O ja joh?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:13 schreef Erasmus het volgende:
Verrassendquote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nou. Kijk alweer uit naar de vervolgtopics.
Ik voorspel minimaal 1 KLB-topic over ome DUO.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nou. Kijk alweer uit naar de vervolgtopics.
Ik heb een Nederlands paspoort en ik ben er geboren en getogen. Ik ben ook werkloos en dan heb je recht op een sociale huurwoning, ik sta ook al 12 jaar op de lijst namelijk.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:17 schreef FlippingCoin het volgende:
Waarom nemen ze jou terug in dit land, wat ga je bijdragen?
Maarreh; terug naar Zeeland?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:19 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Ik heb een Nederlands paspoort en ik ben er geboren en getogen. Ik ben ook werkloos en dan heb je recht op een sociale huurwoning, ik sta ook al 12 jaar op de lijst namelijk.
Het gaat hier in Ierland met de toenemende criminaliteit echt niet meer en anders zou ik echt een busje hebben volgeladen en bij mn broer op de stoep komen staan, dakloos. Alles beter dan in Dublin blijven. De Amerikaanse overheid heeft al een officiële veiligheidswaarschuwing afgegeven voor Dublin vanwege de verslechterde veiligheidssituatie namelijk.
https://www.washingtonpos(...)assy-security-alert/
Ik kan de schuld ook pinnen maar waarschijnlijk krijg ik een laag maandbedrag aangezien ik werkloos ben nog.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:16 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik voorspel minimaal 1 KLB-topic over ome DUO.
Nee in de Randstad maar wel in een kleinere plaats. In de grote stad kom ik ook met 12 wachtjaren niet op nummer 1 te staan.quote:
Je hoeft je slechte levenskeuzes niet bij mij te motiveren.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:21 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Ik kan de schuld ook pinnen maar waarschijnlijk krijg ik een laag maandbedrag aangezien ik werkloos ben nog.
Als ik een betere baan vind gaat dat natuurlijk wel omhoog. Alsnog is mijn huur voor de sociale huurwoning hetzelfde als hier voor een kamer in een gedeeld appartement.
Doe ik dat dan?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:29 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Je hoeft je slechte levenskeuzes niet bij mij te motiveren.
Inderdaad, dat was nog niet zo gemakkelijk.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:37 schreef valentijn101 het volgende:
Even nieuwsgierig hoe dat terug verhuizen werkt. Volgens mij krijg je pas een uitkering als je een Nederlandse adres hebt.
Moet je dan eerst wachten tot je een woning vind en kun je dan een uitkering aanvragen? Maar voor een huurwoning moet je volgens mij je inkomsten opgeven. En die heb je niet. (nog geen adres dus nog geen uitkering)
Ik heb gewoon een Nederlands paspoort hoor. Je mag zelf proberen me tegen te houden maar je slaat nog geen gat in een natte krant dus gaat je niet lukken.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 23:05 schreef Papers_in_ashes het volgende:
lekker daarblijven waar je nu zit
Ik weet het maar hier in Ierland is het dusdanig crimineel dat je niet meer veilig over straat kan lopen in het centrum 's avonds. Zo erg is het in Nederland nog niet.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 23:09 schreef Papers_in_ashes het volgende:
nederland is niet meer wat het geweest is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |