Elfstedentochiequote:Op vrijdag 25 augustus 2023 11:29 schreef aloa het volgende:
[..]
Dit ja. Ik hoop dat de komende 6 maanden nog grijzer en grauwer zijn dan ze ooit zijn geweest.
En een steenkoude winter
Ik denk nooit meerquote:
Wat voor bakken heeft ie eraan gezet dan?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:03 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Het komt hier nou met bakken naar beneden.
De regenpijp reparatie meneer heeft goed werk geleverd 👌
Vuilnisbakkenquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:30 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Wat voor bakken heeft ie eraan gezet dan?
Ik maak mij het meeste zorgen dat je Bavaria drinktquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:36 schreef DemonRage het volgende:
Godverdomme vochtig, ook binnen (RV tussen 65 en 70%). Tijd voor een experimentje:
[ afbeelding ]
IJsblokjes gemaakt in de vriezer, die in een boterhammenzakje gedaan en boven een maatbeker gehangen.
En er druppelt best wat condens vanaf.
Da's goed te zuipen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:55 schreef Drass het volgende:
[..]
Ik maak mij het meeste zorgen dat je Bavaria drinkt
Lekker man, geniet ervan!quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:59 schreef dick_laurent het volgende:
Nou, over bier gesproken. Proost!
Dat het een mooie nazomer mag worden
[ afbeelding ]
Ik weet precies hoe je je voelt, zo gaat het hier ook altijd...quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:02 schreef INViCTuS het volgende:
Ben hier omringd door dikke mooie buien en beste pitten, maar lijkt allemaal voor de Zwitserse grens in te kakken. Keer op keer.
Ik werd vannacht wakker doordat het onweerdequote:Op zaterdag 26 augustus 2023 07:26 schreef Nattekat het volgende:
Was weer eens een gruwelijk benauwde nacht.
Dat viel hier gelukkig weer mee doordat het helder was, gisteren nacht was het wel een ander verhaal en dat kon je merken.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 07:26 schreef Nattekat het volgende:
Was weer eens een gruwelijk benauwde nacht.
Ja mooi weer dit.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 08:31 schreef Jor_Dii het volgende:
Lekker fris buiten, maar met een zonnetje!
Hier vandaag hoge LV en 33 graden. Redelijk goor. Als het goed is komt morgen wat regen en dat luidt dan ook het einde vd hittegolf in. Laat maar komenquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 09:44 schreef INViCTuS het volgende:
Ga precies op tijd weer uit de bergen weg. Al lijkt het me ook wel keer vet
[ twitter ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. @WereldgozerYou can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
Wat een verschil. Hier 80% bakken regen en nu een lauw zonnetje.quote:
Ik ben net op tijd weg. Aantal gebieden wordt echt slecht. Fünf b tief zorgt voor heel veel neerslag. Sankt Gallenkirch zat ik en daar in Vorarlberg wordt 150-180 mm verwacht. Sneeuwgrens daalt maandag naar 2000. Lijkt me best vet eens mee te maken, maar dit gaat echt wel overlast geven.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 17:58 schreef aloa het volgende:
Sow, die buien in Duitsland![]()
Gigantische wolkbreuken daar momenteel.
Inmiddels ook berichten over tornado's.
[ afbeelding ]
Ik ben benieuwd wat dit met de waterstand van de Rijn doet.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:38 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ik ben net op tijd weg. Aantal gebieden wordt echt slecht. Fünf b tief zorgt voor heel veel neerslag. Sankt Gallenkirch zat ik en daar in Vorarlberg wordt 150-180 mm verwacht. Sneeuwgrens daalt maandag naar 2000. Lijkt me best vet eens mee te maken, maar dit gaat echt wel overlast geven.
[ twitter ]
Komt niet allemaal in de Rijn. Deels Donau en deels zuidkantquote:Op zondag 27 augustus 2023 01:01 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat dit met de waterstand van de Rijn doet.
Fijn mannelijk weertje. Felgkleurde korte broek aan, Gaastra zeiljack aan. Oud hollandsch grimmig flaneren.quote:Op zondag 27 augustus 2023 11:45 schreef Wereldgozer het volgende:
Heerlijk dagje, vier seizoenen in een, werelds @:rambodirk
Sowieso die hele buienlijn die nu dwars over het land trektquote:
Ik had echt weer bizar mooie wolken in de auto vanochtend.quote:Op zondag 27 augustus 2023 11:46 schreef aloa het volgende:
Gave buien wel![]()
[ afbeelding ]
https://webcam-harlingen.nl/
Nou bereid je maar voor, Oss is nu aan de beurtquote:Op zondag 27 augustus 2023 12:58 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Als ik op de radarbeelden kijk mist die hele buienlijn net Nijmegen.
Hier wolkenvelden met zo'n en een aangename 20 graden.
Met een zacht briesje.
Heerlijk weer om buiten te zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |