SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
Zou een beetje zwak zijn niet? Dat Poetin alle vuile klusjes zelf oplost. Laat die maar in Den Haag verschijnenquote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:17 schreef 3rr0r het volgende: Girkin in het laadruim erbij was mooi geweest
Steve is al druk aan het retweeten nuquote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:16 schreef Zipportal het volgende:
Hopelijk gaat Poephoofd Steve straks live.
quote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wacht nog ff op de officiële bevestiging. Op de passagierslijst staan zegt nog niet dat hij daadwerkelijk aan boord was.
Tja weet niet of dit juichwaardig is.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:20 schreef Nebelwerfer het volgende:
Beter zat ie er toch niet in en is ie nu pissed right?
SCOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOPquote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:21 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Ohja dat zou dan deze gast zijn met met die uhm tattoo
Met een eigen vliegtuig ben je al gauw ergens anders natuurlijk. Helemaal iemand als hij die niet te lang ergens op één plek wil blijven vanwege z'n veiligheid. Maar goed, het moet allemaal nog bevestigd worden en ik moet eerlijk zeggen dat ik een bevestiging vanuit het Kremlin niet vertrouw.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:18 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja. Hij was toch ook al in Afrika, in de Sahel, een paar dagen geleden.
DNA onderzoek kan lang durenquote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
De NOS is net als ik ad voorzichtige kant: Wagnerleider Prigozjin mogelijk aan boord van verongelukt privévliegtuig - https://nos.nl/l/2487726
Ben benieuwd of het klopt, of dat ze alleen op de passagierslijst stonden en toch niet aan boord waren.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:21 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Misschien aangezien voor vliegtuig met Prigozhin erinquote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:22 schreef Rodgrod het volgende:
Ah iets boven Moskou als ik de locatie uit het nu.nl bericht lees. Misschien aangezien voor een Oekraïense drone die verdwaald was.
Dit was wel te verwachten, hij had beter in Afrika kunnen blijven.quote:
TASS heeft zelf bevestigd dat Prigozhin aan boord was (Russische ANP).quote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ben benieuwd of het klopt, of dat ze alleen op de passagierslijst stonden en toch niet aan boord waren.
https://www.bbc.com/news/world-europe-66599733quote:Wagner boss Prigozhin killed in plane crash in Russia
Alleen past daar hooguit een klein kind doorheenquote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:23 schreef Koffieplanter het volgende:
Ook een vliegtuig heeft ramen.
Niet als die in de cockpit zit.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Alleen past daar hooguit een klein kind doorheen
Denazificeren gaat goed vandaagquote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:21 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Omdat elke passagier daarop staat? Lijkt mij dan.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:26 schreef BEFEM het volgende:
Waarom zou zo iemand eigenlijk op een passagierslijst staan?
Zo denk ik er ook over.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:21 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Met een eigen vliegtuig ben je al gauw ergens anders natuurlijk. Helemaal iemand als hij die niet te lang ergens op één plek wil blijven vanwege z'n veiligheid. Maar goed, het moet allemaal nog bevestigd worden en ik moet eerlijk zeggen dat ik een bevestiging vanuit het Kremlin niet vertrouw.
Waarom zou je dat willen als baas van Wagner? Die hebben vast wel eigen regeltjes. Poetin zal vast ook niet op een passagierslijst staanquote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Omdat elke passagier daarop staat? Lijkt mij dan.
Je bent wat laat op het feestjequote:
No shit Sherlockquote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:26 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Lijkt mij geen toeval, gezien alle recente 'ongelukjes' en 'zelfmoorden'.
Alsof de FSB dat niet zou weten als hij onder een schuilnaam zou vliegenquote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:28 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen als baas van Wagner? Die hebben vast wel eigen regeltjes. Poetin zal vast ook niet op een passagierslijst staan
Inderdaad ja.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:24 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Dit was wel te verwachten, hij had beter in Afrika kunnen blijven.
Ja, we weten echt nog niks. NOS is idd voorzichtig.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
De NOS is net als ik ad voorzichtige kant: Wagnerleider Prigozjin mogelijk aan boord van verongelukt privévliegtuig - https://nos.nl/l/2487726
En zijn pruiken waren ook in beslag genomen, dus zich vermommen kon ook al nietquote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:30 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Alsof de FSB dat niet zou weten als hij onder een schuilnaam zou vliegen
quote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:31 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
En zijn pruiken waren ook in beslag genomen, dus zich vermommen kon ook al niet
Pizza?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
Goed, tijd om eten te gaan koken. Lees straks wel terug.
Het zou me overigens ook niet verbazen als deze persoon over een jaar of 10 ergens opduikt in Venezuela.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:30 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Inderdaad ja.
Je weet dat als je tegen Putin in gaat, je vroeg of laat aan de beurt komt.
Dan kun je beter ergens in Afrika zitten, beschermd door je eigen privé leger, dan de kat op het doek binden en in Rusland blijven.
Maar goed, aan deze terrorist gaat niks verloren.
quote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:34 schreef Seeburg54 het volgende:
Als ze vanuit het Kremlin zeggen dat hij dood is moet hij nog wel in leven zijn.
Er wordt hier gewoon een voorbeeld gesteld zodat de rest van de machtige mannen weer netjes in het gelid komen.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:34 schreef Discombobulate het volgende:
Stel dat het een signaal van Poetin was, en we weten dat Prigozin redelijk close met hem was, dan is het echt wel een zieke mob circle. Je vraagt je echt af wie er nou eigenlijk precies allemaal aan de touwtjes trekken. Het is zo'n mega schaduwwereld.
Binnenkort ook Patrushev?
Ja, dit ook. Vooral iemand als Prigozin. Het moet hem al gigantisch heet onder de voeten geweest zijn. Dat wist hij ook dondersgoed.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:34 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Het zou me overigens ook niet verbazen als deze persoon over een jaar of 10 ergens opduikt in Venezuela.
Russische persbureau (TASS, in handen van Russische overheid) kwam heel snel met bericht dat Prigozin is overleden. Niet echt gevoel dat ze proberen te verbergen vanuit welke hoek deze raket kwam.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:34 schreef Discombobulate het volgende:
Stel dat het een signaal van Poetin was, en we weten dat Prigozin redelijk close met hem was, dan is het echt wel een zieke mob circle. Je vraagt je echt af wie er nou eigenlijk precies allemaal aan de touwtjes trekken. Het is zo'n mega schaduwwereld.
Binnenkort ook Patrushev?
De dag 23 augustus is nog niet bijgewerkt. India schiet een raket naar de maan en dit.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:25 schreef MissionPhailed het volgende:
Wikipedia-pagina is ook al aangepast
Piroshki of Pelmini, als het maar met een P begint.quote:
Ik geloof het pas als het echt bevestigd wordt. Enige wat we weten is dat z'n naam op een passagierslijst stond.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:35 schreef Momo het volgende:
[..]
Russische persbureau (TASS, in handen van Russische overheid) kwam heel snel met bericht dat Prigozin is overleden. Niet echt gevoel dat ze proberen te verbergen vanuit welke hoek deze raket kwam.
Dat lijkt me ook ja.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:35 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Er wordt hier gewoon een voorbeeld gesteld zodat de rest van de machtige mannen weer netjes in het gelid komen.
Priyaniki ?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:37 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Piroshki of Pelmini, als het maar met een P begint.
Maar wie moet het anders nog bevestigen voor jou als het officiële persbureau het al gedaan heeft? Vanuit het westen kunnen we niet naar het lichaam komen kijken.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:37 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik geloof het pas als het echt bevestigd wordt. Enige wat we weten is dat z'n naam op een passagierslijst stond.
Ook bij privéjets?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Omdat elke passagier daarop staat? Lijkt mij dan.
Ik denk ook niet dat iemand het probeert te verbergen. Het lijkt me eerder een boodschap aan andere tegenstanders van Poetin. Ook deze spectaculaire variant op een ongeluk past in dat plaatje.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:35 schreef Momo het volgende:
[..]
Russische persbureau (TASS, in handen van Russische overheid) kwam heel snel met bericht dat Prigozin is overleden. Niet echt gevoel dat ze proberen te verbergen vanuit welke hoek deze raket kwam.
"als je een coup start, maak 'm dan af" is een alternatieve boodschap die je hier uit kunt halen.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:35 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Er wordt hier gewoon een voorbeeld gesteld zodat de rest van de machtige mannen weer netjes in het gelid komen.
Oh, ja, Rusland bevestigd wel veel meer dingen die echt waar bleken. Officieel persbureau zegt me niet zo veel.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:38 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar wie moet het anders nog bevestigen voor jou als het officiële persbureau het al gedaan heeft? Vanuit het westen kunnen we niet naar het lichaam komen kijken.
Ik weet niet hoor, dat ziet er wel uit als een open kistquote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:36 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Wordt geen open kist zo te zien als hij erin zat.
Open urn misschien wel...
dat is toch coup plegen 101 zou je denkenquote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:41 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
"als je een coup start, maak 'm dan af" is een alternatieve boodschap die je hier uit kunt halen.
De Russische media zullen wel met een verhaal komen dat de Oekraïners erachter zitten.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:41 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat iemand het probeert te verbergen. Het lijkt me eerder een boodschap aan andere tegenstanders van Poetin. Ook deze spectaculaire variant op een ongeluk past in dat plaatje.
Enige andere scenario zou zijn is dat de overheid alleen wil doen alsof Prigozhin dood is. Maar wat zouden ze daar aan winnen als later zou blijken dat hij nog leeft? In Afrika herkennen ze hem ook wel meteen met zijn kutkop.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:41 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Oh, ja, Rusland bevestigd wel veel meer dingen die echt waar bleken. Officieel persbureau zegt me niet zo veel.
Nee, dan blijft het bij we weten het gewoon niet. Misschien dat de VS intel heeft ofzo.
Kop is aangepast! BBC PRUTSERSquote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:25 schreef Hyperdude het volgende:
[..]Wagner boss Prigozhin killed in plane crash in Russia
https://www.bbc.com/news/world-europe-66599733
https://www.bbc.com/news/world-europe-66599733quote:Wagner boss Yevgeny Prigozhin feared dead after Russia plane crash
Gheghequote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:41 schreef GrumpyFish het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, dat ziet er wel uit als een open kist
'Feared'....quote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:43 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Kop is aangepast!
[..]
Dat boek van de bibliotheek was uitgeleendquote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dat is toch coup plegen 101 zou je denken
Dit hadden we nog te goed.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:16 schreef Zipportal het volgende:
We gaan er een gezellige avond van maken.
Je kan veel van de beste man zeggen maar laf is nou niet het eerste woord dat in me opkomtquote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:47 schreef Nielsch het volgende:
Ik hoop dat deze pisvlek dood is. Hij had zichzelf nog van enig nut kunnen bewijzen had hij destijds Moskou aangevallen, maar daar was deze teringlijer ook te laf voor.
Feared? Raar gebruik bij die flapdrol. Dat is meer als het iemand betreft waarvan het te betreuren valt als hij er niet meer is.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:43 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Kop is aangepast! BBC PRUTSERS
[..]
wel dom om met een vliegtuig te gaan , daarom gaat Poetin niet met een vliegtuigquote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:28 schreef BEFEM het volgende:
Uit de lucht schieten is wel heel bijzonder, dit kan nog wel een staartje krijgen met zijn populariteit.
Met slechte mensen gaat het heel vaak goed.quote:
Final destination, maar dan op zijn Russisch.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:41 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat iemand het probeert te verbergen. Het lijkt me eerder een boodschap aan andere tegenstanders van Poetin. Ook deze spectaculaire variant op een ongeluk past in dat plaatje.
Poetin gaat enkel per grizzlybeer op reisquote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:50 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
wel dom om met een vliegtuig te gaan , daarom gaat Poetin niet met een vliegtuig
Wat zou het baas zijn als ie over een maandje ineens wat upload met z'n rage gezicht.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:43 schreef quirina het volgende:
Prigozhin met al zijn pruiken en vermommingen is zo dom om in Moskou te gaan vliegen?
Die zit met zijn reet en nieuwe identiteit ergens in Verweggistan. Plastische chirurgie en dan rustig verderlevem.
Je zal zien.. over twintig dertig jaar.. zou me niet verbazen.
Zonder shirt uiteraardquote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:51 schreef Momo het volgende:
[..]
Poetin gaat enkel per grizzlybeer op reis
Yusiboy is geen enkele aanwijzing of bron nodig om iets de ether in te slingeren.quote:
Je denkt dat de Wagner groep nu wraak gaat nemen?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:51 schreef Sunri5e het volgende:
Dit gaat echt nog wel voor problemen zorgen in Rusland.
Kut yusibov met zijn kut posts altijdquote:
Missen we ook niks aanquote:
Ahquote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:50 schreef capricia het volgende:
[..]
Met slechte mensen gaat het heel vaak goed.
Ja, wie gaat nu de catering verzorgenquote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:51 schreef Sunri5e het volgende:
Dit gaat echt nog wel voor problemen zorgen in Rusland.
Hij is pas echt dood als ik de, Finse, wodka, op tafel zet.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:51 schreef Momo het volgende:
Hij is pas echt dood als Henk Krol hem feliciteert
Naja omdat ze zijn plan toch niet weten? Zoals die Yusibov zei, hij had nog een vliegtuig wat gelijk rechtsomkeert maakte. Wellicht durfden ze de conclusie aan dat hij in dat vliegtuig zat en er geen tweede vliegtuig was.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:43 schreef Momo het volgende:
[..]
Enige andere scenario zou zijn is dat de overheid alleen wil doen alsof Prigozhin dood is. Maar wat zouden ze daar aan winnen als later zou blijken dat hij nog leeft? In Afrika herkennen ze hem ook wel meteen met zijn kutkop.
Ik vraag me af hoe serieus we hem moeten nemen. Met z’n “inside info” elke keer.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:52 schreef Slayage het volgende:
[..]
Kut yusibov met zijn kut posts altijd
quote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:51 schreef Momo het volgende:
[..]
Poetin gaat enkel per grizzlybeer op reis
quote:
quote:If the information about Prigozhin's death is confirmed, we will organize a second "March of Justice" on Moscow!
He'd better be alive, it's in your own interests...."
Polonium Tea Inc.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:53 schreef Aether het volgende:
[..]
Ja, wie gaat nu de catering verzorgen
Niet. Ik zie zijn posts ook alleen hier langskomen. Erger elke keer aan hem. Zag hem volgens mij laatst lopen bij de tweede kamer. Irl oogt hij veel irritanter.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:53 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe serieus we hem moeten nemen. Met z’n “inside info” elke keer.
Eerst wachten tot bijna alle Wagnertroepen aan de andere kant van de wereld zittenquote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:55 schreef Confetti het volgende:
Eerlijk is wel eerlijk, de ijzeren vuist van Poetin toont zich nu wel.
Heeft zich na de couppoging 'goed' herpakt.
Kan kloppen. Hij werkt bij D66quote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:55 schreef Slayage het volgende:
[..]
Niet. Ik zie zijn posts ook alleen hier langskomen. Erger elke keer aan hem. Zag hem volgens mij laatst lopen bij de tweede kamer. Irl oogt hij veel irritanter.
quote:The Telegraph (United Kingdom) is reporting that "Russian military bloggers suggested that Dmitry Utkin, a former Russian intelligence officer and co-founder of the group, was also apparently killed."
https://old.reddit.com/r/(...)e_shot_down/jxftonx/
dat zou mooi zijnquote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:52 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Je denkt dat de Wagner groep nu wraak gaat nemen?
[ afbeelding ]
wiki welquote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:52 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Sinds wanneer geloven we nieuws uit Rusland trouwens?
quote:Wagner group threatening that they will march to Moscow for the second time if the death of Yevgeny Prigozhin is true.
Wagner is niet zo blij als hun leider inderdaad omgekomen is. Ze dreigen met een nieuwe opmars naar Moskou. Geen idee of dit daadwerkelijk een valide Wagner bron is. Dus neem het nu nog even met een korreltje zout. Zelfs als dit een dreigement van Wagner is, is het natuurlijk de vraag of ze nog zo'n opmars kunnen doen.quote:Google trans. " Protest movement "Wagner play"
• The official appeal of the Wagner movement
play"!
Now there are rumors about the death of the head of Wagner PMC Yevgeny Prigozhin. We directly say that we suspect Kremlin officials led by Putin in an attempt to kill him!
If the information about the death of Prigozhin is confirmed, we will organize the second "March of Justice" to Moscow!
It would be better for him to be alive, it's yours
interests... "
Het zou echt fantastisch zijn als ie nog leeft en in dit vliegtuig zat. Ik acht hem echt niet zo dom dat hij dit niet had kunnen voorzien. Dan wordt het echt Prigozin vs. Poetin.quote:
Hij was zo’n kei met pruiken en vermommingen toch?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:58 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Het zou echt fantastisch zijn als ie nog leeft en in dit vliegtuig zat. Ik acht hem echt niet zo dom dat hij dit niet had kunnen voorzien. Dan wordt het echt Prigozin vs. Poetin.
Hij loopt niet al te soepel.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:56 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Poetin heeft het verdrietige nieuws zo te zien ook al ontvangen.
Het blijft een vreemde dictator die Poetin.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:55 schreef Confetti het volgende:
Eerlijk is wel eerlijk, de ijzeren vuist van Poetin toont zich nu wel.
Heeft zich na de couppoging 'goed' herpakt.
ja allemaal 5d chess!quote:Op woensdag 23 augustus 2023 20:00 schreef Sunri5e het volgende:
Of zou dit weet een truck van Rusland zijn? Het vliegtuig van Prog neerschieten en zeggen dat hij erin zat maar dat dit laatste een leugen is geweest?
Ja, als hun nummer 1 en nummer 2 er inderdaad niet meer zijn, wie heeft dan de ballen en de leiderschaps-kwaliteiten om de Wagner-groep op sleeptouw te nemen?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:57 schreef Delenlill het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)_they_will_march_to/
[..]
[..]
Wagner is niet zo blij als hun leider inderdaad omgekomen is. Ze dreigen met een nieuwe opmars naar Moskou. Geen idee of dit daadwerkelijk een valide Wagner bron is. Dus neem het nu nog even met een korreltje zout. Zelfs als dit een dreigement van Wagner is, is het natuurlijk de vraag of ze nog zo'n opmars kunnen doen.
Hij is alleen maar lastig voor Rusland. Waarom zouden ze dit voor hem regelen dan?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 20:00 schreef Sunri5e het volgende:
Of zou dit weet een truck van Rusland zijn? Het vliegtuig van Prog neerschieten en zeggen dat hij erin zat maar dat dit laatste een leugen is geweest?
De nummer 3quote:Op woensdag 23 augustus 2023 20:01 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja, als hun nummer 1 en nummer 2 er inderdaad niet meer zijn, wie heeft dan de ballen en de leiderschaps-kwaliteiten om de Wagner-groep op sleeptouw te nemen?
Daar schijnt het sowieso niet goed mee te gaan las ik het vorige deelquote:Op woensdag 23 augustus 2023 20:02 schreef Starhopper het volgende:
Zou mooi zijn als ze Girkin ook om zeep helpen vandaag.
Blijkbaar wel ja, anders hadden we dat jaren en jaren geleden al wel opgemerkt. Die man ging van hot naar her overal.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:59 schreef quirina het volgende:
[..]
Hij was zo’n kei met pruiken en vermommingen toch?
SPANNOND MUZIEKJE!quote:Op woensdag 23 augustus 2023 20:04 schreef Zipportal het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Zegt 1 gast op twitter.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 20:04 schreef quirina het volgende:
[..]
Ja maar er is nog eeen tweede vliegtuig waar hij in kan zitten hè?
Jah!quote:Op woensdag 23 augustus 2023 20:03 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Daar schijnt het sowieso niet goed mee te gaan las ik het vorige deel
Toevallig allemaal dat allerlei figuren die Putin dwarsliggers hun bekomst krijgen.quote:bron:RT 23 Aug, 2023 17:07 A private jet traveling from Moscow to St. Petersburg crashed on Wednesday in Russia’s Tver Region. The Russian Emergencies Ministry said all 10 people on board had died. Rosaviation has since said that Evgeny Prigozhin, the head of the Wagner Private Military Company, was listed among the passengers.
“The Embraer plane was flying out of Sheremetyevo to St. Petersburg. There were three crew and seven passengers on board. They all died,” an Emergencies Ministry official told TASS.
The crash happened near the village of Kuzhenkino in the northwestern Tver Region. Some Russian outlets have identified the plane as an Embraer Legacy 600, with the tail number RA-02795, which is believed to belong to Prigozhin. However, this was not confirmed by officials.
die jongens accepteren die moslim neverquote:Op woensdag 23 augustus 2023 20:07 schreef quirina het volgende:
Kadyrov geitenbreier nu de grootste baas van Wagner?
Ik bedoel geitenvrijer.
Die staat volledig los van Wagner.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 20:07 schreef quirina het volgende:
Kadyrov geitenbreier nu de grootste baas van Wagner?
Ik bedoel geitenvrijer.
Ik denk eerder dat ze ondergebracht worden bij het gewone Russische leger.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 20:09 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Daar schijnt het sowieso niet goed mee te gaan las ik het vorige deel
[..]
Die staat volledig los van Wagner.
Heeft bovendien als leider Tjetjenië al een leger.
In de middelste.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 20:11 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
We zullen zo wel horen in welk vliegtuig hij zat.
Zal wel niet.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 20:11 schreef Refragmental het volgende:
Hooen dat wagner oprukt naar moskou... en dit keer doorzet!!
Als je weet dat de eerste is neergehaald dan lijkt het mij ook niet heel chill om in Rusland te landen.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 20:11 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
We zullen zo wel horen in welk vliegtuig hij zat.
Als hij niet aan boord zat, dan krijgt hij vast een lekkere kopje thee voor de schrikquote:
Yep op RT wordt die kaart al getrokken en als dat niet hard t emaken is, moet de CIA, MIx of wie dan ook het hebben gepland. Dingen zijn hier allemaal voorspelbaar.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:43 schreef luxerobots het volgende:
[..]
De Russische media zullen wel met een verhaal komen dat de Oekraïners erachter zitten.
Als je, niet-aangekondigd, naar het buitenland vliegt, wordt je neergehaald door een MIG.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 20:12 schreef Rodgrod het volgende:
[..]
Als je weet dat de eerste is neergehaald dan lijkt het mij ook niet heel chill om in Rusland te landen.
Dan nog breekt er een situatie uit die bizar gaat aflopen.quote:
quote:Op woensdag 23 augustus 2023 20:14 schreef quirina het volgende:
Als er een hele lelijke stewardess uit het tweede toestel komt weten we dat prigo nog leeft.
Russische luchtafweer, dit dat.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 20:13 schreef quirina het volgende:
Waarom hebben ze niet beide toestellen neergeschoten?
Dat is nog best plausibelquote:Op woensdag 23 augustus 2023 20:16 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Russische luchtafweer, dit dat.
Dat ziet er dan zo uit?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 20:14 schreef quirina het volgende:
Als er een hele lelijke stewardess uit het tweede toestel komt weten we dat prigo nog leeft.
Tja westerse buitenlandse luchtvaartmaatschappijen zijn niet eens welkom.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 20:18 schreef Sunri5e het volgende:
Dit is echt geen ongeluk in de zin van "per ongeluk neergeschoten" door een luchtafweersysteem. Als dat wel het geval zou zijn dan zouden naar mijn idee alle buitenlandse luchtvaartmaatschappijen direct stoppen met het vliegen op Rusland.
Maar Turkije, China, Qatar, Dubai etc vliegen er nog gewoon op. Lijkt mij dat deze landen er niet op zitten te wachten dat ze ook per ongeluk neergeschoten worden door luchtafweer.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 20:20 schreef Rodgrod het volgende:
[..]
Tja westerse buitenlandse luchtvaartmaatschappijen zijn niet eens welkom.
Ik vertrouw zijn vrouw iets meer dan het Kremlin. Leeft dus nog gewoonquote:Op woensdag 23 augustus 2023 20:20 schreef myShizzle het volgende:
Nog altijd niet bevestigd though
[ twitter ]
Ik denk dat die foei zeggen en weer verder gaan.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 20:21 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Maar Turkije, China, Qatar, Dubai etc vliegen er nog gewoon op. Lijkt mij dat deze landen er niet op zitten te wachten dat ze ook per ongeluk neergeschoten worden door luchtafweer.
eensch, Putin is sws niet van de(ze) wereld met z'n onnavolgbare stoornissen.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 20:00 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Het blijft een vreemde dictator die Poetin.
Je zou toch verwachten dat Prigozjin direct na de coupepoging zou verdwijnen. En dat dan later bekend wordt dat hij gevangengenomen is.
Niet als dadelijk het bericht van Poetin is dat het om een ongeluk gaat met air defence.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 20:23 schreef Rodgrod het volgende:
[..]
Ik denk dat die foei zeggen en weer verder gaan.
En dan stop je de nr 1 en de nr 2 alsnog in hetzelfde vliegtuig?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 20:23 schreef Vallon het volgende:
[..]
eensch, Putin is sws niet van de(ze) wereld met z'n onnavolgbare stoornissen.
Vermoed dat Prigo en zijn groepje ook geen beginnelingen zijn om zich zomaar te laten kidnappen.
Puur het feit dat je 2 jets inzet om een reisje te maken, doet mij toch tamelijk doordacht aan.
Das een oekrainer toch?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 20:02 schreef Starhopper het volgende:
Zou mooi zijn als ze Girkin ook om zeep helpen vandaag.
Juist daarom, omdat de nr 2 vaak de nr 1 wil afschieten...... ik zit even op de boekenreeks van Tom Clancy.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 20:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En dan stop je de nr 1 en de nr 2 alsnog in hetzelfde vliegtuig?
Nee.quote:
Nope.quote:
Ohnee das het account @girkingirkinquote:Op woensdag 23 augustus 2023 20:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nope.
Je zou zeggen dat je hier al lang genoeg meeleest en -post om dat te weten..
Het zit in een klein hoekje en heeft er veel schijn van. Benieuwd hoe Wagner en andere steuners van hun respect gaat tonen in Moskou.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 20:29 schreef xpompompomx het volgende:
Dit wordt misschien wel een popcornavondje.
Zou hij nog tijd gehad hebben om een zuurstofmasker op te zetten?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 20:18 schreef core2duo het volgende:
Dit is vrij ernstig. De Wagnerleider zal vast geen lieverdje zijn. Maar hopelijk heeft hij niet te veel pijn gehad en kon hij zich enigszins voorbereiden op wat er zou gaan komen. Dit verdient niemand
Misschien heeft ie daarvoor zelfs de gelegenheid gekregen. De club van Poetin kennende.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 20:34 schreef JohnBercow het volgende:
[..]
Zou hij nog tijd gehad hebben om een zuurstofmasker op te zetten?
Leuke reactiesquote:
Veni Vidi Foetsiequote:Op woensdag 23 augustus 2023 20:35 schreef myShizzle het volgende:
Eh - het is gwn Poetje die wat rotzooi opruimt.
Dit gaat niets significants betekenen behalve wat weggevallen stripverhaaltjes. Koethefswoethefs en dooooooorrrrr
POPCORN STAAT AL KLAARquote:Op woensdag 23 augustus 2023 20:43 schreef Sunri5e het volgende:
https://x.com/spectatorin(...)HBFo-wuqS-W0ZXkk0MuQ
Gogogo
DO IT NAOquote:Op woensdag 23 augustus 2023 20:43 schreef Sunri5e het volgende:
Gogogo
Ssssst.... breng hem nou niet op goede ideeën.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 20:46 schreef Rodgrod het volgende:
Als ik Putin was zou ik nu wat minder in het openbaar verschijnen.
De oorlogsmisdaden vergeten en gezellig samen naar Moskou?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 20:49 schreef Sunri5e het volgende:
Zou mooi zijn als Wagner en Oekraïne nu samen Moscow gaan bestoken.
Putin is bang?quote:
quote:Op woensdag 23 augustus 2023 20:43 schreef Sunri5e het volgende:
Gogogo
Nee allebei afzonderlijk Moscow bestoken.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 20:50 schreef Starhopper het volgende:
[..]
De oorlogsmisdaden vergeten en gezellig samen naar Moskou?
Laat ze het zelf maar oplossen. Is een intern conflict.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 20:51 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Nee allebei afzonderlijk Moscow bestoken.
Denken en zeggen mag in onze vrijheid.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 20:51 schreef polderturk het volgende:
Ik denk niet dat Prigozhin dood is.
Het is gewoon een mamier om hem te laten verdwijnen.
Hij wordt verstopt en krijgt een gezichtsveranderingsoperatie.
Dat is wat ik denk.
... en niet weet dat het ding iets van 300 km NoordWest van Moskou is neergestort.quote:bron: nu.nl een reaguurder...
Benieuwd welke draai hieraan gegeven gaat worden. Naar mijn inschatting is hier sprake geweest van onjuist opgesteld Oekraïens luchtafweergeschut en Poetin zal nu op passende wijze op deze provocatie van de Navo reageren.
Timmermans heeft er al een heel opstel over geschreven, 17 kantjes dik.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 20:34 schreef JohnBercow het volgende:
[..]
Zou hij nog tijd gehad hebben om een zuurstofmasker op te zetten?
Eens dat we moeten afwachten op een lijk. Hopelijk is 't niet verbrand want dan weet je 't nooit zeker. Zelfs DNA zou ik niet vertrouwen in deze zaak.quote:
Dat doet Kim elke week ongeveerquote:Op woensdag 23 augustus 2023 20:59 schreef Sunri5e het volgende:
WW3 zojuist begonnen?
😳
Dus hij verdwijnt met medewerking van Putin en de FSB beweer jij?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 20:51 schreef polderturk het volgende:
Dat is wat ik denk.
Denk eerder dat als het een verdwijntruuk is, deze van hemzelf komt.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 20:51 schreef polderturk het volgende:
Dat is wat ik denk.
En wat levert dat precies op, voor wie.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 20:51 schreef polderturk het volgende:
Dat is wat ik denk.
Dan moet er toch echt goedkeuring zijn van Poetin en FSB.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 21:01 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Denk eerder dat als het een verdwijntruuk is, deze van hemzelf komt.
Verdwijntruc voor wie precies? Wie moet er voor de gek gehouden worden? Putin en de FSB? Of het Westen?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 21:01 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Denk eerder dat als het een verdwijntruuk is, deze van hemzelf komt.
Hoe bedoel je? Kerel is rijk genoeg om zijn eigen dood in scene te zetten als het he echt te heet wordt onder de voeten. Ff wat plastische chirurgie en volgende maand cocktails drinken in de bahama's.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 21:03 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dan moet er toch echt goedkeuring van Poetin en FSB.
Je denkt dat hij zonder problemen kan doen en laten wat hij wil zonder dat de FSB het weet? Die hebben overal poppetjes zitten he. Zeker bij dit soort figuren. Reken maar dat ze hem 24/7 volgen.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 21:04 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Kerel is rijk genoeg om zijn eigen dood in scene te zetten als het he echt te heet wordt onder de voeten. Ff wat plastische chirurgie en volgende maand cocktails drinken in de bahama's.
Hm ja dat denk ik wel, gezien hij zelf ook een behoorlijk netwerk heeft. Zeker gezien zijn geschiedenis.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 21:05 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Je denkt dat hij zonder problemen kan doen en laten wat hij wil zonder dat de FSB het weet? Die hebben overal poppetjes zitten he.
De FSB heeft overal spionnen. Die zien hem en het ander Wagner leiderschap met hun eigen ogen in het vliegtuig stappen. Die hou je niet voor de gek met stiekem snel weer van boord gaan en de trein ofzo nemen.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 21:04 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Hoe bedoel je? Kerel is rijk genoeg om zijn eigen dood in scene te zetten als het he echt te heet wordt onder de voeten. Ff wat plastische chirurgie en volgende maand cocktails drinken in de bahama's.Misschien de enige manier om met pensioen te gaan in dat vak.
Maar hoop ook dat ie dood is
Ik durf zelfs te wedden dat een van de passagiers aan boord een stiekeme FSB'er is geweest.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 21:06 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Hm ja dat denk ik wel, gezien hij zelf ook een behoorlijk netwerk heeft. Zeker gezien zijn geschiedenis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |