SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://worldathletics.or(...)budapest23/timetable![]()
Rojas maakt er wel vaak een showtje van, voor de rest zou ik geen idee hebben wie er nu mee doet.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het zijn meestal niet de meest aansprekende namen, dat is jammer
Hopelijk ruimen ze dat dan wel eerst op.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:03 schreef 3rr0r het volgende:
Duitsland leek buiten het vak over te geven maar niet goed te zien
Rojas is wel een bazin ja. Bekh-Romanchuk ook. Atleten die de dubbel verspringen en triple jump doen zijn sowiesoquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:03 schreef Felagund het volgende:
[..]
Rojas maakt er wel vaak een showtje van, voor de rest zou ik geen idee hebben wie er nu mee doet.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hopelijk ruimen ze dat dan wel eerst op.
Voor alle kindertjes.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
KLAP KLAP KLAP
En dan kutsprong
Waar heb je dan voor geklapt?
Blij dat ik glij hoeft niet bij het WK idd.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hopelijk ruimen ze dat dan wel eerst op.
Je denkt niet dat Warner bij kan blijven bij de eerste twee?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja dit wordt 1 Neugebauer 2 Lepage (of andersom) 3 Warner 4 Victor (of heel mischien andersom)
McLeod vindt dit niet leuk.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:07 schreef Felagund het volgende:
[..]
Blij dat ik glij hoeft niet bij het WK idd.
Die combineerde dat met Vlieg er eens uit ja.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
McLeod vindt dit niet leuk.
Schippers is er niet bij. Dat scheelt alweer een potentiële DQ gezien de laatste toernooien.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:08 schreef kilon het volgende:
Baan 3 ook niet ideaal. Mijn verwachtingen zijn niet hoog, maar ik hoop dat ze wel alle 4 mogen rennen in ieder geval.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Schippers is er niet bij. Dat scheelt alweer een potentiële DQ gezien de laatste toernooien.
#neverforgetquote:
Valse valse start!quote:
Een ban voor de starterquote:
Ja. De wissels van veel landen zie je pas als je terug gaat kijken.quote:
Ik vind het knap dat de commentatoren het vaak wel direct zien.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. De wissels van veel landen zie je pas als je terug gaat kijken.
Ja ik vind 4x100 ook een zeer matig onderdeel. Tot aan de laatste baan niet te volgenquote:
Ja.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:15 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik vind het knap dat de commentatoren het vaak wel direct zien.
Vast ook een beetje gokwerk.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:15 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik vind het knap dat de commentatoren het vaak wel direct zien.
Gedeeld 8e toch?quote:
Zo staat het wel in het programma ja.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:26 schreef StephanL het volgende:
Klopt het dat morgen om 7:00 de marathon bij de vrouwen begint?
Staat in het schema. Dus ja.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:26 schreef StephanL het volgende:
Klopt het dat morgen om 7:00 de marathon bij de vrouwen begint?
Met de hakken over de sloot bij de beste 8.quote:
quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:29 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zo staat het wel in het programma ja.
Ohh zie het nu in OP staan.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:29 schreef Salina het volgende:
[..]
Staat in het schema. Dus ja.
Zal vanwege de hitte later op de dag zijn.
Mannen zondag ook om 7.00.
Ook een COR!quote:
Of het is een act hoor ik net.quote:
Een middelgroot probleem, pas bij de laatste sprong is het een groot probleem.quote:
Zeven uur is wel vroeg voor een vrije zaterdagochtend.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:31 schreef StephanL het volgende:
[..]
[..]
Ohh zie het nu in OP staan.
Ging mij er voornamelijk om dat ik niet per ongeluk te vroeg ben morgen7:00 is wel te doen.
Die is een beetje Mu.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is er een testosterontestje gedaan bij Athing Mu?
Zei de NOS reporter nu dat iemand anders een Zuid-Amerikaans record sprong?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:35 schreef Columbiafan het volgende:
Rojas ontsnapt heel erg nipt aan uitschakeling.
Ja, dat is idd gebeurd, dus dat zou goed kunnen. (Of eigenlijk was het bij het speerwerpen).quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Zei de NOS reporter nu dat iemand anders een Zuid-Amerikaans record sprong?
Rojas gaat zo een ZAR werpen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Zei de NOS reporter nu dat iemand anders een Zuid-Amerikaans record sprong?
Ah OK ... vond het al gek ... kreeg daarna Rojas in beeld namelijk...quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:41 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, dat is idd gebeurd, dus dat zou goed kunnen. (Of eigenlijk was het bij het speerwerpen).
@Koffieplanterquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:44 schreef heywoodu het volgende:
"Als jij aan Colombia denkt, waar denk je dan als eerste aan? ....... Ik bedoel wat betreft atletiek."
Ivobaas.
De tienkamp als niet relevant benoemen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:38 schreef Salina het volgende:
[..]
Zeven uur is wel vroeg voor een vrije zaterdagochtend.![]()
Denk dat ik het laatste half uur ofzo meepak. Daarna meteen door naar de sportschool. Dat is meestal mijn zaterdagochtendroutine.
Rest van ochtendprogramma hoef ik niet te zien.
Uiteraard 's avonds weer present voor Duplantisgod.
Daar is ze nu dan, weer totaal niet uitgekomenquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:36 schreef Felagund het volgende:
[..]
Een middelgroot probleem, pas bij de laatste sprong is het een groot probleem.
Dan denk ik aan Zuid-Afrikaan Hudson uit Jamaica.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:44 schreef heywoodu het volgende:
"Als jij aan Colombia denkt, waar denk je dan als eerste aan? ....... Ik bedoel wat betreft atletiek."
Ivobaas.
Niet vaak. Een ADV zie je vaker.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:49 schreef Nober het volgende:
Worden er wel eens penalties uitgedeeld?
Een Schwalbe om de finale te halen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zuid-Afrikaanse gaat er zelf op staan dacht ik
Jammer joh
Het is niet de meest inspirerende avond nee. Komt ook wel omdat er nog weinig echte top prestaties zijn.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
De 800 meter bij de vrouwen heeft weinig characters he. Allemaal van die flopatleten. Alleen Tracey vind ik wel leuk.
Matig programma sowieoso vanavond op deze manier.
Dominica won nog nooit een medalje toch? Ook niet op de Spelen.quote:
Een wespennest onder de dakgoot?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Rojas heeft een heel groot probleem
Volgens wiki hebben ze wel een keer een bronzen medaille gewonnen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dominica won nog nooit een medalje toch? Ook niet op de Spelen.
Ik bezig nergens de term 'niet relevant'.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De tienkamp als niet relevant benoemen.
Deze man is af
Maar de Vuelta is pas in avondquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:56 schreef Salina het volgende:
[..]
Ik bezig nergens de term 'niet relevant'.
Gewoon lekker zelf sporten 's ochtends. Middag Vuelta en 's avonds atletiek.
Dus ja ik volg niet alles.![]()
#dagjesmensed
Oh prima hoor, maar je liet het klinken alsof de ochtendsessie matig zou zijnquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:56 schreef Salina het volgende:
[..]
Ik bezig nergens de term 'niet relevant'.
Gewoon lekker zelf sporten 's ochtends. Middag Vuelta en 's avonds atletiek.
Dus ja ik volg niet alles.![]()
#dagjesmensed
Lijkt mij niet, ze kan nog een stuk verder.quote:
Daarvoor was haar afzet nu iets te veiligquote:
Dit zou gewoon genoeg voor goud moeten zijn, dat er twee überhaupt de 15m hebben gehaald is al uitstekendquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:58 schreef Felagund het volgende:
Wel knap, maar nog steeds niet heel ver.
Ze zat dan ook 25 cm voor de balkquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:58 schreef Felagund het volgende:
Wel knap, maar nog steeds niet heel ver.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dominica won nog nooit een medalje toch? Ook niet op de Spelen.
https://en.wikipedia.org/wiki/J%C3%A9r%C3%B4me_Romainquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:56 schreef Felagund het volgende:
[..]
Volgens wiki hebben ze wel een keer een bronzen medaille gewonnen.
Heeft Letland ooit al goud gewonnen in het atletiek?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vrouwen speerwerpen krijgt zo wel nul aandacht
Caune op het EKquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:13 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Heeft Letland ooit al goud gewonnen in het atletiek?
Als 1 van de 3 een fout maakt gaat die een plak pakken ja, leukquote:
Vooral Neugebauer niet zo goed. Ik zie Lepage dit zooitje wel winnenquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:24 schreef Felagund het volgende:
Warner en ook Neugebauer vielen wat tegen.
Rechterarm omhoog doen kost toch niet zoveel energie?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:26 schreef zorro28 het volgende:
Neugebauer teveel energie verspilt met juichen eerder op de dag?
Warner zou ook speciaal hebben getraind op dit nummer. Blijft wel spannend nog zo.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vooral Neugebauer niet zo goed. Ik zie Lepage dit zooitje wel winnen
Ik denk vooral dat ze moet kijken dat ze vanuit het juiste land komt.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:32 schreef kilon het volgende:
Dies Estse kan makkelijk anderhalve meter winnen in de aanloop
Scheelt ook niks.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik dacht even dat het WR er aan ging
Ik denk niet binnen 4 jaar.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:44 schreef kilon het volgende:
Nogmaals bevestiging dat het WR er echt wel aan gaat binnenkort.
Die gaat wel sneller dan 21.34 hoor.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:45 schreef kilon het volgende:
Als ik dat zo zie dan kan Lyles ook wel in de buurt komen straks. De omstandigheden zijn goed.
Maar zeker niet verbreken hoor.
Pumaquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:47 schreef Nober het volgende:
Zeldzame medaille op New Balance schoenen buiten de 400 horden (v) om.
19.39.quote:
Hij kan nu tenminste zien waar die loopt.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Baan 1 moeten lopen dan ben je al kansloos jeetje
Welke?quote:
19.52 zelfs.quote:
Doe maar uit dat licht.quote:
Blake was in die 2 jaar (het jaar van zijn wereldtitel door die DQ en die OS erna) wel echt heel goed, maar daarna viel hij snel terugquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:11 schreef Marcoss het volgende:
Die Blake kwam ook ooit dichtbij het WR, zie ik, dacht dat die altijd een stukje achter Bolt zat
Jackson is niet meer de jongste toch? Vraag is hoeveel stappen ze nog maakt. Misschien volgend jaar, weet niet hoe snel die baan in Parijs isquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:44 schreef kilon het volgende:
Nogmaals bevestiging dat het WR er echt wel aan gaat binnenkort.
Hodgkinson vind ik een zeer sierlijke loopster. Helaas is Mu beangstigend sterk.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
De 800 meter bij de vrouwen heeft weinig characters he. Allemaal van die flopatleten. Alleen Tracey vind ik wel leuk.
Matig programma sowieoso vanavond op deze manier.
Zet hem toch op Eurosport, je weet niet wat je meemaakt.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:16 schreef Columbiafan het volgende:
Eline Berings kraamt opvallend veel onzin uit vandaag. Jammer.
Wel pas laat echt doorgebroken en nog steeds beter aan het worden. Al zal Tompsun er volgend jaar ook wel weer staan. En Fraser-Pryce op de 100.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:15 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Jackson is niet meer de jongste toch? Vraag is hoeveel stappen ze nog maakt. Misschien volgend jaar, weet niet hoe snel die baan in Parijs is
quote:Op maandag 21 augustus 2023 21:30 schreef DeeBee het volgende:
Ah, de altijd vervelende doperende Ohuruogo familie heeft weer een nieuwe deelnemer
Podiumceremonie Bol?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 00:26 schreef PippenScottie het volgende:
Ik was bij Oppenheimer. Heb ik behalve de een-na-snelste 200 meter ooit nog iets gemist?
Speerwerpen en hink-stap-springen bij de vrouwen waren wel leuk.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 00:26 schreef PippenScottie het volgende:
Ik was bij Oppenheimer. Heb ik behalve de een-na-snelste 200 meter ooit nog iets gemist?
Nouja die kans is al iets kleinerquote:
Eentje stopt er zelfs mee.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 08:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja die kans is al iets kleiner
8 uur. Ik heb barstende koppijn en voel me niet bepaald fitquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 08:58 schreef PippenScottie het volgende:
Stel je voor dat je NU een marathon moet lopen, schoenen aantrekken en gaan. Hoe lang zou je er dan over doen? Ik denk 5,5 uur voor mij.
DNF in de huidige vorm.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 08:58 schreef PippenScottie het volgende:
Stel je voor dat je NU een marathon moet lopen, schoenen aantrekken en gaan. Hoe lang zou je er dan over doen? Ik denk 5,5 uur voor mij.
DNS. Ik moet morgen nog voetballen ja halloquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 08:58 schreef PippenScottie het volgende:
Ik lig nog in bed, dus zou eerst nog willen aankleden en ontbijten. Kan totaal niet hardlopen, ben voor de rest wel fit (fietsen), ik denk dus ook iets van 5,5 uur.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 08:58 schreef PippenScottie het volgende:
En je moet nog een halve tienkamp!quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 08:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
8 uur. Ik heb barstende koppijn en voel me niet bepaald fit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |