Daar denkt helemaal niemand meer over na.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 22:31 schreef chufi het volgende:
Heeft Johan al rectificaties aan de estafette dames ploeg uitgesproken? Want meisje Lieke was sneller dan Femke
Wat zei ie ?quote:
Chris -kijk mij in St. Tropez zitten- Woertsquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 19:00 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ twitter ]
Chris en voorspellingen![]()
![]()
Al die commentaren![]()
Rene vd Gijp is krankzinnig ook als je hem praten over Oekraïne. Gewoon even een stukje land afstaan aan Rusland niks mis mee toch? Als dat Poetin blij maaktquote:
Ik kijk dus al tijden terecht niet meer ?quote:
Vertel eens.quote:
Dat noem je nu omhoog neukenquote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:19 schreef Regilio_ het volgende:
Wel met Hélène geneukt. Lekker man.
Mannen die denken dat vrouwen vaak een veerkrachtig verzinnen vind ik beetje sneuquote:
Hij was eerst 35 zelfsquote:Op donderdag 31 augustus 2023 22:17 schreef DrDentz het volgende:
Alles wordt duurder maar 30 euro voor een screenprotector is wel heel extreem
Nog steeds bezopen, maar dan hebben ze waarschijnlijk veel kritiek gehadquote:Op donderdag 31 augustus 2023 22:22 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Hij was eerst 35 zelfs
quote:Op donderdag 31 augustus 2023 22:17 schreef DrDentz het volgende:
Alles wordt duurder maar 30 euro voor een screenprotector is wel heel extreem
Tenminste nog muziek, hoor ik liever dan dat Autotune gedoe waarbij de uitvoerend "artiest" amper van belang is.quote:
Lekker insmeren met Mona toetjes.quote:Op vrijdag 1 september 2023 21:59 schreef Gehrman het volgende:
Mona had beter een Onlyfans kunnen beginnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |