Thierry Ayoquote:Op zondag 27 augustus 2023 20:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Bekt wel makkelijker dan de Spaanse European Games-winnaar Thierry Ndikumwenayo.
Die komen aardig opzetten ja.quote:
In het geval van Chopra is daar weinig 'ineens' aan, en succes levert wel vaker meer succes op op zo'n onderdeelquote:
En al helemaal beter dan speerwerpende hoogspringersquote:Op zondag 27 augustus 2023 20:33 schreef Felagund het volgende:
[..]
Beter dan speerwerpende speerwerpers.
Is alleen maar de huidig Olumpies kampioen.quote:
Want?quote:Op zondag 27 augustus 2023 20:36 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik voorzie een hoop commentaar hier rond 21:00.
Of verspringende speerwerpspeerhouders.quote:Op zondag 27 augustus 2023 20:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
En al helemaal beter dan speerwerpende hoogspringers
Of speergeworpen hoogspringers.quote:Op zondag 27 augustus 2023 20:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
En al helemaal beter dan speerwerpende hoogspringers
Ik ken nog een Franse basketballerquote:Op zondag 27 augustus 2023 20:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Bekt wel makkelijker dan de Spaanse European Games-winnaar Thierry Ndikumwenayo.
98 meter ofzo.quote:Op zondag 27 augustus 2023 20:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jeetje hoe ver is WR wel niet op speerwerpen. Nog van die Tsjech of wat was het?
Zelezny ja. Sowieso best wat technische nummers met WR’s waar ze niet echt in de buurt komenquote:Op zondag 27 augustus 2023 20:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jeetje hoe ver is WR wel niet op speerwerpen. Nog van die Tsjech of wat was het?
Ik volg atletiek niet zo, maar kan me niet herinneren dat ik ooit een Indiër heb gezien op de OS (in geen enkele sport). Ze deden het ook al goed in 1 van die estafettes de afgelopen dagen, dus het begint op te vallenquote:Op zondag 27 augustus 2023 20:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
In het geval van Chopra is daar weinig 'ineens' aan, en succes levert wel vaker meer succes op op zo'n onderdeel
Oepsquote:Op zondag 27 augustus 2023 20:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Is alleen maar de huidig Olumpies kampioen.
Chopra is de regerend olympisch kampioen en vorig jaar vicewereldkampioen, en is eigenlijk al zeker een jaar of vijf mondiale (sub)topquote:Op zondag 27 augustus 2023 20:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik volg atletiek niet zo, maar kan me niet herinneren dat ik ooit een Indiër heb gezien op de OS (in geen enkele sport). Ze deden het ook al goed in 1 van die estafettes de afgelopen dagen, dus het begint op te vallen
Die Indianen konden anders aardig Hockeyen bijvoorbeeld.quote:Op zondag 27 augustus 2023 20:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik volg atletiek niet zo, maar kan me niet herinneren dat ik ooit een Indiër heb gezien op de OS (in geen enkele sport). Ze deden het ook al goed in 1 van die estafettes de afgelopen dagen, dus het begint op te vallen
Schieten zijn ze ook vaak bij toch @heywoodu?quote:Op zondag 27 augustus 2023 20:41 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Die Indianen konden anders aardig Hockeyen bijvoorbeeld.
De Cherokees, Sioux of de Navajo?quote:Op zondag 27 augustus 2023 20:41 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Die Indianen konden anders aardig Hockeyen bijvoorbeeld.
Hohn had met wat pech ook zo een hoogspringer kunnen speren, was de cirkel weer rond.quote:Op zondag 27 augustus 2023 20:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Of verspringende speerwerpspeerhouders.
[ afbeelding ]
Siouxsie and the Banshees.quote:Op zondag 27 augustus 2023 20:43 schreef Salina het volgende:
[..]
De Cherokees, Sioux of de Navajo?
Nooit wat van gemerkt dat die konden hockeyen!
Das war einmal.quote:Op zondag 27 augustus 2023 20:42 schreef franklop het volgende:
[..]
Schieten zijn ze ook vaak bij toch @:heywoodu?
Lyles gaat Bolt breken.quote:Op zondag 27 augustus 2023 20:44 schreef PippenScottie het volgende:
Welke wereldrecords willen jullie graag nog eens verbroken zien?
Ik wil zelf allebei de hoogspringrecords. Zeker die van Kostadinova lijkt relatief haalbaar.
Bij verspringen hoop ik ook al dertig jaar op een 9 meter sprong.
800 meter vrouwen.quote:Op zondag 27 augustus 2023 20:44 schreef PippenScottie het volgende:
Ik wil zelf allebei de hoogspringrecords. Zeker die van Kostadinova lijkt relatief haalbaar.
100m vrouwen.quote:Op zondag 27 augustus 2023 20:44 schreef PippenScottie het volgende:
100m 200m vrouwen. Griffith-Joyner, geen zuivere koffiequote:Op zondag 27 augustus 2023 20:44 schreef PippenScottie het volgende:
Absoluut, niet met de shotguns maar indoor zeker welquote:Op zondag 27 augustus 2023 20:42 schreef franklop het volgende:
[..]
Schieten zijn ze ook vaak bij toch @:heywoodu?
Misschien een paar Indianen naturaliseren.quote:Op zondag 27 augustus 2023 20:46 schreef hhh38 het volgende:
Heeft Frankrijk een groot probleem voor volgend jaar?
Bij het verspringen zou het al mooi zijn als het niveau wat omhoog gaat. Nu heb je er een of die twee die weleens over 8.50 springen, maar meer ook niet (al is dat nooit heel breed geweest). En komen ze eigenlijk zelden boven de 8.80.quote:Op zondag 27 augustus 2023 20:44 schreef PippenScottie het volgende:
Vast niet, die gaan ongetwijfeld ineens schroeien in Parijs.quote:Op zondag 27 augustus 2023 20:46 schreef hhh38 het volgende:
Je zou eerder aan lacrosse denken ja.quote:Op zondag 27 augustus 2023 20:43 schreef Salina het volgende:
[..]
De Cherokees, Sioux of de Navajo?
Nooit wat van gemerkt dat die konden hockeyen!
Nee hoor. Ze gaan breakdancen winnenquote:Op zondag 27 augustus 2023 20:46 schreef hhh38 het volgende:
Die swiepen het BMX wel ter compensatiequote:Op zondag 27 augustus 2023 20:46 schreef hhh38 het volgende:
Parcour.quote:Op zondag 27 augustus 2023 20:46 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Nee hoor. Ze gaan breakdancen winnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |