Wat een verschil. Hier 80% bakken regen en nu een lauw zonnetje.quote:
Ik ben net op tijd weg. Aantal gebieden wordt echt slecht. Fünf b tief zorgt voor heel veel neerslag. Sankt Gallenkirch zat ik en daar in Vorarlberg wordt 150-180 mm verwacht. Sneeuwgrens daalt maandag naar 2000. Lijkt me best vet eens mee te maken, maar dit gaat echt wel overlast geven.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 17:58 schreef aloa het volgende:
Sow, die buien in Duitsland![]()
Gigantische wolkbreuken daar momenteel.
Inmiddels ook berichten over tornado's.
[ afbeelding ]
Ik ben benieuwd wat dit met de waterstand van de Rijn doet.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:38 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ik ben net op tijd weg. Aantal gebieden wordt echt slecht. Fünf b tief zorgt voor heel veel neerslag. Sankt Gallenkirch zat ik en daar in Vorarlberg wordt 150-180 mm verwacht. Sneeuwgrens daalt maandag naar 2000. Lijkt me best vet eens mee te maken, maar dit gaat echt wel overlast geven.
[ twitter ]
Komt niet allemaal in de Rijn. Deels Donau en deels zuidkantquote:Op zondag 27 augustus 2023 01:01 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat dit met de waterstand van de Rijn doet.
Fijn mannelijk weertje. Felgkleurde korte broek aan, Gaastra zeiljack aan. Oud hollandsch grimmig flaneren.quote:Op zondag 27 augustus 2023 11:45 schreef Wereldgozer het volgende:
Heerlijk dagje, vier seizoenen in een, werelds @:rambodirk
Sowieso die hele buienlijn die nu dwars over het land trektquote:
Ik had echt weer bizar mooie wolken in de auto vanochtend.quote:Op zondag 27 augustus 2023 11:46 schreef aloa het volgende:
Gave buien wel![]()
[ afbeelding ]
https://webcam-harlingen.nl/
Nou bereid je maar voor, Oss is nu aan de beurtquote:Op zondag 27 augustus 2023 12:58 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Als ik op de radarbeelden kijk mist die hele buienlijn net Nijmegen.
Hier wolkenvelden met zo'n en een aangename 20 graden.
Met een zacht briesje.
Heerlijk weer om buiten te zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |