Lekker man, geniet ervan!quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:59 schreef dick_laurent het volgende:
Nou, over bier gesproken. Proost!
Dat het een mooie nazomer mag worden
[ afbeelding ]
Ik weet precies hoe je je voelt, zo gaat het hier ook altijd...quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:02 schreef INViCTuS het volgende:
Ben hier omringd door dikke mooie buien en beste pitten, maar lijkt allemaal voor de Zwitserse grens in te kakken. Keer op keer.
Ik werd vannacht wakker doordat het onweerdequote:Op zaterdag 26 augustus 2023 07:26 schreef Nattekat het volgende:
Was weer eens een gruwelijk benauwde nacht.
Dat viel hier gelukkig weer mee doordat het helder was, gisteren nacht was het wel een ander verhaal en dat kon je merken.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 07:26 schreef Nattekat het volgende:
Was weer eens een gruwelijk benauwde nacht.
Ja mooi weer dit.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 08:31 schreef Jor_Dii het volgende:
Lekker fris buiten, maar met een zonnetje!
Hier vandaag hoge LV en 33 graden. Redelijk goor. Als het goed is komt morgen wat regen en dat luidt dan ook het einde vd hittegolf in. Laat maar komenquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 09:44 schreef INViCTuS het volgende:
Ga precies op tijd weer uit de bergen weg. Al lijkt het me ook wel keer vet
[ twitter ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. @WereldgozerYou can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |