Als het IJsselmeer dichtgevroren is, dan is voor mij de winter geslaagdquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 12:22 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Een anomalie als juni maar dan de andere kant op, al is het maar een maand? Denk dat vrijwel iedere winterliefhebber daar voor tekend
Als het dan toch koud is dan inderdaad zo koud. Mijn oma heeft nog over de Rijn gelopen zelfs.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 12:24 schreef aloa het volgende:
[..]
Als het IJsselmeer dichtgevroren is, dan is voor mij de winter geslaagd
In 63 dan zeker?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 12:28 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Als het dan toch koud is dan inderdaad zo koud. Mijn oma heeft nog over de Rijn gelopen zelfs.
Ik vermoed dat het overal wel onder water staat na dergelijke stortbuien.quote:
Ik kan het haar niet meer vragen helaas, maar het zal ongetwijfeld dat jaar zijn geweest.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 12:32 schreef aloa het volgende:
[..]
In 63 dan zeker?
De rijn vriest niet zo maar dicht.
Hier wel gezien dat de Waddenzee grotendeels bevroren was en uiteraard het IJsselmeer
Prijzen zijn iig ten opzichte van vorig jaar flink gedaaldquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 13:07 schreef Nattekat het volgende:
Zo sta ik er ook in. Als het dan koud wordt, doe het meteen goed.
Alleen mijn energierekening gaat niet zo leuk zijn dan, maar dat is nog wel te overzien na zo'n goedkope zomer.
Gelukkig wel én vast kunnen zetten t/m augustus 24. Geen kopzorgen meer.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 14:34 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Prijzen zijn iig ten opzichte van vorig jaar flink gedaald
Betaal je nog gauw 1.20, gok ikquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 14:35 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Gelukkig wel én vast kunnen zetten t/m augustus 24. Geen kopzorgen meer.
Zal wel door windmolens komen danquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 14:49 schreef Nattekat het volgende:
Alle buien ontstaan += 30km van de kust af over de hele kuststrook.
Tegen de klok in laten draaien dan zuiven ze het aanquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 14:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zal wel door windmolens komen dan![]()
![]()
Laat die mensen in Zandvoort even lekker droog zitten.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 14:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zal wel door windmolens komen dan![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |