+1 jaquote:
Sorryquote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gewoon binnenkort MC-Aus kijken
quote:
Alleen aflevering 1 zou wel eensquote:
Eerst maar zien dat er een livestream van komt. Dat is nog nergens gezegd. En anders Big Brother begin januari.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:06 schreef D. het volgende:
[..]
'Najaar' is het enige wat ik weet. Dus zal wel over een maandje zijn
BB ook?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:06 schreef D. het volgende:
[..]
'Najaar' is het enige wat ik weet. Dus zal wel over een maandje zijn
Moeten ze uien snijden?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Alleen aflevering 1 zou wel eenskunnen worden
Owquote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:08 schreef engine het volgende:
[..]
Eerst maar zien dat er een livestream van komt. Dat is nog nergens gezegd. En anders Big Brother begin januari.
Januari hoorde ik net, van een betrouwbare bronquote:
Bedankt, twee RLS-en tegelijk beginnen is best veul ook.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:11 schreef D. het volgende:
[..]
Ow
[..]
Januari hoorde ik net, van een betrouwbare bron
Aan eentje heb je idd vaak al je handen volquote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bedankt, twee RLS-en tegelijk beginnen is best veul ook.
Daar moet ik bij zeggen dat het mijn eigen aanname isquote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:11 schreef D. het volgende:
[..]
Ow
[..]
Januari hoorde ik net, van een betrouwbare bron
1 van de jury leden is heel snel in het seizoen overleden.quote:
Volgens mij was het al helemaal opgenomenquote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
1 van de jury leden is heel snel in het seizoen overleden.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)-allen-gordon-ramsay
Nu gelukkig niet meerquote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:14 schreef D. het volgende:
[..]
Aan eentje heb je idd vaak al je handen vol
Daarom zeg ik ook aflevering 1quote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:15 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mij was het al helemaal opgenomen
Je zei ook 'in het seizoen', niet na het seizoenquote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook aflevering 1
Daarom leek mij het ook al snel als het in het najaar zou beginnen.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:14 schreef engine het volgende:
[..]
Daar moet ik bij zeggen dat het mijn eigen aanname isdat is ook nergens gezegd. Maar afgelopen drie seizoenen begonnen in januari en het aanmelden is al weer begonnen.
Ik lees elders 2024, dus zal idd wel begin januari zijnquote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daarom leek mij het ook al snel als het in het najaar zou beginnen.
RLS shitquote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:19 schreef Superbadeendje het volgende:
Opbokken met die RLS shit graag.
Ow ja, dat had ik gelezen.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar dat is van dat andere programma dus wel gezegd. Maar er is nog zo weinig informatie over dat ik eigenlijk geen idee heb wat te verwachten.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daarom leek mij het ook al snel als het in het najaar zou beginnen.
Neequote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:19 schreef Superbadeendje het volgende:
Opbokken met die RLS shit graag.
Oke, u wintquote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:18 schreef D. het volgende:
[..]
Je zei ook 'in het seizoen', niet na het seizoen
Is de doodsoorzaak inmiddels bekend?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
quote:
Er is inderdaad nog maar heel weinig bekend gemaakt, maar ze moeten eerst de loods ontvliegen en verluxeren, dus dat duurt nog wel een paar maanden denk ik.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:21 schreef engine het volgende:
[..]
Maar dat is van dat andere programma dus wel gezegd. Maar er is nog zo weinig informatie over dat ik eigenlijk geen idee heb wat te verwachten.
Zat net te zoeken, lees nu, natuurlijke oorzaak.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is de doodsoorzaak inmiddels bekend?
Misschien wel weer om te volgen hoor, mits er streams komenquote:
Mijn glazen bol zegt oktober/novemberquote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er is inderdaad nog maar heel weinig bekend gemaakt, maar ze moeten eerst de loods ontvliegen en verluxeren, dus dat duurt nog wel een paar maanden denk ik.
Wat nee?quote:
Dat bestaat natuurlijk ook nog altijd.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zat net te zoeken, lees nu, natuurlijke oorzaak.
Dat is een ruime marge, wat een nep glazen bol heb jij.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:25 schreef engine het volgende:
[..]
Mijn glazen bol zegt oktober/november
Ha die Koenquote:
Aanname-bolquote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:25 schreef engine het volgende:
[..]
Mijn glazen bol zegt oktober/november
De glazen bol heeft mij eerder in de steek gelaten met zijn voorspellingen maar het ook vaak goed gehad. Ik ben wat voorzichtig maar vol vertrouwen dat het in één van die twee maanden start.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is een ruime marge, wat een nep glazen bol heb jij.
Femke Bolquote:
quote:
Klinkt plausibel.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:30 schreef engine het volgende:
[..]
De glazen bol heeft mij eerder in de steek gelaten met zijn voorspellingen maar het ook vaak goed gehad. Ik ben wat voorzichtig maar vol vertrouwen dat het in één van die twee maanden start.
Hij gaat nog onderzoeken waarom de crash gebeurd is maar de resultaten kunnen nog wel even op zich laten wachtenquote:
Jaquote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Klinkt plausibel.
Ga je morgenavond nog wel de finale kijken?
Alles prima hierquote:
Dat is ook wel een idee, ik ben ook wel een beetje bang voor de deceptie als Isaac inderdaad wint, maar ik denk dat ik te nieuwsgierig ben voor jouw oplossingquote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:34 schreef engine het volgende:
[..]
Ja
Maar ik zet een kwartier voor het einde mijn tv en laptop uit. Het risico is te groot dat ik nog een tv van het balkon smijt.
Lekker! Ik heb al sinds gisteren weekend, had dinsdag mijn laatste werkdag en ga maandag bij de nieuwe werkgever beginnen.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jawel hoor, nog 1 dagje semi werkenZin in weekend
spannendquote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker! Ik heb al sinds gisteren weekend, had dinsdag mijn laatste werkdag en ga maandag bij de nieuwe werkgever beginnen.
Leuk! Wat gaat hij studeren? Blijft hij zeker toch wel thuis wonen?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:36 schreef Koen66 het volgende:
lekker rustig hier in huis deze week, zoonlief zit in Rotterdam, introductieweek Erasmus uni
Bedrijfskunde. En inderdaad, hij gaat met het OV op en neer rijdenquote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leuk! Wat gaat hij studeren? Blijft hij zeker toch wel thuis wonen?
Mijn dochter en haar vriend morgen de overdracht van haar nieuwe huis in Arnhem, leuk voor ze
Rekening houden met het ergste, kan het alleen maar meevallenquote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is ook wel een idee, ik ben ook wel een beetje bang voor de deceptie als Isaac inderdaad wint, maar ik denk dat ik te nieuwsgierig ben voor jouw oplossing
Wel zo voordeligquote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Bedrijfskunde. En inderdaad, hij gaat met het OV op en neer rijden
Ik heb de laatste eliminaties niet op stream gezien, alleen mee gelezen en soms de uitslag pas later en dan is het toch minder ergquote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:40 schreef D. het volgende:
[..]
Rekening houden met het ergste, kan het alleen maar meevallen
precies, dat dusquote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wel zo voordelig
Daarbij is er bijna niet aan woonruimte te komen voor een normale prijs.
Leukquote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:36 schreef Koen66 het volgende:
lekker rustig hier in huis deze week, zoonlief zit in Rotterdam, introductieweek Erasmus uni
Ga je nu wel kijken?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb de laatste eliminaties niet op stream gezien, alleen mee gelezen en soms de uitslag pas later en dan is het toch minder erg
Ik zag laatst een eliminatie in Rusland,quote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb de laatste eliminaties niet op stream gezien, alleen mee gelezen en soms de uitslag pas later en dan is het toch minder erg
het is een onwijs toffe lieve gozer, maar hij praat zo ongeveer 24/7quote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
LeukEn ik kan me voorstellen lekker rustig in huis nu
Die mochten hun koffer pakken en naar huis?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zag laatst een eliminatie in Rusland,
gewoon 10 tegelijk
Ik heb de laatste eliminatie wel op stream gezien. Leuke opdracht en vond het heel spannend. Heb nog gezien dat Mirthe Isaac en Sasha een knuffel gaf en feliciteerde en daarna de stream weg geklikt.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jeetje wat voor proef was dat dan?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
gewoon 10 tegelijk
Sterkte daarmee alvast.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
precies, dat dus
hoop dat de hele huizenmarkt toch gaat veranderen, anders wonen ze met 30 nog thuis
Die hadden hun koffer bij zich en hoeven niet meer naar huisquote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:49 schreef D. het volgende:
[..]
Die mochten hun koffer pakken en naar huis?
Vliegproefquote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:51 schreef engine het volgende:
[..]
Jeetje wat voor proef was dat dan?
Jawel ik wil weten wie gewonnen heeft, ben te nieuwsgierig om hem een kwartier voor tijd uit te zetten. En ik denk dat mijn aanwezigheid wenselijk isquote:
Daar kan Talpa iets van leren.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
gewoon 10 tegelijk
Dat hebben ze. Ze hebben zich veilig gewaand terwijl ze dat toch niet waren. Ook nog samen in een vliegtuig.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die hadden hun koffer bij zich en hoeven niet meer naar huis
[..]
Vliegproef
Ze hebben gefaald
Ik viel er daarna net in, dat ze liep te dralenquote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:50 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb de laatste eliminatie wel op stream gezien. Leuke opdracht en vond het heel spannend. Heb nog gezien dat Mirthe Isaac en Sasha een knuffel gaf en feliciteerde en daarna de stream weg geklikt.
Ja, wel zeker.quote:
Gezel!quote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:55 schreef engine het volgende:
[..]
Dat hebben ze. Ze hebben zich veilig gewaand terwijl ze dat toch niet waren. Ook nog samen in een vliegtuig.
Ik heb toch bij bedrijven gewerkt in een normale industrie waarbij dat ten zeerste verboden was voor de directie.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:55 schreef engine het volgende:
[..]
Dat hebben ze. Ze hebben zich veilig gewaand terwijl ze dat toch niet waren. Ook nog samen in een vliegtuig.
Dat heb ik bewust niet gezien en nog bewuster niet gelezenquote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik viel er daarna net in, dat ze liep te dralen
Met vier kun je klaverjassenquote:
Ik vond het wel hilaar, moest er wel om lachenquote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:57 schreef engine het volgende:
[..]
Dat heb ik bewust niet gezien en nog bewuster niet gelezen
Ik ben ook wenselijk aanwezigquote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jawel ik wil weten wie gewonnen heeft, ben te nieuwsgierig om hem een kwartier voor tijd uit te zetten. En ik denk dat mijn aanwezigheid wenselijk isEn jij?
Dan kunnen we de sc wel opdoeken, er wordt hier ook over eten (CUL), computers (DIG), voetbal (VBL), formule 1 (F1), nieuws (NWS), enz enz gesproken.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 23:03 schreef chufi het volgende:
Kan dat off-topic terug naar de COS of mag dat hier wel en daar nu ook ... Het hele jaar werd er over gezeikt maar nu zonder scrupules .... Ja
Het mooie van een SC, hier kan veel on-topic zijnquote:Op donderdag 24 augustus 2023 23:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan kunnen we de sc wel opdoeken, er wordt hier ook over eten (CUL), computers (DIG), voetbal (VBL), formule 1 (F1), nieuws (NWS), enzo enzo gesproken.
Dus nee.
Vooral het laatste kwartierquote:Op donderdag 24 augustus 2023 23:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Uiteraard![]()
Ook het laatste kwartier?
Van het laatste kwartier is zeven minuten reclame zegt mijn glazen bol nogquote:Op donderdag 24 augustus 2023 23:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Uiteraard![]()
Ook het laatste kwartier?
Alsof SCs daarvoor uitgevonden zijn.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 23:09 schreef D. het volgende:
[..]
Het mooie van een SC, hier kan veel on-topic zijn
Oja, reclamequote:Op donderdag 24 augustus 2023 23:10 schreef engine het volgende:
[..]
Van het laatste kwartier is zeven minuten reclame zegt mijn glazen bol nog
23:10quote:Op donderdag 24 augustus 2023 23:09 schreef D. het volgende:
[..]
Vooral het laatste kwartier
Hoe laat is het trouwens?
Zo niet, dan is het een bijkomend voordeelquote:Op donderdag 24 augustus 2023 23:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Alsof SCs daarvoor uitgevonden zijn.
Moest ik ook weer aan wennen afgelopen week. Het went niet. Je kunt gewoon een nieuwe hobby beginnen in de tijd dat de reclame loopt.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 23:10 schreef D. het volgende:
[..]
Oja, reclame
Ben ik niet meer gewend
Dat haat ik aan tv kijken, die reclamesquote:Op donderdag 24 augustus 2023 23:10 schreef engine het volgende:
[..]
Van het laatste kwartier is zeven minuten reclame zegt mijn glazen bol nog
Dan zou ik later kijken, kun je 'doorspoelen'quote:Op donderdag 24 augustus 2023 23:11 schreef engine het volgende:
[..]
Moest ik ook weer aan wennen afgelopen week. Het went niet. Je kunt gewoon een nieuwe hobby beginnen in de tijd dat de reclame loopt.
Nee inderdaad, B&B vol liefde was ook reclameloosquote:Op donderdag 24 augustus 2023 23:10 schreef D. het volgende:
[..]
Oja, reclame
Ben ik niet meer gewend
Mja, nu te laat om dat nog te gaan volgen denk ikquote:Op donderdag 24 augustus 2023 23:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee inderdaad, B&B vol liefde was ook reclameloos
Even voor de duidelijkheid.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 23:09 schreef D. het volgende:
[..]
Het mooie van een SC, hier kan veel on-topic zijn
Ik vond het al zo'n rare vraag, je hebt zo'n mooi horlogequote:Op donderdag 24 augustus 2023 23:11 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wou 'echt?' posten, tot het kwartje viel
Ja het is onderhand bedtijd.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 23:13 schreef D. het volgende:
[..]
Mja, nu te laat om dat nog te gaan volgen denk ik
OKquote:Op maandag 21 augustus 2023 19:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat is dit voor rare stemmingmakerij? Er stond niets bijzonders in die posts die je zelf hebt aangepast en dan zo'n post over mij is best heel raar.
[..]
Vlotte reactiequote:Op donderdag 24 augustus 2023 23:14 schreef chufi het volgende:
En jij bepaalt wat wel en niet ...
[..]
OK
ff voor de duidelijkheid... Wie haalt er hier een post bij door te quoten over iets wat gewoon een nieuwsfeit is..
En als je je aangesproken voelt door het woordje mot , dan is dat jouw probleem naar mij toe. Ik zie het meer als stemmingsmakerij van jezelf ...
.
Ik begrijp de vraag niet, hoezo zoek je een formeel topic?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 23:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid.
Wat is hier het formele topic?
quote:Op donderdag 24 augustus 2023 23:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vond het al zo'n rare vraag, je hebt zo'n mooi horloge
Ik zag het, op mijn horlogequote:
Jij impliceerde met jouw post van 3 dagen geleden dat ik de gewoonte heb om lukraak posts te verwijderen, je hebt wel vaker van die geniepige streken richting mij. Dat is niet leuk.quote:
Dan weet ik waar het hier over gaan mag en wat nietquote:Op donderdag 24 augustus 2023 23:17 schreef D. het volgende:
[..]
Ik begrijp de vraag niet, hoezo zoek je een formeel topic?
Zegt je horloge ook wanneer je naar bed moet?quote:
Je kunt vast zelf wel verzinnen wat er niet mag, of 'hoort'quote:Op donderdag 24 augustus 2023 23:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan weet ik waar het hier over gaan mag en wat niet
Nee, dat mag ik nog zelf beslissenquote:Op donderdag 24 augustus 2023 23:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zegt je horloge ook wanneer je naar bed moet?
Ik wil graag een duidelijk lijstquote:Op donderdag 24 augustus 2023 23:22 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, dat mag ik nog zelf beslissen
Zo ongeveer het enige
Ik geloof datquote:Op donderdag 24 augustus 2023 23:22 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, dat mag ik nog zelf beslissen
Zo ongeveer het enige
Niet te doen, anders valt er weer te klagen dat bijvoorbeeld het nieuwe album van Ilse de Lange niet besproken mag worden, omdat dat niet op de 'mag' lijst staatquote:Op donderdag 24 augustus 2023 23:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik wil graag een duidelijk lijst
Ik heb jouw naam niet genoemd .. dat jij je als moderator laat gaan om personen tig uur later aan te vallen en dan zogenaamd met een andere post die je dan post als zijnde stokerij mij aan de schandpaal te hangen aangaande een vrouw onvriendelijk onderwerp vind ik om eerlijk te zijn wel erg laag ... dus laat me verder met rust ...quote:Op donderdag 24 augustus 2023 23:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij impliceerde met jouw post van 3 dagen geleden dat ik de gewoonte heb om lukraak posts te verwijderen, je hebt wel vaker van die geniepige streken richting mij. Dat is niet leuk.
ilse moet ook niet zingen,quote:Op donderdag 24 augustus 2023 23:24 schreef D. het volgende:
[..]
Niet te doen, anders valt er weer te klagen dat bijvoorbeeld het nieuwe album van Ilse de Lange niet besproken mag worden, omdat dat niet op de 'mag' lijst staat
quote:Op donderdag 24 augustus 2023 23:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik wil graag een duidelijk lijst
Dat heeft jouw voorkeur jaquote:Op donderdag 24 augustus 2023 23:24 schreef D. het volgende:
[..]
Ach, beetje streng mag wel, is goed voor mij
Met alleen mooi zijn verkoop je geen 'platen'quote:Op donderdag 24 augustus 2023 23:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
ilse moet ook niet zingen,
alleen mooi zijn
Tis goed met jequote:Op donderdag 24 augustus 2023 23:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb jouw naam niet genoemd .. dat jij je als moderator laat gaan om personen tig uur later aan te vallen en dan zogenaamd met een andere post die je dan post als zijnde stokerij mij aan de schandpaal te hangen aangaande een vrouw onvriendelijk onderwerp vind ik om eerlijk te zijn wel erg laag ... dus laat me verder met rust ...
Alhoewel jaquote:Op donderdag 24 augustus 2023 23:27 schreef D. het volgende:
[..]
Met alleen mooi zijn verkoop je geen 'platen'
Alhoewel...
Groetjes uit de Achterhoekquote:Op donderdag 24 augustus 2023 23:32 schreef D. het volgende:
[..]
Normaal is ook maar relatief natuurlijk
Nee:(quote:
Ik stap uit en neem de slaaptreinquote:Op donderdag 24 augustus 2023 23:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee:(
Ik ben niet gek,
ik ben een vliegtuig
En als je dat niet gelooft stap je maar uit
Ronk zequote:Op donderdag 24 augustus 2023 23:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik stap uit en neem de slaaptrein![]()
Wil je er over praten?quote:
Ik moest wel lachenquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 01:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wil je er over praten?
T kwam door Deisyy dit
Hey Dottie gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 08:03 schreef Dotteke het volgende:
Morguh, dan hier ook maar
Tast toe
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ben je aan de lijn?quote:
Thnx Enginequote:
Goedemorgen! Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 08:03 schreef Dotteke het volgende:
Tast toe
Thnx Deisyy,quote:
Je bent jarig Feliquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 08:03 schreef Dotteke het volgende:
Tast toe
thnxquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 08:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Goedemorgen! Gefeliciteerd![]()
![]()
![]()
Wat een heerlijkheden* Aoibhin pakt Bossche bol
thnxquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 08:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Je bent jarig Feli![]()
En ik pik het vruchtentaartje
Wat een mooike thnx Pullupquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 08:30 schreef pullup het volgende:
Verjaardagbirdie voor Dot
[ afbeelding ]
thnxquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 08:42 schreef Domnivoor het volgende:
Gefeliciteerd Dotteke!![]()
* Domnivoor pakt ook iets lekkers uit de doos
Hoppa aan de slagquote:
Lust ik nietquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 08:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ben je aan de lijn?![]()
Ik wil graag de bananensoes
thnxquote:
Lekker taartquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 09:28 schreef Lovely het volgende:
* Lovely pakt ook een lekker gebakje
Gefeliciteerd Dot
[ afbeelding ]
Morguh meneerquote:
thnx D.quote:
D. gaat vandaag de stok weg leggen, als hij maar niet weg drijftquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 10:39 schreef Lovely het volgende:
Had ik niet eens gezien, keek naar het vele water
Hopelijk ergens een droge plek waar hij de stok neer kan leggenquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 10:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
D. gaat vandaag de stok weg leggen, als hij maar niet weg drijft
Genoeg heuvels daar in de buurt die wel redelijk droog blijvenquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 10:41 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hopelijk ergens een droge plek waar hij de stok neer kan leggen
Oh dat is ook wel een mooie plek voor de stok...quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 10:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Genoeg heuvels daar in de buurt die wel redelijk droog blijven
Dank je wel Heer Konijnquote:
Auto's vinden dat niet altijd even leuk zoveel water.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 10:47 schreef D. het volgende:
[..]
Was een fontijn meer dan een halve meter hoog, ben er maar omheen gereden
Net weggelegdquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 10:41 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hopelijk ergens een droge plek waar hij de stok neer kan leggen
Maar wel daar in de buurtquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 10:49 schreef D. het volgende:
[..]
Dan was ik daar dus niet, want kwam van de andere kant
Ik wilde ook niet stranden met de Stok nog in bezitquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 10:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Auto's vinden dat niet altijd even leuk zoveel water.
Misschien was ik inmiddels al dichterbijquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 10:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker vlot!![]()
Jammer dat het zo ver weg is
Ach er zijn vreemdere dingen gebeurd met die stokquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 10:56 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wilde ook niet stranden met de Stok nog in bezit
Ver weg van hier bedoel ikquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 10:58 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien was ik inmiddels al dichterbij
Thnxquote:
Het giet hier echt, redelijk wat onweer erbij ook.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 11:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Thnx![]()
Hier regent het behoorlijk
Het was voor de regen echt vies buiten
Het zat er aan te komen. Ik vond het een hele rare atmosfeer buiten. Naar zelfsquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 11:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het giet hier echt, redelijk wat onweer erbij ook.
Niet buiten geweest nog. Rond 8 uur was het hier al zo.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 11:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het zat er aan te komen. Ik vond het een hele rare atmosfeer buiten. Naar zelfs
Dat is gewoon een roteind weg van hierquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 11:09 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien was ik inmiddels dichterbij waar jij bent bedoelde ik ook
Zie stoktopic
Zwak zonnetje hier, en de hele morgen al droog.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 11:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet buiten geweest nog. Rond 8 uur was het hier al zo.
Code geel hier ook, nu is er eens wat voor te zeggen.
Moest toch?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 11:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is gewoon een roteind weg van hier
Heb geen idee of er hier ook een code geldt Het regent maar niet zo dat er een code voor nodig isquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 11:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet buiten geweest nog. Rond 8 uur was het hier al zo.
Code geel hier ook, nu is er eens wat voor te zeggen.
Gelderland, Noord Brabant en Limburg zie ik staan.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 11:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb geen idee of er hier ook een code geldt Het regent maar niet zo dat er een code voor nodig is
O ik woon in Gelderland. We gaan het wel zien. Als het tegen 17 uur maar droog is dan moet ik de kleine van de opvang halenquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 11:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gelderland, Noord Brabant en Limburg zie ik staan.
Ow, dat was wat onduidelijkquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 11:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het land in, niet bijna het land uit
Dat is en geruststelling.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 11:25 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, dat was wat onduidelijk
Maar, de volgende locatie is weer de goede kant op, daar kun je van uit gaan
Waarom kun je daar vanuit gaan?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 11:25 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, dat was wat onduidelijk
Maar, de volgende locatie is weer de goede kant op, daar kun je van uit gaan
Ik kan bevestigen dat het in Noord Limburg ook regent..en goed ookquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 11:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gelderland, Noord Brabant en Limburg zie ik staan.
Weinig andere optiesquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 11:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom kun je daar vanuit gaan?
Dan duurt een dag lang..quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 11:40 schreef engine het volgende:
En ik verveel me dus nog een extra reden om naar huis te willen. Ben echt precies niks aan het doen vandaag.
Ja best welquote:
Onzin, juist veel meer andere optie.quote:
Binnen de regels van het spel bedoelde ik, uiteraardquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 12:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Onzin, juist veel meer andere optie.
NL is maar een vrij klein deel van de wereld he
Regelsquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 12:42 schreef D. het volgende:
[..]
Binnen de regels van het spel bedoelde ik, uiteraard
Ze hebben tijd genoeg gehad daar in de buurt om na te denken over een overvloed aan waterquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 12:46 schreef marcb1974 het volgende:
oke, de regen gaat door,
In brabant rijden treinen niet, A2 bij Meersen en Maastricht is volledig dicht
En ze hebben nu toch ook een prima oplossing,quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 13:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ze hebben tijd genoeg gehad daar in de buurt om na te denken over een overvloed aan water
Gelijk heb jequote:Op vrijdag 25 augustus 2023 12:41 schreef engine het volgende:
[..]
Ja best weldenk dat ik er een halve dag van maak.
Kan je hem over een dagje opvissen in Rotterdamquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 10:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
D. gaat vandaag de stok weg leggen, als hij maar niet weg drijft
Als ik met de opbrengst bijdraag aan zijn executie ga ik kopenquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 15:13 schreef Domnivoor het volgende:
Kopuh?
[ afbeelding ]
De opbrengst gaat naar een doel.
Mugshot mugquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 15:13 schreef Domnivoor het volgende:
Kopuh?
[ afbeelding ]
De opbrengst gaat naar een doel.
Nou....quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 15:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als ik met de opbrengst bijdraag aan zijn executie ga ik kopen
Precies, zolang paard en wagen maar door kunnen over de boeren land wegenquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 13:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En ze hebben nu toch ook een prima oplossing,
ze parkeren het op de snelweg, autos hebben toch geen meerwaarde
quote:
Veel drinken nuquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 15:44 schreef mario390 het volgende:
naar huis gekomen bij 30 grad
nu heb ik even de pizza diavolo gegeten![]()
![]()
en salat
vochtig ben in alle gatjes
Ga jij bondsvoorzitter in spanje worden met je metoo?quote:
Nee, president van Italiëquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 15:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ga jij bondsvoorzitter in spanje worden met je metoo?
Ja dat ettert vrolijk verderquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 15:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Pijnlijke operatie wordt dat wel nu hoorquote:
Snap echt niet hoe dat soort mensen zo'n groot bord voor hun kop kunnen hebbenquote:
Geen enkele presidentskandidaat heeft ooit zo'n goedkope publiciteitscampagne gehad als Trump deze ronde.quote:
Oh er is maar één hazelnoot gebakje. Die lust ik wel. Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 08:03 schreef Dotteke het volgende:
Tast toe
Dank je wel.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 16:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh er is maar één hazelnoot gebakje. Die lust ik wel. Gefeliciteerd [ link | afbeelding ]
gratuliertquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 16:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je wel.
Ja die zijn lekker he, en dan met een toefje slagroom
Vooral deze.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 16:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je wel.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 15:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Snelle ingreep van de regering nu net, die hem per direct uit zn functie heeft ontheven ... (tijdelijk of definitief nog niet duidelijk..)quote:
Nog van harte Dottquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 16:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je wel.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 17:10 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Snelle ingreep van de regering nu net, die hem per direct uit zn functie heeft ontheven ... (tijdelijk of definitief nog niet duidelijk..)
dankequote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Dank je Chufiquote:
Ah okquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 17:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja snel maar wel beter ... machootje begon wat door te draaien vanochtend ,,,,
Ja de trainer die ook al jaren ter discussie stond kreeg nog ff een verlenging aangeboden tot 2027 ....quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 17:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Ah okJa dat is dan beter om het af te kappen
Of toch ketchup voor de tomaatjesquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 17:33 schreef Pearlbitch het volgende:
Hm.. Heb ik me voorgenomen om vanavond lekker een vette zak friet te eten, lees ik net weer een kritisch artikel over frituur.![]()
Toch maar frietje oorlog nemen, daar zitten tenminste gezonde uitjes in.
Met citroenmayonaise, en idd ketchup of curry.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 17:33 schreef Pearlbitch het volgende:
Hm.. Heb ik me voorgenomen om vanavond lekker een vette zak friet te eten, lees ik net weer een kritisch artikel over frituur.![]()
Toch maar frietje oorlog nemen, daar zitten tenminste gezonde uitjes in.
Rokende raketjes zien we ook in Oekrainequote:Op vrijdag 25 augustus 2023 17:40 schreef engine het volgende:
Ondertussen heeft SpaceX booster 9 op het lanceerplatform voor een static fire test.
Deze ook binnenkortquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 17:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Rokende raketjes zien we ook in OekraineEn die stijgen vaak nog op ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |