O ja joh?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:13 schreef Erasmus het volgende:
Verrassendquote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nou. Kijk alweer uit naar de vervolgtopics.
Ik voorspel minimaal 1 KLB-topic over ome DUO.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nou. Kijk alweer uit naar de vervolgtopics.
Ik heb een Nederlands paspoort en ik ben er geboren en getogen. Ik ben ook werkloos en dan heb je recht op een sociale huurwoning, ik sta ook al 12 jaar op de lijst namelijk.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:17 schreef FlippingCoin het volgende:
Waarom nemen ze jou terug in dit land, wat ga je bijdragen?
Maarreh; terug naar Zeeland?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:19 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Ik heb een Nederlands paspoort en ik ben er geboren en getogen. Ik ben ook werkloos en dan heb je recht op een sociale huurwoning, ik sta ook al 12 jaar op de lijst namelijk.
Het gaat hier in Ierland met de toenemende criminaliteit echt niet meer en anders zou ik echt een busje hebben volgeladen en bij mn broer op de stoep komen staan, dakloos. Alles beter dan in Dublin blijven. De Amerikaanse overheid heeft al een officiële veiligheidswaarschuwing afgegeven voor Dublin vanwege de verslechterde veiligheidssituatie namelijk.
https://www.washingtonpos(...)assy-security-alert/
Ik kan de schuld ook pinnen maar waarschijnlijk krijg ik een laag maandbedrag aangezien ik werkloos ben nog.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:16 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik voorspel minimaal 1 KLB-topic over ome DUO.
Nee in de Randstad maar wel in een kleinere plaats. In de grote stad kom ik ook met 12 wachtjaren niet op nummer 1 te staan.quote:
Je hoeft je slechte levenskeuzes niet bij mij te motiveren.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:21 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Ik kan de schuld ook pinnen maar waarschijnlijk krijg ik een laag maandbedrag aangezien ik werkloos ben nog.
Als ik een betere baan vind gaat dat natuurlijk wel omhoog. Alsnog is mijn huur voor de sociale huurwoning hetzelfde als hier voor een kamer in een gedeeld appartement.
Doe ik dat dan?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:29 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Je hoeft je slechte levenskeuzes niet bij mij te motiveren.
Inderdaad, dat was nog niet zo gemakkelijk.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:37 schreef valentijn101 het volgende:
Even nieuwsgierig hoe dat terug verhuizen werkt. Volgens mij krijg je pas een uitkering als je een Nederlandse adres hebt.
Moet je dan eerst wachten tot je een woning vind en kun je dan een uitkering aanvragen? Maar voor een huurwoning moet je volgens mij je inkomsten opgeven. En die heb je niet. (nog geen adres dus nog geen uitkering)
Ik heb gewoon een Nederlands paspoort hoor. Je mag zelf proberen me tegen te houden maar je slaat nog geen gat in een natte krant dus gaat je niet lukken.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 23:05 schreef Papers_in_ashes het volgende:
lekker daarblijven waar je nu zit
Ik weet het maar hier in Ierland is het dusdanig crimineel dat je niet meer veilig over straat kan lopen in het centrum 's avonds. Zo erg is het in Nederland nog niet.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 23:09 schreef Papers_in_ashes het volgende:
nederland is niet meer wat het geweest is
Als ik er een opleiding bij krijg misschien anders niet nee.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 23:12 schreef R-woud93 het volgende:
Welkom terug, wij in ons bedrijf zoeken nog assistenten om voor minimumloon de handen uit de mouwen te steken!
Ja hoor dat is zeker mogelijk!quote:Op donderdag 24 augustus 2023 23:16 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Als ik er een opleiding bij krijg misschien anders niet nee.
Nee? Mensen zijn hier kneiterhard tegen elkaar, alles is veel te duur geworden, het vertrouwen in de politiek is weg.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 23:16 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Ik weet het maar hier in Ierland is het dusdanig crimineel dat je niet meer veilig over straat kan lopen in het centrum 's avonds. Zo erg is het in Nederland nog niet.
ja de opleiding tot makreelquote:Op donderdag 24 augustus 2023 23:16 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Als ik er een opleiding bij krijg misschien anders niet nee.
Beter dan door een groep in mekaar worden geslagen in het centrum denk ik.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 23:24 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Nee? Mensen zijn hier kneiterhard tegen elkaar, alles is veel te duur geworden, het vertrouwen in de politiek is weg.
Dat heb je hier ook met al die stereotype mocro's en ander naar volk..quote:Op donderdag 24 augustus 2023 23:29 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Beter dan door een groep in mekaar worden geslagen in het centrum denk ik.
Een makreel heeft geen handen en derhalve een verminderde loonwaarde.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 23:25 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja de opleiding tot makreel
Alleen als je homo bent.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 23:30 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Dat heb je hier ook met al die stereotype mocro's en ander naar volk..
Gebeurt hier ook gewoon hoor, hoef je nog niet eens hand-in-hand te lopen. (maar helpt wel)quote:Op donderdag 24 augustus 2023 23:29 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Beter dan door een groep in mekaar worden geslagen in het centrum denk ik.
Ik ga wel in een dorp wonen met een lager marokkanengehalte.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 23:33 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
Gebeurt hier ook gewoon hoor, hoef je nog niet eens hand-in-hand te lopen. (maar helpt wel)
Nee ze maken het onderscheid niet meer.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 23:30 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Alleen als je homo bent.
Dat ben ik overigens wel maar ze kunnen mij toch niet hebben.
Ik ben niet zo heel bang voor een stel marokkanen hoor.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 23:35 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Nee ze maken het onderscheid niet meer.
quote:Op donderdag 24 augustus 2023 23:37 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Ik ben niet zo heel bang voor een stel marokkanen hoor.
In die ene gemeente waar je een huurwoning toegwezen hebt gekregen?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 23:34 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Ik ga wel in een dorp wonen met een lager marokkanengehalte.
Voor zover ik weet is dat dorp nog voornamelijk autochtoon Nederlands maar zo bekend ben ik er nu ook weer niet.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 23:40 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
In die ene gemeente waar je een huurwoning toegwezen hebt gekregen?
ga gewoon gezellig mingelen onder de Syriers hierEens kijken hoe lang het duurt voordat je een mes tussen je ribben hebt.
Bij Syriërs heb ik nog wel het idee dat ze redelijk nette mensen zijn ook eigenljk.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 23:40 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
In die ene gemeente waar je een huurwoning toegwezen hebt gekregen?
ga gewoon gezellig mingelen onder de Syriers hierEens kijken hoe lang het duurt voordat je een mes tussen je ribben hebt.
Godskleretyfus jij moet echt van je Shire paard oogkleppen af man, teringquote:Op donderdag 24 augustus 2023 23:48 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Bij Syriërs heb ik nog wel het idee dat ze redelijk nette mensen zijn ook eigenljk.
Niet alle Syriërs over 1 kam scheren, er zitten ook slechte's bij hoor.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 23:48 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Bij Syriërs heb ik nog wel het idee dat ze redelijk nette mensen zijn ook eigenljk.
Dit is natuurlijk overal zo net zoals dat Aboutaleb bijvoorbeeld een goede marokkaan isquote:Op donderdag 24 augustus 2023 23:54 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
Niet alle Syriërs over 1 kam scheren, er zitten ook slechte's bij hoor.
Dat denken we maar. Misschien is ie in de kroeg wel een totale lul en duikt ie als er gelapt moet worden.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 23:56 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk overal zo net zoals dat Aboutaleb bijvoorbeeld een goede marokkaan is
Verrek ja, daar staat me nog iets van bij. Hij moest toch nog een half jaar wachten op dat papiertje?quote:
Begin juli klaagde hij nog dat het zo lang duurde voordat hij kon afrijden. Aangezien hij ook nog op vakantie is geweest en binnenkort zijn woning in Nederland krijgt, zie ik het niet meer gebeuren.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 00:57 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Verrek ja, daar staat me nog iets van bij. Hij moest toch nog een half jaar wachten op dat papiertje?
Hoe zit dat, @:sirdanilot?
Heb je al gesolliciteerd in Nederland? Zou je nu al mee moeten beginnen.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:11 schreef sirdanilot het volgende:
Ondanks de woningnood heb ik uiteindelijk toch een woning toegewezen gekregen en ga ik dus terugverhuizen naar Nederland. Ik sta namelijk al 12 jaar op de lijst.
Dat wilde ik graag even delen. Ik krijg volgende week de sleutel al.
En ja dan moet ik inderdaad ook mijn studieschuld terugbetalen Geerd want ik zie je al aankomen. Hoe hoog het maandbedrag wordt, is echter de vraag. Ik heb momenteel namelijk geen inkomen, ook mijn Ierse uitkering (waar ik niet eens de huur hier mee kon betalen) is namelijk stopgezet. Ik zal dus een baan moeten vinden want bijstand in Nederland is echt geen doen, dan moet je verplicht arbeiden bij de Plantsoenendienst en zo. Dat heeft geen zin.
Genoeg werk waarbij je direct kan beginnen, kwekerijen, pakketbezorger, koffers sjouwen enzquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 02:50 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Heb je al gesolliciteerd in Nederland? Zou je nu al mee moeten beginnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maargoed dat TS geen auto heeft, want die moet je ook eerst 'opeten'.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 06:52 schreef Basp1 het volgende:
Voor een bijstandsuitkering mag je maar 7500 spaargeld hebben, dat wordt flink interen op je spaargeld.
quote:
Ook niet als hij al zijn spaargeld in Thailand er doorheen gejaagd zou hebben?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 08:42 schreef Seven. het volgende:
Welcome back! Wat voor werk zoek je? Recht op uitkering heb je helaas niet.
Als ze zien op je afschriften (mits eerlijk getoond) dat je alles er recent doorheen hebt gejaagd niet neequote:Op vrijdag 25 augustus 2023 09:03 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ook niet als hij al zijn spaargeld in Thailand er doorheen gejaagd zou hebben?
Dan ook niet, voor bijstand moet je over een langere periode je bankafschriften laten zien, en als jij het jaar voor je bijstandsaanvraag als God in Frankrijk hebt geleefd (lees: meer per maand hebt uitgegeven dan bijstandsniveau) dan betekent dat al een beperking van je uitkering, als je dat bewust hebt gedaan om onder de max grens de komen helemaal.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 09:03 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ook niet als hij al zijn spaargeld in Thailand er doorheen gejaagd zou hebben?
Verrassendquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 13:14 schreef Lienekien het volgende:
Hij heeft alweer een streepje door zijn naam.
Ik denk dat je dan zijn podcasts moet beluisteren, als ik zijn pm goed begrijp.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:00 schreef Mutsaers__78 het volgende:
En waarom is sirdanilot permanent verbannen?
Whut?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 13:14 schreef Lienekien het volgende:
Hij heeft alweer een streepje door zijn naam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |