Allemaal door Bridgestone.quote:Op zondag 27 augustus 2023 20:54 schreef Felagund het volgende:
[..]
Weer een gouden medaille voor hem! Dat moet al de 23789e zijn.
De 500 tot 600 van Rudisha met dat camerashot van de voorkant was zo keizerlijk.quote:Op zondag 27 augustus 2023 20:53 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat was de beste 800 meter ooit. De beste hardloopwedstrijd ooit
Ik wacht tot we weer 'otunekko' horen, dan is de reclame voorbij.quote:
Misschien dat we dan eindelijk eens weten wanneer de US open begint.quote:Op zondag 27 augustus 2023 20:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik wacht tot we weer 'otunekko' horen, dan is de reclame voorbij.
Vrouwen wr’s lijken bijna allemaal ontastbaarquote:Op zondag 27 augustus 2023 20:53 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
100, 200, 400, 800. Allemaal raak. Alleen de 200 is voorlopig te bereiken.
Behalve dan op het huidige onderdeel. Al staat dat alsnog heel lang.quote:Op zondag 27 augustus 2023 20:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vrouwen wr’s lijken bijna allemaal ontastbaar
Ik ben heel benieuwd of Alcaraz en Djokovic de finale spelen.quote:Op zondag 27 augustus 2023 20:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Misschien dat we dan eindelijk eens weten wanneer de US open begint.
Ze hebben ook een variant met Worthington, die kwam ik wel eens op YouTube met vpn tegen en op de Olympische site, gek genoeg dan weer niet op ESquote:
Eurosport op tv kijkers snappen die wel. In elk reclameblok zit een Bridgestone reclame met Peaty.quote:
Die kennen we niet, dus daarom.quote:Op zondag 27 augustus 2023 20:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze hebben ook een variant met Worthington, die kwam ik wel eens op YouTube met vpn tegen en op de Olympische site, gek genoeg dan weer niet op ES
Ja en bij de horden natuurlijkquote:Op zondag 27 augustus 2023 20:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Behalve dan op het huidige onderdeel. Al staat dat alsnog heel lang.
Kunstjes op een fiets hoeven we dan ook niet per se op ES.quote:Op zondag 27 augustus 2023 20:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze hebben ook een variant met Worthington, die kwam ik wel eens op YouTube met vpn tegen en op de Olympische site, gek genoeg dan weer niet op ES
Ik heb het over voor het Gouden Duo.quote:Op zondag 27 augustus 2023 20:58 schreef franklop het volgende:
Lopen bij ES ook iets van 15 seconden achter. Vervelend
En de lange afstanden.quote:Op zondag 27 augustus 2023 20:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja en bij de horden natuurlijk
Oh ja was alweer vergeten dat dat met Peaty is. Nu snap ik hemquote:Op zondag 27 augustus 2023 20:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Eurosport op tv kijkers snappen die wel. In elk reclameblok zit een Bridgestone reclame met Peaty.
Ik plaatste een losse opmerkingquote:Op zondag 27 augustus 2023 20:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik heb het over voor het Gouden Duo.
Bridgestone is er nochtans trots op, maar ik vind het ook een matige sport ja.quote:Op zondag 27 augustus 2023 20:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Kunstjes op een fiets hoeven we dan ook niet per se op ES.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |