Niet vaak. Een ADV zie je vaker.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:49 schreef Nober het volgende:
Worden er wel eens penalties uitgedeeld?
Een Schwalbe om de finale te halen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zuid-Afrikaanse gaat er zelf op staan dacht ik
Jammer joh
Het is niet de meest inspirerende avond nee. Komt ook wel omdat er nog weinig echte top prestaties zijn.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
De 800 meter bij de vrouwen heeft weinig characters he. Allemaal van die flopatleten. Alleen Tracey vind ik wel leuk.
Matig programma sowieoso vanavond op deze manier.
Dominica won nog nooit een medalje toch? Ook niet op de Spelen.quote:
Een wespennest onder de dakgoot?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Rojas heeft een heel groot probleem
Volgens wiki hebben ze wel een keer een bronzen medaille gewonnen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dominica won nog nooit een medalje toch? Ook niet op de Spelen.
Ik bezig nergens de term 'niet relevant'.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De tienkamp als niet relevant benoemen.
Deze man is af
Maar de Vuelta is pas in avondquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:56 schreef Salina het volgende:
[..]
Ik bezig nergens de term 'niet relevant'.
Gewoon lekker zelf sporten 's ochtends. Middag Vuelta en 's avonds atletiek.
Dus ja ik volg niet alles.![]()
#dagjesmensed
Oh prima hoor, maar je liet het klinken alsof de ochtendsessie matig zou zijnquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:56 schreef Salina het volgende:
[..]
Ik bezig nergens de term 'niet relevant'.
Gewoon lekker zelf sporten 's ochtends. Middag Vuelta en 's avonds atletiek.
Dus ja ik volg niet alles.![]()
#dagjesmensed
Lijkt mij niet, ze kan nog een stuk verder.quote:
Daarvoor was haar afzet nu iets te veiligquote:
Dit zou gewoon genoeg voor goud moeten zijn, dat er twee überhaupt de 15m hebben gehaald is al uitstekendquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:58 schreef Felagund het volgende:
Wel knap, maar nog steeds niet heel ver.
Ze zat dan ook 25 cm voor de balkquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:58 schreef Felagund het volgende:
Wel knap, maar nog steeds niet heel ver.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dominica won nog nooit een medalje toch? Ook niet op de Spelen.
https://en.wikipedia.org/wiki/J%C3%A9r%C3%B4me_Romainquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:56 schreef Felagund het volgende:
[..]
Volgens wiki hebben ze wel een keer een bronzen medaille gewonnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |