nu weer een megabui met onweerquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 11:04 schreef Jor_Dii het volgende:
Hoe is de situatie in Limburg? Daar moet toch wel giga veel neerslag vallen
Vind ik niet. Een dag met halfuur zon wordt al niet meer als zonloos bestempeldquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 09:58 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Zeker waar. Maar zon is zon. Wat Invictus pretendeert is zwaar overtrokken.
Jawel toch? https://www.knmi.nl/nederland-nu/weer/waarschuwingen/limburgquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 11:07 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nu weer een megabui met onweer
en geen code geel afgegeven.
Dit ja. Ik hoop dat de komende 6 maanden nog grijzer en grauwer zijn dan ze ooit zijn geweest.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 10:20 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Helemaal met je eens. Ik snap de mensen die herfst/winter afdoen als depressief dan ook nooit. Het is grijs, het is grauw, het is koud en nat. Maar er is ook ruimte voor genoeg mooie dagen, zeker in de herfst met de kleurenpracht in de bossen. Ik geniet er persoonlijk altijd van. Maar goed, het moge duidelijk zijn dat dat niet voor iedereen opgaat.
Ik wens iedereen succes die de komende 6 maanden als vreselijk beschouwen.
Hier wat regen, maar pas ruim 7mm sinds vanmorgen. Zie wel wat flitsen in de verte.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 11:04 schreef Jor_Dii het volgende:
Hoe is de situatie in Limburg? Daar moet toch wel giga veel neerslag vallen
regen en onweer sinds 06.00 uur, dit geldt pas vanaf 11.00.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 11:27 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Jawel toch? https://www.knmi.nl/nederland-nu/weer/waarschuwingen/limburg
Mja, wegens moet je wel een grens trekken. Ik zou zo'n dag niet zonloos noemen, maar ook zeker niet zonnig.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 11:25 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Vind ik niet. Een dag met halfuur zon wordt al niet meer als zonloos bestempeld
Lekker rancuneus, maar we weten allemaal dat het gewoon weer een zachte winter wordt. Goed voor de gasrekening.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 11:29 schreef aloa het volgende:
[..]
Dit ja. Ik hoop dat de komende 6 maanden nog grijzer en grauwer zijn dan ze ooit zijn geweest.
En een steenkoude winter
Dat gebeurt vanuit het andere kamp ook.quote:
Wat een niveau zegquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 11:44 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat gebeurt vanuit het andere kamp ook.
Daar ga ik wel vanuit, kan het alleen maar meevallenquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 11:43 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Lekker rancuneus, maar we weten allemaal dat het gewoon weer een zachte winter wordt. Goed voor de gasrekening.
Ik begrijp nooit zo goed waarom mensen in dat soort omstandigheden toch maar in de auto stappen.quote:
Ik heb het vaker gezegd, ik gun het de winterliefhebbers van harte.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 11:58 schreef aloa het volgende:
[..]
Daar ga ik wel vanuit, kan het alleen maar meevallen
Niet?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 11:07 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nu weer een megabui met onweer
en geen code geel afgegeven.
Ach ja, we gaan het beleven. Zoals je deze zomer zag...het kan altijd anders dan anders.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 12:00 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik heb het vaker gezegd, ik gun het de winterliefhebbers van harte.
Op sommige plekken is al >60mm gevallen.quote:
Een anomalie als juni maar dan de andere kant op, al is het maar een maand? Denk dat vrijwel iedere winterliefhebber daar voor tekendquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 12:03 schreef aloa het volgende:
[..]
Ach ja, we gaan het beleven. Zoals je deze zomer zag...het kan altijd anders dan anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |