https://www.vandaaginside.nl/quote:De nieuwe talkshow van Wilfred Genee, Johan Derksen en René van der Gijp heeft een naam. De dagelijkse uitzending gaat VI Vandaag heten. Zoals bekend wordt het praatprogramma vanaf januari 2022 bij SBS 6 uitgezonden.
Het tijdstip staat ook vast. De aanvang van VI Vandaag dat van maandag tot en met vrijdag is, wordt 21.30 uur en zal een uur duren. Achter de schermen wordt druk gewerkt aan een extra gast dagelijks aan tafel. Het is de bedoeling dat er een poule komt van gasten die rouleren aan tafel. De namen van Merel Westrik, Leonie ter Braak, Henk Westbroek en Özcan Akyol worden genoemd.
De afgelopen zomer was het trio al dagelijks te zien in De Oranjezomer. Dat programma bleek een succes met gemiddeld zo’n 800.000 kijkers. Daarop ontstond het idee van Talpa, waar Veronica en SBS 6 onder vallen, om de heren toch dagelijks aan tafel te krijgen in plaats van, zoals nu, tweemaal per week: maandag- en vrijdagavond.
Johan Derksen wilde na dit seizoen sowieso stoppen met Veronica Inside in de huidige vorm. ‘De Snor’ was het zat om ‘alleen maar over voetbal te praten’. Nu ze alle drie door willen met een dagelijkse show tekenden zij bij voor nog twee jaar.
quote:Ze is de godin van SBS 6: Hélène Hendriks. Vriend en vijand zijn verrast door het ongelooflijke succes van haar zomerse talkshow De Oranjezomer. De kijkcijfers waren eigenlijk even goed als die van Vandaag Inside, dat nu weer op de buis is. En volgens mediajournalist Marcus den Blanken van het AD zegt dat toch wel iets.
Liever Hélène
Marcus bekent in de AD Mediapodcast dat hij eigenlijk liever De Oranjezomer ziet dan Vandaag Inside. “Wat ik heel fijn vond en waardoor ik eigenlijk elke avond keek, was: het had ook iets meer positivisme. Nu is Vandaag Inside weer begonnen. Zeker goede cijfers, maar ik kijk daar dus niet altijd even graag naar, omdat ik dan al weet…”
Hij vervolgt: “Ja, dan komt Derksen weer en dan gaat hij zijn riedeltje over politiek weer houden. Hij is een beetje die oude oom op een verjaardag die dat elke keer doet. Maar er zijn heel veel van die oude ooms, dus er kijken heel veel mensen, dus dat is prima. Maar ja, daardoor keek ik liever naar Hélène.”
‘Wat positiever’
De Oranjezomer is eigenlijk een veel fijner programma dan Vandaag Inside, vindt Marcus. “Daar heb je ook wel vaste gasten, maar had elke avond iets meer wat anders dan dat ik bij Vandaag Inside zie. En wat positiever. Ik werd daar wel vrolijk van, maar dat is echt pure persoonlijke mening.”
Angela de Jong kan zich vinden in de complimenten. “Gewoon een lekker wegkijkprogramma. Ik vond het ook héél leuk dat Jeroen Pauw er zat. (…) Het hele land liep te jubelen dat Gijs en Marcel het zo fantastisch deden. Nou, die heeft ze in één klap van de kaart geveegd met haar talkshow. Met dubbele kijkcijfers.”
‘Heel erg knap’
Hart van Nederland profiteerde er ook van toen Marcel & Gijs werden ingeruild voor Hélène, aldus Angela. “Daar keken opeens ook weer veel meer mensen naar. Zij spreekt het SBS-publiek aan en dat vind ik wel heel knap aan haar. Ze loopt natuurlijk al best wel een tijd mee, maar zij weet wel een zekere onbevangenheid te houden.”
Ze vervolgt: “Hélène is echt heel veel beter geworden de afgelopen periode. Ze heeft heel veel geleerd in HLF8, maar als je het vergelijkt bij wat ze deed met Wilfred Genee toen in die gezamenlijke talkshow, dan is ze echt 25 stappen vooruit gegaan. Ze houdt wel een prettige, ja, wat zal ik zeggen, authenticiteit en onbevangenheid. Ze blijft heel erg zichzelf.”
Prioriteit
SBS 6 moet vol inzetten op Hélène, vindt Angela. “Nu was ze de vervanger van de vervanger. Ere wie ere toekomt, maak haar dan ook zo belangrijk dat je haar meteen als vaste vervanger neerzet en maak haar ook belangrijker, denk ik, in de uitingen van het station. Er is niemand in die hele stal die zo dicht bij die SBS-kijkers staat en bij de gewone man.”
Ken je prioriteiten, zegt ze tegen de Talpa-directie. “Ik denk dat als je het aan SBS vraagt van: wie zijn jullie belangrijkste vrouwen, dat ze zelf al snel Linda de Mol en Wendy van Dijk naar voren schuiven, maar dat moet echt Hélène Hendriks zijn. Daar hebben ze echt goud mee in handen.”
Marcus: “Ja, en Linda de Mol heeft één programma en Wendy van Dijk, daar kijkt geen hond naar, dus ja, dan is het simpel wie dan je belangrijkste vrouw is.”
Ja die helemaal. Doet ie goed.quote:Op maandag 28 augustus 2023 22:02 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Bedoelde eigenlijk die met tantra mannetje stond te dansen.
Ja, een dog whistle naar mensen van kleur die niet kijken. Straks moet Johan weer rennen voor z'n leven bij een pompstation.quote:
Daar denkt helemaal niemand meer over na.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 22:31 schreef chufi het volgende:
Heeft Johan al rectificaties aan de estafette dames ploeg uitgesproken? Want meisje Lieke was sneller dan Femke
Wat zei ie ?quote:
Chris -kijk mij in St. Tropez zitten- Woertsquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 19:00 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ twitter ]
Chris en voorspellingen![]()
![]()
Al die commentaren![]()
Rene vd Gijp is krankzinnig ook als je hem praten over Oekraïne. Gewoon even een stukje land afstaan aan Rusland niks mis mee toch? Als dat Poetin blij maaktquote:
Ik kijk dus al tijden terecht niet meer ?quote:
Vertel eens.quote:
Dat noem je nu omhoog neukenquote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:19 schreef Regilio_ het volgende:
Wel met Hélène geneukt. Lekker man.
Mannen die denken dat vrouwen vaak een veerkrachtig verzinnen vind ik beetje sneuquote:
Hij was eerst 35 zelfsquote:Op donderdag 31 augustus 2023 22:17 schreef DrDentz het volgende:
Alles wordt duurder maar 30 euro voor een screenprotector is wel heel extreem
Nog steeds bezopen, maar dan hebben ze waarschijnlijk veel kritiek gehadquote:Op donderdag 31 augustus 2023 22:22 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Hij was eerst 35 zelfs
quote:Op donderdag 31 augustus 2023 22:17 schreef DrDentz het volgende:
Alles wordt duurder maar 30 euro voor een screenprotector is wel heel extreem
Tenminste nog muziek, hoor ik liever dan dat Autotune gedoe waarbij de uitvoerend "artiest" amper van belang is.quote:
Lekker insmeren met Mona toetjes.quote:Op vrijdag 1 september 2023 21:59 schreef Gehrman het volgende:
Mona had beter een Onlyfans kunnen beginnen.
Iedereen weet toch dat VI hooligans geen vrouw hebben, behalve dat labiele wijf bij de krantquote:
Het moment dat hij dan zn bril weer af kan zetten zijn goed geplande punten in zn betoog ja.quote:Op vrijdag 1 september 2023 23:06 schreef R-woud93 het volgende:
Vond Johan weer ouderwets sterk vanavond, eerder deze week ook al.
Als hij zijn brilletje opzet en dingetjes voorlezen die hem niet zinnen is hij echt op zijn sterkst.
Wanneer een programmamaker in een actualiteitenprogramma kritische vragen stelt een de persoon in kwestie noemen ze dat waarheidsvinding, dat noemen ze niet onhandig.quote:Op zondag 3 september 2023 13:59 schreef ikweethetookniet het volgende:
Wat Pierre van Hooijdonk kan, kan Hansie Hansie ook![]()
Hans Kraay jr. krijgt oorwassing op tv: 'Vind het heel vervelend dat je daar nu over begint'
[ afbeelding ]
Hans Kraay jr. heeft zich niet bepaald populair gemaakt bij Wim Jonk. De vaste gast van Goedemorgen Eredivisie speculeerde op de geruchten dat de technisch manager meeprofiteert van transfers van FC Volendam. Dat is pertinent onwaar volgens Jonk en dat gesprek leverde een ongezellige zondagochtend op.
“Er zijn afspraken gemaakt tussen Carel Eiting en FC Volendam om een goede transfersom af te dwingen”, kreeg Kraay jr. eerst nog bevestiging van Jonk, die vervolgens heel verbaasd keek bij de volgend woorden van de analist. “Beide partijen krijgen een percentage: Carel Eiting en Team Jonk.”
“Nee, niet Team Jonk”, reageerde Jonk fel op de woorden van Kraay, die hij interrumpeerde. Team Jonk is een groep invloedrijke mensen binnen FC Volendam. “Wij krijgen geen percentage. Ik vind het ook heel vervelend dat je er nu over begint. Dat is pure flauwekul. Wij kunnen een bonus krijgen van het bestuur als we goed presteren, zoals iedereen een bonus kan krijgen.”
https://www.msn.com/nl-nl(...)0d69c83551da53&ei=10
Niet handig Hansie
Khalid van Sophie. Advocaat en had een kantoor met Peter R. de Vries.quote:Op maandag 4 september 2023 21:42 schreef de_boswachter het volgende:
Kennen we deze Turk wat aan tafel zit?
Ik vind het een vermoeiende man.quote:Op maandag 4 september 2023 21:52 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Khalid van Sophie. Advocaat en had een kantoor met Peter R. de Vries.
Kan ik me voorstellen. Hij valt me alles mee, had erger verwacht.quote:Op maandag 4 september 2023 21:53 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik vind het een vermoeiende man.
Timmerfrans deugt voor 3 man dus voor hem wordt er een uitzondering gemaakt. Mede door zijn omvang maar dat terzijde.quote:Op maandag 4 september 2023 22:00 schreef PowerLoungen het volgende:
Zal Floortje dit ook vinden van Timmerfrans ?
Ah daarom had hij dus een kantoor met Peter R.quote:Op maandag 4 september 2023 21:53 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik vind het een vermoeiende man.
Wie was het ?quote:Op maandag 4 september 2023 22:24 schreef ikweethetookniet het volgende:
Bar gast![]()
Niet meer doen zo een negatieve persoon
Oh, die psychopaat.quote:
Ja hallo het moet natuurlijk wel de veren in de reet show blijven. Kom nou!quote:Op zondag 3 september 2023 14:13 schreef timmmmm het volgende:
O degene die de kritische vragen krijgt, vindt het vervelend dat er kritische vragen gesteld worden, wat erg
Xess Cava, kan van alles zijn.quote:Op maandag 4 september 2023 22:26 schreef Parafernalia het volgende:
Heeft Sneijder nou een zoon of een dochter?
Kom je dit aangeven, is er dan niemand bij de burgerlijke stand die zegt: "nee, dat gaan we niet doen."quote:
Ken je Jhon van Beukering nog ?quote:Op dinsdag 5 september 2023 14:09 schreef Pek het volgende:
[..]
Kom je dit aangeven, is er dan niemand bij de burgerlijke stand die zegt: "nee, dat gaan we niet doen."
Nooit van gehoord, Tong. Vertelquote:
Het is Xess Xava Sneijder. XXS.quote:Op dinsdag 5 september 2023 10:30 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja hallo het moet natuurlijk wel de veren in de reet show blijven. Kom nou!
[..]
Xess Cava, kan van alles zijn.
Caroline is een VI Hooligan. Ze gaat regelmatig naar de Lidl om de meest recente VI CD in huis te halen.quote:Op dinsdag 5 september 2023 21:59 schreef DrDentz het volgende:
Goedzo Caroline, niemand mag neerkijken op VI humor
Nederland is helemaal Oranjequote:Op dinsdag 5 september 2023 22:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Caroline is een VI Hooligan. Ze gaat regelmatig naar de Lidl om de meest recente VI CD in huis te halen.
Bert, Bert, Bert van Oranjequote:Op dinsdag 5 september 2023 22:15 schreef Abrikozentaart het volgende:
[..]
Nederland is helemaal Oranje
Leuke oomquote:Op dinsdag 5 september 2023 22:40 schreef Abrikozentaart het volgende:
Rare keuze wat heeft Miljuschka te promoten
Het boek Judas over Genee?quote:Op dinsdag 5 september 2023 22:40 schreef Abrikozentaart het volgende:
Trage speler van o.a. Feijenoord. Pa waarschijnlijk voornaam verkeerd gespeld.quote:
Humorquote:Op dinsdag 5 september 2023 21:59 schreef DrDentz het volgende:
Goedzo Caroline, niemand mag neerkijken op VI humor
Een gereedschapskist voor snacks..quote:Op dinsdag 5 september 2023 22:40 schreef Abrikozentaart het volgende:
Ja , nieuwsquote:Op woensdag 6 september 2023 22:01 schreef DrDentz het volgende:
Nooit een soort Jeroen Pauw bij RTL? Zat Jeroen Pauw niet jaren dagelijks op RTL4?
Gijp laat zich niet hinderen door feiten, da's alleen maar lastig.quote:Op woensdag 6 september 2023 22:01 schreef DrDentz het volgende:
Nooit een soort Jeroen Pauw bij RTL? Zat Jeroen Pauw niet jaren dagelijks op RTL4?
Denk wel dat ze wat hebben, Genee ligt ook in scheidingquote:Op woensdag 6 september 2023 22:02 schreef dexamfetamine het volgende:
Zou Wilfred Merel Ek geil vinden?
Mijn god die vent lijkt soms echt geobsedeerd met haar. Altijd opmerkingen maken over haar uiterlijk en haar in seksuele context plaatsen
Aankomende kerst krijgt Merel Ek een ladyshave van Wilfred.
Gaat die roddel nog steeds rond?quote:Op woensdag 6 september 2023 22:07 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Denk wel dat ze wat hebben, Genee ligt ook in scheiding
Met dank aan Sam van Royen. Het was gisteren ook al bijzonder dat Johan aandacht gaf aan het boekje van de afgeserveerde Heleen.quote:
quote:Op woensdag 6 september 2023 22:16 schreef Abrikozentaart het volgende:
[..]
Gaat die roddel nog steeds rond?
Ze heeft nog een veel grotere op haar rug staan.quote:Op woensdag 6 september 2023 23:06 schreef leolinedance het volgende:
Die tokkie tatoeage op Miljuschka haar arm![]()
De enige BN'er op fok.quote:
Ik volg het ook niet hoor.quote:
Net als Kojak.quote:
Daar begon ie zelfs als journaallezer.quote:Op woensdag 6 september 2023 22:01 schreef DrDentz het volgende:
Aan het wordenquote:Op woensdag 6 september 2023 22:22 schreef TweedeKlum het volgende:
Het is wel heel matig aan het worden.
Piebe en SCH. Verder m'n vriend Frénk van der Linden. Die al tijden smeekt of de grote tong80 in z'n radio-1 programma Kunststof wil komen.quote:
In haar Instagram Stories gunt ze de VI-mannen en Talpa-bazen destijds een reïncarnatie als vrouw met 'veel ongesteldheid', 'een kutovergang' en 'een kaars voor ontbijt voor de rest van hun leven'.quote:Op donderdag 7 september 2023 10:07 schreef Abrikozentaart het volgende:
https://www.rtlboulevard.(...)-kijkers-enthousiast
Doen!quote:Op donderdag 7 september 2023 11:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die al tijden smeekt of de grote tong80 in z'n radio-1 programma Kunststof wil komen.
Bedankt Hans.quote:Op donderdag 7 september 2023 14:56 schreef hanskraaijjr het volgende:
Heb het vandaag teruggekeken en na vijf minuten afgezet, ga niet de hele tijd tegen die gereedschapskist aankijken. Toen Mil begon over Wilfred zijn vrouw heel kort toen werd zijn blik eventjes sneu haha.
Heeft in ieder geval niet zijn vrouw van de trap gekankerdquote:Op donderdag 7 september 2023 15:07 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Dan ligt Wilfriet straks geen huwelijk meer achter Johán
Rustig Fritz.quote:Op donderdag 7 september 2023 21:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Heeft in ieder geval niet zijn vrouw van de trap gekankerd
Nou nou nouquote:Op donderdag 7 september 2023 21:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Sow, koekoekquote:Op donderdag 7 september 2023 21:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Soooooowquote:Op donderdag 7 september 2023 21:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Heeft die Gijp al niet eens zelf zijn vriendin mishandeld?quote:
Dat heeft idd weleens in t nieuws gestaan jaren geleden nu je het zegt. En dat ging dan ook weer over iets wat jaren dáárvoor weer was gebeurd, ik dacht ergens eind jaren ‘90.quote:Op vrijdag 8 september 2023 22:19 schreef Abrikozentaart het volgende:
[..]
Heeft die Gijp al niet eens zelf zijn vriendin mishandeld?
Daar sturen we Anthony op af.quote:Op vrijdag 8 september 2023 22:25 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Meisje achter Johán lacht niet om de pijp- en neukgrapjes. Had na de reclame verplaatst moeten worden.
En? Grootste non-item van het hele programma.quote:Op vrijdag 8 september 2023 22:43 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Foutje in het item van de volgers van vandaag inside en Betcity. Werd gedaan alsof het ging over de EK kwalificatie in 2001. Dat was de WK kwalificatie.
'Wie van links zullen we nu eens pakken?'quote:Op maandag 11 september 2023 12:07 schreef spapaars het volgende:
Denk dat het eerste onderwerp van de dagelijkse redactieoverleg is, wie zullen we vandaag te pakken nemen.
2e onderwerp:quote:Op maandag 11 september 2023 12:07 schreef spapaars het volgende:
Denk dat het eerste onderwerp van de dagelijkse redactieoverleg is, wie zullen we vandaag te pakken nemen.
Met dat hoofd van Van Gaal erbij lijkt het wel een beetje op een enge kinderfilm.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |