Dat laatste kon ik dit over vinden:quote:Op woensdag 23 augustus 2023 20:08 schreef Lonaa het volgende:
Ik wil niet op beide inkomens mijn loonheffing aanzetten, ik wil weten wat me netto per maand meer oplevert, arbeidskorting op mijn loon of jonggehandicaptenkorting op mijn uitkering.
Dat ik zowel de arbeidskorting als de jonggehandicaptenkorting terug kan krijgen bij de belastingaangifte begrijp ik.
Of kan mijn werkgever ook de jonggehandicaptenkorting laten toepassen op mijn loon? Dat kan ik ook nergens vinden, geloof ik.
Ja, het UWV en de Belastingdienst maken het ingewikkeld en wijzen naar elkaar voor informatie.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 20:34 schreef vlindertje89 het volgende:
Oh, en dicht. En vergeten de titel te wijzigen, maar op zich nog steeds wel toepasbaar.
Laatste post die ik net nog plaatste:
[..]
Dat laatste kon ik dit over vinden:
Klik
Maar ik vind dat uwv en Belastingdienst het wel ingewikkeld beschrijven. Er staat nergens 'als je loon uit loondienst hebt en een Wajong uitkering dan...' en dan gewoon simpel uitgelegd hoe het zit met de kortingen waar dan recht op is en wat je wel of niet moet laten toepassen in welk type situaties.
Ik durf het bijna niet te zeggen maar weet de BelastingTelefoon misschien het antwoord op je vraag?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 20:38 schreef Lonaa het volgende:
Oke fuck it, ik zoek wel een boekhouder. Hoofdpijn.
Alleen al van die vraag krijg ik hoofdpijnquote:Op woensdag 23 augustus 2023 21:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te zeggen maar weet de BelastingTelefoon misschien het antwoord op je vraag?
Ik zou daar niet op durven rekenen.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 21:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te zeggen maar weet de BelastingTelefoon misschien het antwoord op je vraag?
Heb jij een relatie gehad met @DancingPhoebe , zij was toch je bestie?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 13:20 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Mijn laatste ex (en enige waarmee samengewoond etc) is mijn allerbeste bestie. Zou me niet anders kunnen of willen voorstellen
quote:Op woensdag 23 augustus 2023 21:18 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Heb jij een relatie gehad met @:DancingPhoebe , zij was toch je bestie?
Oh dat is best slim. Dat ga ik proberen. Binnenkort.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 21:15 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik zou daar niet op durven rekenen.
@:lonaa, heb je al geprobeerd gewoon online de aangifte in te vullen met alle opties die je overweegt? Dat is altijd mijn go to. De enige die écht weet hoe de BD shit berekent is het aangifteprogramma.
Zo lang je niet verzendt, zit je er niet aan vast.
Dit kwam ook in mijn hoofd op, maar durfde het niet als advies te gevenquote:Op woensdag 23 augustus 2023 21:15 schreef Vanyel het volgende:
[..]
@:lonaa, heb je al geprobeerd gewoon online de aangifte in te vullen met alle opties die je overweegt? Dat is altijd mijn go to. De enige die écht weet hoe de BD shit berekent is het aangifteprogramma.
Dat is wel een goeie, de optie waarbij je minder terugkrijgt/meer moet bijbetalen zou dan de optie moeten zijn waarbij je maandelijks al meer hebt gekregenquote:Op woensdag 23 augustus 2023 21:15 schreef Vanyel het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 augustus 2023 21:54 schreef Troel het volgende:
Vlindertje, wat ben je toch ook gewoon een tof mens.
Herkenbaar wel.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 22:01 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]lief!
Ik vind sommige dingen uitzoeken en begrijpen gewoon leuk, en als anderen daar dan iets aan hebben, vind ik t heel fijn als ik ze dan een beetje kan helpen![]()
Al ben ik nu wel enigszins gefrustreerd dat ik het antwoord op Lonaa's vraag niet zeker weet. Dat is dus ook zoiets wat ik leuk vind om uit te zoeken en te berekenen, maar als de diensten die erover gaan te stom zijn om goeie info online te zetten wordt het wel lastig
quote:Op woensdag 23 augustus 2023 21:51 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Dat is wel een goeie, de optie waarbij je minder terugkrijgt/meer moet bijbetalen zou dan de optie moeten zijn waarbij je maandelijks al meer hebt gekregen.
Je zou overigens voor je loon uit loondienst met en zonder heffingskorting loonwijzer.nl kunnen gebruiken, die hebben een bruto/netto calculator. Dan kun je zien wat het verschil is in netto loon daarbij, maar volgens mij kan die calculator dat niet met een Wajong (wel aow, ww en wia zie ik staan).
Inmiddels ook wat dingen uitgezocht voor jou @:Isabeau, het is niet het mooie heldere 'kies deze' overzicht dat ik je eigenlijk het liefst had willen sturen, maar dat is toch wat moeilijk te maken. Maar hopelijk wel wat meer info die je kan gebruiken om vergelijkingen te maken!!
Ik heb mijn loonheffingskorting nog aanstaan op mijn uitkering op dit moment, omdat dat de grootste inkomstenbron zou zijn. Toen ging ik toch meer uren werken.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 22:08 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik bedenk me nu overigens dat het mogelijk wel ietwat ingewikkeld is om de aangifte in te vullen @:Lonaa, omdat je dan natuurlijk je ontvangen loon en ingehouden kortingen moet invullen over het hele jaar. Of heb je die gegevens wel? Dat t nu bij loondienst wel aan staat de kortingen en bij Wajong niet de jonggehandicaptenkorting? Dan zou t wel moeten kunnen (dat je met wat je hebt tot nu toe, omrekent naar op jaarbasis). En anders zou je via loonwijzer dus ook wel redelijk grof in elk geval voor loondienst aan of uit wel die berekening moeten kunnen maken op basis van de wel/geen loonheffingskorting salarisstrook uitkomsten die je dan naar jaar kunt omrekenen. Daar staat de verrekende arbeidskorting en heffingskorting ook op namelijk.
Slaap lekker!quote:Op woensdag 23 augustus 2023 22:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]ik wilde net naar bed gaan, ik ga het morgenavond op mijn gemak eens doorlezen
quote:Op woensdag 23 augustus 2023 22:05 schreef Tele6 het volgende:
Ik sluit me aan bij dat vlindertje tof is
Ze hebben ook allemaal gelijk.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 22:56 schreef vlindertje89 het volgende:
Wat zijn jullie lief![]()
Ik had een fijne dag vandaag, mn ouders kwamen hierheen en we hebben heerlijk geluncht bij De Veldkeuken in Bunnik. Leuke plek, lekker eten, en gezellig met mn ouders.
Werk ging iets minder productiefmaar dat is het voordeel van rustig kunnen opstarten. Morgenochtend PT en daarna wel echt even hard aan de slag.
Nog een kwartiertje en dan mag ik naar bed. Slaaplekker allen!
Amen, superattentquote:Op woensdag 23 augustus 2023 21:54 schreef Troel het volgende:
Vlindertje, wat ben je toch ook gewoon een tof mens.
Een wat?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 07:56 schreef Lonaa het volgende:
Ik moet naar de fysio en vanavond heb ik een borrel. Mogelijk benader ik een noeljou maar wil eerst even goed verhaal hebben over wat ik allemaal precies wil (weten). En ik ga de slaapkamer opruimen.
Ik weet niet wat daar gebeurde. Boekhouder.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 08:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Een wat?
Ik ga vandaag verder met mijn cursus en hoop dat ik iets van mijn onkruidplannen kan waarmaken voor de buien losbarsten.
Ik ga ook nog een rondje planten bestellen. Gisteren heb ik er al 101 besteld bij 2 Marktplaatsmensen.
quote:Op donderdag 24 augustus 2023 08:36 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik weet niet wat daar gebeurde. Boekhouder.
Goeie planning 😂quote:Op donderdag 24 augustus 2023 08:54 schreef borisz het volgende:
Morning. Vanmiddag naar afscheidsborrel van collega die paar maanden geleden is vertrokken. In Zandvoort. Dus ben benieuwd hoe het dorp erbij ligt de day before.
Ah vandaar dat google het ook niet begreep.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 08:36 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik weet niet wat daar gebeurde. Boekhouder.
10% smaakt echt veel beter, net als volle kwark, die smaakt ook zoveel beter dan magere. Had vroegah een bio-winkel om de hoek die had een gevaarlijke volle kwark, als die pot open ging, dan moest die gelijk leeg.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 09:12 schreef AnneX het volgende:
[..]
Goeie planning 😂
Lijkt mij wel gezellig in het centrum en langs de boulevard.
(En een regenvoorspelling voor zondag)
Een noeljouWeer een stapje.
Naar de Zoo. Vond ik altijd een leuk uitstapje totdat ik het zielig begon te vinden.
Straks naar de groenten juwelier voor een boel asperges. En een boel yoghurt.
Zou dat uitmaken of het 0,2% of 10% is?
Voor die speciale keer dacht ik 10% vol en romig te nemen. Dat blijf je toch proeven in labne?
Hemeltje…wat een beslissingen nog.
Ja, dank je.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 09:33 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
10% smaakt echt veel beter, net als volle kwark, die smaakt ook zoveel beter dan magere. Had vroegah een bio-winkel om de hoek die had een gevaarlijke volle kwark, als die pot open ging, dan moest die gelijk leeg.
😂quote:Op donderdag 24 augustus 2023 09:49 schreef Tuindier het volgende:
Over Dr. Who: ik was nog aan het kijken, maar nu heeft amazon de latere seizoenen offline gehaald dus moet ik op vakantie naar de UK om via iplayer verder te kijken. Of zijn ze ergens anders nog wel te vinden?
Ik zoek een legale manier (en de bbc iplayer is behoorlijk goed ingericht tegen het gebruik van vpn).quote:Op donderdag 24 augustus 2023 09:55 schreef AnneX het volgende:
[..]
😂
Ik lees wel eens iets over VPN oid. Dan kun je alsnog kijken toch?
Of snap ik het begrip gewoon niet.
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat ze in November op Disney+ beschikbaar kwamen. Of dat alle afleveringen zijn of alleen nieuwe weet ik niet.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 10:13 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Ik zoek een legale manier (en de bbc iplayer is behoorlijk goed ingericht tegen het gebruik van vpn).
Ohquote:Op donderdag 24 augustus 2023 10:17 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat ze in November op Disney+ beschikbaar kwamen. Of dat alle afleveringen zijn of alleen nieuwe weet ik niet.
https://collider.com/where-can-i-stream-doctor-who-disney-plus/
Of een halve optie die tijdelijk is ?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 10:26 schreef Lonaa het volgende:
Even mopperen over alle (ver)huis-opties die ik heb of mogelijk heb en allemaal best wel kuttig zijn om verschillende redenen. Het zijn allemaal...halve opties. Maar goed, soms is een halve optie beter dan geen optie.
Ook ellendig voor jou zegquote:Op donderdag 24 augustus 2023 12:57 schreef Troel het volgende:
@:lonaa blegh
Ik was een keer nummer 9![]()
Verder liever gisteren dan vandaag een huis. Ik ben er inmiddels redelijk zeker van dat ik dus gewoon lichamelijk last heb van de situatie.
Vandaag heerlijk gesport en een peptalk gehad van mijn pt en ik zou oprecht willen dat dat wat goedkoper was, want dan zou ik hem houden
Yes eindelijk! zit al een jaar te zoeken waar en wanneer ik eindelijk de seizoenen van Jodie kan zien maar die stonden maar steeds nergens op in Nederland.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 10:17 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat ze in November op Disney+ beschikbaar kwamen. Of dat alle afleveringen zijn of alleen nieuwe weet ik niet.
https://collider.com/where-can-i-stream-doctor-who-disney-plus/
Vind het absoluut geen how can i make this about me post. Het is een post met perspectief.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 12:27 schreef Blues het volgende:
Loon, na scheiding woonde ik tijdelijk in 1 kamertje met gedeelde wc/keuken.. slikken hoor, en de kinderen konden niet bij me slapenMaar alles beter dan blijven, al gingen we redelijk goed uit elkaar.
Na een paar weken kwam er in hetzelfde gebouw een iets ruimere kamer + eigen keukentje (klein hoor, maat bezemkast) vrij, omdat ik nog niks anders had, bezig was met scheiding en hoe verder met kinderen enzo toch maar gedaan. Kinderen hebben daar ook nooit geslapen verder wel af en toe eten.
Dat vond ik het allerergste. Als ik alleen had geweest had ik minder stress daarvan gehad denk ik.
Toen kwam er via de wbv een 'eckte' bovenwoning vrij. Ook klein, maar met 3 slaapkamers. Perfect voor mij en om de week had ik de kinderen. Ik heb daar ruim 6 jaar gewoond tot samenwonen in een andere gemeente met g.
Uiteindelijk is het dus goed gekomen door 2 tijdelijke echt heel erg veel mindere opties die ik tóch heb genomen.
How can I make this about me, sorry daarvoor. Neem de beste tijdelijke optie en dan zie je wel verder. Dat wilde ik hiermee alleen ff zeggen
13equote:Op donderdag 24 augustus 2023 12:57 schreef Troel het volgende:
@:lonaa blegh
Ik was een keer nummer 9![]()
Verder liever gisteren dan vandaag een huis. Ik ben er inmiddels redelijk zeker van dat ik dus gewoon lichamelijk last heb van de situatie.
Vandaag heerlijk gesport en een peptalk gehad van mijn pt en ik zou oprecht willen dat dat wat goedkoper was, want dan zou ik hem houden
Vind het echt voor jou en Doraquote:Op donderdag 24 augustus 2023 13:08 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Vind het absoluut geen how can i make this about me post. Het is een post met perspectief.
Ik ben ook nog niet echt buiten m'n bubbel gegaan, trouwens. Het is intro op de UT en hoge school en iedereen zoekt nog kamer en studio. Die piek is zo voorbij. Als ik eerst een tijdje op een kamer/gedeeld moet wonen vind ik dat overigens geen probleem hoor. (De Dora-keuze moet hoe dan ook eerst gemaakt...)
Ja dat realiseer ik me ook, zo ontzettend klote voor jequote:Op donderdag 24 augustus 2023 13:08 schreef Lonaa het volgende:
Vind het absoluut geen how can i make this about me post. Het is een post met perspectief.
Ik ben ook nog niet echt buiten m'n bubbel gegaan, trouwens. Het is intro op de UT en hoge school en iedereen zoekt nog kamer en studio. Die piek is zo voorbij. Als ik eerst een tijdje op een kamer/gedeeld moet wonen vind ik dat overigens geen probleem hoor. (De Dora-keuze moet hoe dan ook eerst gemaakt...)
Knap opgelost maar wel vreselijk dat in het begin je eigen kinderen niet bij je konden slapenquote:Op donderdag 24 augustus 2023 12:27 schreef Blues het volgende:
Loon, na scheiding woonde ik tijdelijk in 1 kamertje met gedeelde wc/keuken.. slikken hoor, en de kinderen konden niet bij me slapenMaar alles beter dan blijven, al gingen we redelijk goed uit elkaar.
Na een paar weken kwam er in hetzelfde gebouw een iets ruimere kamer + eigen keukentje (klein hoor, maat bezemkast) vrij, omdat ik nog niks anders had, bezig was met scheiding en hoe verder met kinderen enzo toch maar gedaan. Kinderen hebben daar ook nooit geslapen verder wel af en toe eten.
Dat vond ik het allerergste. Als ik alleen had geweest had ik minder stress daarvan gehad denk ik.
Toen kwam er via de wbv een 'eckte' bovenwoning vrij. Ook klein, maar met 3 slaapkamers. Perfect voor mij en om de week had ik de kinderen. Ik heb daar ruim 6 jaar gewoond tot samenwonen in een andere gemeente met g.
Uiteindelijk is het dus goed gekomen door 2 tijdelijke echt heel erg veel mindere opties die ik tóch heb genomen.
How can I make this about me, sorry daarvoor. Neem de beste tijdelijke optie en dan zie je wel verder. Dat wilde ik hiermee alleen ff zeggen
Dit hoor je tegenwoordig ook heel vaak. Fijn joh, dat huizentekort!quote:Op donderdag 24 augustus 2023 13:52 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Knap opgelost maar wel vreselijk dat in het begin je eigen kinderen niet bij je konden slapen
Ja, ik had er meer last van dan zij. Ze pasten zich geweldig aan, alles was op fiets/loopafstand van elkaar. Alle 3 de huisjes van mij en het huis waar we ooit met zijn allen woonden. (Ex woont daar nog steeds.. we scheidden in 1998)quote:Op donderdag 24 augustus 2023 13:52 schreef Jeroboam het volgende:
Knap opgelost maar wel vreselijk dat in het begin je eigen kinderen niet bij je konden slapen
Ja, klotequote:Op donderdag 24 augustus 2023 15:16 schreef Troel het volgende:
Wat ik wel stom vind is dat de drie-slaapkamer huizen ook beschikbaar zijn voor alleenstaanden, maar dat een vier-slaapkamerhuis dan weer niet beschikbaar is voor een driepersoonshuishouden
Overigens staan er dus wel heel veel 2 slaapkamerhuizen op dit moment op de site, wat voor @:Lonaa natuurlijk erg interessant is, maar voor mij dan weer te klein is. Ik heb een tijdje daar ook op ingeschreven, maar dat komt de haatliefdeverhouding van mijn jongens niet ten goede en als het om 1 slaapkamer gaat waar twee bedden in kunnen, dan kunnen we ook tijdelijk bij mijn vriend terecht (waar we dan niet geld kwijt zijn aan vloerbedekking, gordijnen, noem maar op).
Maar ik moet wel zeggen dat de situatie hier best wel eens binnenkort onhoudbaar kan zijn.
Dit hoor je tegenwoordig ook heel vaak. Fijn joh, dat huizentekort!
Ik ben al moe van het lezenquote:Op donderdag 24 augustus 2023 14:13 schreef Kreator het volgende:
1.2 op de relavititeitsschaal, maar nog 6 dagen werken en dan vakantie en ik ben echt helemaal gesloopt..
Gisteren overdracht gedaan van alle dingen die nog liepen en dat had kennelijk nog wel wat stress in het lichaam gegeven, tevens sliep ik al een paar weken slecht.
Vandaag KAPOTGESLOOPT moe. Morgen nog een meeting, volgende week 5 dagen achter elkaar extern meetings en dan zondag in de auto.
Eerst kasteel duitsland, dan milaan, florence, wijnvelden, kust, weekje corsica, paar dagen frankrijk. 22 dagen op vakantie. Kennie w88.
Haha, sure, zie je PBquote:Op donderdag 24 augustus 2023 15:32 schreef Blues het volgende:
[..]
Ja, klote
Kan/wil je iets meer over jouw situatie vertellen? Ik ben bij jouw verhaal een beetje het spoor bijster
* DancingPhoebe schuift kleenexquote:Op donderdag 24 augustus 2023 15:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb net The Notebook gezien![]()
![]()
![]()
![]()
Nou precies dat,zo krom, dat daar eens 'n regeling voor komt. En voor het vrijkomende huis kunnen ze bij 'n gezin dan wel weer meer huur gaan vragen lijkt mij.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 16:04 schreef DancingPhoebe het volgende:
In de hele straat van mijn ouders staan gezinswoningen met 3 slaapkamers en een grote zolder die of al verbouwd is of makkelijk te verbouwen is naar nog 1 grote slaapkamer, of 2 kleinere slaapkamers. Dan heb je er dus vier.
Mn ouders zijn er in de nineties komen wonen, met 2 thuiswonende kinderen, zo'n beetje alle buren ook. Nu zijn ze rond de 70, alle buren ook. Mn ouders zijn niet alleen best bereid door te schuiven, stiekem willen ze dat ook liever. Appartementje, gelijkvloers, slaapkamer met een extra kamertje, hoeft niet heel groot te zijn, gewoon bureautje/kantoortje. Tuin dr uit, alleen maar gedoe.
Alle mogelijkheden die ze bij de WBV hebben zijn minstens 300 euro hoger. Voor -veel- minder ruimte. En dat vinden ze dan net weer even te veel van het goede. En maar zeiken dat mensen niet doorschuiven
En in 18 of 20 woningen is dus exact hetzelfde aan de hand.
Herkenbaar bij mijn schoonouders, maar dan qua koophuis. Nu een rijtjeshuis maar geen appartement te krijgen voor het geld dat dat zou opbrengen.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 16:04 schreef DancingPhoebe het volgende:
In de hele straat van mijn ouders staan gezinswoningen met 3 slaapkamers en een grote zolder die of al verbouwd is of makkelijk te verbouwen is naar nog 1 grote slaapkamer, of 2 kleinere slaapkamers. Dan heb je er dus vier.
Mn ouders zijn er in de nineties komen wonen, met 2 thuiswonende kinderen, zo'n beetje alle buren ook. Nu zijn ze rond de 70, alle buren ook. Mn ouders zijn niet alleen best bereid door te schuiven, stiekem willen ze dat ook liever. Appartementje, gelijkvloers, slaapkamer met een extra kamertje, hoeft niet heel groot te zijn, gewoon bureautje/kantoortje. Tuin dr uit, alleen maar gedoe.
Alle mogelijkheden die ze bij de WBV hebben zijn minstens 300 euro hoger. Voor -veel- minder ruimte. En dat vinden ze dan net weer even te veel van het goede. En maar zeiken dat mensen niet doorschuiven
Ja, het is gewoon ruk. Ik snap heel goed dat je dan lekker blijft zitten!quote:Op donderdag 24 augustus 2023 16:04 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wij willen ook graag doorschuiven.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 16:04 schreef DancingPhoebe het volgende:
Niezogeknie. Voel me ook erg moe.quote:
Begrijpelijk. Hopelijk luchtte het wel opquote:Op donderdag 24 augustus 2023 17:30 schreef Blues het volgende:
[..]
Niezogeknie. Voel me ook erg moe.
Ik barste vanochtend zomaar in tranen uit.
Hou teveel bordjes in de lucht en door iets totaaaaal onbelangrijks liep ik ineens over
xquote:Op donderdag 24 augustus 2023 17:55 schreef Kaatje1 het volgende:
Weer een lange les dag gehad van vwn. Wat valt er nog veel te leren.
Toen ik thuis kwam kon ik de zwachtelagendainzien. Morgen om 8.30, maandag 8.15, woensdag 8.30 en vrijdag ook 8.30. Die laatste moet verzet worden ivm aanmeten om dezelfde tijd. Maar ik moet wel wat wekkers zetten wil ik voor het zwachtelen nog even douchen.
Wat een ellende is dat toch met woningzoekerij. Hoop zo voor jullie dat er snel een goede optie is. Misschien dan niet de ideale maar uit de huidige situatie komen zou al zoveel rust geven.
En wat jullie ook zeggen. Zoveel mensen die graag uit hun grote huis wegwillen naar een fijn appartement. Maar die zijn ook niet te betalen en wanneer je je huis in een gunstige tijd hebt gekocht en je moet nu 3x zoveel aan huur betalen ben je wel gek wanneer je dat doet.
Logisch toch dat jullie kapot moet zijn @:lonaa, @:Troel en @:Blues er komt zoveel op jullie af.![]()
![]()
Tot nu toe was het zwachtelen wanneer de assistenten van de huisarts tijd hadden. Vanaf gisteren is het de thuiszorg. Dus inderdaad in de ochtend . Hoop toch echt dat ik de kousen zelf kan doen zodat uitslapen tot de mogelijkheden blijft horenquote:Op donderdag 24 augustus 2023 17:58 schreef Blues het volgende:
[..]
x
Wat ik me nog afvroeg, moet het zwachtelen niet gebeuren voor je veel hebt gelopen?
Ik leerde ooit met steunkousen aantrekken bij m'n bewoners/patiënten dat dat zo vroeg mogelijk in de ochtend liggend moest gebeuren.
quote:Op donderdag 24 augustus 2023 16:09 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
* DancingPhoebe schuift kleenex
Oef. Klinkt zwaar zeg. Lukt het een beetje om te werken?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 17:27 schreef Myraela het volgende:
Ik zit op het station op m’n man te wachten. Omdat ik de vijf minuten autorijden niet verantwoord zou vinden omdat ik te moe ben. :’)
Je hoeft niet altijd naar de vrouw te luisterenquote:Op donderdag 24 augustus 2023 18:09 schreef Vanyel het volgende:
De Mrs vindt dat ik mijn stokoude (20? 25?) Docs moet wegdoen.
Kijk dan
[ afbeelding ]
Maatje 38.
Kan ik die niet aan @:lonaa kwijt als ranzig festivalpaar ofzo?
HOEZO MOETEN ZE WEG.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 18:09 schreef Vanyel het volgende:
Kijk dan
[ afbeelding ]
Maatje 38.
Je zit onder de plak man.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 18:09 schreef Vanyel het volgende:
Kijk dan
[ afbeelding ]
Maatje 38.
quote:Op donderdag 24 augustus 2023 18:11 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Je hoeft niet altijd naar de vrouw te luisteren
quote:
De achterkant van de hakken is nog prima, dus ze kunnen nog jaren mee!quote:Op donderdag 24 augustus 2023 18:09 schreef Vanyel het volgende:
Kijk dan
[ afbeelding ]
Maatje 38.
Ik krijg tenminste nog iets voor mijn dienstbaarheidquote:Op donderdag 24 augustus 2023 18:18 schreef Kreator het volgende:
Na 10 uur werken zojuist de party tent weggebracht, twee kratten bier naar schoonzus gedaan, gekookt, gegeten en opgeruimd.
Vrouw is vrij en ligt op de bank.
Rip.
Ja maar nee.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 18:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De achterkant van de hakken is nog prima, dus ze kunnen nog jaren mee!
Laat je de zolen van Dr. M's vervangen?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 18:21 schreef Lonaa het volgende:
Ja, ik moet alweer nieuwe zolen onder de mijnes.
De schoenmaker die het vorig jaar gedaan heeft did a shit job.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 18:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Laat je de zolen van Dr. M's vervangen?
Hoe/waar?
Ik ken alleen de kniving methode als er een scheur in zit.
Mes verhitten, dat in de scheur van de zool, iets smelten dus en dan de zachte zijden weer aan elkaar plakken. Even aandrukken, klaar!
Ah, de unieke bouncing sole wordt helemaal vervangen voor een alternatieve zool…quote:Op donderdag 24 augustus 2023 18:27 schreef Lonaa het volgende:
[..]
De schoenmaker die het vorig jaar gedaan heeft did a shit job.
Maar ik vond net dees:
https://www.schoenmakerenschede.nl/hakken-en-zolen/
ziet er best netjes uit.
De schoenmaker die het in december gedaan heeft, heeft alleen maar lelijk rubber tegen de afgesleten gebieden geplakt. Dat is pas lelijk.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 18:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, de unieke bouncing sole wordt helemaal vervangen voor een alternatieve zool…
Die unieke bouncing sole bouncet toch niet zo uniek meer tegen die tijd, kan je 'm er net zo goed af halen. Ja het zou leuker zijn om een nieuwe bouncing sole te krijgen maar ook logisch dat een schoenmaker die niet zomaar heeft.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 18:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, de unieke bouncing sole wordt helemaal vervangen voor een alternatieve zool…
Is dat een mogelijkheid?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 18:21 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik krijg tenminste nog iets voor mijn dienstbaarheid
Ja, goeie.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 18:54 schreef Tele6 het volgende:
@:vlindertje89
Dat slaapding he.
In je slaapdagboek houd je bij hoe laat je in bed gaat liggen en hoe laat je slaapt.
Maar elders raden ze je aan om je wekker zo te draaien dat je niet kunt zien hoe lang het duurt tot je slaapt.
Hoe houd je dan bij hoe lang je wakker hebt gelegen?
Ik kan dat totaal niet aanvoelen, 10 min kan als een uur voelen en soms droom ik de halve nacht dat ik wakker lig
Yep, dat klinkt drukquote:Op donderdag 24 augustus 2023 19:10 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Morgane89 lief dat je eraan denkt!
Ik heb er serieus wel even over nagedacht, maar ga het toch niet doen. Ik heb zaterdag overdag afgesproken met een vriendinnetje dat ik al een paar maanden niet heb gezien, in de avond mogelijk een date en zondagmiddag openingstoernooi van hockey, dus ook als de date niet doorgaat en ik dus opzich wel zou kunnen, is mn weekend al wel vol genoeg voor mijn energieniveauik ben wel ook voor foto's om op afstand een beetje mee te kunnen genieten
Jammer, was zo leuk geweest om je te ontmoetenquote:Op donderdag 24 augustus 2023 19:10 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Morgane89 lief dat je eraan denkt!
Ik heb er serieus wel even over nagedacht, maar ga het toch niet doen. Ik heb zaterdag overdag afgesproken met een vriendinnetje dat ik al een paar maanden niet heb gezien, in de avond mogelijk een date en zondagmiddag openingstoernooi van hockey, dus ook als de date niet doorgaat en ik dus opzich wel zou kunnen, is mn weekend al wel vol genoeg voor mijn energieniveauik ben wel ook voor foto's om op afstand een beetje mee te kunnen genieten
Als ik vanuit huis werk doe ik gewoon een extra dutje. Dit was de enige keer kantoor in twee weken, dus mag niet klagen. Ging ook helemaal prima eigenlijk, alleen de lunch even ontwijken. Vermoeidheid sloeg gewoon ineens in als een bom toen ik de trein instapte.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 18:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
Oef. Klinkt zwaar zeg. Lukt het een beetje om te werken?
Ik ben zo enorm blij met ons huis. We zouden nu net een gare flat in een achterbuurt kunnen kopen.
Zijn ze lekker?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 19:13 schreef Vanyel het volgende:
Ik ging naar de Lidl om te kijken of er nog iets lekkers en gezonds was.
Nu eten we chocoladeijshoorntjes met mango-passievrucht-, limoen-framboos- en stroopwafelijs
Stroopwafel het minst. Mango het bestquote:
Fruitquote:Op donderdag 24 augustus 2023 19:13 schreef Vanyel het volgende:
Ik ging naar de Lidl om te kijken of er nog iets lekkers en gezonds was.
Nu eten we chocoladeijshoorntjes met mango-passievrucht-, limoen-framboos- en stroopwafelijs
O, neeeeee, hopelijk snel afgelopen met de explosies en weer "normaal" op het werkquote:Op donderdag 24 augustus 2023 20:40 schreef Candaasje het volgende:
Avond![]()
Nog even volhouden @:Kreator , bijna en je kunt koffers sjouwen en voeten masseren met uitzicht op de zee![]()
Ik ben geloof ik ook alweer aan vakantie toe![]()
Nah m, het viel qua stress en stomme regeldingen wel mee, vorige week was erger. (Anesthesie apparaat ging eerst stuk, daarna hield de MRI er mee op… dikke ellende natuurlijk)
Maar echt alle patiënten - tot en met het konijn - hadden vandaag diarree. Tot en met waterdun met bloed. Ik denk dat de hel ruikt zoals onze opname vandaag deed.
Dus drie keer raden wie zich al snel weer kon omkleden… en waarvan het werktenue over het hoofd heen weer uit moet worden getrokken….![]()
Nooooit wegdoen. Gewoon herzolen enzo!quote:Op donderdag 24 augustus 2023 18:09 schreef Vanyel het volgende:
Kijk dan
[ afbeelding ]
Maatje 38.
Die bloemen zijn best mooi, maar het spul woekert zo.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 07:58 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen! Het is grijzig buiten, wel warm.
Geen mooi ochtendlicht of -lucht.
Dan maar hagewindes, speciaal voor @:isabeau
[ afbeelding ]
Is soms merkwaardig hoe mensen en dieren kunnen "klokkijken"quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 08:26 schreef Clubsoda het volgende:
Ik heb blijkbaar een Zwitsers uurwerk gebaard, elke dag exact dezelfde tijden wakker. Uurtje te vroeg wat mij betreft
Irritant! Zit er geen knopje aan de achterkant om de tijd te verzetten?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 08:26 schreef Clubsoda het volgende:
Ik heb blijkbaar een Zwitsers uurwerk gebaard, elke dag exact dezelfde tijden wakker. Uurtje te vroeg wat mij betreft
Ik verzet de voertijd met het verzetten van de klok.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 08:32 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Is soms merkwaardig hoe mensen en dieren kunnen "klokkijken"
Als mijn honden om 17:00 uur niet hun eten krijgen zijn ze binnen 5 minuten daarna aan het schelden met me waar het eten blijft. Zomer en Wintertijd moet ik geleidelijk invoeren.
Ik word iedere morgen om 07:00 wakker, hoef geen wekker te zetten
Dan staat madam naast me en leest me de Leviten, die wil me dan vertellen dat ze honger heeft, weet dat ze niet kan praten maar slechts blaffen en is dan nog gefrustreerder dat ze me niet kan vertellen dan ze nu haar eten wil.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 08:38 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik verzet de voertijd met het verzetten van de klok.
Mooi bijbels, maar als ik de voertijd verzet als de klok verzet wordt, heeft de hond dus qua zonnetijd gewoon op het normale moment eten. 's Zomers om 5u, 's winters om 4u.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 09:07 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Dan staat madam naast me en leest me de Leviten, die wil me dan vertellen dat ze honger heeft, weet dat ze niet kan praten maar slechts blaffen en is dan nog gefrustreerder dat ze me niet kan vertellen dan ze nu haar eten wil.
Hoe waren de Croisants in de regio waar je was? Viel me afgelopen kerstvakantie op dat in het noord westen (omgeving Metz) ze waardeloos waren, en die bij Carrefour matig, maar nog steeds de beste waren.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 09:17 schreef yinu het volgende:
Goedemorgen allemaal. Ik was op vakantie. Roadtrip in Frankrijk met m’n liefje en hond. Eerste buitenlandse vakantie sinds 2020(op weekeind Londen afgelopen april na). Toch wel weer heel fijn - jammer dat het in het hoogseizoen moest maar nu hebben we juist daardoor iemand die ons hele bedrijfje kan runnen als we er niet zijn en dat scheelt heel veel geregel. Nu hadden we een écht Franse zomervakantie met een beetje regen/onweer, veel zon en hitte, leuke stadjes. Een bezoek aan vrienden. Een beetje binnenland en een paar dagen aan zee. Veel zwemmen. Veel muggen. Veel Frans eten. Vooral het fruit en de zuivel waren heerlijk.
Pruimentijd![]()
Tomatentijd![]()
Fromage Frais![]()
30 maanden oude Tomme![]()
Cabécou
Normandische boter![]()
Verse brioche![]()
Een airco die het met heel warm weer opgafMaar het dan later toch weer deed. Één lege accu op het parkeerterrein van een mega-Leclerc wegens autosleutel vergeten om te draaien. Gelukkig tegenover een garage waarvan de garagist ons pour plaisir even kwam aanslingeren (helaas zit onze accu onder de achterbak en zat die helemaal vol met bagage en boodschappen uit de Leclerc want het was op de terugweg).
Ik las even wat terug en zag dat @:lonaa, @:blues en g en @:troel knuffels nodig hebben. @:candaasje een douche en @:kreator vakantie. @:vanyel morele ondersteuning om op te staan tegen de overheersing (nee, vintage Drs. Doe Je Niet Weg. Misschien heb je ze een jaar niet aangehad. Misschien 5. Maar er komt een dag dat je ze weer wilt gaan dragen!). @:kaatje1, wekker zetten is even rot maar het is wel weer fijn dat ze vroeg komen om te zwachtelen zodat je niet tot 11 uur hoeft te wachten met je pootjes omhoog. @:vlindertje89, ik sluit me aan bij de complimenten, je bent inderdaad zo lief en behulpzaam. @:yinny, ik las nog ergens een heel fijn vakantieverslag!! Dat was even wat ik zo kon onthouden…
Een van Piet's stokpaardjes, de kwaliteit van croissants en dequote:Op vrijdag 25 augustus 2023 09:22 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Hoe waren de Croisants in de regio waar je was? Viel me afgelopen kerstvakantie op dat in het noord westen (omgeving Metz) ze waardeloos waren, en die bij Carrefour matig, maar nog steeds de beste waren.
Broodquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 09:24 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Een van Piet's stokpaardjes, de kwaliteit van croissants en de![]()
![]()
als ze van margarine zijn
Ik blijf het een mooie plant vindenquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 07:58 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen! Het is grijzig buiten, wel warm.
Geen mooi ochtendlicht of -lucht.
Dan maar hagewindes, speciaal voor @:isabeau
[ afbeelding ]
Vanmiddag even kijkenquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 08:33 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Irritant! Zit er geen knopje aan de achterkant om de tijd te verzetten?
Hoeft niet perse van mij elke keer die massa mentions.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 09:17 schreef yinu het volgende:
Goedemorgen allemaal. Ik was op vakantie. Roadtrip in Frankrijk met m’n liefje en hond. Eerste buitenlandse vakantie sinds 2020(op weekeind Londen afgelopen april na). Toch wel weer heel fijn - jammer dat het in het hoogseizoen moest maar nu hebben we juist daardoor iemand die ons hele bedrijfje kan runnen als we er niet zijn en dat scheelt heel veel geregel. Nu hadden we een écht Franse zomervakantie met een beetje regen/onweer, veel zon en hitte, leuke stadjes. Een bezoek aan vrienden. Een beetje binnenland en een paar dagen aan zee. Veel zwemmen. Veel muggen. Veel Frans eten. Vooral het fruit en de zuivel waren heerlijk.
Pruimentijd![]()
Tomatentijd![]()
Fromage Frais![]()
30 maanden oude Tomme![]()
Cabécou
Normandische boter![]()
Verse brioche![]()
Een airco die het met heel warm weer opgafMaar het dan later toch weer deed. Één lege accu op het parkeerterrein van een mega-Leclerc wegens autosleutel vergeten om te draaien. Gelukkig tegenover een garage waarvan de garagist ons pour plaisir even kwam aanslingeren (helaas zit onze accu onder de achterbak en zat die helemaal vol met bagage en boodschappen uit de Leclerc want het was op de terugweg).
Ik las even wat terug en zag dat @:lonaa, @:blues en g en @:troel knuffels nodig hebben. @:candaasje een douche en @:kreator vakantie. @:vanyel morele ondersteuning om op te staan tegen de overheersing (nee, vintage Drs. Doe Je Niet Weg. Misschien heb je ze een jaar niet aangehad. Misschien 5. Maar er komt een dag dat je ze weer wilt gaan dragen!). @:kaatje1, wekker zetten is even rot maar het is wel weer fijn dat ze vroeg komen om te zwachtelen zodat je niet tot 11 uur hoeft te wachten met je pootjes omhoog. @:vlindertje89, ik sluit me aan bij de complimenten, je bent inderdaad zo lief en behulpzaam. @:yinny, ik las nog ergens een heel fijn vakantieverslag!! Dat was even wat ik zo kon onthouden…
Ik ben niet zo’n croissant-eter dus ik heb misschien 1 mini-croissantje bij het ontbijt gehad.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 09:22 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Hoe waren de Croisants in de regio waar je was? Viel me afgelopen kerstvakantie op dat in het noord westen (omgeving Metz) ze waardeloos waren, en die bij Carrefour matig, maar nog steeds de beste waren.
Ik kreeg laatst een croissant in Portugalquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 09:22 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Oh ja goeie, kan wel dit weekend weer eens spinazietaartje makenquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 10:27 schreef sigme het volgende:
Vrijdag = vrije dag, en vandaag hoef ik ook niet veel.
Hapjes maken voor mijn lief voor mee (standaardpakket), en natuurlijk gewoon het eten voor vandaag (spatakopina edit: oh nee: hartige bladerdeegtaart ). Even naar een dorp verderop voor nieuwe koffiebonen en wat andere kleine boodschapjes.
Schattige hond is wat eerder terug naar baasjes dan gepland; hij kreeg wat last van z'n castratie-hechting, dus toen had ik 'm hier met kap op of broekje aan. En toen zijn de eigenaren 'm gistermiddag maar komen halen om even bij de dierenarts langs te gaan, het bleek een reactie op het hechtmateriaal.
Ja dat is echt insane lekker hequote:
Zeg maar 20quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 09:17 schreef yinu het volgende:
Goedemorgen allemaal. Ik was op vakantie.
@:vanyel morele ondersteuning om op te staan tegen de overheersing (nee, vintage Drs. Doe Je Niet Weg. Misschien heb je ze een jaar niet aangehad. Misschien 5. Maar er komt een dag dat je ze weer wilt gaan dragen!).
Ik heb m'n groentepakket opgezegd, ik moet dringend eerst oude voorraden opeten. Gister laatste pakket opgehaald, met een bos snijbiet. Dat vind ik nog beter dan spinazie voor dit soort taarttoepassingen. Helaas leveren zij altijd regenboogsnijbiet, dat ziet er prachtig uit maar saaie groene is veel lekkerder.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 10:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh ja goeie, kan wel dit weekend weer eens spinazietaartje maken
Vulling van spinazie, eieren, crème fraiche en wat brokken geitenkaas erover. Goddelijk met salade erbij en extreem makkelijk. Me likes
Ja, die van de Lidl zijn geweldig. Eigenlijk vond ik die niet onderdoen voor de Portugese bakkers.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 10:33 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja dat is echt insane lekker he
Vlak voor terug vliegen nog even een paar verse bij de bakker gehaald, zag direct erna een Portugese vriendin in Nederland en die viel ze meteen aan![]()
Ik vind die van de Lidl uit de diepvries ook erg goed trouwens, met snufje kaneel erop na het afbakken. Al geprobeerd?
Zeker, wat meer textuur en smaak datquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 10:35 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik heb m'n groentepakket opgezegd, ik moet dringend eerst oude voorraden opeten. Gister laatste pakket opgehaald, met een bos snijbiet. Dat vind ik nog beter dan spinazie voor dit soort taarttoepassingen. Helaas leveren zij altijd regenboogsnijbiet, dat ziet er prachtig uit maar saaie groene is veel lekkerder.
Als m'n voorraadkast weer op orde is ga ik het pakket weer afnemen, het bevalt me op zich uitstekend.
Ooit heel heel lang geleden op mijn eerste vakantie zonder ouders eens gestrand in Parijs. Bij een bejaarde vioolmaker die ook ontbijtjes serveerse.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 10:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, die van de Lidl zijn geweldig. Eigenlijk vond ik die niet onderdoen voor de Portugese bakkers.Maar dat komt ook gewoon omdat alles heerlijk is als het net uit de oven komt.
Net als dat ik in Frankrijk ook niet zoek naar croissants, want zo'n diepvries croissant van Crips net uit de oven is lastig te overtreffen.
Oei! Hopelijk gaat het dit keer beterquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 09:27 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Vanmiddag even kijkenHij is nu op de opvang, heeft vorige week de hele boel bij elkaar gejodeld dus ik ben benieuwd
Ja herkenbaarquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 10:43 schreef Myraela het volgende:
Vaak kun je dat soort herinneringen ook maar beter nooit overdoen.![]()
Wij waren gek op een heel authentiek eetcafe in Praag. Gewoon echt huiselijk eten, geen enkele toerist, niemand in de zaak die engels kon en van een beetje fooi werden ze zo ongemakkelijk dat we een zak met koekjes meekregen.![]()
Maar de fout gemaakt om nog een keer gegaan. En het was nog steeds leuk, maar toch niet meer net zo magisch als die eerste herinnering.
Ja niet het hele jaar door maar toevallig liggen ze momenteel weer in het vriesvak! Aanraderquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 11:05 schreef Syrena het volgende:
Watttt pastel de nata uit de diepvries?![]()
Hier is de armageddon weer begonnen
... vanmorgen wolkbreuk, halve school onder water. En nu komt bui nr. 2. En zo te zien niet de laatste. Ik zit met collega nog op een droge werkplek, hopelijk blijft dat zo
Weet je toevallig hoe die zich verhouden tot die van Le Crobag (zit vaak op Duitse stations)? Ken ze alleen daar van, neem er vaak wat meequote:Op vrijdag 25 augustus 2023 10:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, die van de Lidl zijn geweldig. Eigenlijk vond ik die niet onderdoen voor de Portugese bakkers.![]()
Twee jaar geleden in de Jura waren ze goddelijk. Maar in de Dordogne vond ik ze matig. Te droog.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 09:22 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Annen?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 10:27 schreef sigme het volgende:
Vrijdag = vrije dag, en vandaag hoef ik ook niet veel.
Hapjes maken voor mijn lief voor mee (standaardpakket), en natuurlijk gewoon het eten voor vandaag (spatakopina edit: oh nee: hartige bladerdeegtaart ). Even naar een dorp verderop voor nieuwe koffiebonen en wat andere kleine boodschapjes.
Goede porties overal, vooral die Gozlemequote:Op vrijdag 25 augustus 2023 11:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
Jullie hebben nog wat verslagjes van me tegoed. Bij deze Rotterdam:
Parkeren in de Markthal met een vooraf ingekocht ticket is ideaal. Sowieso een geweldige parkeergarage, schoon, brede plekken, lampjes bij vrije plaatsen. Geen wonder dat ze een prijs voor beste parkeergarage hebben gekregen.
In de Markthal hebben we een vegetarische gozleme gehaald, vers gemaakt. Heel lekker, precies een goede smaakcombinatie. Gevuld met olijven, tomaten, 2 soorten kaas. J had het nooit op en was helemaal lyrisch.
[ afbeelding ]
Met de metro naar Eendrachtsplein. Lopend naar Koekela. Verbazingwekkend goed geprijsd. Koffie, een havermoutkoek, een blueberry muffin, 2 brownies en een granolabar gekocht.
Onderweg naar Het Depot een havermoutkoek op. Zo lekker. We liepen nog naar de shoarmazaak waar ik 22 jaar geleden een paar keer per week een Turkse pizza op terugweg van mijn werk in het centrum. Grappig om te zien dat ze nog steeds bestaan.
We hadden vrijkaarten voor Het Depot via @:blues en @:golfer dus dat was extra leuk. Het was enorm gaaf binnen. Heel indrukwekkend. Ze hebben geen tentoonstellingen omdat ze geen museum zijn maar ze hebben echt wel hun best gedaan om zo veel mogelijk te laten zien op gave manieren. Bijna alles is van glas waardoor je mooie doorkijken hebt.
[ afbeelding ]
Tikkeltje uitdagend qua hoogtevrees. Ik durfde wel trappen op maar niet af. En over de glazen loopbruggen durfde ik ook maar 1 keer. Er zijn wel liften gelukkig dus daar ging ik mee naar beneden. Maar die zijn ook van glas, zoals alles daar.
Toffe rondleiding gehad, we mochten 8 minuten in het daadwerkelijke depot komen.
[ afbeelding ]
We konden ook binnen kijken in de ruimtes waar ze een Van Gogh en Bruegels Toren van Babel aan het restaureren zijn.
[ afbeelding ]
Het uitzicht vanaf de tuin op het dak is natuurlijk prachtig.
[ afbeelding ]
Na Het Depot zijn we door het Museumpark richting de Maas gelopen. Halverwege hebben we een blueberry muffin gedeeld onder een mooie boom met uitzicht op Het Depot.
[ afbeelding ]
We hadden wat tijd over. We maakten een omweg door het park om even langs Parkzicht te lopen. Dat is waar 35 jaar geleden de Nederlandse house scene ontstond. J heeft er menig weekend verdwaasd doch opgewekt rondgelopen.
[ afbeelding ]
Daarna zijn we even door Historische Tuin Schoonoord gelopen. Prachtig daar, een verborgen parel. Heerlijk stil, alsof je ineens niet meer in de stad bent.
[ afbeelding ]
Via het Scheepvaartkwartier zijn we naar het lunchrestaurant gelopen. Mooie buurt. We waren er allebei nooit geweest.
Geluncht bij Giuliano. Enorme aanrader. J at een broodje porchetta met saliejus en ik een broodje met salami, rauwe ham, gorgonzola en provolone. Goddelijk, alles.
[ afbeelding ]
Toen weer wat tijd te doden tot we de Spido op konden. Deze vestiging van Giuliano was naast de Spido dus dat was handig. We hebben lekker wat langs de Maas gelopen.
Daarna de Spido op voor een rondvaart door de haven van 1,5 uur. Erg toeristisch. Grappig wel om tussen al die toeristen in je eigen land te zijn. We hadden prachtig weer en hadden een goede plek op het schip gevonden. De informatie tijdens de vaart was best boeiend. We zijn diverse havens in geweest, hebben de ontluchtingspijpen van de Maastunnel gezien en ik heb geleerd dat schepen in de stad langzamer moeten varen vanwege de uitstoot![]()
Vervolgens met de tram naar de andere kant van de stad. Ondertussen twijfelend over wat we zouden gaan eten. We wilden naar Pierre maar die had pas over 2 uur plaats volgens de website. We stonden voor de deur bij de tweede keuze toen ik besloot om Pierre gewoon even te bellen. En toen was er wel plaatsVerslag volgt nog in het restauranttopic.
Daarna nog een ijsje gegeten bij de IJssalon. Dat was wel goed maar niet goed genoeg om er voor in de rij te staan. Gelukkig ging de rij wel snel.
Lang verslag voor 1 dag
Bedankt allemaal voor het meedenken, we hebben een topdag gehad!
Wat las je?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 11:22 schreef Molo het volgende:
Ik lees net over Smash Gyoza en nu wil ik het
Ik volgde jouw voorbeeld en ging naar de Lidl om te kijken of ze nog iets gezonds en lekkers hadden.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 11:32 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Wat las je?
Ik duwde net een pak Lidlgyoza in mijn mij dus nu ben ik extra geïnteresseerd.
Ze hadden trouwens ook weer xl burrata
Ik weet weer waarom ik nog maar zo zelden ga.
Nee, daar ben ik nog nooit geweest.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 11:08 schreef derLudolf het volgende:
Weet je toevallig hoe die zich verhouden tot die van Le Crobag (zit vaak op Duitse stations)? Ken ze alleen daar van, neem er vaak wat mee![]()
Ja. Hug voor je.quote:
Wil je? Krijg je! Hug 😘quote:
Die Lidl varkensgyoza uit de diepvries zijn lekkerquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 11:32 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Wat las je?
Ik duwde net een pak Lidlgyoza in mijn mij dus nu ben ik extra geïnteresseerd.
Ze hadden trouwens ook weer xl burrata
Ik weet weer waarom ik nog maar zo zelden ga.
Zo benieuwd hoe jij het leven gaat ervaren met kind over een tijdjequote:Op vrijdag 25 augustus 2023 12:37 schreef Kreator het volgende:
Mensen die aan je pauze komen door gewoon door te praten om half 1 in een meeting, na erop aangesproken te zijn, mogen ze van mij wel in de knieën schieten.
Hangry.
Geen idee, maar als het goed is heeft dat kind ook twee knieën.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 12:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Zo benieuwd hoe jij het leven gaat ervaren met kind over een tijdje![]()
![]()
Je zult er wel mee moeten dealen, maar om maar met de Jurassic Park god te spreken:quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 12:40 schreef Kreator het volgende:
[..]
Geen idee, maar als het goed is heeft dat kind ook twee knieën.
Heb overigens al best vaak 'oh jij wordt echt een hele leuke goede vader' gehoord maar die mensen kennen de echte Krea natuurlijk niet.
Mocht je nog wat meer willen bekijken van het restaurant, dat uit 2 delen bestaat die via een soort van ondergrondse tunnel met elkaar verbonden zijn, zie hier: https://www.loscaracoles.es/index.php?lang=enquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 12:37 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat een heerlijk plaatje van dat eethuisje @:MadMaster
Ik maak me er niet zo druk om. Een kind is natuurlijk ook wel wat anders dan een saaie consultant op kantoor dus iets meer tolerantie denk ikquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 12:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Je zult er wel mee moeten dealen, maar om maar met de Jurassic Park god te spreken:
'Life finds a way'
Al zegt een kind ook niet de meest interessante dingen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 12:44 schreef Kreator het volgende:
Ik maak me er niet zo druk om. Een kind is natuurlijk ook wel wat anders dan een saaie consultant op kantoor dus iets meer tolerantie denk ik
Diepvries?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 12:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Die Lidl varkensgyoza uit de diepvries zijn lekker![]()
Heb nog twee pakken in de vriezer liggen
Ik las dat je met losse vellen met wat gekruid varkensgehakt ertussen een snelle snack maakt in de pan. Boh, gyoza én snel![]()
![]()
Lijkt een beetje op de historische kelders hier. In een paar, met elkaar verbonden kelders, zit een tapas restaurant. Heel leuk om daar rond te lopen. En ook de wijnkelders onder de Velperweg zijn een bezoek waard. Voor Corona hadden ze daar regelmatig excursies met daarna een paar glazen wijn en bijpassende hapjes.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 12:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mocht je nog wat meer willen bekijken van het restaurant, dat uit 2 delen bestaat die via een aoort van ondergrondse tunnel met elkaar verbonden zijn, zie hier: https://www.loscaracoles.es/index.php?lang=en
Je kan er nu zelfs een tour doen, voorafgaande aan je lunch of diner…
Ja die verse vind ik zelf minder lekker, en duur. Maar had toen de kimchi per ongeluk gepakt en dat haat ik, en de andere smaak (vergeten wat, kip misschien?) Was ook teleurstellend.quote:
Ow, dat klinkt ook goed.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 12:50 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Lijkt een beetje op de historische kelders hier. In een paar, met elkaar verbonden kelders, zit een tapas restaurant. Heel leuk om daar rond te lopen. En ook de wijnkelders onder de Velperweg zijn een bezoek waard. Voor Corona hadden ze daar regelmatig excursies met daarna een paar glazen wijn en bijpassende hapjes.
Een consultant tieft je toch gewoon je meeting/ruimte/whatever uit als j m zat bent? Daar zijn ze externen voorquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 12:44 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik maak me er niet zo druk om. Een kind is natuurlijk ook wel wat anders dan een saaie consultant op kantoor dus iets meer tolerantie denk ik
https://www.tapaslapuerta.nl/quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 12:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ow, dat klinkt ook goed.
Welk restaurant is dat?
Hmm, varken met groente was de enige optie. Met sojasaus, dat kan toch niet vies zijn?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 12:51 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja die verse vind ik zelf minder lekker, en duur. Maar had toen de kimchi per ongeluk gepakt en dat haat ik, en de andere smaak (vergeten wat, kip misschien?) Was ook teleurstellend.
Plus de saus erbij geleverd vond ik vies.
Maarrrrr, ze gaat altijd als een malle in de winkel dus wellicht denken anderen er anders over
Lee Kun Palace in Den Haagquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 13:19 schreef Myraela het volgende:
Ik wil dus echt een keer ergens heel veel soorten dimsum eten. Heeft iemand daar toevallig een geweldige tip voor? Tot nu toe heb ik dat nog nooit ergens gegeten dat het ook echt lekkerder is dan gewoon zelf een zak uit de vriezer trekken.
Berlijn.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 13:19 schreef Myraela het volgende:
Ik wil dus echt een keer ergens heel veel soorten dimsum eten. Heeft iemand daar toevallig een geweldige tip voor? Tot nu toe heb ik dat nog nooit ergens gegeten dat het ook echt lekkerder is dan gewoon zelf een zak uit de vriezer trekken.
Waarom hebben ze geen website, daar ga ik slecht op.quote:
Ik hou van vies en plakkerig.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 13:51 schreef Kreator het volgende:
DimSum echt van die vieze plakkerige saaie natte troep.
Maar dat! Mensen willen jullie me dood hebben met de suggestie dat ik niet zou mogen klagenquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 17:38 schreef Myraela het volgende:
Klagen.![]()
Klagen is ook gewoon genieten. Ik snap het niet wanneer het voor sommige mensen negatief overkomt als iemand klaagt. Ik geniet juist van klagen en van andermans geklaag.
Of nog erger, mensen die alles proberen op te lossen of met van die 'troostende' oneliners komen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 17:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Maar dat! Mensen willen jullie me dood hebben met de suggestie dat ik niet zou mogen klagen
"Morgen weer een dag joh"quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 17:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Of nog erger, mensen die alles proberen op te lossen of met van die 'troostende' oneliners komen.
Duizend ditquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 17:38 schreef Myraela het volgende:
Klagen.![]()
Klagen is ook gewoon genieten. Ik snap het niet wanneer het voor sommige mensen negatief overkomt als iemand klaagt. Ik geniet juist van klagen en van andermans geklaag.
Ach, ook dat gaat wel weer overquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 17:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Of nog erger, mensen die alles proberen op te lossen of met van die 'troostende' oneliners komen.
Achter de wolken schijnt de zonquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
Beheheh, moest lachen. En huilen. En... kusje.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 17:57 schreef Vanyel het volgende:
Uit de categorie van dat linkje dat ik postte
Ja, ze zijn allemaal wel eens moeilijk he
En wat ongevraagde adviezen van mensen die eigenlijk geen idee hebben waar ze het over hebben, zullen je ook niet vreemd zijn.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 17:57 schreef Vanyel het volgende:
Of
Kleine kinderen, kleine zorgen, grote kinderen ...
Ben ik gék op!quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 18:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
En wat ongevraagde adviezen van mensen die eigenlijk geen idee hebben waar ze het over hebben, zullen je ook niet vreemd zijn.
Heb je al geprobeerd die gewoon te negeren?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 18:09 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ben ik gék op!![]()
Maar dat geldt ook voor elk ander onderdeel van mijn leven. Gelukkig ben ik gezegend met een dichtgetikte mansplainende buurman
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
Wat voor dingen heeft de deli?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 18:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ben verscheurd, als het me niet lukt een TGTG van de deli te bemachtigen wordt het friet. Weet oprecht niet waar ik op hoop
Veel maaltijden, salades, soepen, snekkies. Alles lekker, alles vers. Soms krijg ik overdaad een gegrilde groenten en geroosterde aardappeltjes, daar maak ik dan omelet van. Al zou ik het vandaag in geval van het laatste morgen pas naar ommelet toveren.quote:
Heb nu gedeelde account met de man, zodat ik kan jagen en hij kan gatheren. Zit hier ook al weer rond de 150. Mn eerste account dubbele denk ikquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 18:14 schreef Myraela het volgende:
Een collega vertelde gisteren over TGTG en dat ze er al een hoop had gehaald. Ze bedoelde 20 ofzo.Dotje.
Deze addict gaat hard richting de 300.
Ik zit echt op goud qua TGTG. Zitten zo 10 aantrekkelijke dingen op loopafstand. Tel ik de supermarkten, tankstations, hemaas en overdaad aan turkse bakkers niet eens mee.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 18:15 schreef Myraela het volgende:
Oh, zo'n deli zou ik ook wel in de buurt willen hebben.Dat zijn wel de leukste TGTG-dingen.
Na m'n vorige woonplaats vind ik het hier al vetpot, met in ieder geval onwijs veel goede bakkers in de buurt, Flink en geweldige pakketten van de visboer.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 18:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik zit echt op goud qua TGTG. Zitten zo 10 aantrekkelijke dingen op loopafstand. Tel ik de supermarkten, tankstations, hemaas en overdaad aan turkse bakkers niet eens mee.
Ehrmager ik was laatst ook helemaal blij met Flink pakket!quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 18:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Na m'n vorige woonplaats vind ik het hier al vetpot, met in ieder geval onwijs veel goede bakkers in de buurt, Flink en geweldige pakketten van de visboer.
Patatquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 18:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ben verscheurd, als het me niet lukt een TGTG van de deli te bemachtigen wordt het friet. Weet oprecht niet waar ik op hoop
En zoals mensen dan zeggen....dan komen je ouders erbijquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 17:57 schreef Vanyel het volgende:
Of
Kleine kinderen, kleine zorgen, grote kinderen ...
Die is nieuw voor mijquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 18:27 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
En zoals mensen dan zeggen....dan komen je ouders erbij
quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 17:23 schreef Vanyel het volgende:
![]()
![]()
https://www.emilyperlkingsley.com/welcome-to-holland
Ik ook friet (zit nu in de lift naar boven)quote:
Zet vast ff wat rijst apart voor morgen.quote:
Zet vast ff wat rijst apart voor morgen.quote:
quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:27 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik ook friet (zit nu in de lift naar boven)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoilers!
Ik vrees dat dat voorlopig wel een illusie blijftquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:18 schreef vlindertje89 het volgende:
Yey @:Candaasje![]()
Heel zakelijk gedacht, maar ik hoop wel voor je dat dat ook tot in elk geval een wat hoger loon gaat leidennaast dat het inhoudelijk natuurlijk supertof is!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geweldigquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:10 schreef Candaasje het volgende:
Avond![]()
Nog nooit TGT gehaald, maar dat is denk ik niet heel verwonderlijk. De keuze is voor ons niet zo groot doorgaans.
We aten weer eens linzen met tahin. Ook de kat liet het zich goed smaken![]()
Verder kochten we een nieuw koffiezet apparaat. Ik vond de zwarte (15 jaar ouder Philips filterdinges) niet meer esthetisch verantwoord in de keuken. Dus die staat in de kelder te wachten op de eerstvolgende kringverjaardagde nieuwe is zilverwit, en vereist eerst een opleiding tot barista.
Maar het staat wel mooi![]()
Oh en ik heb vandaag te horen gekregen dat ze me verder willen opleiden binnen de anesthesie. Dat was al wel aan de gang natuurlijk, maar het plan wordt nu wat concreter, ook vanuit het management.
Doel is dat ik echt naar nog gevorderder niveau ga, en op den duur ‘ingeboekt’ kan worden door de verschillen afdelingen. En uiteindelijk zelfs bij bijvoorbeeld craniotomieën (hersen operaties) de anesthesie kan verzorgen. En andere assistenten kan helpen begeleiden tot in elk geval spoedniveau.
Er is nog een lange weg te gaan hoor, waarbij het heus pittig zal worden. En ik ben niet gelijk de senior die ik wil worden , dat kost nog wel wat tijd en véél vlieguren. Maar ik loop de hele dag al met een stomme grijns rond![]()
Satisfyerquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:39 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb het uitgemaakt met M. Zat er al wel aan te komen want hij was best leuk maar ik was niet enthousiast en had me ook voorgenomen om het uit te maken als m'n enthousiasme op was. Uiteindelijk is de druppel dat hij telkens grapjes maakt die ik niet snap, en ik er totaal niet meer uitkwam wat nou een grapje was en wat niet. Ik voel me daar niet op m'n gemak bij. Kreeg van hem de feedback terug dat hij ook niet zo tevreden was met de hele situatie omdat hij zich nooit serieus genomen voelde - ja man wat wil je dan als ik je de helft van de tijd ook niet serieus móet nemen.
Nu zit ik van m'n avond te genieten met een kop thee en een reep chocola. Beter dan mannen
Iemand advies voor een goede vibrator? Maakt waarschijnlijk minder grapjes ten koste van mij
M van Maurice?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:39 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb het uitgemaakt met M. Zat er al wel aan te komen want hij was best leuk maar ik was niet enthousiast en had me ook voorgenomen om het uit te maken als m'n enthousiasme op was. Uiteindelijk is de druppel dat hij telkens grapjes maakt die ik niet snap, en ik er totaal niet meer uitkwam wat nou een grapje was en wat niet. Ik voel me daar niet op m'n gemak bij. Kreeg van hem de feedback terug dat hij ook niet zo tevreden was met de hele situatie omdat hij zich nooit serieus genomen voelde - ja man wat wil je dan als ik je de helft van de tijd ook niet serieus móet nemen.
Nu zit ik van m'n avond te genieten met een kop thee en een reep chocola. Beter dan mannen
Iemand advies voor een goede vibrator? Maakt waarschijnlijk minder grapjes ten koste van mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
Als alleen leuker is dan samen dan lijkt het me wel duidelijk jaquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:39 schreef Tele6 het volgende:
Snap dat je idd even wacht met 'stampij maken'. Maar het kan natuurlijk niet zo zijn dat je er allerlei taken/verantwoordelijkheden bij krijgt, maar je loon hetzelfde blijft! Of zou niet moeten, in elk geval - want ik begrijp ook wel dat het zo simpel allemaal niet is om dat voor elkaar te krijgen (ik heb momenteel de meest achterlijke HR afdeling die ik bij mijn drie uni's en ziekenhuis heb gehad tot nu toe). Maar weet dat je iig helemaal 'in je recht staat' om te vragen daar wat tegenover te stellen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:28 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik vrees dat dat voorlopig wel een illusie blijft![]()
Daar kan ik het echt niet opquote:
I know. Ik wel. Met wat tweaks of my own. Maar ik blijf het "lege" orgasmes vinden.quote:
Voor elk soort orgasme is wel een plekje beschikbaar op onze schone aerd. Geen orgasme, dat is pas een probleemquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
I know. Ik wel. Met wat tweaks of my own. Maar ik blijf het "lege" orgasmes vinden.
Ja maar wat is een goed instapmodel als je helemaal niet weet wat je voorkeuren zijn?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:42 schreef Vanyel het volgende:
@:tele6 daar kun je zo universeel eigenlijk weinig van zeggen. Uit- en/ of inwendig, voor altijd voor alleen of evt later ook samen, levensecht, neutraal of speels, hard of zacht, trilfunctie of niet (ws wel als je expliciet vibrator zegt en niet dildo) hands free of nie...
Er zijn nogal wat variabelen relevant voor je vraag
Eentje waarmee je alle kanten op kuntquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:47 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ja maar wat is een goed instapmodel als je helemaal niet weet wat je voorkeuren zijn?
Je weet dat ze niet voor je voeten zijn?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:47 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ja maar wat is een goed instapmodel als je helemaal niet weet wat je voorkeuren zijn?
quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 23:12 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Je weet dat ze niet voor je voeten zijn?
Bruin buffetquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:04 schreef Cat-astrophe het volgende:
Mijn rampenweekje is voorbij![]()
Watersnood op woensdag, calamiteiten op (meldkamer)donderdag en vandaag huiselijke gevaren-vrijdag.
Allemaal los van elkaar gepland, al in al is het een compleet pakketje waarmee je me elke ramp in kunt sturen (hurhur).
Afgesloten met verjaardagsdiner. Waar ik een BBQ verwachtte bleek er een buffetje klaar te staan met alles waar de jonge jarige van houdt. Het was… bruin![]()
Gehaktballetjes, loempia’s, bitterballen, worstenbroodjes, frikandellen, eierkoeken met nutella. De kleur zat in de spekkoek en de frietjes. En in de enige vitamientjes op tafel: sushi.
Het was.. bijzonder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |