Iedereen weet toch dat VI hooligans geen vrouw hebben, behalve dat labiele wijf bij de krantquote:
Het moment dat hij dan zn bril weer af kan zetten zijn goed geplande punten in zn betoog ja.quote:Op vrijdag 1 september 2023 23:06 schreef R-woud93 het volgende:
Vond Johan weer ouderwets sterk vanavond, eerder deze week ook al.
Als hij zijn brilletje opzet en dingetjes voorlezen die hem niet zinnen is hij echt op zijn sterkst.
Wanneer een programmamaker in een actualiteitenprogramma kritische vragen stelt een de persoon in kwestie noemen ze dat waarheidsvinding, dat noemen ze niet onhandig.quote:Op zondag 3 september 2023 13:59 schreef ikweethetookniet het volgende:
Wat Pierre van Hooijdonk kan, kan Hansie Hansie ook![]()
Hans Kraay jr. krijgt oorwassing op tv: 'Vind het heel vervelend dat je daar nu over begint'
[ afbeelding ]
Hans Kraay jr. heeft zich niet bepaald populair gemaakt bij Wim Jonk. De vaste gast van Goedemorgen Eredivisie speculeerde op de geruchten dat de technisch manager meeprofiteert van transfers van FC Volendam. Dat is pertinent onwaar volgens Jonk en dat gesprek leverde een ongezellige zondagochtend op.
“Er zijn afspraken gemaakt tussen Carel Eiting en FC Volendam om een goede transfersom af te dwingen”, kreeg Kraay jr. eerst nog bevestiging van Jonk, die vervolgens heel verbaasd keek bij de volgend woorden van de analist. “Beide partijen krijgen een percentage: Carel Eiting en Team Jonk.”
“Nee, niet Team Jonk”, reageerde Jonk fel op de woorden van Kraay, die hij interrumpeerde. Team Jonk is een groep invloedrijke mensen binnen FC Volendam. “Wij krijgen geen percentage. Ik vind het ook heel vervelend dat je er nu over begint. Dat is pure flauwekul. Wij kunnen een bonus krijgen van het bestuur als we goed presteren, zoals iedereen een bonus kan krijgen.”
https://www.msn.com/nl-nl(...)0d69c83551da53&ei=10
Niet handig Hansie
Khalid van Sophie. Advocaat en had een kantoor met Peter R. de Vries.quote:Op maandag 4 september 2023 21:42 schreef de_boswachter het volgende:
Kennen we deze Turk wat aan tafel zit?
Ik vind het een vermoeiende man.quote:Op maandag 4 september 2023 21:52 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Khalid van Sophie. Advocaat en had een kantoor met Peter R. de Vries.
Kan ik me voorstellen. Hij valt me alles mee, had erger verwacht.quote:Op maandag 4 september 2023 21:53 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik vind het een vermoeiende man.
Timmerfrans deugt voor 3 man dus voor hem wordt er een uitzondering gemaakt. Mede door zijn omvang maar dat terzijde.quote:Op maandag 4 september 2023 22:00 schreef PowerLoungen het volgende:
Zal Floortje dit ook vinden van Timmerfrans ?
Ah daarom had hij dus een kantoor met Peter R.quote:Op maandag 4 september 2023 21:53 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik vind het een vermoeiende man.
Wie was het ?quote:Op maandag 4 september 2023 22:24 schreef ikweethetookniet het volgende:
Bar gast![]()
Niet meer doen zo een negatieve persoon
Oh, die psychopaat.quote:
Ja hallo het moet natuurlijk wel de veren in de reet show blijven. Kom nou!quote:Op zondag 3 september 2023 14:13 schreef timmmmm het volgende:
O degene die de kritische vragen krijgt, vindt het vervelend dat er kritische vragen gesteld worden, wat erg
Xess Cava, kan van alles zijn.quote:Op maandag 4 september 2023 22:26 schreef Parafernalia het volgende:
Heeft Sneijder nou een zoon of een dochter?
Kom je dit aangeven, is er dan niemand bij de burgerlijke stand die zegt: "nee, dat gaan we niet doen."quote:
Ken je Jhon van Beukering nog ?quote:Op dinsdag 5 september 2023 14:09 schreef Pek het volgende:
[..]
Kom je dit aangeven, is er dan niemand bij de burgerlijke stand die zegt: "nee, dat gaan we niet doen."
Nooit van gehoord, Tong. Vertelquote:
Het is Xess Xava Sneijder. XXS.quote:Op dinsdag 5 september 2023 10:30 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja hallo het moet natuurlijk wel de veren in de reet show blijven. Kom nou!
[..]
Xess Cava, kan van alles zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |