+1 jaquote:
Sorryquote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gewoon binnenkort MC-Aus kijken
quote:
Alleen aflevering 1 zou wel eensquote:
Eerst maar zien dat er een livestream van komt. Dat is nog nergens gezegd. En anders Big Brother begin januari.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:06 schreef D. het volgende:
[..]
'Najaar' is het enige wat ik weet. Dus zal wel over een maandje zijn
BB ook?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:06 schreef D. het volgende:
[..]
'Najaar' is het enige wat ik weet. Dus zal wel over een maandje zijn
Moeten ze uien snijden?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Alleen aflevering 1 zou wel eenskunnen worden
Owquote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:08 schreef engine het volgende:
[..]
Eerst maar zien dat er een livestream van komt. Dat is nog nergens gezegd. En anders Big Brother begin januari.
Januari hoorde ik net, van een betrouwbare bronquote:
Bedankt, twee RLS-en tegelijk beginnen is best veul ook.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:11 schreef D. het volgende:
[..]
Ow
[..]
Januari hoorde ik net, van een betrouwbare bron
Aan eentje heb je idd vaak al je handen volquote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bedankt, twee RLS-en tegelijk beginnen is best veul ook.
Daar moet ik bij zeggen dat het mijn eigen aanname isquote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:11 schreef D. het volgende:
[..]
Ow
[..]
Januari hoorde ik net, van een betrouwbare bron
1 van de jury leden is heel snel in het seizoen overleden.quote:
Volgens mij was het al helemaal opgenomenquote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
1 van de jury leden is heel snel in het seizoen overleden.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)-allen-gordon-ramsay
Nu gelukkig niet meerquote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:14 schreef D. het volgende:
[..]
Aan eentje heb je idd vaak al je handen vol
Daarom zeg ik ook aflevering 1quote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:15 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mij was het al helemaal opgenomen
Je zei ook 'in het seizoen', niet na het seizoenquote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook aflevering 1
Daarom leek mij het ook al snel als het in het najaar zou beginnen.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:14 schreef engine het volgende:
[..]
Daar moet ik bij zeggen dat het mijn eigen aanname isdat is ook nergens gezegd. Maar afgelopen drie seizoenen begonnen in januari en het aanmelden is al weer begonnen.
Ik lees elders 2024, dus zal idd wel begin januari zijnquote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daarom leek mij het ook al snel als het in het najaar zou beginnen.
RLS shitquote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:19 schreef Superbadeendje het volgende:
Opbokken met die RLS shit graag.
Ow ja, dat had ik gelezen.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar dat is van dat andere programma dus wel gezegd. Maar er is nog zo weinig informatie over dat ik eigenlijk geen idee heb wat te verwachten.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daarom leek mij het ook al snel als het in het najaar zou beginnen.
Neequote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:19 schreef Superbadeendje het volgende:
Opbokken met die RLS shit graag.
Oke, u wintquote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:18 schreef D. het volgende:
[..]
Je zei ook 'in het seizoen', niet na het seizoen
Is de doodsoorzaak inmiddels bekend?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
quote:
Er is inderdaad nog maar heel weinig bekend gemaakt, maar ze moeten eerst de loods ontvliegen en verluxeren, dus dat duurt nog wel een paar maanden denk ik.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:21 schreef engine het volgende:
[..]
Maar dat is van dat andere programma dus wel gezegd. Maar er is nog zo weinig informatie over dat ik eigenlijk geen idee heb wat te verwachten.
Zat net te zoeken, lees nu, natuurlijke oorzaak.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is de doodsoorzaak inmiddels bekend?
Misschien wel weer om te volgen hoor, mits er streams komenquote:
Mijn glazen bol zegt oktober/novemberquote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er is inderdaad nog maar heel weinig bekend gemaakt, maar ze moeten eerst de loods ontvliegen en verluxeren, dus dat duurt nog wel een paar maanden denk ik.
Wat nee?quote:
Dat bestaat natuurlijk ook nog altijd.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zat net te zoeken, lees nu, natuurlijke oorzaak.
Dat is een ruime marge, wat een nep glazen bol heb jij.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:25 schreef engine het volgende:
[..]
Mijn glazen bol zegt oktober/november
Ha die Koenquote:
Aanname-bolquote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:25 schreef engine het volgende:
[..]
Mijn glazen bol zegt oktober/november
De glazen bol heeft mij eerder in de steek gelaten met zijn voorspellingen maar het ook vaak goed gehad. Ik ben wat voorzichtig maar vol vertrouwen dat het in één van die twee maanden start.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is een ruime marge, wat een nep glazen bol heb jij.
Femke Bolquote:
quote:
Klinkt plausibel.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:30 schreef engine het volgende:
[..]
De glazen bol heeft mij eerder in de steek gelaten met zijn voorspellingen maar het ook vaak goed gehad. Ik ben wat voorzichtig maar vol vertrouwen dat het in één van die twee maanden start.
Hij gaat nog onderzoeken waarom de crash gebeurd is maar de resultaten kunnen nog wel even op zich laten wachtenquote:
Jaquote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Klinkt plausibel.
Ga je morgenavond nog wel de finale kijken?
Alles prima hierquote:
Dat is ook wel een idee, ik ben ook wel een beetje bang voor de deceptie als Isaac inderdaad wint, maar ik denk dat ik te nieuwsgierig ben voor jouw oplossingquote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:34 schreef engine het volgende:
[..]
Ja
Maar ik zet een kwartier voor het einde mijn tv en laptop uit. Het risico is te groot dat ik nog een tv van het balkon smijt.
Lekker! Ik heb al sinds gisteren weekend, had dinsdag mijn laatste werkdag en ga maandag bij de nieuwe werkgever beginnen.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jawel hoor, nog 1 dagje semi werkenZin in weekend
spannendquote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker! Ik heb al sinds gisteren weekend, had dinsdag mijn laatste werkdag en ga maandag bij de nieuwe werkgever beginnen.
Leuk! Wat gaat hij studeren? Blijft hij zeker toch wel thuis wonen?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:36 schreef Koen66 het volgende:
lekker rustig hier in huis deze week, zoonlief zit in Rotterdam, introductieweek Erasmus uni
Bedrijfskunde. En inderdaad, hij gaat met het OV op en neer rijdenquote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leuk! Wat gaat hij studeren? Blijft hij zeker toch wel thuis wonen?
Mijn dochter en haar vriend morgen de overdracht van haar nieuwe huis in Arnhem, leuk voor ze
Rekening houden met het ergste, kan het alleen maar meevallenquote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is ook wel een idee, ik ben ook wel een beetje bang voor de deceptie als Isaac inderdaad wint, maar ik denk dat ik te nieuwsgierig ben voor jouw oplossing
Wel zo voordeligquote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Bedrijfskunde. En inderdaad, hij gaat met het OV op en neer rijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |