voorlopig te bereiken.
Behalve dan op het huidige onderdeel. Al staat dat alsnog heel lang.quote:Op zondag 27 augustus 2023 20:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vrouwen wr’s lijken bijna allemaal ontastbaar
Ik ben heel benieuwd of Alcaraz en Djokovic de finale spelen.quote:Op zondag 27 augustus 2023 20:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Misschien dat we dan eindelijk eens weten wanneer de US open begint.
Ze hebben ook een variant met Worthington, die kwam ik wel eens op YouTube met vpn tegen en op de Olympische site, gek genoeg dan weer niet op ESquote:
Eurosport op tv kijkers snappen die wel. In elk reclameblok zit een Bridgestone reclame met Peaty.quote:
Die kennen we niet, dus daarom.quote:Op zondag 27 augustus 2023 20:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze hebben ook een variant met Worthington, die kwam ik wel eens op YouTube met vpn tegen en op de Olympische site, gek genoeg dan weer niet op ES
Ja en bij de horden natuurlijkquote:Op zondag 27 augustus 2023 20:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Behalve dan op het huidige onderdeel. Al staat dat alsnog heel lang.
Kunstjes op een fiets hoeven we dan ook niet per se op ES.quote:Op zondag 27 augustus 2023 20:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze hebben ook een variant met Worthington, die kwam ik wel eens op YouTube met vpn tegen en op de Olympische site, gek genoeg dan weer niet op ES
Ik heb het over voor het Gouden Duo.quote:Op zondag 27 augustus 2023 20:58 schreef franklop het volgende:
Lopen bij ES ook iets van 15 seconden achter. Vervelend
En de lange afstanden.quote:Op zondag 27 augustus 2023 20:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja en bij de horden natuurlijk
Oh ja was alweer vergeten dat dat met Peaty is. Nu snap ik hemquote:Op zondag 27 augustus 2023 20:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Eurosport op tv kijkers snappen die wel. In elk reclameblok zit een Bridgestone reclame met Peaty.
Ik plaatste een losse opmerkingquote:Op zondag 27 augustus 2023 20:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik heb het over voor het Gouden Duo.
Bridgestone is er nochtans trots op, maar ik vind het ook een matige sport ja.quote:Op zondag 27 augustus 2023 20:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Kunstjes op een fiets hoeven we dan ook niet per se op ES.
En Nederlanders tot ze verstaanbaar Nederlands spreken en zich fatsoenlijk bij de NOS kunnen melden.quote:Op zondag 27 augustus 2023 20:58 schreef WAvanBuren het volgende:
Tijd dat we alle Spanjolen gaan weren bij sportevenementen totdat ze allemaal Engels spreken.
Deze sprak al nauwelijks Spaansquote:Op zondag 27 augustus 2023 20:58 schreef WAvanBuren het volgende:
Tijd dat we alle Spanjolen gaan weren bij sportevenementen totdat ze allemaal Engels spreken.
Ik weet niet, ik weet niet, waarom jij dit zegt.quote:Op zondag 27 augustus 2023 20:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En Nederlanders tot ze verstaanbaar Nederlands spreken en zich fatsoenlijk bij de NOS kunnen melden.
quote:9-11-12 Nike 32
9-4-7 Adidas 20
1-3-1 Puma 5
1-2-0 New Balance 3
1-0-0 Brooks 1
0-1-0 Asics 1
0-0-1 Hoka 1
Idd, wat kan mij die 15 seconden schelen. Ook geen studiogelul zoals bij NOS/BBC.quote:Op zondag 27 augustus 2023 20:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik heb het over voor het Gouden Duo.
Alles voor een mooie zevende plaats.quote:Op zondag 27 augustus 2023 21:00 schreef Dagoduck het volgende:
Canvas staat alweer te trillen voor Belgen die in actie komen of niet?
Wat draag jij liever? Adidas of Nike?quote:Op zondag 27 augustus 2023 21:00 schreef Nober het volgende:
Nike en Adidas beide op negen wereldtitels op de loopnummers alleen nog de steeplechase bij de vrouwen...
[..]
Belgian cheeta's?quote:Op zondag 27 augustus 2023 21:00 schreef Dagoduck het volgende:
Canvas staat alweer te trillen voor Belgen die in actie komen of niet?
Ik had altijd Asics.quote:Op zondag 27 augustus 2023 21:00 schreef Nober het volgende:
Nike en Adidas beide op negen wereldtitels op de loopnummers alleen nog de steeplechase bij de vrouwen...
[..]
Die staan in de buurt van China en GB in de totaalprognoses las ik, hoe kan dat? @heywooduquote:Op zondag 27 augustus 2023 20:46 schreef hhh38 het volgende:
Gelukkig maar, het studiogelul bij ES vind ik nog veel erger dan bij de NOS, maar blijft tenminste (op hier en daar een los interview tussendoor) beperkt tot de voor- en nabeschouwingquote:Op zondag 27 augustus 2023 21:00 schreef Felagund het volgende:
[..]
Idd, wat kan mij die 15 seconden schelen. Ook geen studiogelul zoals bij NOS/BBC.
Ze staan er ook binnen een halve seconde naast, ziet er riskant uitquote:Op zondag 27 augustus 2023 20:59 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ze hebben die speer elke keer snel weggewerkt.
Ik volg al die B-sporten buiten de Spelen om niet zoveel joh, geen ideequote:Op zondag 27 augustus 2023 21:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die staan in de buurt van China en GB in de totaalprognoses las ik, hoe kan dat? @:heywoodu
Bij zwemmen hebben ze natuurlijk marchand en ze zullen wel schroeien bij judo, maar verder?
Annexeren nog wat landen voordat de Spelen beginnen.quote:Op zondag 27 augustus 2023 21:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die staan in de buurt van China en GB in de totaalprognoses las ik, hoe kan dat? @:heywoodu
Bij zwemmen hebben ze natuurlijk marchand en ze zullen wel schroeien bij judo, maar verder?
Maakt dus niet zoveel uit, Adidas wint de korte sprint en Nike vaker de 1500 en langere wedstrijden.quote:Op zondag 27 augustus 2023 21:00 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Wat draag jij liever? Adidas of Nike?
Iets over de lijn.quote:
Ik ook vandaag.quote:Op zondag 27 augustus 2023 21:02 schreef Dagoduck het volgende:
Ik kijk nog via Ziggo Go ook. Loop ik nog meer achter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |