En Nederlanders tot ze verstaanbaar Nederlands spreken en zich fatsoenlijk bij de NOS kunnen melden.quote:Op zondag 27 augustus 2023 20:58 schreef WAvanBuren het volgende:
Tijd dat we alle Spanjolen gaan weren bij sportevenementen totdat ze allemaal Engels spreken.
Deze sprak al nauwelijks Spaansquote:Op zondag 27 augustus 2023 20:58 schreef WAvanBuren het volgende:
Tijd dat we alle Spanjolen gaan weren bij sportevenementen totdat ze allemaal Engels spreken.
Ik weet niet, ik weet niet, waarom jij dit zegt.quote:Op zondag 27 augustus 2023 20:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En Nederlanders tot ze verstaanbaar Nederlands spreken en zich fatsoenlijk bij de NOS kunnen melden.
quote:9-11-12 Nike 32
9-4-7 Adidas 20
1-3-1 Puma 5
1-2-0 New Balance 3
1-0-0 Brooks 1
0-1-0 Asics 1
0-0-1 Hoka 1
Idd, wat kan mij die 15 seconden schelen. Ook geen studiogelul zoals bij NOS/BBC.quote:Op zondag 27 augustus 2023 20:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik heb het over voor het Gouden Duo.
Alles voor een mooie zevende plaats.quote:Op zondag 27 augustus 2023 21:00 schreef Dagoduck het volgende:
Canvas staat alweer te trillen voor Belgen die in actie komen of niet?
Wat draag jij liever? Adidas of Nike?quote:Op zondag 27 augustus 2023 21:00 schreef Nober het volgende:
Nike en Adidas beide op negen wereldtitels op de loopnummers alleen nog de steeplechase bij de vrouwen...
[..]
Belgian cheeta's?quote:Op zondag 27 augustus 2023 21:00 schreef Dagoduck het volgende:
Canvas staat alweer te trillen voor Belgen die in actie komen of niet?
Ik had altijd Asics.quote:Op zondag 27 augustus 2023 21:00 schreef Nober het volgende:
Nike en Adidas beide op negen wereldtitels op de loopnummers alleen nog de steeplechase bij de vrouwen...
[..]
Die staan in de buurt van China en GB in de totaalprognoses las ik, hoe kan dat? @heywooduquote:Op zondag 27 augustus 2023 20:46 schreef hhh38 het volgende:
Heeft Frankrijk een groot probleem voor volgend jaar?
Gelukkig maar, het studiogelul bij ES vind ik nog veel erger dan bij de NOS, maar blijft tenminste (op hier en daar een los interview tussendoor) beperkt tot de voor- en nabeschouwingquote:Op zondag 27 augustus 2023 21:00 schreef Felagund het volgende:
[..]
Idd, wat kan mij die 15 seconden schelen. Ook geen studiogelul zoals bij NOS/BBC.
Ze staan er ook binnen een halve seconde naast, ziet er riskant uitquote:Op zondag 27 augustus 2023 20:59 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ze hebben die speer elke keer snel weggewerkt.
Ik volg al die B-sporten buiten de Spelen om niet zoveel joh, geen ideequote:Op zondag 27 augustus 2023 21:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die staan in de buurt van China en GB in de totaalprognoses las ik, hoe kan dat? @:heywoodu
Bij zwemmen hebben ze natuurlijk marchand en ze zullen wel schroeien bij judo, maar verder?
Annexeren nog wat landen voordat de Spelen beginnen.quote:Op zondag 27 augustus 2023 21:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die staan in de buurt van China en GB in de totaalprognoses las ik, hoe kan dat? @:heywoodu
Bij zwemmen hebben ze natuurlijk marchand en ze zullen wel schroeien bij judo, maar verder?
Maakt dus niet zoveel uit, Adidas wint de korte sprint en Nike vaker de 1500 en langere wedstrijden.quote:Op zondag 27 augustus 2023 21:00 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Wat draag jij liever? Adidas of Nike?
Iets over de lijn.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |