Khalid van Sophie. Advocaat en had een kantoor met Peter R. de Vries.quote:Op maandag 4 september 2023 21:42 schreef de_boswachter het volgende:
Kennen we deze Turk wat aan tafel zit?
Ik vind het een vermoeiende man.quote:Op maandag 4 september 2023 21:52 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Khalid van Sophie. Advocaat en had een kantoor met Peter R. de Vries.
Kan ik me voorstellen. Hij valt me alles mee, had erger verwacht.quote:Op maandag 4 september 2023 21:53 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik vind het een vermoeiende man.
Timmerfrans deugt voor 3 man dus voor hem wordt er een uitzondering gemaakt. Mede door zijn omvang maar dat terzijde.quote:Op maandag 4 september 2023 22:00 schreef PowerLoungen het volgende:
Zal Floortje dit ook vinden van Timmerfrans ?
Ah daarom had hij dus een kantoor met Peter R.quote:Op maandag 4 september 2023 21:53 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik vind het een vermoeiende man.
Wie was het ?quote:Op maandag 4 september 2023 22:24 schreef ikweethetookniet het volgende:
Bar gast![]()
Niet meer doen zo een negatieve persoon
Oh, die psychopaat.quote:
Ja hallo het moet natuurlijk wel de veren in de reet show blijven. Kom nou!quote:Op zondag 3 september 2023 14:13 schreef timmmmm het volgende:
O degene die de kritische vragen krijgt, vindt het vervelend dat er kritische vragen gesteld worden, wat erg
Xess Cava, kan van alles zijn.quote:Op maandag 4 september 2023 22:26 schreef Parafernalia het volgende:
Heeft Sneijder nou een zoon of een dochter?
Kom je dit aangeven, is er dan niemand bij de burgerlijke stand die zegt: "nee, dat gaan we niet doen."quote:
Ken je Jhon van Beukering nog ?quote:Op dinsdag 5 september 2023 14:09 schreef Pek het volgende:
[..]
Kom je dit aangeven, is er dan niemand bij de burgerlijke stand die zegt: "nee, dat gaan we niet doen."
Nooit van gehoord, Tong. Vertelquote:
Het is Xess Xava Sneijder. XXS.quote:Op dinsdag 5 september 2023 10:30 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja hallo het moet natuurlijk wel de veren in de reet show blijven. Kom nou!
[..]
Xess Cava, kan van alles zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |